Sprzedaż w hotelu czyli jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda ? Tworzenie skutecznej strategii sprzedaży hotelu w sektorze klienta biznesowego.
Sprzedaż w hotelu czyli jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda ? Tworzenie skutecznej strategii sprzedaży hotelu w sektorze klienta biznesowego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Właścicieli hoteli lub obiektów hotelowych
- Dyrektorów lub menedżerów hotelu/obiektu hotelowego
- Menedżerów marketingu
- Szefów sprzedaży
- Revenue managerów
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Sprzedaż to sztuka, której można się nauczyć i którą można i trzeba doskonalić. Wielu sprzedawców ma naturalne predyspozycje i czują się w sprzedaży jak ryby w wodzie. Jednak i tacy potrzebują edukacji oraz wsparcia procesu sprzedażowego. Aktywna Sprzedaż to szkolenie dla działów sprzedaży / M.I.C.E. oraz osób odpowiedzialnych za ustalanie polityki cenowej oraz strategie sprzedażowo - marketingowe obiektu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie pracy w hotelu, nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży w hotelu, Umiejętności organizacyjneKomunikacja | Kryteria weryfikacji Test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
✔️Realny wzrost sprzedaży dla klientów indywidualnych, korporacyjnych, pakietowych oraz B2B dzięki wzmocnieniu kompetencji w zakresie technik i organizacji procesu sprzedaży.✔️Aktywizację procesu sprzedaży i stały napływ nowych klientów.
✔️Zbudowanie trwałych relacji biznesowych i lojalności klientów.
✔️Zadowolonych sprzedawców, którzy realizują plany sprzedażowe
Efekt usługi
✔️Realny wzrost sprzedaży dla klientów indywidualnych, korporacyjnych, pakietowych oraz B2B dzięki wzmocnieniu kompetencji w zakresie technik i organizacji procesu sprzedaży.
✔️Aktywizację procesu sprzedaży i stały napływ nowych klientów.
✔️Zbudowanie trwałych relacji biznesowych i lojalności klientów.
✔️Zadowolonych sprzedawców, którzy realizują plany sprzedażowe
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy działu sprzedaży w hotelu.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM ( MODUŁY ) :
1. Kanały sprzedaży dla branży MICE – skuteczne techniki sprzedażowe.
Case study
2. Jak skutecznie pozyskiwać nowe “leady” sprzedażowe – studium przypadku
3. Jak skutecznie podpisywać porozumienia o współpracy “Corpo”
4. Plan TO-DO sprzedaży dla departamentu MICE
– lista 50 elementów podnoszące skuteczność sprzedaży
5. Narzędzia i techniki radzenia sobie z konkurencją
6. Potrzeby klienta – jak je dostrzec i jak przygotować propozycję realizacji.
7. Strategie zarządzania przychodami w hotelach (na przykładach hoteli sieciowych )
8. Skuteczny Revenue management – “How We Do”
9. Prognozowanie i kontrola dostępności oraz systemy do raportowania i analityki
10. Strategia cenowa vs kanały dystrybucji
Ponadto dowiesz się :
✔️Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej
– na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
✔️Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości
– co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
✔️Jak napisać skuteczną ofertę hotelu – jak znaleźć swój „unique selling point” oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
✔️Prezentacja graficzna walorów obiektu – jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił „oczami”
✔️Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
✔️Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
✔️Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? – monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
✔️Marketing Automation – wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych
✔️Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty – czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
✔️Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) – jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotel
✔️Proces komunikacji interpersonalnej
✔️Zasady i modele sprzedaży w formule cross – sellingu i up – sellingu
✔️Dlaczego Gość chce rabat ?
✔️Jak obronić cenę Twojej oferty
✔️Od czego zacząć Up selling / Cross selling
✔️Prezentacja rozwiązania językiem korzyści
✔️Zastrzeżenia klienta/gościa i sposoby ich oddalania
✔️Jak krok po kroku zaprojektować kreatywne wydarzenie / Event
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto975,61 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,37 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Szołtys
Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie.
Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).
Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.
Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****.
Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.
W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
-
ksiażka w formie elektornicznej "Sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołty"
-
materiały szkoleniowe
-
skrypty szkoleniowe
-
plansze i plakaty szkoleniowe
-
rozpiski szkolenia
-
certyfikaty i dyplomy uczestnictwa w szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału w szkoleniu oraz opłącenie udziału w szkoleniu.
Szczegóły dotyczące szkolenia na
www.restconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
- posiłek podczas szkolenia ( dwu daniowy obiad )
- kawa / herbata podczas szkolenia
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
Adres
Adres
Księdza Leona Miszewskiego 13, 80-239 Gdańsk
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi