Zarządzanie sobą w czasie – szkolenie
Zarządzanie sobą w czasie – szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Zarządzanie sobą w czasie” jest skierowane do osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność osobistą i zawodową poprzez lepszą organizację czasu. Adresatami szkolenia są w szczególności:
- pracownicy administracyjni i biurowi,
- specjaliści różnych branż,
- kadra kierownicza i menedżerska,
- osoby pracujące w trybie zdalnym lub hybrydowym,
- osoby mające trudności z ustalaniem priorytetów,
- osoby doświadczające przeciążenia obowiązkami lub odkładania zadań na później.
Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób rozpoczynających swoją karierę zawodową, jak i dla doświadczonych pracowników, którzy chcą uporządkować swój sposób działania, zwiększyć produktywność i zmniejszyć poziom stresu związanego z brakiem kontroli nad czasem.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie sobą w czasie” przygotowuje uczestników do samodzielnego identyfikowania i eliminowania czynników zaburzających produktywność oraz wyznaczania celów i priorytetów zgodnie z ich potrzebami i możliwościami, a także do planowania działań w sposób zorganizowany, świadomego zarządzania własną energią i zasobami oraz wdrażania skutecznych strategii radzenia sobie z rozpraszaczami i prokrastynacją.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe zasady efektywnego zarządzania sobą w czasie. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia definicje zarządzania sobą w czasie i efektywnego wykorzystywania czasu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe elementy skutecznego zarządzania sobą w czasie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnie znaczenie planowania i priorytetyzacji w kontekście produktywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje wpływ różnic indywidualnych (np. cech osobowości) na sposób gospodarowania sobą w czasie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie eliminacji „złodziei czasu” w poprawie efektywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wskazuje główne przyczyny niepowodzeń w planowaniu i zarządzaniu sobą w czasie. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia najczęstsze błędy popełniane podczas planowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Podaje jakie są skutki multitaskingu dla koncentracji i jakości pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje wpływ prokrastynacji na realizację celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje błędy wynikające z braku dostosowania metod planowania do własnych preferencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Określa przyczyny nieskutecznego zarządzania priorytetami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opisuje wybrane metody ustalania celów i zarządzania priorytetami. | Kryteria weryfikacji Wymienia zasady formułowania celów zgodnie z metodą SMART. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowanie zasady Pareto w planowaniu zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia funkcje i zastosowanie matrycy Eisenhowera i metody GDT. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Definiuje regułę 60/20/20 i jej znaczenie w zarządzaniu czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między metodami ustalania celów a technikami planowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozróżnia techniki radzenia sobie z prokrastynacją i budowania pozytywnych nawyków. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnicę między prokrastynacją a lenistwem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady dobrych praktyk wspierających produktywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Określa rolę nawyków w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia strategie eliminacji złych nawyków i wprowadzania nowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy szkolenia odpowiada na potrzeby uczestników związane z utrzymaniem i wzmocnieniem wiedzy w obszarze skutecznego zarządzania sobą w czasie oraz doskonaleniem umiejętności osobistych. Poprzez analizę zarządzania sobą w czasie, identyfikację złodziei czasu, naukę wyznaczania celów i priorytetów, oraz radzenie sobie z prokrastynacją, szkolenie ma na celu umożliwienie uczestnikom lepszego planowania, organizacji czasu oraz skuteczniejszej realizacji zadań. Dodatkowo, omawiając wpływ osobowości na zarządzanie sobą w czasie i analizując skutki multitaskingu, szkolenie zapewnia uczestnikom kompleksowe narzędzia do efektywnego wykorzystywania czasu w miejscu pracy i życiu prywatnym. Program szkolenia przewiduje prace w parach i w grupach kilku osobowych w zależności od ćwiczenia, a także pracę indywidualną.
* 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
* przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia
Program szkolenia
Dzień 1
- Analiza zarządzania sobą w czasie:
- wprowadzenie do zarządzania sobą w czasie i jego znaczenie dla efektywności osobistej;
- samoocena - jak obecnie zarządzasz swoim czasem – ćwiczenie;
- identyfikacja obszarów do poprawy i określenie celów szkoleniowych.
- Identyfikacja złodziei czasu:
- analiza głównych czynników, które kradną nasz czas;
- rozpoznawanie i eliminacja czynników zakłócających naszą produktywność;
- ćwiczenia praktyczne w identyfikacji i zwalczaniu złodziei czasu.
- Przyczyny niepowodzeń w planowaniu:
- omówienie najczęstszych błędów popełnianych w planowaniu i zarządzaniu sobą w czasie;
- analiza przyczyn niepowodzeń w realizacji planów osobistych;
- wskazówki i techniki naprawy planowania.
- Wpływ osobowości na zarządzanie czasem:
- jak różnice indywidualne mogą wpływać na sposób, w jaki zarządzamy sobą w czasie;
- testy osobowości i dyskusja na temat ich implikacji dla zarządzania czasem;
- dostosowywanie strategii zarządzania czasem do indywidualnych preferencji i cech osobowości.
Dzień 2
- Skutki multitaskingu:
- analiza wpływu multitaskingu na naszą efektywność i jakość pracy;
- ćwiczenia praktyczne w skupianiu uwagi i redukcji multitaskingu.
- Wyznaczanie celów i zarządzanie priorytetami:
- omówienie różnych metod ustalania celów, w tym:
- SMART;
- zasada 60/20/20;
- zasada Pareto;
- metoda GDT;
- pomodoro;
- matryca Eisenhowera.
- ćwiczenia w formułowaniu celów zgodnie z wybranymi metodami.
- Zasady planowania:
- szczegółowe omówienie:
- reguły 60/40;
- metody ALPEN;
- prawa Parkinsona;
- efektu piły;
- krzywej wydajności w ciągu dnia.
- ćwiczenia praktyczne w stosowaniu różnych metod planowania.
- Radzenie sobie z prokrastynacją:
- identyfikacja głównych przyczyn odkładania zadań;
- omówienie strategii radzenia sobie z prokrastynacją, w tym różnicowanie między prokrastynacją a lenistwem;
- ćwiczenia praktyczne w przełamywaniu nawyku odkładania zadań.
- Nawyki a produktywność:
- analiza roli nawyków w zarządzaniu sobą w czasie;
- omówienie strategii budowania pozytywnych nawyków, które wspierają efektywność osobistą;
- indywidualne planowanie działań w celu wdrożenia nowych nawyków;
- Podsumowanie najważniejszych punktów szkolenia oraz ocena postępów i ustalenie kroków do dalszego doskonalenia zarządzania sobą w czasie.
Szkolenie będzie prowadzone w formie prezentacji, dyskusji grupowych, ćwiczeń praktycznych oraz indywidualnych refleksji. Uczestnicy zostaną zachęceni do dzielenia się swoimi doświadczeniami oraz do aktywnego uczestnictwa we wszystkich etapach szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Analiza zarządzania sobą w czasie | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Przerwa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Identyfikacja złodziei czasu | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Przerwa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przyczyny niepowodzeń w planowaniu | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Wpływ osobowości na zarządzanie czasem | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Skutki multitaskingu | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Wyznaczanie celów i zarządzanie priorytetami cz. I | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przewa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Wyznaczanie celów i zarządzanie priorytetami cz II | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Zasady planowania | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przerwa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Radzenie sobie z prokrastynacją | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Nawyki a produktywność | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie najważniejszych punktów szkolenia | Prowadzący Edyta Budzińska-Musiał | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący Iwona Sługocka | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Edyta Budzińska-Musiał
Iwona Sługocka
Przez 10 lat pracowała jako Specjalista do spraw komunikacji w resorcie finansów. Od 2012 roku kieruje własną firmą doradczo – szkoleniową UNA. Dodatkowo okresie 2015-2017 była partnerem zarządzającym w firmach: Tylko dla medycyny s.c./ Medigroup s.c.
Od 2016 prowadzi szkolenia dla menadżerów i zespołów (instytucje publiczne, spółki z udziałem skarbu państwa i biznes).
Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Interwencja kryzysowa.
Prowadzi szkolenia z zakresu etyki zawodowej (przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji oraz korupcji) przywództwa, zarządzania zespołem, komunikacji interpersonalnej, efektywności menedżerskiej i osobistej. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, warsztatów oraz coachingów, opartych na analizie strukturalno-prawnej organizacji, których celem jest wypracowanie rozwiązań sprzyjających komunikacji i współpracy w zespołach w realiach zmieniającego się rynku (komunikacja międzypokoleniowa, praca zdalna i hybrydowa).
Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Współautorka książek dotyczących ocen pracowniczych w służbie cywilnej.
Ukończyła szkołę trenerów i coachów Grupy SET
Certyfikowany coach ICF/ACC.
Posiada międzynarodowy certyfikat Critical Incident Stress Foundation (ICISF).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: komplet materiałów w formie PDF do wydruku lub Word do uzupełnienia, które zostały przygotowane przez prowadzącego tj.: skrypt szkoleniowy i materiały niezbędne do przeprowadzenia ewentualnych gier/testów/ćwiczeń dydaktycznych podczas szkolenia. Jeśli jakieś ćwiczenia będą wykonywane online na tablicy wspólnej, to uczestnicy otrzymają link z dostępem do platformy podczas szkolenia.
Uczestnik po zakończeniu usługi i pozytywnym zaliczeniu testu walidacyjnego (minimum 70% odpowiedzi poprawnych) otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat.
Informacja o teście walidacyjnym
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają link do testu online, który został opracowany przez osobę odpowiedzialną za walidację niniejszego kursu. Test składa się z pytań jednokrotnego wyboru – do każdego pytania przypisano kilka możliwych odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa. Test przeprowadzony zostanie za pomocą MS Office - Form.
Wyniki testu są generowane automatycznie. W przypadku nie zaliczenia testu walidacyjnego uczestnik będzie miała możliwość przystąpić do testu ponownie. Link do ponownego wykonania testu zostanie udostępniony indywidualnie, drogą mailową, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby organizatorowi szkolenia.
Uczestnik będzie miał 1 dzień na ponowne wypełnienie testu od momentu otrzymania linku.
Wszystkie materiały szkoleniowe, w tym test, zostaną udostępnione na dedykowanej platformie szkoleniowej. Link do platformy uczestnicy otrzymają najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Aby się zalogować, należy kliknąć w przesłany link, ustawić własne hasło, powtórzyć je i zatwierdzić, klikając „Zaloguj”.
Przy ponownym logowaniu wystarczy podać adres e-mail użyty przy zapisie na szkolenie w BUR oraz hasło utworzone podczas pierwszego logowania.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być pełnoletni.
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 6 osób.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Link będzie aktywny do momentu zakończenia szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Szkolenie będzie rejestrowane (nagrywane) wyłącznie w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem lub operatora. W związku z tym, uczestnicy zobowiązani są do logowania się pełnym imieniem i nazwiskiem oraz do włączenia kamer na czas trwania szkolenia w celu umożliwienia identyfikacji.
Zapisując się na szkolenie, uczestnik wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Dokonanie zapisu na usługę jest równoznaczne z akceptacją Ogólnych Warunków Świadczenia Usługi (OWU).
Informacje dotyczące postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych znajdują się na stronie internetowej pod adresem:
www.mbmaca
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe * 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
Uczestnik po zakończeniu usługi i pozytywnym zaliczeniu testu walidacyjnego otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat
Realizujemy usługi szkoleniowe również w formie zamkniętej – dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce i sposób realizacji) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarnie oraz zdalnie.
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”
Usługa Szkoleniowa została stworzona na podstawie licencji Planer BUR zakupionej z dofinansowaniem projektu "USŁUGI ROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologi" nr FERS.01.03-IP.09-0015/23.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu zdalnym
- Platforma szkoleniowa
- Szkolenie realizowane jest w formule zdalnej z wykorzystaniem jednej z dwóch platform wideokonferencyjnych: Microsoft Teams lub Google Meet.
- Dostęp do szkolenia
- Link do szkolenia zostaje wysłany uczestnikom na adresy e-mail wskazane w karcie BUR najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
- Dołączenie do szkolenia odbywa się poprzez kliknięcie w przesłany link oraz wpisanie pełnego imienia i nazwiska.
- Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani posiadanie specjalistycznych umiejętności informatycznych – szkolenie uruchamia się w przeglądarce.
- Link do szkolenia jest aktywny wyłącznie na czas trwania szkolenia i traci ważność po jego zakończeniu.
- Informacje dotyczące wsparcia technicznego oraz kontaktu w sytuacjach nieprzewidzianych dostępne są na stronie internetowej:
www.mbmacademy.pl
tu tylko wrzucę na naszą stronę o tej pomocy technicznej
- Wymagania sprzętowe i środowiskowe
- Każdy uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków technicznych, umożliwiających aktywny udział w szkoleniu:
- Sprzęt komputerowy: komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do Internetu, spełniające minimalne parametry:
- procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- minimum 2 GB RAM (zalecane 4 GB lub więcej),
- system operacyjny: Windows 8 (zalecany Windows 10), macOS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Audio i wideo:
- głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe) lub słuchawki z mikrofonem,
- kamera (wbudowana, podłączana przez USB lub bezprzewodowa) umożliwiająca uczestnictwo z wideo.
- Oprogramowanie i dostęp do materiałów:
- zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera,
- oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF i Word (doc, docx),
- aplikacja Microsoft Teams i Google Meet są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz mobilnymi (takimi jak laptopy, tablety, telefony komórkowe).
- Łącze internetowe:
- minimalna przepustowość dla transmisji dźwięku: 512 Kb/s (zalecane min. 2 Mb/s),
- minimalna przepustowość dla transmisji dźwięku i obrazu: 1 Mb/s (zalecane min. 2,5 Mb/s).
- szybkość łącza można sprawdzić na stronie www.speedtest.net
- Sprzęt komputerowy: komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do Internetu, spełniające minimalne parametry: