Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - Komunikacja Liderska (TIPTOPOL)
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - Komunikacja Liderska (TIPTOPOL)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do wykorzystania nowych trendów w obszarze HR i zarządzania kapitałem ludzkim, wykorzystania dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym, wdrażania zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.
Wprowadzenie i zasady współpracy podczas całego projektu.
2.
Błędy w komunikacji popełniane przez uczestników i adekwatne działania naprawcze.
3.
Komunikacja budująca zaufanie i zaangażowanie –model efektywnej komunikacji.
4.
Style komunikacji i ich wpływ na współpracę, motywację i osiągane wyniki.
5.
Wpływ stylu komunikacji na budowanie autorytetu i zaangażowanie oraz motywację zespołu.
6.
Język interpretacji vs język faktów i wynikające z tego konsekwencje.
7.
Klarowność przekazywania informacji wg standardu 4xP i 5W2H.
8.
Naturalny styl zachowań a styl komunikacji.
9.
Rola informacji zwrotnej (korygującej i wspierającej) w pracy lidera.
10.
Asertywne reagowanie na brak przestrzegania standardów pracy. Model informacji zwrotnej FUKO, FEEDFORWARD.
11.
Preferencje komunikacyjne dla osób reprezentujących odmienne dominujące temperamenty i grupy wiekowe (styl, forma, kanały).
12.
Asertywne odmawianie nadmiarowym oczekiwaniom wg. modelu BOA.
13.
Podsumowanie szkolenia przez każdego z uczestników i wyznaczenie indywidualnego zadania wdrożeniowego wg standardu START –STOP –CONTINUUE.
- WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto84,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto84,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przybylski
Prowadzi szkolenia dla specjalistów i menedżerów wszystkich szczebli, głównie w obszarze budowania zespołów, komunikacji, delegowania i egzekwowania zadań, motywowania pozafinansowego, a także kształtowania elastyczności poznawczej, myślenia analitycznego i kreatywnego w oparciu o metodologię design thinking. Ukończył kurs Moderatora Design Thinking organizowany przez Instytut Design Thinking.
Bierze udział w licznych projektach badawczych na styku nauki i biznesu z czołowymi firmami z obszaru user experience. Jest wykładowcą akademickim wykorzystującym w badaniach naukowych techniki neuroobrazowania mózgu, ekspertem w zakresie podstaw neuronalnych warunkujących uczenie, zmianę nawyków zachowań i podejmowanie decyzji. Wspiera także projekty Lean Management, uzupełniając je o aspekty motywacyjne, utrzymania zaangażowania, determinacji i odpowiedzialności za doskonalenie przedsiębiorstwa.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
W ciągu ostatnich 24 miesięcy od dnia usługi przeprowadziła 120 godzin szkoleń dla dorosłych z zakresu Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęćzostanieprzekazana Operatorowi.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie do niej dostosowana.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum80%,orazuzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (oceny dokonuje niezależna osoba przeprowadzająca walidację).