KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO – POZIOM C2 (Proficiency) Przygotowanie do egzaminu Cambridge English: Proficiency (CPE) z Native Speakerem dodatkowo wliczony w cenę kursu egzamin!
KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO – POZIOM C2 (Proficiency) Przygotowanie do egzaminu Cambridge English: Proficiency (CPE) z Native Speakerem dodatkowo wliczony w cenę kursu egzamin!
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób dorosłych (18+), które:
- posługują się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (C1+),
- chcą osiągnąć najwyższy poziom biegłości językowej (C2) i uzyskać certyfikat Cambridge English: Proficiency (CPE),
- uczą się z własnej inicjatywy, w celach akademickich, zawodowych lub osobistych,
- oczekują kursu o wysokim stopniu zaawansowania, intensywności i indywidualizacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie biegłości językowej uczestników do poziomu C2, umożliwiającej pełną niezależność w użyciu języka angielskiego w złożonych sytuacjach komunikacyjnych – zarówno zawodowych, akademickich, jak i społecznych. Kurs przygotowuje do skutecznego zdania egzaminu Cambridge English: Proficiency (CPE).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Umiejętności komunikacyjne:płynnie i precyzyjnie wypowiada się na każdy temat, niezależnie od stopnia złożoności, potrafi dostosować styl, ton i rejestr języka do kontekstu społecznego, akademickiego lub zawodowego, uczestniczy w zaawansowanych dyskusjach, negocjacjach i prezentacjach, rozumie niuanse językowe i potrafi reagować adekwatnie na subtelne sygnały komunikacyjne. | Kryteria weryfikacji Samodzielność językowa: potrafi samodzielnie formułować rozbudowane i logiczne wypowiedzi ustne i pisemne, swobodnie posługując się językiem w różnych kontekstach społecznych, akademickich i zawodowych; | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 2. Kompetencje językowe:opanował zaawansowane struktury gramatyczne typowe dla poziomu C2, w tym: inwersję stylistyczną, nominalizację, konstrukcje emfatyczne, złożone tryby warunkowe, idiomy, wyrażenia potoczne i rejestrowe, rozbudowane zdania złożone wielokrotnie, posługuje się bogatym i precyzyjnym słownictwem, obejmującym tematy: polityka, filozofia, ekonomia, kultura, nauka, społeczeństwo. | Kryteria weryfikacji Zastosowanie struktur językowych: wykorzystuje złożone struktury gramatyczne i precyzyjne środki leksykalne, adekwatne do rejestru i celu wypowiedzi; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Rozumienie języka:rozumie każde słowo w tekstach o wysokim stopniu trudności, także literackich i naukowych, wychwytuje implikacje, niuanse, metafory, sarkazm i ironię, analizuje i interpretuje teksty pod względem treści, stylu i struktury. | Kryteria weryfikacji Rozumienie tekstu pisanego i mówionego: rozumie złożone teksty literackie, naukowe i użytkowe, potrafi rozpoznać ukryte znaczenia, ironię, metaforę i intencję autora; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Produkcja pisemna:tworzy wysoce spójne, logiczne, stylistycznie dopracowane teksty pisemne na każdy temat, potrafi budować teksty w różnych stylach i rejestrach: akademickim, publicystycznym, literackim, formalnym, stosuje zaawansowane środki spójności i ekspresji językowej. | Kryteria weryfikacji Produkcja pisemna: tworzy teksty o wysokim stopniu złożoności, poprawne językowo i stylistycznie, zgodne z wymaganiami egzaminacyjnymi; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Przygotowanie egzaminacyjne:zna format egzaminu Cambridge Proficiency (CPE) i potrafi podejść do każdego zadania z odpowiednią strategią, analizuje i interpretuje teksty egzaminacyjne, pisze teksty zgodnie z kryteriami oceny, skutecznie zarządza czasem i samodzielnie poprawia własne błędy, wykorzystuje feedback w procesie doskonalenia swoich wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Gotowość egzaminacyjna: zna i rozumie format egzaminu, potrafi zastosować strategie egzaminacyjne, efektywnie zarządzać czasem i stresem podczas wykonywania zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Zastosowanie języka:funkcjonuje w pełni swobodnie w środowisku anglojęzycznym na poziomie równym native speakerowi, posługuje się językiem z precyzją i elastycznością w każdej sytuacji, jest gotowy do pracy, studiów i życia w anglojęzycznym środowisku zawodowym, akademickim i kulturowym. | Kryteria weryfikacji Zastosowanie struktur językowych: wykorzystuje złożone struktury gramatyczne i precyzyjne środki leksykalne, adekwatne do rejestru i celu wypowiedzi; | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Celem kursu jest zwiększenie konkurencyjności uczestników na rynku pracy i w środowisku akademickim poprzez przygotowanie ich do uzyskania certyfikatu Cambridge English: Proficiency (CPE), co potwierdza ich biegłość językową na poziomie C2 i otwiera możliwości zawodowe oraz edukacyjne w międzynarodowym kontekście.Efekt usługi
Efekt usługi:
Uczestnicy kursu osiągają biegłość językową na poziomie C2, umożliwiającą swobodne funkcjonowanie w międzynarodowym środowisku zawodowym, akademickim i społecznym oraz skuteczne zdanie egzaminu Cambridge English: Proficiency (CPE).
Kryteria weryfikacji:
- Biegłość językowa: Uczestnik płynnie posługuje się językiem angielskim w różnych kontekstach, używając zaawansowanych struktur gramatycznych i słownictwa.
- Przygotowanie egzaminacyjne: Uczestnik skutecznie przyswaja format CPE, zarządza czasem i analizuje błędy, osiągając wysoki wynik na egzaminie.
- Interakcja w różnych kontekstach: Uczestnik prowadzi zaawansowane rozmowy i dyskusje, dostosowując język do sytuacji i rozmówcy.
- Produkcja pisemna: Uczestnik tworzy logiczne i stylistycznie poprawne teksty na poziomie C2.
- Samodzielność i postępy: Uczestnik wykorzystuje feedback, analizuje błędy i samodzielnie rozwija swoje umiejętności językowe.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
1) Certyfikat ukończenia kursu.
2) Raport o uczestniku.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM NAUCZANIA
MODUŁ 1 – Wprowadzenie: język zaawansowany i refleksyjny
Tematy: język a tożsamość, styl, rejestr, analiza intencji
Słownictwo: metajęzyk, perswazja, niuanse, konotacje
Gramatyka: zdania złożone wielokrotnie, inwersja stylistyczna
Umiejętności: analiza tekstu, parafraza, rozwój wypowiedzi ustnej
Zadania: Reading Part 1, Speaking Part 1
MODUŁ 2 – Ludzie i społeczeństwo
Tematy: wartości, stereotypy, normy społeczne
Słownictwo: konformizm, marginalizacja, odpowiedzialność społeczna
Gramatyka: czasowniki modalne z odniesieniem do przeszłości
Umiejętności: argumentacja, kontrargumenty, dygresje
Zadania: Writing Part 1 (essay), Use of English Part 1
MODUŁ 3 – Kultura, sztuka i krytyka
Tematy: krytyka artystyczna, interpretacja dzieła, gust
Słownictwo: ekspresja, dzieło, kontekst kulturowy, recenzja
Gramatyka: konstrukcje emfatyczne i nominalizacja
Umiejętności: pisanie recenzji i esejów porównawczych
Zadania: Writing Part 2 (review), Reading Part 4
MODUŁ 4 – Świat pracy i kariera
Tematy: etyka zawodowa, globalny rynek pracy, zarządzanie
Słownictwo: przywództwo, delegowanie, przedsiębiorczość
Gramatyka: zdania warunkowe 0–3 i mieszane
Umiejętności: wyrażanie hipotez i skutków, dyskusja problemowa
Zadania: Listening Part 1, Speaking Part 3
MODUŁ 5 – Nauka i technologia
Tematy: wynalazki, zmiany technologiczne, etyka nauki
Słownictwo: sztuczna inteligencja, innowacja, eksperyment
Gramatyka: mowa zależna, transformacje zdań złożonych
Umiejętności: prezentacja, analiza danych, przewidywanie
Zadania: Reading Part 2, Writing Part 2 (proposal)
MODUŁ 6 – Język, komunikacja i media
Tematy: wpływ języka, manipulacja, media masowe
Słownictwo: propaganda, narracja, narratologia, przekaz
Gramatyka: spójniki logiczne, struktury warunkowe z modalami
Umiejętności: rozpoznawanie intencji, subtelności językowe
Zadania: Use of English Part 2, Listening Part 2
MODUŁ 7 – Globalne problemy i odpowiedzialność
Tematy: zmiany klimatu, migracje, globalizacja
Słownictwo: systemy społeczne, zrównoważony rozwój, wpływ
Gramatyka: konstrukcje bezosobowe, strona bierna z modalami
Umiejętności: wyrażanie opinii eksperckich, język formalny
Zadania: Writing Part 2 (report), Reading Part 3
MODUŁ 8 – Tożsamość, pamięć, historia
Tematy: pamięć kulturowa, mit, narracja tożsamościowa
Słownictwo: dziedzictwo, pamięć zbiorowa, relatywizm
Gramatyka: zdania względne zaawansowane, redukcje
Umiejętności: narracja, porównanie perspektyw
Zadania: Listening Part 3, Speaking Part 2
MODUŁ 9 – Przyszłość, zmiana i innowacja
Tematy: wizje przyszłości, przewidywania, zmiany społeczne
Słownictwo: transformacja, przewidywalność, niepewność
Gramatyka: czasy przyszłe, struktury spekulatywne
Umiejętności: hipoteza, debata, reakcje emocjonalne
Zadania: Use of English Part 3, Writing Part 2 (letter)
MODUŁ 10 – Styl i rejestr językowy
Tematy: język literacki, język akademicki, rejestry
Słownictwo: synonimia, metafora, formalność, eufemizm
Gramatyka: elipsa, paralelizm, wyrażenia idiomatyczne
Umiejętności: dostosowanie stylu, precyzja wypowiedzi
Zadania: Reading Part 4, Speaking Part 4
MODUŁ 11 – Konflikt, etyka i wartości
Tematy: moralność, konflikty społeczne, wybory
Słownictwo: kompromis, kontrowersja, perswazja
Gramatyka: wish / if only, konstrukcje hipotetyczne
Umiejętności: język dyplomatyczny, spekulowanie
Zadania: Listening Part 4, Writing Part 2 (essay)
MODUŁ 12 – Narracja i opowiadanie
Tematy: opowiadanie historii, punkt widzenia, interpretacja
Słownictwo: fabuła, narracja pierwszoosobowa, retrospekcja
Gramatyka: czasy przeszłe zaawansowane, sekwencja czasów
Umiejętności: storytelling, rozwijanie wypowiedzi
Zadania: Speaking Part 1, Writing Part 2 (story)
MODUŁ 13 – Powtórka z gramatyki i słownictwa
Tematy: konsolidacja struktur i leksyki
Słownictwo: frazeologia egzaminacyjna, słownictwo wysokiego rejestru
Gramatyka: powtórzenie wszystkich kluczowych zagadnień
Umiejętności: analiza błędów, praca z feedbackiem
Zadania: Use of English – zestawy próbne
MODUŁ 14 – Egzaminy próbne (Mock Exams)
Tematy: wszystkie części egzaminu CPE
Zadania: próbny egzamin pisemny i ustny (Reading, Writing, Listening, Speaking)
Umiejętności: zarządzanie czasem, praca pod presją, samoocena
MODUŁ 15 – Konsolidacja i strategie indywidualne
Tematy: osobiste cele językowe, analiza mocnych i słabych stron
Umiejętności: powtórka ukierunkowana, strategie na egzamin
Zadania: symulacje ustne, writing na czas, sesja Q&A z nauczycielem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Centrum egzaminacyjne: Prestige Lingua – akredytowane centrum przygotowujące do egzaminów Cambridge. Egzaminy odbywają się w naszej szkole we współpracy z autoryzowanym centrum egzaminacyjnym.
Egzamin oraz podręcznik: wliczone w cenę kursu
Informacje dodatkowe
Organizacja Kursu
Dbamy o komfort i efektywność Twojej nauki. Termin rozpoczęcia kursu oraz szczegółowy harmonogram ustalimy z Tobą z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Oferujemy elastyczność: interaktywne zajęcia online w czasie rzeczywistym.
Każde tygodniowe spotkanie to 1,5 godziny intensywnej nauki, podzielone na dwie 45-minutowe jednostki lekcyjne.
Gwarantujemy wysoką jakość nauczania. W przypadku konieczności zmiany prowadzącego, zastąpi go lektor o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Google Meet:
1. Konto Google.
2. Aplikacja mobilna Google Meet lub Gmail albo aktualna wersja jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Apple Safari
o Wskazówka: Jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Google Meet, możesz dołączyć do spotkania telefonicznie, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora.
3. Urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- 2 GB pamięci
4. Obsługiwany system operacyjny:
o Google Meet działa w aktualnej oraz dwóch poprzednich głównych wersjach tych systemów:
- Apple macOS
- Microsoft Windows
- Chrome OS
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
o Google Meet działa w następujących mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
o Spotkania Google Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami:
- Android 6 lub nowszy
- iOS 15 lub nowszy
5. Połączenie z Internetem.
6. Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).