Szkolenie kompleksowe: Microsoft Project stopień I i II
Szkolenie kompleksowe: Microsoft Project stopień I i II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby, które chcą poznać oprogramowanie i nauczyć się efektywnego zarządzania projektami, zasobami, postępami prac oraz budżetami, a w efekcie końcowym skutecznie realizować projekty.
- Kierownicy projektów – osoby zarządzające projektami, które chcą efektywnie planować, monitorować i kontrolować harmonogramy.
- Planiści i koordynatorzy projektów – osoby odpowiedzialne za harmonogramowanie, alokację zasobów i kontrolę terminów.
- Specjaliści ds. PMO (Project Management Office) – osoby wspierające zarządzanie projektami w organizacji.
- Inżynierowie i specjaliści techniczni – którzy zarządzają projektami w branżach takich jak IT, budownictwo, produkcja, logistyka.
- Menedżerowie zespołów – chcący lepiej planować pracę i zarządzać zasobami.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu:
- Kierunek–Rozwój
- Małopolski Pociąg do Kariery
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi38
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia nabywa umiejętność planowania, realizacji, monitorowania i raportowania projektów przy użyciu Microsoft Project.Szkolenie obejmuje zarówno podstawowe jak i zaawansowane funkcje programu, umożliwiając uczestnikom efektywne zarządzanie harmonogramem, zasobami, kosztami oraz analizowanie postępu projektu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik definiuje zasady zarządzania projektami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje zakres, harmonogram, zasoby i koszty projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik tworzy i konfiguruje nowy projekt | Kryteria weryfikacji Uczestnik wprowadza prawidłowe założenia nowego projektu i ustawia jego parametry | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik buduje harmonogram i identyfikuje czynności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przypisuje zasoby do zadań i rozwiązuje konflikty alokacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCIUczestnik planuje i kontroluje projekt. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szacuje skutki i koszty projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik ocenia postępy i raportuje stan realizacji projektu | Kryteria weryfikacji Uczestnik generuje raport danych o postępie projektu, harmonogramie i kosztach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIMIEJĘTNOŚCI Uczestnik monitoruje przebieg projektu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wprowadza rzeczywiste dane do harmonogramu i analizuje opóźnienie od planu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik koryguje harmonogram i przesuwa zadania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik budżetuje projekt. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy i analizuje budżet projektu, koszty pracy, materiały i kontrakty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik pracuje z wieloma projektami | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy wspólne zasoby dla wielu projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zarządza zależnościami pomiędzy projektami i konfliktami zasobów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik obsługuje integrację MS Project z innymi aplikacjami | Kryteria weryfikacji Uczestnik eksportuje dane do MS Excel | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy raporty i wykresy na podstawie danych projektowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest praktyczne i dostosowane do rzeczywistych wyzwań w zarządzaniu projektami, co pozwala uczestnikom na zdobycie umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia projektów w swoich organizacjach.
Przed rozpoczęciem usługi Uczestnik powinien umieć obsługiwać aplikacje GoTo do nawiązywania audio i wideo połączeń, efektywnie korzystać z Internetu, posiadać podstawowe umiejętności obsługi komputera.
Usługa realizowana jest:
- w oparciu o metody aktywizujące uczestników tj. ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu.
- w formie praktycznych ćwiczeń projektowych, umożliwia rozmowę na żywo z uczestnikami oraz współdzielenie ekranu w przypadku pomocy uczestnikom w wykonaniu określonych zadań.
Sposób udokumentowania obecności na usłudze rozwojowej realizowanej zdalnie w czasie rzeczywistym:
- SZKOLENIE: poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności
- WALIDACJA: zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w WALIDACJI oraz sporządzenie protokołu z WALIDACJI
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych i trwa
38
godzin
.
Godzina dydaktyczna to 45 minut.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi rozwojowej.
Walidacja jest wliczana w czas trwania usługi rozwojowej.
Liczba godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych: 4
Liczba godzin dydaktycznych zajęć praktycznych: 32
Liczba godzin dydaktyczna walidacji: 2
Liczba godzin zegarowych usługi rozwojowej: 28 godzin i 30 minut
Zakres tematyczny:
STOPIEN I
WPROWADZENIE
USTAWIENIA WSTĘPNE – ZAŁOŻENIA PROJEKTU
BUDOWANIE SIECI CZYNNOŚCI i HARMONOGRAMU GANTTA
ŚCIEŻKA KRYTYCZNA PROJEKTU
ZASOBY PROJEKTU
PRACA ZASOBÓW
METODY HARMONOGRAMOWANIA – ZADANIA ZALEŻNE I NIEZALEŻNE OD ZASOBÓW
KONFLIKTY WYKORZYSTANIA ZASOBÓW – NADMIERNA ALOKACJA
BUDŻET PROJEKTU
• Tworzenie budżetu projektu
• Planowanie kosztów stałych i zmiennych
REALIZACJA – Śledzenie i analiza postępu prac w projekcie
PLAN BAZOWY PROJEKTU
• Zapisanie planu bazowego projektu
• Korekty harmonogramu przed realizacją
• Obserwacja odchyleń od planu – odchylenia harmonogramu w datach rozpoczęcia i zakończenia zadań, zadania z poślizgiem
WPROWADZANIE DANYCH RZECZYWISTYCH
• Zadania wykonane zgodnie z planem i zadanie niezrealizowane – przesunięcie zadań na najwcześniejsze możliwe terminy realizacji
• Wprowadzanie rzeczywistych dat rozpoczęcia i zakończenia zadań
• Wpływ zmian w bieżącej realizacji na zadania planowane w przyszłości
• Procent realizacji zadania
• Godziny rzeczywiście wykonanej prac, nowe oszacowania pracy pozostałej
• Raportowanie stanu zaawansowania prac
• Rzeczywiste koszty realizacji
• Terminy ostateczne i ich znaczenie
REALIZACJA BUDŻETU
• Koszty rzeczywiście poniesione i pozostałe do poniesienia
• Zadania i zasoby, które przekroczyły budżet
RAPORTOWANIE PROJEKTU
• Czytanie informacji o zadaniach, zasobach, kosztach, kalendarzach – korzystanie z widoków, filtrów, grupowania i sortowania
• Przygotowywanie raportów na podstawie bieżących widoków i tabel
• Dostosowanie raportów do potrzeb – stosowanie filtrów, sortowania i grupowania
• Korzystanie z raportów wbudowanych
• Zmiana formatowania wykresów
• Raportowanie danych do Excela
ZARZĄDZANIE OBIEKTAMI PLIKU
• Kopiowanie zmienionych wykresów, tabel, raportów, kalendarzy, map między plikami projektów.
• Odzyskiwanie standardowych definicji poszczególnych elementów z szablonu
STOPIEN II
ROZSZERZONE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI
Przypisywanie zasobów do zadań
• Definiowanie różnych grup zasobów i metod ich wpływu na wartości zadań
• Harmonogramowanie zależne i nie zależne od zasobów
• Dzielenie pracy miedzy zasoby wymienne
• Skracanie i wydłużania zadania na podstawie zwiększania i zmniejszania ilości pracowników
• Zmniejszanie obciążenia zasobów poprzez dodawanie kolejnych pracowników
• Obserwacja obciążenia zasobów zadaniami – wykresy i widoki obciążenia zasobów
• Rozwiązywanie konfliktów związanych z nadmiernym obciążeniem zasobów pracą
• Analiza kosztów zasobów
• Kalendarze pracy dla zasobu i zadania oraz ich wzajemne powiązania
• Rozpoznanie i rozwiązywanie konfliktów zasobów – sposoby rozwiązania i ich skutki dla projektu
• Rzeczowy i finansowy zakres prac w projekcie – zasoby rzeczowe i kosztowe
• Przykłady rozwiązań biznesowych – planowanie i rozliczanie podwykonawcy, modelowanie wydajności w projektach produkcyjnych – zmiana ilości planowanych na kolejne dni wynikająca ze zmniejszonej wydajności przeszłej, wydłużanie zadań spowodowane zmniejszeniem ilości produkowanych elementów
MONITOROWANIE PRZEBIEGU PROJEKTU
• Wprowadzanie informacji o zdarzeniach rzeczywistych do projektu
• Realizacja zadań zgodnie z planem
• Przesuwanie zadań opóźnionych
• Wyznaczanie nowych terminów realizacji
• Analiza stanu projektu na dzień aktualizacji
• Obserwacja odchyleń między planem a rzeczywistą realizacją
• Korygowanie wpływu odchyleń na przyszłość projektu
• Zapamiętywanie przejściowych stanów projektu w celu analizy etapowej
• Prezentacja planów przejściowych w postaci graficzn4ej i tabelarycznej
• Zapamiętywanie nowych wartości bazowych
• Terminy ostateczne jako wsparcie metody łańcucha krytycznego
• Wprowadzanie kosztów rzeczywistych – obserwacja realizacji założeń budżetowych, wprowadzanie kosztów rzeczywistych wydatków niezależnie od stopnia zaawansowania i przebiegu projektu – wyłączanie automatycznego naliczania kosztów rzeczywistych przez program, kalkulacje pomocnicze w Microsoft Excel
BUDŻETOWANIE PROJEKTU, OCENA I RUCHY KOREKCYJNE
• Jak powstaje budżet projektu – koszty pracy zasobów, materiały, koszty kontraktów i inne składniki kosztowe projektu, zasoby kosztowe
• Planowanie kosztów w czasie
• Rezerwa budżetowa na obsługę ryzyk i odchyleń
• Ocena projektu metodą EARNED VALUE
• Ocena czasu i budżetu
• Prognoza terminu zakończenia i sumarycznego budżetu na podstawie obecnej realizacji (stanu projektu) – czy stan zaawansowania projektu odpowiada planom, jest spóźniony czy przebiega z wyprzedzeniem
• Analiza kosztowa – czy koszty ponoszone są zgodnie z tempem realizacji prac, wolniej, czy szybciej, jaka będzie prognozowana wartość całkowita przy zachowaniu obecnego tempa ponoszenia kosztów
• Jakie działania mogą pozwolić na utrzymanie budżetu w dopuszczalnych granicach odchylenia od planu
• Jakie działania powinna przedsięwzięć firma, żeby zmieścić się w dopuszczalnych granicach czasowych realizacji
• Definiowanie własnych pól obliczeniowych, wskaźników liczbowych i graficznych
• Budowa własnego systemu kodyfikacji – WBS
• Korzystanie z własnych kolumn kosztowych i liczbowych
• Przykład rozwiązania prezentującego bilansowanie kosztów z rzeczywiście ponoszonymi wydatkami. Rejestracja wydatków finansowych – wprowadzania faktur, obserwacja porównania pomiędzy kosztami a wydatkami
• Próba rozwiązania wskazującego kolejne etapy finansowania projektu. Obserwacja stanu finansów i prognozowanie zasilenia
PRACA Z WIELOMA PROJEKTAMI
• Definiowanie wspólnej puli zasobów dla wielu projektów – realizacja wielu projektów przez ten sam zespół fachowców w firmie – współdzielenie czasu, planowanie zajętości, rozwiązywanie konfliktów, obserwacja rezerw, zasoby wspólne i własne projektu
• Obserwacja obciążenia zasobów w przekroju wielu projektów – rozwiązywanie konfliktów i ich wpływ na realizacje projektu – czas i budżet
• Definiowanie podprojektów w postaci oddzielnych plików – zarządzanie projektem głównym i podprojektami
POWIĄZANIA MS PROJECT Z INNYMI APLIKACJAMI MS OFFICE
• Dołączanie dokumentów zewnętrznych do planu
• Połączenia danych Microsoft Excel a Microsoft Project – prowadzenie analityki kosztów w Microsoft Excel – przenoszenie wyników do Project
• Dane Microsoft Project jako dane baz danych – eksportowanie danych
• Analiza danych w postaci tabel przestawnych Microsoft Excel
DOPASOWANIE APLIKACJI DO POTRZEB FIRMY
• Zdefiniowanie elementów wspólnych dla całej organizacji
• Kopiowanie elementów wspólnych do wybranych plików, szablonu
• Definiowanie pól własnych – określanie przeznaczenia pół, definiowanie pól liczbowych, tekstowych, pól wyboru z listy
• Definiowanie pól obliczeniowych – podsumowywanie wyników w kolumnie, prezentowanie wyników w postaci znacznika graficznego
• Definiowanie własnych zasad grupowania danych – podsumowywanie danych w grupach
• Definiowanie Map eksportowania danych do Excela
• Definiowanie tabel, widoków i filtrów odpowiadających wewnętrznym potrzebom wprowadzania, prezentowania, raportowania i wyszukiwania danych
• Definiowanie kalendarzy bazowych dla zadań i zasobów, praca w niestandardowym wymiarze czasu
• Budowanie własnego systemu kodowania struktury podziału pracy
Walidacja jest prowadzona w formie w testu teoretycznego z odpowiedziami generowanymi automatycznie. Test jest skonstruowany w ten sposób, że uczestnik wybierając odpowiedź musi wykonać zadania w programie MS Projekt by poznać właściwą odpowiedź.
WALIDACJA PROCESU KSZTAŁCENIA odbywa się za pośrednictwem testu dostępnego online, którego wynik jest generowany automatycznie, bez udziału człowieka. Agata Łukasik koordynuje przebieg walidacji oraz odpowiada za techniczne przygotowanie uczestnika do walidacji: wysłanie wiadomości e-mail z linkiem do egzaminu i udostępnienie unikalnego kodu egzaminu uczestnikowi kursu oraz poinformowanie uczestnika o wyniku walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 WPROWADZENIE; USTAWIENIA WSTĘPNE; BUDOWANIE SIECI CZYNNOŚCI i HARMONOGRAMU GANTTA; ŚCIEŻKA KRYTYCZNA PROJEKTU; | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 ZASOBY PROJEKTU; PRACA ZASOBÓW; | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 METODY HARMONOGRAMOWANIA; KONFLIKTY WYKORZYSTANIA ZASOBÓW – NADMIERNA ALOKACJA | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 BUDŻET PROJEKTU; REALIZACJA | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 PLAN BAZOWY PROJEKTU | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 WPROWADZANIE DANYCH RZECZYWISTYCH; | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 REALIZACJA BUDŻETU | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 RAPORTOWANIE PROJEKTU | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 ZARZĄDZANIE OBIEKTAMI PLIKU | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 ROZSZERZONE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 MONITOROWANIE PRZEBIEGU PROJEKTU | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 BUDŻETOWANIE PROJEKTU, OCENA I RUCHY KOREKCYJNE | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 BUDŻETOWANIE PROJEKTU, OCENA I RUCHY KOREKCYJNE | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 PRACA Z WIELOMA PROJEKTAMI | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 POWIĄZANIA MS PROJECT Z INNYMI APLIKACJAMI MS OFFICE | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 DOPASOWANIE APLIKACJI DO POTRZEB FIRMY | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 DOPASOWANIE APLIKACJI DO POTRZEB FIRMY | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 walidacja | Prowadzący Małgorzata Bulczak | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto64,74 PLN
- Koszt osobogodziny netto52,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bulczak
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni
Trener aplikacji Microsoft Office z wieloletnim doświadczeniem.
Konsultant wielu firm w zakresie wykorzystania rozwiązań opartych na aplikacji Microsoft Project w zarządzaniu projektami oraz wspomaganiu planowania procesów produkcyjnych.
Jest profesjonalną trenerką o dużym talencie w przekazywaniu wiedzy i niezwykłej łatwości komunikacji.
W ostatnich 5 latach zrealizowała 61 szkoleń dla 413 klientów PROCAD SA.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma autorskie skrypty Microsoft Project stopień I i II w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
- podstawowa znajomość obsługi komputera,
- własne oprogramowanie MS Project,
- stabilne łącze internetowe.
W przypadku pracy na komputerze firmowym prosimy sprawdzić, czy nie ma ograniczeń i blokad, które uniemożliwią pobieranie plików szkoleniowych oraz udziału w szkoleniu w aplikacji GoTo https://app.goto.com/landing
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek–Rozwój
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Zawarto współpracę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski Pociąg do Kariery
W przypadku przedsiębiorstw istnieje możliwość zastosowania zwolnionej stawki VAT w przypadku kiedy dana usługa kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego, jest finansowana ze środków publicznych: w co najmniej 70% Wymagamy podpisania oświadczenia przez Przedsiębiorstwo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs będzie prowadzony w czasie rzeczywistym poprzez dedykowaną platformę GoTo, do której dostęp zapewnia Usługodawca.
Rekomendowane warunki techniczne:
- Zainstalowane oprogramowanie MS Project na własnym sprzęcie
- Własny sprzęt spełniający wymogi techniczne danego oprogramowania.
- 2 monitory (jeden do komunikacji i możliwości widoku ekranu prowadzącego szkolenie, drugi do pracy własnej)
- Mikrofon, kamera, głośnik
- dostęp do Internetu: łącze stałe minimum 100 Mb/s.
Uczestnik szkolenia pracuje na własnym oprogramowaniu Microsoft Project.