Kurs języka angielskiego dla dorosłych - Poziom Beginner (A1)- zajęcia poranne.
Możliwość dofinansowania
Kurs języka angielskiego dla dorosłych - Poziom Beginner (A1)- zajęcia poranne.
Numer usługi 2025/03/31/176985/2660428
10 080,00 PLN
brutto
10 080,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Dorośli, którzy chcą rozpocząć naukę języka angielskiego od podstaw (poziom A1)-zajęcia poranne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi112
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego posługiwania się językiem angielskim na poziomie A1. Uczestnicy nauczą się podstaw komunikacji werbalnej i pisemnej, w tym:-prowadzenia prostych rozmów na codzienne tematy,
-rozumienia i tworzenia prostych tekstów pisanych,
-słuchania i rozumienia krótkich komunikatów w języku angielskim,
-stosowania podstawowych zasad gramatycznych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Mówienie: Uczestnik potrafi przedstawić siebie i innych, zadać proste pytania oraz odpowiedzieć na nie w kontekście codziennych sytuacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi się przedstawić (imię, wiek, zawód, zainteresowania).Potrafi opisać inną osobę (np. „To jest mój brat. Ma 30 lat, pracuje jako…"). Umie zadać podstawowe pytania (np. „Jak masz na imię?”, „Gdzie mieszkasz?”) i odpowiedzieć na nie. Komunikuje się w prostych, codziennych sytuacjach (np. zakupy, pytanie o drogę). Utrzymuje prostą rozmowę, mimo możliwych błędów językowych. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się 2. Słuchanie: Uczestnik rozumie proste komunikaty i rozmowy na tematy codzienne. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje ogólny sens krótkich wypowiedzi (np. w sklepie, na dworcu, w rozmowie telefonicznej).Potrafi wskazać konkretne informacje z nagrania lub wypowiedzi (np. godzina, miejsce, cena). Reaguje adekwatnie na proste polecenia ustne (np. „Proszę usiąść”, „Proszę pokazać dokument”). Rozumie podstawowe pytania zadane przez drugą osobę i udziela na nie odpowiedzi. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się 3. Czytanie: Uczestnik potrafi czytać i rozumieć proste teksty, takie jak ogłoszenia, krótkie wiadomości czy instrukcje. | Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje informacje zawarte w ogłoszeniach, plakatach, wiadomościach SMS lub e-mailach.Wskazuje główny temat krótkiego tekstu. Wyszukuje konkretne dane w tekście (np. data, godzina, miejsce). Rozumie proste instrukcje (np. obsługi urządzenia, wskazówki na stronie internetowej). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Pisanie: Uczestnik potrafi napisać prostą notatkę, wiadomość e-mail lub krótkie zaproszenie. | Kryteria weryfikacji Tworzy krótkie teksty użytkowe (np. zaproszenie, notatkę do kolegi, wiadomość e-mail).Przekazuje istotne informacje (kto, co, kiedy, gdzie). Zachowuje podstawową strukturę tekstu (np. nagłówek, wstęp, zakończenie). Stosuje proste słownictwo i podstawowe zwroty grzecznościowe. Pisze zrozumiale, mimo ewentualnych błędów ortograficznych lub gramatycznych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się 5. Gramatyka: Uczestnik zna i stosuje podstawowe struktury gramatyczne (np. czasy teraźniejsze, zaimki, liczebniki). | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje czas Present Simple w mowie i piśmie.Używa zaimków osobowych (I, you, he, she…) oraz dzierżawczych (my, your, his…). Używa liczebników głównych i porządkowych (one, two, first, second…). Buduje poprawne zdania oznajmujące, pytające i przeczące na poziomie podstawowym. Rozpoznaje i stosuje podstawowe przyimki miejsca i czasu (at, in, on). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Ramowy program usługi:
- Wprowadzenie do języka angielskiego (4 godziny)
- Podstawowa komunikacja: przedstawianie się, rozmowy w sklepie, restauracji (20 godzin)
- Słownictwo i frazy dnia codziennego (15 godzin)
- Gramatyka: czasy teraźniejsze, liczebniki, zaimki (20 godzin)
- Ćwiczenia praktyczne: dialogi, scenki sytuacyjne (15 godzin)
- Podsumowanie, testy walidacyjne (10 godzin)
Harmonogram usługi:
- Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po 2 godziny dydaktyczne
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 080,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Lektor British School
Lektor z doświadczeniem w nauczaniu osób dorosłych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Autorskie materiały dydaktyczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą prowadzone na platformie Zoom. Uczestnik musi posiadać dostęp do Internetu oraz urządzenie z kamerą i mikrofonem.
Kontakt
Kontakt
Dorota Żyła-Karczewska
E-mail
d.zyla@britishschool.pl
Telefon
(+48) 895 338 822