Kurs języka angielskiego dla dorosłych- poziom Pre - intermediate A2- zajęcia poranne.
Możliwość dofinansowania
Kurs języka angielskiego dla dorosłych- poziom Pre - intermediate A2- zajęcia poranne.
Numer usługi 2025/04/01/176985/2662559
10 080,00 PLN
brutto
10 080,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób dorosłych, które ukończyły poziom A1 lub posiadają podstawową znajomość języka angielskiego i chcą ją rozwijać. Osoby, które uczyły się wcześniej języka angielskiego, będą musiały napisać test sprawdzający poziom zaawansowania. Test jest dostępny w formie on-line.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji25-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi112
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwój umiejętności językowych uczestników na poziomie A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. Kurs umożliwia uczestnikom rozumienie i formułowanie wypowiedzi ustnych i pisemnych dotyczących życia codziennego, a także zwiększenie płynności językowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi brać udział w prostych i codziennych rozmowach, zadawać pytania i udzielać odpowiedzi dotyczących życia codziennego, zakupów, planów, preferencji. | Kryteria weryfikacji Stosowanie podstawowych struktur gramatycznych i słownictwa tematycznego w wypowiedziach ustnychUdział w odgrywaniu ról, rozmowach sytuacyjnych Reakcje językowe odpowiednie do kontekstu sytuacyjnego | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie ogólny sens i najważniejsze informacje z nagrań i wypowiedzi dotyczących znanych sytuacji życiowych. | Kryteria weryfikacji Prawidłowe odpowiedzi na pytania sprawdzające rozumienieWskazanie kontekstu i głównej myśli nagrania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie proste teksty użytkowe i informacyjne, takie jak e-maile, broszury, wiadomości. | Kryteria weryfikacji Znalezienie informacji szczegółowych i ogólnych w tekście.Zastosowanie strategii czytania (skimming, scanning) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi napisać prostą wiadomość, e-mail, zaproszenie, krótki opis wydarzenia. | Kryteria weryfikacji Poprawność gramatyczna i leksykalna wypowiedzi pisemnychSpójność i logiczna organizacja tekstu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Are you? Can you? Do you? Did you? – pytania z operatorami, present simple & continuous, czasowniki i wyrażenia codzienne, alfabet.
- The perfect date? – present simple, wygląd i osobowość, końcówki -s, -es.
- Calling reception
- Spending money – rzeczowniki policzalne/niepoliczalne, much/many, wyrażenia ilościowe, czasowniki modalne (can/can’t).
- A dangerous world – past simple: regularne i nieregularne czasowniki, sekwencje czasowe.
- At the restaurant
- Music and sport – preferencje, przymiotniki z końcówkami -ed/-ing, stopniowanie przymiotników.
- Judging by appearances – present perfect: ever/never, for/since, relatywne zdania podrzędne.
- Returning an item to a shop
- We need a holiday! – przyszłość (be going to, present continuous), miejsca i podróże, przyimki.
- You look great! – too much, too many, enough; czasowniki make/do, opis wyglądu i zakupów.
- At the pharmacy
- What’s your idea of a perfect weekend? – should/must/have to, stopniowanie przysłówków, zdrowie i ciało.
- The most amazing places – tryb rozkazujący, used to, przeszłość i przyzwyczajenia.
- Asking for directions
- Lucky encounters – słowotwórstwo, różnice kulturowe.
- Think positive – or negative? – will/won’t (prognozy, decyzje), powtórzenie wszystkich czasów.
- Talking on the phone.
- Review & Check .
- Test końcowy ustny i pisemny, omówienie wyników, wydanie certyfikatów
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma:
- Dostęp do materiałów multimedialnych (audio, wideo)
- Autorskie materiały dydaktyczne
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość języka angielskiego- na poziomie A1.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik musi posiadać dostęp do Internetu oraz urządzenie z kamerą i mikrofonem. Zajęcia będą prowadzone na platformie Zoom.
Kontakt
Kontakt
Dorota Żyła-Karczewska
E-mail
d.zyla@britishschool.pl
Telefon
(+48) 895 338 822