PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course - kompleksowe szkolenie akredytowane
PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course - kompleksowe szkolenie akredytowane
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- doświadczeni kierownicy projektów, chcący podnieść swoje kwalifikacje oraz potwierdzić je uznawanym na całym świecie prestiżowym certyfikatem Project Management Professional – (PMP®),
- mniej doświadczeni kierownicy projektów oraz członkowie zespołów projektowych, pragnący rozszerzyć swoją wiedzę i umiejętności zarządzania projektami,
- menedżerowie średniego i wyższego szczebla, chcący poszerzyć swoje kompetencje w zarządzaniu i nadzorze nad projektami,
- osoby, które mają doświadczenie w zarządzaniu projektami i chcą podnieść swoje kompetencje.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestniczek i uczestników do zdania egzaminu PMP®. W tym celu prezentowane jest podejście do zarządzania projektami zgodne ze standardami Project Management Institute (PMI®)i obejmujące m.in. określanie zakresu projektu i ustalanie priorytetów, przygotowanie harmonogramu działań w projekcie oraz określanie czasu realizacji poszczególnych zadań, ustalanie kosztów i budżetu projektu, teorie motywacji, zarządzanie zespołem, komunikację w projekcie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określanie celów i priorytetówa) Uczestnik będzie wiedział jak przygotowywać harmonogramy działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań. | Kryteria weryfikacji Opisuje kroki i narzędzia potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu.Identyfikuje i ocenia krytyczne ścieżki oraz potencjalne przeszkody w harmonogramie. Używa odpowiednich technik szacowania czasu potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtowanie wizerunkua) Uczestnik będzie znał nowoczesne kanały komunikacji | Kryteria weryfikacji •Definiuje i opisuje różne nowoczesne kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, blogi, podcasty, wideo online, itp.•Identyfikuje zalety i wady poszczególnych kanałów komunikacji. •Przedstawia przykłady skutecznego wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji w budowaniu wizerunku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie jakościąa) Uczestnik będzie znał podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem jakością | Kryteria weryfikacji •Definiuje podstawowe pojęcia, takie jak ISO, TQM (Total Quality Management), Six Sigma, Kaizen, itp.•Opisuje podstawowe narzędzia i techniki zarządzania jakością | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie finansamia) Uczestnik będzie znał i rozumie wskaźniki finansowe. b) Uczestnik nabędzie wiedzę na temat interpretacji wskaźników finansowych. | Kryteria weryfikacji •Definiuje podstawowe wskaźniki finansowe•Interpretuje wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie konfliktówa) Uczestnik poszerzy wiedzę w zakresie różnych sposobów reakcji na konflikt i potrafi wskażać plusy i minusy danej reakcji. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne sposoby reakcji na konflikt, takie jak unikanie, konfrontacja, kompromis, współpraca, itp.•Analizuje plusy i minusy każdej z metod reakcji na konflikt •Przedstawia przykłady zastosowania różnych metod reakcji na konflikt w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie problemówa) Uczestnik będzie znał metody i techniki analizy problemów. | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje różne metody analizy problemów, takie jak analiza przyczyn i skutków, metoda 5 Why, diagram Ishikawy, analiza SWOT•Stosuje odpowiednie techniki analizy problemów w praktycznych scenariuszach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Etyczność i moralnośća) Uczestnik będzie wiedział czym są wartości, normy, zasady etyczne/moralne | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia wartości, norm i zasad etycznych/moralnych•Identyfikuje przykłady zastosowania zasad etycznych w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pozyskiwanie pracownikówa) Uczestnik zna metody selekcji kandydatów | Kryteria weryfikacji Opisuje różne metody selekcji kandydatów, takie jak wywiady strukturalizowane, testy kompetencyjne, assessment center, analiza CV•Identyfikuje zalety i wady poszczególnych metod selekcji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywna komunikacja - Uczestnik:a) Będzie znał zasady efektywnej komunikacji. b) Pozna zasady formułowania poprawnie wypowiedzi. c) Będzie wiedział jak aktywnie słuchać i zadawać pytania. d) Będzie miał wiedzę na temat poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.) Pozna różne sposoby przekazywania informacji. e) Będzie miał wiedzę o znaczeniu komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady efektywnej komunikacji, takie jak jasność, zwięzłość, empatia, otwartość.•Opisuje zasady formułowania poprawnych wypowiedzi. •Wyjaśnia techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań. •Charakteryzuje zasady poprawnego pisania, w tym ortografię, gramatykę i interpunkcję. •Identyfikuje różne sposoby przekazywania informacji, takie jak komunikacja werbalna, pisemna, wizualna. •Wyjaśnia znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określanie celów i priorytetów a) Uczestnik będzie potrafił określać priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów (kaskadowanie celów) | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady określania priorytetów i kaskadowania celów.•Identyfikuje techniki ustalania priorytetów, takie jak MSCW, analiza Pareto. •Stosuje techniki ustalania priorytetów w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtowanie wizerunkua) Uczestnik będzie umiał określić grupy docelowe formułowanych komunikatów | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie grupy docelowej.Identyfikuje różne grupy docelowe dla komunikatów w różnych kontekstach. •Stosuje zasady określania grup docelowych w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przedsiębiorczość - Uczestnika) Będzie potrafił działać samodzielnie i przekonywać innych do swoich planów i decyzji b) Umie planować przedsięwzięcia prowadzące do realizacji celów biznesowych c) Będzie potrafł podejmować skalkulowane ryzyko w celu osiągnięcia korzyści biznesowych | Kryteria weryfikacji •Opisuje cechy przedsiębiorcy, takie jak samodzielność, inicjatywa, umiejętność przekonywania.•Wyjaśnia zasady planowania przedsięwzięć biznesowych. •Identyfikuje techniki podejmowania skalkulowanego ryzyka, takie jak analiza ryzyka, ocena rentowności, scenariusze. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie jakością - Uczestnika) Będzie potrafił przeprowadzić ewaluację dokonanych wdrożeń i wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość b) Będzie umiał wykorzystywać metody techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces ewaluacji wdrożeń w zarządzaniu jakością.•Wyjaśnia metody i techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie finansami - Uczestnika) Będzie potrafił oceniać realność budżetu, sprawnie weryfikuje przyjęte założenia. b) Będzie umiał ukryte koszty, sprawnie potrafi oszacować koszty i korzyści niematerialne, a także zwrot z planowanych inwestycji w dalszej perspektywie. | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces oceny realności budżetu.•Wyjaśnia metody identyfikacji ukrytych kosztów. •Stosuje techniki szacowania kosztów i korzyści niematerialnych oraz zwrotu z inwestycji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie wiedzą - Uczestnika) Będzie potrafił określić luki w wiedzy organizacji. b) Umie stworzyć mechanizmy ułatwiające dostęp do wiedzy oraz jej swobodny przepływ w organizacji. c) Potrafi tworzyć możliwości i zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą. | Kryteria weryfikacji •Opisuje metody identyfikacji luk w wiedzy organizacji.•Wyjaśnia sposoby tworzenia mechanizmów dostępu do wiedzy. •Przedstawia strategie zachęcania pracowników do dzielenia się wiedzą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie konfliktów - Uczestnika) Będzie umiał wskazać krótko i długoterminowe potencjalne skutki konfliktu b) Będzie umiał prowadzić otwartą komunikację ze wszystkimi stronami | Kryteria weryfikacji •Identyfikuje krótko i długoterminowe skutki konfliktu w organizacji.•Opisuje techniki prowadzenia otwartej komunikacji z różnymi stronami konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie problemów - Uczestnika) Będzie potrafił zidentyfikować zaistniałe problemy. b)Będzie umiał wypracowywać, dokonać selekcji i wdrożyć rozwiązania pozwalające na eliminację problemów | Kryteria weryfikacji •Opisuje proces identyfikacji problemów.•Wypracowuje, selekcjonuje i wdraża rozwiązania eliminujące problemy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Budowanie relacji ze współpracownikami - Uczestnika) Poszerzy swoje umięjętności w zakresie tworzenia dobrej atmosfery w pracy b) Potrafi pokazać ludziom, że wzajemny szacunek i zaufanie jest ważnym czynnikiem każdej relacji | Kryteria weryfikacji •Opisuje techniki tworzenia dobrej atmosfery w pracy.•Wskazuje na znaczenie szacunku i zaufania w relacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie finansami - Uczestnik nabędziea) Profesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych. b) Odpowiedzialności i rzetelność w wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji •Opisuje zasady profesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych w kontekście zarządzania finansami.•Wykazuje odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy związanej z finansami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązywanie konfliktów - Uczestnik nabędziea) Dostrzegania pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej b)otwartości w szukaniu rozwiązań konfliktu c) Aktywnego słuchania wszystkich uczestników konfliktu | Kryteria weryfikacji •Identyfikuje pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej.•Opisuje techniki otwartego szukania rozwiązań konfliktu. •Stosuje techniki aktywnego słuchania w sytuacjach konfliktowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course to 5-dniowe szkolenie PMP® przygotowujące do przystąpienia do egzaminu PMP®, pozwalającego uzyskać certyfikat PMP®. Certyfikat PMP® jest jednym z najbardziej prestiżowych i cenionych w obszarze zarządzania projektami. Potwierdza zarówno wiedzę, jak i doświadczenie posiadacza/czki. Jest ważny przez 3 lata, po czym wymaga potwierdzenia na kolejny okres. Gwarantuje to, że posiadacz/ka certyfikatu PMP® dysponuje aktualną wiedzą z obszaru zarządzania projektami.
Kurs PMI® Authorized PMP® Exam Prep Course został stworzony w 2021 roku przez PMI® z myślą o kandydatach/kandydatkach do certyfikatu PMP®. Obejmuje swoim zakresem treść nowego egzaminu PMP®, obowiązującego od początku 2021 roku. Uwzględnia zarówno elementy tradycyjnego zarządzania projektami, zarządzania zwinnego (Agile) jak i hybrydowego.
Jest to jedyny kurs PMP® autoryzowany przez PMI®. Jego przejście gwarantuje spełnienie jednego z wymagań formalnych dopuszczenia do egzaminu PMP® tj. uzyskanie 35 PDUs (Professional Development Units). Inprogress jest jednym z zaledwie kilku podmiotów uprawnionych do prowadzenia takiego szkolenia PMP® w Polsce.
Udział w szkoleniu PMP® nie jest obwarowany żadnym warunkami formalnymi, jednakże należy pamiętać, że jest ono kursem przygotowującym do egzaminu PMP®. Typowy uczestnik szkolenia PMP® powinien posiadać znaczne doświadczenie w zarządzaniu projektami, najlepiej pozwalające spełnić kolejny warunek dopuszczający do egzaminu PMP®, tj. minimum 36 miesięcy potwierdzonego doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania projektami (pod warunkiem posiadania dyplomu ukończenia wyższych studiów).
Ponadto, w przypadku braku doświadczenia/wiedzy praktycznej z obszaru zwinnego zarządzania projektami, rekomendowane jest przejście przed kursem PMP® jakiegokolwiek szkolenia typu Scrum Master. Nie jest to w żadnym razie warunek formalny dopuszczenia do szkolenia PMP® lub egzaminu PMP®, a jedynie sugestia oparta na naszych doświadczeniach.
Dodatkowo, z uwagi na fakt, że materiały kursu PMP®, a także większość źródeł, dostępne są tylko w języku angielskim, zalecamy by uczestnik kursu znał ten język, przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym (B1+, B2, C).
Walidacja:
Dla sprawdzenia nabytych kompetencji sprawdzenia kompetencji w ramach kursu przewidziane są pre- oraz post-testy pomagające określić stan początkowy rozwijanych kompetencji oraz stan po zakończeniu szkolenia. Wyniki zostaną opracowane w raporcie sporządzonym przez trenera po kursie. Podczas samego kursu umiejętności i kompetencje są także rozwijane i walidowane poprzez interaktywne formy ćwiczeniowe oraz case study / case story.
Egzamin PMP® nie jest elementem tego szkolenia. Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu i zdobyciu 35 punktów PDU, których posiadanie jest wymagane jako jeden z elementów doświadczenia do przystąpienia do egzaminu PMP®.
Dzień 1
Pre-test.
Wstęp do szkolenia
LEKCJA 1
ŚRODOWISKO BIZNESOWE
• Podstawy
• Harmonizacja ze strategią
• Korzyści i wartość projektu
• Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą
• Ład projektu
• Nadzór zgodności projektu
Dzień 2
LEKCJA 2
ROZPOCZĘCIE PROJEKTU
• Identyfikacja i angażowanie interesariuszy
• Tworzenie zespołu
• Budowanie wspólnego zrozumienia projektu
• Określenie podejścia do projektu
Dzień 3
LEKCJA 3
PLANOWANIE PROJEKTU
• Planowanie projektów
• Zakres
• Harmonogram
Dzień 4
LEKCJA 3 c.d.
PLANOWANIE PROJEKTU
• Zasoby
• Budżet
• Ryzyka
• Jakość
• Integracja planów
LEKCJA 4
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
• Rozwijanie umiejętności przywódczych
• Tworzenie środowiska współpracy w zespole projektowym
Dzień 5
LEKCJA 4 c.d.
KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM
• Umożliwianie zespołowi samodzielnego działania
• Wspieranie wydajności członków zespołu
• Komunikacja i współpraca z interesariuszami
• Szkolenie, coaching i mentoring
• Zarządzanie konfliktem
LEKCJA 5
WSPIERANIE WYDAJNOŚCI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
• Wdrażanie ciągłych usprawnień
• Wspieranie wydajności
• Ocena postępów projektu
• Zarządzanie problemami i przeszkodami
• Zarządzanie zmianami
LEKCJA 6
ZAMKNIĘCIE PROJEKTU/FAZY
• Zamknięcie projektu/fazy
• Realizacja korzyści
• Transfer wiedzy
Post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 Wstęp do szkolenia | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 Podstawy. Harmonizacja ze strategią | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Korzyści i wartość projektu. Kultura organizacyjna i zarządzanie zmianą | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 Ład projektu. Nadzór zgodności projektu. Podsumowanie | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Rozpoczęcie drugiego dnia szkoleniowego. Identyfikacja i angażowanie interesariuszy. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 Tworzenie zespołu. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 Budowanie wspólnego zrozumienia projektu. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 Określenie podejścia do projektu. Podsumowanie. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Rozpoczęcie trzeciego dnia szkoleniowego. Planowanie projektów | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Zakres. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Harmonogram. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 Harmonogram c.d. Podsumowanie. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 Rozpoczęcie czwartego dnia szkoleniowego. Zasoby. Budżet. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Ryzyka. Jakość. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Integracja planów. Rozwijanie umiejetnści przywódczych. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Tworzenie środowiska współpracy w zespole projektowym. Podsumowanie. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Rozpoczęcie piątego dnia szkoleniowego. Umożliwianie zespołowi samodzielnego działania. Wspieranie wydajności członków zespołu. Komunikacja i współpraca z interesariuszami | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 Szkolenie, coaching i mentoring. Zarządzanie konfliktem. Wdrażanie ciągłych usprawnień. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Wspieranie wydajności. Ocena postępów projektu. Zarządzanie problemami i przeszkodami. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 Zarządzanie zmianami. Zamknięcie projektu/fazy. Realizacja korzyści. Transfer wiedzy . Podsumowanie. | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Post-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Kulpiński
Doświadczenie
Jego doświadczenia zawodowe obejmują praktykę w działach windykacji banków i innych instytucji finansowych. Przez ponad pięć lat zarządzał projektami w największych instytucjach bankowych świata.
Zajmuje się także usprawnianiem procesów biznesowych z wykorzystaniem metodyki Lean Six Sigma.
Specjalizacja
Trener i konsultant zarządzania projektami.
Kierownik projektów. Posiadacz certyfikatów PMP® i Prince2®Practitioner. W zakresie jego zainteresowań znajduje się również szeroko rozumiana problematyka PMO. Jest jednym z nielicznych w Polsce posiadaczy certyfikatu P3O® Practitioner.
Wykształcenie:
Z wykształcenia prawnik, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego (1998).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
Materiały dla uczestników szkolenia:
- prezentacja w formie plików PDF
Materiały dostępne są na platformie PMI® do której uczestnicy otrzymują odpowiedni linki dostępowe wraz z hasłem. Konieczne jest uprzednie założenie konta PMI®
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czasie szkolenia przewidziane są przerwy. Informacja o przerwach zostanie zamieszczona na slajdach lub ekranie komputera w trakcie jej trwania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Rekomendowany jest również mikrofon.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Materiały (prezentacja, ćwiczenia) są udostępniane przy pomocy platformy PMI®.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.