Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2+/B1 z elementami języka branżowego (druki i poligrafia)
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2+/B1 z elementami języka branżowego (druki i poligrafia)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa kursu to przedsiębiorcy, pracownicy i pracodawcy, w tym przede wszystkim:
● przedsiębiorcy i pracownicy firm o globalnym zasięgu;
● członkowie kadry zarządzającej, którzy m.in. uczestniczą w międzynarodowych spotkaniach, negocjacjach czy konferencjach;
● pracownicy działów sprzedaży i marketingu, w szczególności zajmujący się pozyskiwaniem nowych rynków i obsługą klientów zagranicznych;
● pracownicy działów obsługi klienta, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami zagranicznymi;
● pracownicy, którzy wchodzą do międzynarodowego środowiska pracy i muszą szybko podnieść swoje umiejętności językowe;
●pracownicy działów HR i rekrutacji zajmujący się międzynarodowym zatrudnieniem i kontaktami z zagranicznymi kandydatami;
● właściciele firm, którzy planują ekspansję i potrzebują kursów językowych dla siebie i swoich zespołów, aby skutecznie wejść na rynek zagraniczny;
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi59
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu języka angielskiego na poziomie A2+/B1 jest rozwijanie umiejętności językowych w zakresie komunikacji w sytuacjach codziennych i zawodowych, przy jednoczesnym wzmacnianiu zdolności do wyrażania opinii, argumentowania oraz rozumienia bardziej złożonych tekstów w języku angielskim. Kurs obejmuje również rozbudowę słownictwa, wzmacnianie umiejętności gramatycznych, rozwój i doskonalenie umiejętności pisania i czytania oraz ogólne zwiększenie pewności siebie w używaniu języka.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się MÓWIENIE I SŁUCHANIEPo zakończonym szkoleniu słuchacz jest w stanie przeprowadzać kontrolowane konwersacje na tematy dotyczące życia codziennego i życia zawodowego; tworzy spójne i zrozumiałe wypowiedzi w zakresie znanych mu tematów. Potrafi w prosty sposób wyrażać opinie i objaśnienia. | Kryteria weryfikacji Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczenie słownictwa i zwrotów z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się CZYTANIE I PISANIEUczestnik czyta ze zrozumieniem wypowiedzi i teksty w języku angielskim; uczestnik potrafi redagować krótkie wypowiedzi i notatki | Kryteria weryfikacji Słuchacz czyta ze zrozumieniem proste zdania i wypowiedzi i potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące danego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Słuchacz potrafi zredagować krótką notatkę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 59 godzin dydaktycznych po 45 minut
[au]
Zakres zagadnień gramatycznych
- Czasowniki modalne (Modal verbs) – użycie i różnice:
- Czasowniki: should, must, ought to, have to, might, may.
- Wyrażenie sugestii, obowiązków, przypuszczeń, pozwoleń.
- Przykłady: You must see this movie! / I might go to the party tomorrow.
- Czas przeszły – różne formy (Past tenses):
- Past simple vs. Present perfect.
- Zastosowanie: opisywanie wydarzeń przeszłych, doświadczeń życiowych, wydarzeń nieokreślonych w czasie.
- Przykłady: I have lived in London for five years. / I went to London last summer.
- Czas przyszły (Future tenses):
- Future simple, going to, will vs. be going to.
- Zastosowanie do wyrażania przyszłych zamiarów, prognoz, decyzji podjętych w chwili mówienia.
- Przykłady: I will call you tomorrow. / I’m going to visit my parents next weekend.
- Kondycjonale (Conditionals):
- First, second, third conditional (warunki realne i nierealne).
- Wyrażenia warunkowe używane do opisywania sytuacji hipotetycznych, prognoz.
- Przykłady: If I study, I will pass the exam. / If I had known, I would have helped you.
- Strona bierna (Passive voice):
- Użycie strony biernej w kontekście, np. w opisie procesów.
- Przykłady: The report was finished by the team. / The house is being renovated.
- Mowa zależna (Reported speech):
- Zastosowanie w relacjonowaniu wypowiedzi w czasie przeszłym.
- Przykłady: She said she was tired. / He asked if I was coming.
- Relative clauses (Zdania względne):
- Łączenie zdań z użyciem zaimków względnych: who, which, whose, that.
- Przykłady: The book that I’m reading is very interesting. / The person who called you is my friend.
Przykładowe tematy zajęć konwersacyjnych:
1. Przedstawianie się, opowiadanie o sobie
2. Opis dnia codziennego i rutyny
3. Życie w mieście vs życie na wsi
4. Podróże – planowanie wakacji
5. Zakupy – ubrania, jedzenie, elektronika
6. Zdrowie i samopoczucie
7. Praca i kariera
8. Kultura, książki, filmy, muzyka
9. Technologie i media społecznościowe
10. Życie społeczne i spotkania towarzyskie
11. Środowisko i ochrona przyrody
12. Sytuacje awaryjne
13. Przyszłość – plany, marzenia
14. Różnice kulturowe
15. Wydarzenia na świecie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,24 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,24 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Orlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik oraz materiały dodatkowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do internetu. W przypadku zajęć zdalnych, lekcje odbywają się na platformie Skype lub Meet