Szkolenie Autodesk Inventor stopień I i II
Szkolenie Autodesk Inventor stopień I i II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Automatyka i robotyka
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- Inżynierów i projektantów mechanicznych
- Konstruktorów oraz technologów
- Osób zajmujących się dokumentacją techniczną i procesami produkcyjnymi
- Studentów kierunków technicznych chcących rozwijać umiejętności w zakresie CAD
- Pracowników firm zajmujących się projektowaniem i wytwarzaniem produktów
Szkolenie umożliwia zdobycie kompleksowej wiedzy o programie Inventor, dzięki której uczestnik może efektywnie projektować i dokumentować swoje rozwiązania inżynieryjne.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu:
- Kierunek–Rozwój
- Małopolski Pociąg do Kariery
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi44
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest opanowanie technik projektowania i optymalizacji modeli 3D oraz automatyzacja systemów inżynierskich w środowisku Autodesk Inventor.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i rozróżnia bardziej złożone zagadnienia w środowisku inventor | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie kiedy można zastosować bardziej zaawansowane narzędzia, takie jak iFeature, iPart, iAssembly czy iLogic.Uczestnik definiuje i stosuje reguły iLogic do automatyzacji modelu, jak również przewiduje skutki wprowadzanych reguł. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy automatyzację procesów w środowisku Inventor | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy i stosuje reguły iLogic, które automatyzują powtarzalne operacje projektowe.Uczestnik tworzy wielowariantowe części (iPart) i zespoły (iAssembly), korzystając z tabeli sterującej do definiowania różnych wariantów projektowych. Uczestnik tworzy szablony przetłoczeń, które są ponownie wykorzystywane w różnych projektach, oraz definiuje parametry przetłoczeń w taki sposób, aby były one łatwe do modyfikacji i ponownego zastosowania. Uczestnik efektywnie korzysta z narzędzi Design Accelerator do automatycznego generowania elementów mechanicznych, takich jak połączenia gwintowane, wałki, przekładnie czy łożyska. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje i obsługuje biblioteki | Kryteria weryfikacji Uczestnik pokazuje, jak tworzy sparametryzowane elementy (np. przetłoczenia, otwory) i zapisuje je jako iFeature w bibliotece. Tworzy takie elementy, które można szybko wstawiać w różnych projektach.Uczestnik korzysta z Content Center Inventora, czyli biblioteki standardowych komponentów, takich jak śruby, nakrętki, profile, wałki itp. Uczestnik aktualizuje komponenty w bibliotece i wdraża zmiany do projektów, które ich używają. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje i tworzy zespoły parametryczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe parametry komponentów, takie jak wymiary, materiały, liczba elementów itp., które będą wpływać na zespół. Uczestniktworzy zespoły iAssembly, co pozwala na projektowanie wariantów tego samego zespołu poprzez modyfikowanie wartości parametrów i tabel sterujących. Uczestnik potrafi zastosować iPart do stworzenia sparametryzowanych komponentów, które mogą być używane w zespole, umożliwiając szybkie zmiany w konfiguracji komponentów. Uczestnik stosuje zrozumiały system nazewnictwa, aby parametry były intuicyjne dla innych osób pracujących nad projektem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy dokumentację 2D część i zespołów | Kryteria weryfikacji Uczestnik wygeneruje rysunek 2D na podstawie modelu 3D części, uwzględniając odpowiednie widoki (np. widok główny, widok boczny, przekroje).Uczestnik wyeksportuje dokumentację 2D do formatu pliku (np. PDF, DWG) oraz przygotuje ją do druku lub przesyłania do innych osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje środowisko pracy z modułem do obliczeń wytrzymałościowych za pomocą metody elementów skończonych MES | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie jak MES dzieli geometrię na małe elementy, które są następnie analizowane pod kątem różnych obciążeń.Uczestnik przeprowadza obliczenia wytrzymałościowe za pomocą metody elementów skończonych, wybierając odpowiedni typ analizy (np. analiza naprężeń, odkształceń, analizy termiczne) i wykona obliczenia w różnych scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje analizę statyczną w zakresie liniowym oraz analizą modalną | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotuje model do analizy statycznej w zakresie liniowym, w tym zdefiniuje odpowiednie warunki brzegowe, obciążenia (np. siły, momenty) i wybierze materiały, które będą uwzględniane w analizie.Uczestnik przygotuje model 3D do analizy modalnej, w tym określi odpowiednie materiały, warunki brzegowe i inne parametry, które mają wpływ na częstotliwości drgań własnych obiektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje w jaki sposób przygotować zadanie obliczeniowe oraz jak interpretować wyniki uzyskane z danej analizy | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki obliczeń, takie jak rozkład naprężeń, przemieszczenia, i odkształcenia, oraz wyciąga wnioski dotyczące wytrzymałości konstrukcji.Uczestnik wykorzystuje wyniki obu analiz (statycznej liniowej oraz modalnej) do optymalizacji konstrukcji, zmieniając geometrię lub materiały w celu poprawy wytrzymałości i odporności na drgania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w formie warsztatowej w oparciu o metody aktywizujące uczestników tj. ćwiczenia, analiza przypadku, dyskusja grupowa. Trener przeprowadza zajęcia wdrażając wybrany zakres „krok po kroku”. Poruszany temat podczas opracowywania widoczny jest na dużym ekranie na ścianie. Uczestnik w trakcie szkolenia musi wykonać kilka prostych rysunków, które sprawdzają poziom jego wiedzy na każdym etapie szkolenia. Przekłada się to na lepsze przyswajanie wiedzy i rozwijanie umiejętności uczestników szkolenia.
Autodesk Inventor – Stopień I
Tworzenie i praca z projektem w Autodesk Inventor
Definicja pliku projektu jego ustawienia organizacja pracy z plikami aplikacji Inventor
Środowisko szkicowania 2D
Tworzenie szkiców 2D, więzy geometryczne i wymiarowe, sterowanie parametrami szkicu
Środowisko szkicowania 3D
Techniki tworzenia trójwymiarowych szkiców oraz trójwymiarowe krzywe z równań matematycznych
Modelowanie części – wyciągnięcie proste
Tworzenie detali w oparciu o wyciągnięcia i algebrę Boolea
Modelowanie części – wyciagnięcie obrotowe, otwory, szyk kołowy
Tworzenie elementów bryłowych poprzez operację obrotu profili względem osi oraz omówienie operacji modyfikacji poprzez rozłożenie operacji szykami i nanoszenie elementów montażowych tj. otwory gwintowane
Modelowanie części – zwój, żebro
Tworzenie elementów konstrukcyjnych w detalu na przykładzie zwoju i żebra wzmacniającego
Modelowanie części – wypukłość, po krycie bitmapą
Tworzenie wypukłości lub przetłoczenie w detalu oraz techniki nanoszenie obrazów na powierzchnię detalu
Modelowanie części – import brył i edycja bezpośrednia
Techniki pracy na plikach CAD nieposiadających historii tworzenia elementu (plikach w formacie natywnym lub pochodzących z innych systemów CAD)
Modelowanie części – kształt swobodny
Przedstawienie technik tworzenia brył nieparametrycznych poprzez bezpośrednią manipulację ściankami detalu
Modelowanie części – import szkicu 2D z AUTOCAD – szyk na długości krzywej
Techniki pracy z dokumentacją stworzoną przy pomocy aplikacji AutoCAD oraz możliwości automatyzacji procesu projektowania poprzez manipulację parametrami
Modelowanie zaawansowane – wyciągnięcia złożone
Tworzenie kształtów nieparametrycznych i możliwości ich analizy pod względem poprawności wykonania
Modelowanie zaawansowane – przeciągnięcia szkiców
Tworzenie modeli opartych o przeciągnięcie profili , wprowadzanie komponentów pochodnych oraz projektowanie elementów z tworzyw sztucznych tj. kominki montażowe, połączenia zatrzaskowe itp.
Praca w zespole – nadawanie więzów miedzy elementami
Odbieranie stopni swobody między elementami składowymi zespołu- wymuszanie ruchu w zespole , wykrywanie kolizji między elementami.
Prezentacja
Tworzenie instrukcji montażu lub demontażu – zapis do pliku wideo.
Konstrukcje bachowe
Tworzenie elementów blaszanych i ich wzorów płaskich.
Tworzenie własnych formatek rysunkowych w dokumentacji 2D
Przygotowanie szablonu dokumentacji płaskiej do standardów obowiązujących w przedsiębiorstwie poprzez definicję tabliczek i ramek rysunkowych a także styli opisu dokumentacji (style tekstowe, wymiarowania itp)
Dokumentacja 2D
Tworzenie dokumentacji płaskiej części i zespołów. Rzutowanie, przekroje, szczegóły, wyrwania. Nanoszenie wymiarów i tworzenie numerowania pozycji oraz listy części.
Autodesk Inventor – Stopień II
iFeature – Tworzenie szablonu przetłoczenia
Tworzenie pliku automatyzującego wstawianie sparametryzowanych przetłoczeń w blachach
iPart – Projektowanie typoszeregu części
Tworzenie wielowariantowej części w oparciu o tabelę sterującą z możliwością sterowania zarówno gabarytem części jak i elementami konstrukcyjnymi występującymi w danym detalu.
iAssembly – Projektowanie typoszeregu zespołu
Tworzenie wielowariantowego zespołu w oparciu o tabelę sterującą.
iLogic – reguły sterujące
Programowanie modeli przy użyciu reguł iLogic – przedstawienie technik umożliwiających automatyzację procesu projektowania.
Design Accelerator
Omówienie technik automatycznego generowania połączeń gwintowanych, przekładni, wałków itp.
Generator ram – Projektowanie na bazie kształtowników stalowych
Tworzenie zespołu zbudowanego z profili stalowych- techniki umieszczania kształtowników i ich obróbka.
Zespoły spawane
Przedstawienie możliwości tworzenia konstrukcji spawanej poprzez określenie odpowiednich czynności na każdym etapie przygotowania konstrukcji oraz przedstawienie metod tworzenia spoin i ich raportowanie.
Uproszczenia zespołów
Techniki uproszczenie dużych złożeń oraz metody ochrony własności intelektualnej.
Animacja – Inventor Studio
Tworzenie animacji ruchu poprzez sterowanie wiązaniami , tworzenie obrazu renderowanego
Walidacja jest prowadzona w formie w testu teoretycznego z odpowiedziami generowanymi automatycznie. Test jest skonstruowany w ten sposób, że uczestnik wybierając odpowiedź musi wykonać zadania w programie Inventor by poznać właściwą odpowiedź.
Uczestnik w ostatnim dniu szkolenia otrzymuje link do aplikacji GoTo, gdzie zostaje mu udostępniony unikalny kod egzaminu do którego musi się zalogować. Czas przewidziany na rozwiązanie testu teoretycznego z odpowiedziami generowanymi automatycznie to max. 60 minut.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych, w trybie 44 godzin zegarowych.
Czas trwania godziny szkoleniowej to 60 minut.
Przerwy są wliczane do procesu kształcenia, a tym samym czasu trwania usługi rozwojowej.
Walidacja jest wliczana do procesu kształcenia, a tym samym czasu trwania usługi rozwojowej.
Liczba godzin zajęć teoretycznych: 1
Liczba godzin zajęć praktycznych: 37
Liczba godzin walidacji: 1
Liczba godzin przerw: 5
Liczba godzin szkolenia bez przerwa to 39 godzin zegarowych (tj. 52 godzin lekcyjnych/dydaktycznych)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 przeprowadzenie pretestu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Tworzenie i praca z projektem w Autodesk Inventor; Środowisko szkicowania 2D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Modelowanie części – wyciagnięcie proste, Modelowanie części – wyciągnięcie obrotowe, otwory, szyk kołowy | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Modelowanie części – zwój, żebro; Modelowanie części – wypukłość, po krycie bitmapą ; Modelowanie części – import brył i edycja bezpośrednia | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Modelowanie części – kształt swobodny; Modelowanie części – import szkicu 2D z AUTOCAD – szyk na długości krzywej | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Modelowanie zaawansowane – wyciągnięcia złożone | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Modelowanie zaawansowane – przeciągnięcia szkiców | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Praca w zespole – nadawanie więzów miedzy elementami; Prezentacja | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Konstrukcje blachowe | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Tworzenie własnych formatek rysunkowych w dokumentacji 2D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Dokumentacja 2D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 iFeature – Tworzenie szablonu przetłoczenia | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 iPart – Projektowanie typoszeregu części | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 iAssembly – Projektowanie typoszeregu zespołu | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 iLogic – reguły sterujące | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 iLogic – reguły sterujące | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Design Accelerator | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Generator ram – Projektowanie na bazie kształtowników stalowych | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Zespoły spawane | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Uproszczenia zespołów | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 PRZERWA | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Design Accelerator, Animacja – Inventor Studio | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto69,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto56,82 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marek Kula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma:
- materiały szkoleniowe
- pliki do wykonania ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
podstawowa znajomość obsługi komputera
Informacje dodatkowe
Jesteśmy Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk (ATC)
Uczestnikom autoryzowanych szkoleń CAD zapewniamy oryginalny Międzynarodowy Certyfikat CAD firmy Autodesk, który jest najbardziej wiarygodnym, honorowanym na całym świecie dokumentem potwierdzającym znajomość tego oprogramowania czyli AUTODESK® Certificate of Completion - Inventor level I i II
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek–Rozwój
Zawarto współpracę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski Pociąg do Kariery
W przypadku przedsiębiorstw istnieje możliwość zastosowania zwolnionej stawki VAT w przypadku kiedy dana usługa kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego, jest finansowana ze środków publicznych: w co najmniej 70% zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 955 ze zm.).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Sala komputerowa wraz z oprogramowaniem.
WALIDACJA będzie realizowane w trybie zdalnym w czasie rzeczywistym poprzez dedykowaną platformę GoTo, do której dostęp zapewnia Usługodawca.
Parametry łącza sieciowego: łącze stałe minimum 100 Mb/s.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Laboratorium komputerowe