INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B1.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Uczestnicy kursu nabędą umiejętność skutecznej komunikacji w codziennych sytuacjach, w tym w pracy i podróży. Będą potrafili wyrażać opinie, rozumieć teksty pisane i audio, oraz poprawnie stosować gramatykę i słownictwo.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu present perfect do opisywania doświadczeń i wydarzeń z przeszłości mających wpływ na teraźniejszość. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie present perfect.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem present perfect. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasu future simple (will) oraz konstrukcji "be going to" do opisywania przyszłych planów i przewidywań. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające z użyciem "will" i "be going to".- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach dotyczących przyszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych (should, might, could) do wyrażania rad, możliwości i przypuszczeń. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać strony biernej (passive voice) w czasie present simple i past simple. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania w stronie biernej w czasie present simple i past simple.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z użyciem strony biernej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać trybów warunkowych (conditionals) typu 0 i 1, aby wyrażać rzeczywiste sytuacje i ich konsekwencje. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem trybów warunkowych typu 0 i 1.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z trybami warunkowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników frazowych (phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać mowy zależnej (reported speech) do relacjonowania czyichś słów w czasie teraźniejszym i przeszłym. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie przekształca zdania z mowy bezpośredniej na zależną.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z mową zależną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B1 – Speakout 3rd Edition
Unit 1: People
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać ludzi i relacje.
- Rozwijanie umiejętności rozmawiania o pracy i stylu życia.
- Poznanie różnicy między czasem Present Simple a Present Continuous.
Tematy:
- Relacje międzyludzkie.
- Praca i zawody.
- Styl życia i codzienne czynności.
Gramatyka:
- Present Simple vs. Present Continuous.
- Czasowniki stanowe (state verbs).
- Przysłówki częstotliwości.
Słownictwo:
- Przymiotniki opisujące osobowość.
- Zawody i praca.
- Zwroty związane z codziennymi czynnościami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o ludziach i ich życiu.
- Mówienie: Opisywanie ludzi i relacji, rozmowy o pracy.
- Pisanie: Pisanie profilu osobistego.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa i gramatyki.
- Ćwiczenia wymowy: Łączenie wyrazów w pytaniach (connected speech).
Unit 2: Tale Tellers
Cele:
- Nauczenie się, jak opowiadać historie i wspomnienia.
- Rozwijanie umiejętności używania czasów narracyjnych.
- Poznanie różnicy między Past Simple a Present Perfect.
Tematy:
- Wspomnienia i historie.
- Rodzaje filmów i opowieści.
- Sytuacje wymagające przeprosin.
Gramatyka:
- Czasy narracyjne (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect).
- Present Perfect vs. Past Simple.
- Przyimki czasu.
Słownictwo:
- Przymiotniki opisujące uczucia.
- Słownictwo związane z opowiadaniem historii.
- Zwroty związane z przepraszaniem i podawaniem przyczyn.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie opowieści i wspomnień.
- Mówienie: Opowiadanie historii, przepraszanie i tłumaczenie się.
- Pisanie: Pisanie historii o niezapomnianym doświadczeniu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z historiami.
- Ćwiczenia wymowy: Słabe formy "was", "were" i "had".
Unit 3: Questions
Cele:
- Nauczenie się, jak zadawać pytania i rozmawiać o decyzjach.
- Rozwijanie umiejętności używania różnych form pytających.
- Poznanie wyrażeń związanych z przyszłymi planami i intencjami.
Tematy:
- Fakty i liczby.
- Podejmowanie decyzji.
- Miejsca w mieście i udogodnienia.
Gramatyka:
- Formy pytające (question forms).
- Wyrażenia dotyczące przyszłych planów (going to, will).
- Czasowniki frazowe (phrasal verbs).
Słownictwo:
- Słownictwo związane z wiedzą i decyzjami.
- Miejsca w mieście i udogodnienia.
- Zwroty związane z pytaniami i odpowiedziami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o decyzjach i planach.
- Mówienie: Zadawanie pytań, rozmowy o przyszłych planach.
- Pisanie: Pisanie e-maila z prośbą o informacje.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z pytaniami.
- Ćwiczenia wymowy: Akcentowanie słów w pytaniach.
Unit 4: Winners
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o sukcesach i zasadach.
- Rozwijanie umiejętności używania modalnych czasowników do wyrażania zasad i porad.
- Poznanie różnicy między rodzajnikami określonymi i nieokreślonymi.
Tematy:
- Sukces i zasady.
- Technologia i innowacje.
- Sport i gry.
Gramatyka:
- Czasowniki modalne do wyrażania zasad i porad (must, should, have to).
- Rodzajniki (a, an, the).
- Present Perfect z superlatywami.
Słownictwo:
- Słownictwo związane z sukcesem.
- Kolokacje związane z technologią.
- Słownictwo związane ze sportem i grami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o sukcesach i zasadach.
- Mówienie: Wyjaśnianie zasad i procedur, rozmowy o sporcie.
- Pisanie: Pisanie e-maila z poradami.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z sukcesem.
- Ćwiczenia wymowy: Ciche litery (silent letters).
Unit 5: News
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o wiadomościach i mediach społecznościowych.
- Rozwijanie umiejętności używania zdań względnych (relative clauses).
- Poznanie różnicy między "will", "might" i "be going to" w wyrażaniu przewidywań.
Tematy:
- Prawdziwe i fałszywe wiadomości.
- Społeczne i środowiskowe problemy.
- Przyszłość wiadomości.
Gramatyka:
- Zdania względne (relative clauses).
- Mowa zależna (reported speech).
- Wyrażenia dotyczące przyszłości (will, might, be going to).
Słownictwo:
- Słownictwo związane z wiadomościami i mediami społecznościowymi.
- Zwroty związane z wydarzeniami i okazjami.
- Słownictwo związane z przewidywaniem przyszłości.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o wiadomościach i mediach.
- Mówienie: Dzielenie się dobrymi i złymi wiadomościami, rozmowy o przyszłości.
- Pisanie: Pisanie komentarza online.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z wiadomościami.
- Ćwiczenia wymowy: Intonacja w wyrażaniu emocji.
Unit 6: Creators
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o sztuce i kreatywności.
- Rozwijanie umiejętności używania "used to" do opisywania przeszłych nawyków.
- Poznanie stopniowania przymiotników (comparatives i superlatives).
Tematy:
- Sztuka i kreatywność.
- Przeszłe nawyki i doświadczenia.
- Wyrażanie opinii i uzasadnianie ich.
Gramatyka:
- "Used to" do opisywania przeszłych nawyków.
- Stopniowanie przymiotników (comparatives i superlatives).
- Present Perfect z "for", "since" i "yet".
Słownictwo:
- Słownictwo związane ze sztuką i kreatywnością.
- Przymiotniki opisujące skrajne emocje.
- Zwroty związane z wyrażaniem opinii.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o sztuce i kreatywności.
- Mówienie: Wyrażanie opinii i uzasadnianie ich, rozmowy o przeszłych nawykach.
- Pisanie: Pisanie recenzji.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego ze sztuką.
- Ćwiczenia wymowy: Akcentowanie słów w rodzinach wyrazów.
Unit 7: Travel
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o podróżach i turystyce.
- Rozwijanie umiejętności używania pierwszego i drugiego okresu warunkowego.
- Poznanie wyrażeń dotyczących ilości (quantifiers).
Tematy:
- Odpowiedzialna turystyka.
- Nowe doświadczenia i przyroda.
- Rekomendacje dotyczące miejsc.
Gramatyka:
- Pierwszy i drugi okres warunkowy (first and second conditionals).
- Kwantyfikatory (quantifiers).
- Zaimki zwrotne (reflexive pronouns).
Słownictwo:
- Słownictwo związane z podróżami i turystyką.
- Zwroty związane z opisem miejsc.
- Słownictwo związane z rekomendacjami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o podróżach i nowych doświadczeniach.
- Mówienie: Rekomendowanie miejsc, rozmowy o podróżach.
- Pisanie: Pisanie eseju o podróżach.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z podróżami.
- Ćwiczenia wymowy: Skrócone formy (contractions).
Unit 8: Know-how
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o umiejętnościach i rozwiązywaniu problemów.
- Rozwijanie umiejętności używania czasowników modalnych do opisywania zdolności.
- Poznanie różnicy między stroną czynną a bierną (active vs. passive).
Tematy:
- Umiejętności praktyczne.
- Technologia i rozwiązywanie problemów.
- Uczenie się nowych umiejętności.
Gramatyka:
- Czasowniki modalne do opisywania zdolności (can, could, be able to).
- Strona czynna i bierna (active and passive).
- Formy z końcówką -ing.
Słownictwo:
- Słownictwo związane z umiejętnościami praktycznymi.
- Kolokacje związane z technologią.
- Zwroty związane z opisywaniem problemów.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o umiejętnościach i problemach technicznych.
- Mówienie: Opisywanie problemów i udzielanie rekomendacji.
- Pisanie: Pisanie anegdoty o nauce nowej umiejętności.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z umiejętnościami.
- Ćwiczenia wymowy: Słabe formy "can", "could" i "be able to".
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi