Szkolenie –Zielone kompetencje w hotelarstwie- ekologiczne praktyki i współpraca dla zrównoważonego rozwoju z elementami marketingu oraz przepisów HACCP w praktyce.
Szkolenie –Zielone kompetencje w hotelarstwie- ekologiczne praktyki i współpraca dla zrównoważonego rozwoju z elementami marketingu oraz przepisów HACCP w praktyce.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników obiektu wypoczynkowego (kucharzy, pomocy kuchennej, pracowników obsługi hotelowej i kierowników biura, kadry zarządzającej ) skupionego na rozwijaniu zielonych umiejętności, świadomości ekologicznej oraz kompetencji miękkich, marketingu i sprzedaży z nawiązaniem do branży hotelowej. Szkolenie kierowane jest do osób, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w odniesieniu do poznania systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie . Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi51
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej pracowników oraz rozwinięcie ich umiejętności komunikacji, marketingu, sprzedaży oraz współpracy w aspekcie odpowiedzialności za środowisko. Szkolenie przygotowuje pracowników do samodzielnego nadzorowania stanowiska pracy i weryfikowania punktów kontrolnych według systemu HACCP.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zwiększona Świadomość Ekologiczna i Zrozumienie Zrównoważonego Rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnicy zrozumieją podstawowe koncepcje zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej. - Będą świadomi, w jaki sposób ich codzienne działania i decyzje zawodowe wpływają na środowisko. - Zrozumieją rolę zielonych miejsc pracy oraz to, jak mogą wspierać ekologiczne inicjatywy swojej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności w Zakresie Odpowiedzialnej Gospodarki Odpadami | Kryteria weryfikacji Uczestnicy nauczą się praktycznych zasad segregacji i redukcji odpadów, które mogą wdrożyć w swojej codziennej pracy. - Zrozumieją znaczenie odpowiedzialnego zarządzania zasobami i będą potrafili wykorzystać te umiejętności, aby zmniejszyć negatywny wpływ działalności firmy na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje w Zakresie Tworzenia i Wspierania Misji Ekologicznej Firmy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą potrafili współtworzyć i angażować się w działania na rzecz wspólnej misji ekologicznej firmy. - Będą potrafili zdefiniować wspólne wartości i zasady ekologiczne oraz rozumieć, jak ich rola wspiera zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwinięcie Umiejętności Miękkich w Zakresie Komunikacji i Współpracy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy nabędą umiejętności efektywnej komunikacji, w tym aktywnego słuchania, precyzyjnego wyrażania myśli i radzenia sobie z konfliktami w zespole. - Będą potrafili współpracować międzydziałowo i efektywnie komunikować się na rzecz realizacji wspólnych celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność Budowania Zaufania i Wspólnej Odpowiedzialności za Środowisko | Kryteria weryfikacji Uczestnicy nauczą się budować zaufanie i otwartość w zespole, co wzmocni współpracę przy działaniach na rzecz ekologii. - Zrozumieją znaczenie empatii i będą potrafili rozpoznać i szanować wyzwania, z którymi mierzą się ich współpracownicy na różnych stanowiskach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność Zarządzania Stresem i Dobrostanem w Miejscu Pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy poznają techniki zarządzania stresem i dbania o własny dobrostan, co przyczyni się do ich lepszego samopoczucia i efektywności w pracy. - Będą w stanie wprowadzać techniki relaksacyjne i dbać o równowagę między pracą a życiem prywatnym, co pozytywnie wpłynie na atmosferę i zaangażowanie w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie Planów na Rzecz Rozwoju Zielonych Kompetencji | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą zdolni do formułowania indywidualnych i zespołowych celów dotyczących zielonych inicjatyw w firmie. - Wzmocnią swoje zaangażowanie w działania na rzecz środowiska, wiedząc, jak ich praca wpisuje się w szerszy plan zrównoważonego rozwoju firmy. Dzięki szkoleniu uczestnicy nie tylko zdobędą wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju, ale też rozwiną umiejętności niezbędne do wdrażania ekologicznych działań w codziennej pracy, co przyczyni się do budowy zespołu odpowiedzialnego i zaangażowanego w misję środowiskową firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy marketing w Internecie. | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady stosowanianowoczesnych narzędzi cyfrowych wbudowaniu marketingu oraz wskaźniki efektywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stasuje wymaganą dokumentację systemową - podstawowe procedury, instrukcje, arkusze | Kryteria weryfikacji Opracowuje diagramy procesów technologicznych, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym są punkty kontrolne (CP,PRP,OPRP) identyfikuje i wyznacza Krytycznych Punktów Kontroli - CCP oraz ustala limity krytyczne, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stasuje zasady zawiązane z systemem bezpieczeństwa żywności HACCAP | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i wyróżnia przepisy prawne, które regulują system HACCP w Polsce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia dokumentację w systemie HACCP | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa zasady monitorowania CCP poprzez działania korekcyjne i korygujące, omawia metody weryfikacji systemu HACCP | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie do Zielonych Kompetencji w Branży Hotelowej
8:00 – 9:30 Wprowadzenie do zielonych umiejętności i ich znaczenia - Omówienie idei zrównoważonego rozwoju, zrównoważonego rozwoju w branży hotelowej i jego korzyści. - Przedstawienie korzyści z wdrażania zielonych praktyk w pracy.
9:30 – 10:00 Ślad ekologiczny i codzienne praktyki - Wprowadzenie do pojęcia śladu ekologicznego – zrozumienie wpływu działań pracowników na środowisko. - Przykłady praktycznych działań, które mogą zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko (np. oszczędność wody, energii).
10:00- 11:00 Zielone zasady dla pracowników obsługi hotelowej i biura - Sposoby wprowadzania zielonych praktyk w codzienną pracę: minimalizacja zużycia papieru, organizacja pracy biura w zgodzie z ekologią.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 12:00 Komunikacja w zespole na rzecz ekologii Warsztaty z zakresu efektywnej komunikacji, motywowania się do działań proekologicznych i zachęcania do współpracy.
12:00- 13:00 Zrównoważony rozwój w gastronomii można wspierać poprzez:
- Lepsze zarządzanie zaopatrzeniem i zapasami.
- Oferowanie potraw z lokalnych i sezonowych produktów.
- Promowanie idei *zero waste*.
- Sadzenie własnych ogrodów warzywnych i współpracę z dostawcami ekologicznej żywności.
Wpływ na środowisko powyższych elementów, jak również zoptymalizuje koszty operacyjne.
13:00 – 14:00 - Przerwa obiadowa –
14:00 – 16:00 Zielone miejsca pracy w hotelarstwie Dyskusja o nowych rolach i zadaniach wynikających z rozwoju zielonych miejsc pracy. - Jak każdy z pracowników może przyczynić się do realizacji proekologicznych celów.
Dzień 2: Wprowadzenie do systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP:
8:00 – 10:00 Wymogi prawne regulujące system HACCP w Polsce, korzyści wynikające z wdrożenia i utrzymania systemu HACCP
10:00 – 10:15 Przerwa kawowa
10:15 – 12:30 - System HACCP - jako podstawowe narzędzie zarządzania bezpieczeństwem i jakością żywności: historia, idea, głównepojęcia, wymagania
12:30 – 13:30 - Przerwa obiadowa –
13:30 – 16:00 Wymagana dokumentacja systemowa - podstawowe procedury, instrukcje, arkusze
Dzień 3: Praktyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym w obrocie żywności przez system HACCP
8:00 – 9:30 Opis produktu wg zasad HACCP, opracowanie diagramu procesów technologicznych, analiza zagrożeń zgodnie z zweryfikowanym schematem technologicznym - ustalenie zagrożeń na każdym etapie „życia” produktu, wyznaczanie punktów kontrolnych (CP,PRP,OPRP)
9:30 – 11:00 Identyfikacja i wyznaczenie Krytycznych Punktów Kontroli - CCP oraz ustalenie limitów krytycznych
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa –
11:15 – 13:00 Określanie zasad monitorowania CCP poprzez działania korekcyjne i korygujące, omówienie metod weryfikacji systemu HACCP.
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa
- 14:00 – 15:00 .Zarządzanie personelem w systemie HACCP: odpowiedzialność, uprawnienia.
Dzień 4: Podstawy Transformacji Cyfrowej w Marketingu i Sprzedaży
8:00 - 8:30: Wprowadzenie do szkolenia, cele i harmonogram
8:30 - 10:00: 1.1. Wprowadzenie do transformacji cyfrowej
- Definicja i znaczenie transformacji cyfrowej - Główne trendy i technologie cyfrowe zmieniające krajobraz marketingu i sprzedaży
10:00 - 10:15:Przerwa (15 minut)
10:15 - 11:45: 1.2. Cyfrowe narzędzia marketingowe
- Przegląd narzędzi marketingu cyfrowego: SEO, SEM, content marketing, email marketing, media społecznościowe - Wybór odpowiednich narzędzi do celów marketingowych
11:45 - 12:00: Przerwa
12:00 - 13:30:1.3. Analiza danych i segmentacja klientów
- Znaczenie danych w cyfrowym marketingu - Techniki analizy danych i segmentacja klientów dla skuteczniejszego targetowania
13:30 - 14:00: Przerwa obiadowa
14:00 - 15:30: 1.4. Tworzenie treści i storytelling
- Rola treści w cyfrowym marketingu - Techniki storytellingu i tworzenia angażujących treści 15:30 -
15:30 - 16.00 1.5. Praktyczne zastosowanie technologii cyfrowych w sprzedaży
- Narzędzia CRM i automatyzacja sprzedaży - Wykorzystanie danych do personalizacji ofert i komunikacji z klientami
Dzień 5 Zaawansowane Strategie i Praktyki w Erze Cyfrowej
8:00 - 8:30: Rozpoczęcie dnia, przegląd harmonogramu
8:30 - 10:00: 2.1. Marketing w mediach społecznościowych
- Strategie promocji w różnych platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) - Wykorzystanie reklam płatnych i organicznych
10:00 - 10:15:Przerwa (15 minut)
10:15 - 11:45:2.2. E-commerce i omnichannel
- Strategie sprzedaży w e-commerce - Integracja kanałów online i offline (omnichannel)
11:45 - 12:30: 2.2. Customer experience i journey mapping
- Tworzenie pozytywnych doświadczeń klienta w kanałach cyfrowych - Mapowanie ścieżki klienta (customer journey) i optymalizacja punktów kontaktu
12:30 - 13:00: Przerwa obiadowa
13:00 - 14:30:Paktyczne warsztaty: Planowanie kampanii cyfrowej
14.30- 14.45 - Posumowanie szkolenia
14.45- 15.00 - Test na zakończenie szkolenia
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 2osoby.
Szkolenie trwa 51 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 Wprowadzenie do zielonych umiejętności i ich znaczenia | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 Ślad ekologiczny i codzienne praktyki | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Zielone zasady dla pracowników obsługi hotelowej i biura | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 Przerwa kawowa | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 Komunikacja w zespole na rzecz ekologii | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Zrównoważony rozwój w gastronomii | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 - Przerwa obiadowa | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 Zielone miejsca pracy w hotelarstwie | Prowadzący Hubert Krech | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Wymogi prawne regulujące system HACCP w Polsce | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 Przerwa kawowa | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 System HACCP | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 Przerwa obiadowa | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 Wymagana dokumentacja systemowa | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Opis produktu wg zasad HACCP | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 Identyfikacja i wyznaczenie Krytycznych Punktów Kontroli - CCP | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Przerwa kawowa | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Określanie zasad monitorowania CCP | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Przerwa obiadowa | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Zarządzanie personelem w systemie HACCP | Prowadzący Grzegorz Banasiak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Wprowadzenie do szkolenia, cele i harmonogram | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 Wprowadzenie do transformacji cyfrowej | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 Cyfrowe narzędzia marketingowe | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 Przerwa | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Analiza danych i segmentacja klientów | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Tworzenie treści i storytelling | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Praktyczne zastosowanie technologii cyfrowych w sprzedaży | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Rozpoczęcie dnia, przegląd harmonogramu | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Marketing w mediach społecznościowych | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 E-commerce i omnichannel | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 Customer experience i journey mapping | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Paktyczne warsztaty: Planowanie kampanii cyfrowej | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 - Posumowanie szkolenia | Prowadzący Joanna Jastkowiak | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Test na zakończenie szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto166,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Jastkowiak
Certyfikowany SMART COACHING BASE - 01/2015
Certyfikat NEUROCOREFLOW INTRO trening łączący pracę mózgu z pracą mięśni głębokich -11/2018
Aktualnie poszerza swoją wiedzę na kierunku
TERAPIE PAR WE WSPÓŁCZESNEJ PRAKTYCE PSYCHOLOGICZNEJ
TERAPIA I EDUKACJA SEKSUALNA W PRAKTYCE PSYCHOLOGICZNEJ
CERTYFIKAT STRUKTOGRAM -ZARZĄDZANIE W OPARCIU O NAJNOWSZE BADANIA PRACY NAD MÓZGIEM -6/2017
Zdobywczyni prestiżowej nagrody w plebiscycie magazynu Law Business Quality- LWICE BIZNESU
Statuetka „Top Polish Brands”
Statuetka „Diament Kobiecego Biznesu” Statuetka Kobiecy Laur za bycie wzorem przedsiębiorczości dla innych kobiet. 26/07/2019 FIRMA EDUFAN jej głównym filarem finansowym jest turystyka, ubezpieczenia oraz doradztwo finansowe.
04/2020 Agent ubezpieczeniowy Prudential. Od 2017 roku szkoli z zakresu zarządzania zmianą,zagadnień prawnych związanych z działalnością agentów ubezpieczeniowych -łącznie 500 godzin dla ponad 100 osób.Kształtowanie umiejętności w oparciu o nowe technologie i rozwiązania cyfrowe w zderzeniu z nową rzeczywistością,szkoli zespoły sprzedażowe z użyciem narzędzi umożliwiających pracę zdalną.Umiejętność organizowania webinarów oraz interaktywnych szkoleń online; Bardzo dobra znajomość technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex,Zoom, Skype for Business, Clickmeeting); Stosowanie narzędzi uatrakcyjniających spotkania online (Mural, Mentimeter...
Hubert Krech
Od ponad 15 lat piwowar i wędliniarz. Absolwent zawodowego kursu piwowara w Czechach, piwowar i człowiek od wszystkiego w browarze kontraktowym „Piwo z Twierdzy Kłodzko”. Współorganizator wydarzeń Oktoberfestung na Twierdzy Kłodzko, gdzie prowadził prelekcje i pokazy z zakresu piwowarstwa. Współorganizator dwóch edycji imprezy „Cydr i miód na Odrą” we Wrocławiu, podczas których prowadził live cookingi na bazie polskich cydrów.
Uczestnik wielu szkoleń z zakresu produktów lokalnych, w tym tradycyjnego wędliniarstwa oraz szkoleń gastronomicznych prowadzonych m.in. przez Martina Gimenez Castro, Aleksandra Barona i Michała Węcławka. Współautor dwóch publikacji o kulinariach na pograniczu polsko-czeskim.
Zwycięzca – jako rodzina – w telewizyjnym konkursie kulinarnym „Family Food Fight” TV Polsat 2021. W trakcie programu promował podstawy kuchni polskiej w nowocześniejszym wydaniu.
Od 2021r. organizował liczne kolacje degustacyjne, oparte o własne sezonowe produkty i przetwory. Zrealizował wiele warsztatów kulinarnych i pokazów w formie live cooking lokalnie – Festiwal Pstrąga w powiecie kłodzkim, oraz na wydarzeniach branżowych, m.in. podczas Pejzaży Qlinarnych w Polanicy-Zdroju, Wrocławskiego Festiwalu Piwa i Warszawskiego Festiwalu Piwa. Prowadzący szkolenia z zakresu gastronomii.
Grzegorz Banasiak
2016-2017 Dyrektor Centrum Szkoleń Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Lublinie
2007- 2015 MOSiR Bystrzyca w Lublinie:
stanowisko: Kierownik Grupy Obiektów Gastronomia, Audytor Systemu HACCP
1998 – 2014 Trener - szkolenia z zakresu gastronomii i systemu HACCP
1998 - 2006 Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie stanowisko: Organizator szkoleń z zakresu gastronomii
1996 - 1997 Eurest Poland Zakład Żywienia Zbiorowego– kantyna pracownicza dla Hali Makro Lublin, stanowisko: Asystent Kierownika
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy. Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień odpodatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Usługa prowadzi do nabycia zielonych kompetencji.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępnościdla polityki spójności 2021-2027”.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi