Skuteczny Manager w JST
Możliwość dofinansowania
Skuteczny Manager w JST
Numer usługi 2025/04/15/141625/2690920
5 500,00 PLN
brutto
5 500,00 PLNnetto
98,21 PLNbrutto/h
98,21 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program dedykujemy liderom kadry managerskiej, którzy chcą podnosić swoje kompetencje osobiste oraz menedżerskie w rolach zawodowych jakie pełnią.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ma na celu rozwijanie kompetencji w zakresie zarządzania zespołem wśród pracowników samorządowych. Uczestnicy zdobędą umiejętności przywódcze, poprawią współpracę w zespołach oraz podniosą jakość realizacji zadań administracyjnych, co w efekcie wpłynie na lepsze funkcjonowanie urzędów i wyższą jakość usług świadczonych mieszkańcom.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podstawy Zarządzania Zespołem:-Rozumienie ról kierowniczych, procesów zatrudniania i zarządzania kompetencjami zespołu. - Umiejętność delegowania zadań, motywowania i oceny pracowników. | Kryteria weryfikacji - Zdolność do definiowania ról w zespole.-Skuteczne delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji. - Opracowanie planu motywacyjnego dla zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Prawne i Etyczne Aspekty Zarządzania:-Znajomość podstaw prawnych w zarządzaniu zespołem i zasad BHP. -Identyfikacja i reagowanie na zachowania niepożądane. | Kryteria weryfikacji - Znajomość zasad prawa pracy i etyki zawodowej.-Opracowanie reakcji na sytuacje mobbingu i molestowania. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Komunikacja i Zarządzanie Relacjami:-Skuteczna komunikacja i przemawianie. -Rozwiązywanie konfliktów oraz mediacje. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność efektywnej komunikacji z zespołem.- Proponowanie rozwiązań konfliktów w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Strategiczne Zarządzanie i Rozwój Lidera:-Planowanie strategiczne, zarządzanie projektami i kryzysowe. -Rozwój lidera poprzez innowacje i elastyczność w zarządzaniu. | Kryteria weryfikacji - Przygotowanie strategii działania dla zespołu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Profesjonalny wizerunek lidera:- Budowanie wizerunku lidera, praca z kamerą oraz coaching grupowy i indywidualny. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność autoprezentacji i budowy wizerunku zespołu.- Przygotowanie i realizacja wystąpienia przed kamerą. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zrozumieć stres, zarządzać emocjami:-Praktyczne wsparcie dla managerów JST, którzy chcą skuteczniej radzić sobie z presją i napięciem w codziennej pracy. -Wiedza i narzędzia, które pozwolą lepiej rozpoznawać źródła stresu, a także świadomie i konstruktywnie reagować na emocje swoje i zespołu. | Kryteria weryfikacji -Rozpoznanie źródeł stresu w codziennej pracy managera JST.-Świadome zarządzanie własnymi emocjami w sytuacjach zawodowych. -Konstruktywne reagowanie na emocje i napięcia w zespole. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia organizowanego przez Instytut Heweliusza.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1. Improwizacja, czyli skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach (7 h) - 26.09
2. Podstawy Zarządzania Zespołem (7h) – 03.10
3. Strategiczne Zarządzanie Zespołem i Rozwój Kompetencji Lidera (7 h_) – 10.10
4. Zrozumieć stres, zarządzać emocjami (7h) - 17.10
5 i 6. Komunikacja i Zarządzanie Relacjami w Zespole (14h) - 24.10 i 07.11,
7. Prawne i Etyczne Aspekty Zarządzania (7h) – 14.11
8. Profesjonalny wizerunek lidera samorządu (7h) – 21.11
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Improwizacja, czyli skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach | Prowadzący Łukasz Orłowski | Iwo Wieczorek | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Podstawy Zarządzania Zespołem | Prowadzący Sławek Prusakowski | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Strategiczne Zarządzanie Zespołem i Rozwój Kompetencji Lidera | Prowadzący Michał Dudoń | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zrozumieć stres, zarządzać emocjami | Prowadzący Sławek Prusakowski | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Komunikacja i Zarządzanie Relacjami w Zespole | Prowadzący Michał Dudoń | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Komunikacja i Zarządzanie Relacjami w Zespole | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Prawne i Etyczne Aspekty Zarządzania | Prowadzący Agnieszka Sobieska | Barbara Jelonek-Zacha | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Profesjonalny wizerunek lidera samorządu | Prowadzący Barbara Gańcza | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 5
1 z 5
Łukasz Orłowski | Iwo Wieczorek
Łukasz Orłowski – trener w Akademii Improwizacji. Improwizacją zajmuje się od 2016 roku i od tego czasu regularnie występuje z grupami: Chłopacy i Wolni. Szkoli od 8 lat, zdobywając doświadczenie u trenerów z całego świata, między innymi: David Pasquesi, Jason Shotts, Neil Curran, Marta Iwaszkiewicz, Victoria Bang, Piotr Sikora, Rachael Mason, Paweł Najgebauer, Antek Syrek Dąbrowski. Prywatnie miłośnik pizzy i Skull King'a.
Iwo Wieczorek – trener w Akademii Improwizacji. Improwizator, trener i lider Improwizowanych Poniedziałków — jednej z najstarszych grup impro we Wrocławiu. Improwizacji uczył się od najlepszych trenerów z Polski i zagranicy — jest też absolwentem Akademii Improwizacji (rocznik 2017). Szkoli od 7 lat. Od 2020 roku wykładowca na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS. Pasjonat komunikacji wizualnej, sztucznej inteligencji i retoryki. Lubi wyzwania, ludzi oraz tworzenie nowych, nieoczywistych rozwiązań, które pozwalają na łamanie schematów i granic.
Iwo Wieczorek – trener w Akademii Improwizacji. Improwizator, trener i lider Improwizowanych Poniedziałków — jednej z najstarszych grup impro we Wrocławiu. Improwizacji uczył się od najlepszych trenerów z Polski i zagranicy — jest też absolwentem Akademii Improwizacji (rocznik 2017). Szkoli od 7 lat. Od 2020 roku wykładowca na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS. Pasjonat komunikacji wizualnej, sztucznej inteligencji i retoryki. Lubi wyzwania, ludzi oraz tworzenie nowych, nieoczywistych rozwiązań, które pozwalają na łamanie schematów i granic.
2 z 5
Michał Dudoń
Posiada ponad 19-letnie doświadczenie jako trener wewnętrzny w dużych korporacjach oraz manager praktyk. Jako kierownik biura zarządzał zespołami wielopokoleniowymi i wielonarodowymi. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji przywódczych: motywowania zespołów, wyznaczania celów, rozwiązywania konfliktów i komunikacji nastawionej na rezultat.
Z wykształcenia logistyk (ukończył Łódzką Społeczną Akademię Nauk z oddziałem w Świdnicy), z pasji – trener i konsultant. Absolwent Akademii „Bliżej” Centrum Szkoleń i Certyfikacji w Rybniku, gdzie uzyskał certyfikat trenera i wykładowcy. Wśród swoich grup docelowych ma zarówno kadrę instytucji publicznych (m.in. Ministerstwo Finansów, MRiRW, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, GIS), jak i pracowników oraz kadrę zarządzającą firm.
Od 2005 roku nieustannie poszerza wiedzę z obszaru rozwoju osobistego. W pracy stawia na doskonalenie umiejętności praktycznych u uczestników, stosuje ćwiczenia aktywizujące, case-study oraz techniki multimedialne. Przedsiębiorca, praktyk, mentor.
Z wykształcenia logistyk (ukończył Łódzką Społeczną Akademię Nauk z oddziałem w Świdnicy), z pasji – trener i konsultant. Absolwent Akademii „Bliżej” Centrum Szkoleń i Certyfikacji w Rybniku, gdzie uzyskał certyfikat trenera i wykładowcy. Wśród swoich grup docelowych ma zarówno kadrę instytucji publicznych (m.in. Ministerstwo Finansów, MRiRW, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, GIS), jak i pracowników oraz kadrę zarządzającą firm.
Od 2005 roku nieustannie poszerza wiedzę z obszaru rozwoju osobistego. W pracy stawia na doskonalenie umiejętności praktycznych u uczestników, stosuje ćwiczenia aktywizujące, case-study oraz techniki multimedialne. Przedsiębiorca, praktyk, mentor.
3 z 5
Sławek Prusakowski
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w szkoleniach, które rozpoczęły się w 2003 roku. Specjalizuje się we wspieraniu osób i organizacji w zakresie umiejętności miękkich, prowadzi Szkołę Trenerów oraz pomaga organizacjom w zarządzaniu konfliktami i wdrażaniu zmian.
4 z 5
Barbara Gańcza
Certyfikowany trener z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla różnych grup.
Absolwentka prawa na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych z pedagogiki, przedsiębiorczości i zarządzania zasobami ludzkimi.
Wykładowca Akademii Techniczno-Informatycznej oraz Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, specjalizująca się w treningu managerskim, komunikacji interpersonalnej i autoprezentacji biznesowej. Współpracuje z WSB „Merito” w ramach studiów podyplomowych z przywództwa i wystąpień publicznych.
Autorka skryptów „Zdalne zarządzanie zespołem rozproszonym” i „Akademia Managera”. Koordynowała projekt „Pracownia biznesowa” dla start-upów w ramach „Kreatora Innowacyjności”.
Doświadczony manager praktyk, zarządzający zespołami polskimi i międzynarodowymi. Uczestniczyła w projektach w Hiszpanii, Portugalii i Nigerii, wspierając rozwój liderów.
W pracy korzysta z gier managerskich i narzędzi coachingowych, stawiając na praktyczne podejście i rozwiązywanie problemów zespołowych.
Właścicielka firmy szkoleniowej, realizującej zlecenia dla firm i administracji.
Absolwentka prawa na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych z pedagogiki, przedsiębiorczości i zarządzania zasobami ludzkimi.
Wykładowca Akademii Techniczno-Informatycznej oraz Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, specjalizująca się w treningu managerskim, komunikacji interpersonalnej i autoprezentacji biznesowej. Współpracuje z WSB „Merito” w ramach studiów podyplomowych z przywództwa i wystąpień publicznych.
Autorka skryptów „Zdalne zarządzanie zespołem rozproszonym” i „Akademia Managera”. Koordynowała projekt „Pracownia biznesowa” dla start-upów w ramach „Kreatora Innowacyjności”.
Doświadczony manager praktyk, zarządzający zespołami polskimi i międzynarodowymi. Uczestniczyła w projektach w Hiszpanii, Portugalii i Nigerii, wspierając rozwój liderów.
W pracy korzysta z gier managerskich i narzędzi coachingowych, stawiając na praktyczne podejście i rozwiązywanie problemów zespołowych.
Właścicielka firmy szkoleniowej, realizującej zlecenia dla firm i administracji.
5 z 5
Agnieszka Sobieska | Barbara Jelonek-Zacha
Dr Agnieszka Sobieska – doktor nauk prawnych, absolwentka prawa i administracji (Uniwersytet Wrocławski), z ponad 10-letnim doświadczeniem akademickim w obszarach takich jak filozofia prawa, prawa człowieka czy prawne otoczenie biznesu. Wykładowczyni studiów podyplomowych „Zawód Mediator”.
Łączy karierę naukową z praktyką, specjalizując się w antropologii prawa, mediacji międzynarodowej oraz nowoczesnym zarządzaniu zespołami. Autorka licznych prac dotyczących prawa muzułmanek, sztucznej inteligencji w edukacji i instructional design.
Barbara Jelonek-Zacha – asystent prokuratora w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu, z bogatym doświadczeniem zawodowym w prokuraturze, kancelariach oraz administracji publicznej.
Uczestniczka licznych szkoleń krajowych i międzynarodowych w zakresie prawa, cyberprzestępczości i praw człowieka. Autorka blisko 40 publikacji naukowych oraz monografii „Instytucja małżeństwa w prawie japońskim” (2022).
Współpracuje z Pracownią Badań Praw Orientalnych Uniwersytetu Wrocławskiego. Miłośniczka podróży z plecakiem po Europie, Azji, USA i Saharze.
Łączy karierę naukową z praktyką, specjalizując się w antropologii prawa, mediacji międzynarodowej oraz nowoczesnym zarządzaniu zespołami. Autorka licznych prac dotyczących prawa muzułmanek, sztucznej inteligencji w edukacji i instructional design.
Barbara Jelonek-Zacha – asystent prokuratora w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu, z bogatym doświadczeniem zawodowym w prokuraturze, kancelariach oraz administracji publicznej.
Uczestniczka licznych szkoleń krajowych i międzynarodowych w zakresie prawa, cyberprzestępczości i praw człowieka. Autorka blisko 40 publikacji naukowych oraz monografii „Instytucja małżeństwa w prawie japońskim” (2022).
Współpracuje z Pracownią Badań Praw Orientalnych Uniwersytetu Wrocławskiego. Miłośniczka podróży z plecakiem po Europie, Azji, USA i Saharze.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Otrzymują od prowadzących.
Adres
Adres
rynek Rynek 5
50-106 Wrocław
woj. dolnośląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Aneta Pasieka
E-mail
aneta.pasieka@instytut-heweliusza.pl
Telefon
(+48) 507 095 175