Aktywne szkolenie pedagogiczne dla kadry przedszkolnej - Emocjonalność i zabawa cz.I
Aktywne szkolenie pedagogiczne dla kadry przedszkolnej - Emocjonalność i zabawa cz.I
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
KADRA PRZEDSZKOLNA
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji20-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
AKTYWNE SZKOLENIE PEDAGOGICZNE DLA KADRY PRZEDSZKOLNEJ MA NA CELU PODNIESIENIE KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE PRACY W ZESPOLE ORAZ WARSZTATU TERAPEUTYCZNEGO/OPIEKUŃCZEGO (EMOCJONALNOŚĆ DZIECI, ZAJĘCIA MUZYCZNE)Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Skutecznie zarządza emocjami i jest zmotywowany | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje rodzaje emocji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - opisuje style motywacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - odnajduje się w motywacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pracuje z dzieckiem z zaburzeniami emocjonalnymi | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zaburzenia emocjonalne u dzieci w wieku przedszkolnym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia i wychwytuje objawy dziecięcej agresji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi wspierać dziecko w lęku | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Integruje dzieci z zaburzeniami z resztą grupy przedszkolnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Pomaga dzieciom kontrolować emocje i rozumie ich frustrację | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak stres i traumatyczne wydarzenia wpływają na psychikę dziecka | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje w jaki sposób przedszkole może być bezpiecznym miejscem dla dziecka w kryzysie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się z rodzicami w trudnych sytuacjach dotyczących ich dziecka | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Prowadzi zajęcia muzyczne z rekwizytami | Kryteria weryfikacji rozwija u dzieci słuch muzyczny, aparat mowy, spostrzegawczość wzrokową, poczucie rytmu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji oswaja dzieci z instrumentami muzycznymi i dźwiękiem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje jak reagować na synał, zmiany tempa i pauzy w muzyce | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej. Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Program:
Szkolenie w formie warsztatowej
Warunki do osiągnięcia celu:
Szkolenie adresowane jest do kadry przedszkolnej różnego szczebla.
Zakres tematyczny usługi:
- Od emocji do motywacji
- „Co nas kręci, co nas podnieca” czyli emocje.
- Skutecznie i konsekwentnie czyli motywacja.
- Mieć czas na wszystko czyli zarządzanie czasem.
- Gdy egoizm jest dobry czyli asertywność.
- Emocjonalność przedszkolaka
- Rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym
- Rozpoznawanie i nazywanie emocji
- Regulacja emocji u przedszkolaków
- Rola zabawy w rozwoju emocjonalnym
- Komunikacja i empatia
- Wpływ dorosłych na emocje dziecka
- Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami
- Techniki relaksacyjne i wyciszające
- Muzyczne zabawy z rekwizytami w rozwoju dziecka
- Znaczenie muzyki w rozwoju dziecka
- Wykorzystanie prostych rekwizytów w zabawach muzycznych
- Rytmika i koordynacja ruchowa
- Muzyczne opowieści i improwizacja
- Zabawy integracyjne z muzyką i rekwizytami
- Jak dostosować zabawy muzyczne do różnych grup wiekowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Od emocji do motywacji I | Prowadzący Michał Skudniewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Skudniewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Od emocji do motywacji II | Prowadzący Michał Skudniewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Skudniewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Od emocji do motywacji III | Prowadzący Michał Skudniewski | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Emocjonalność przedszkolaka I | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Emocjonalność przedszkolaka II | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Emocjonalność przedszkolaka III | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Emocjonalność przedszkolaka IV | Prowadzący Aneta Trych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Muzyczne zabawy z rekwizytami w rozwoju dziecka I | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Muzyczne zabawy z rekwizytami w rozwoju dziecka II | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Muzyczne zabawy z rekwizytami w rozwoju dziecka III | Prowadzący Magdalena Marczak - Pilipczuk | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Skudniewski
Aneta Trych
Prowadzi własne Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne w Szczecinie, gdzie oferuje terapię indywidualną dostosowaną do potrzeb pacjentów. Posiada certyfikat diagnosty ADOS-2, co umożliwia jej diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu, oraz jest certyfikowaną trenerką Neurofeedback EEG.
Jest także trenerką FRIS® i aktywnie uczestniczy w środowisku psychologicznym jako członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jej celem jest wspieranie ludzi w rozwoju i pomaganie im w odnalezieniu równowagi w życiu.
Magdalena Marczak - Pilipczuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia w formie warsztatowej - uczestnicy nie otrzymują materiałów w wersji papierowej.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt z organizatorem szkolenia w celu rezerwacji miejsca na szkolenie.
Informacje dodatkowe
Na podstawie §3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień. , Uczestnicy, którzy otrzymują dofinansowanie w wysokości 70% lub wyższej nie opłacają VAT-u z usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi