Szkolenie- Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie zmian, oraz cyfryzacja i jej wdrożenie w gastronomii!
Możliwość dofinansowania
Szkolenie- Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie zmian, oraz cyfryzacja i jej wdrożenie w gastronomii!
Numer usługi 2025/02/20/175925/2573091
4 920,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
182,22 PLNbrutto/h
148,15 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy na których pracę ma wpływ zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie, oraz nadchodzące zmiany związane z cyfryzacją przedsiębiorstwa.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik stosuje i rozróżnia nowoczesne narzędzia cyfrowe w firmie optymalizując procesy. Uczestnik planuje strategie zatrudnienia w firmie, oraz stosuje metody zarządzania zasobami ludzkimi w firmie przyczyniając się do pozytywnych relacji między kadrą kierowniczą, a pracowniczą, oraz wewnątrz kadry pracowniczej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia cyfrowe i wykorzystuje je podczas wykonywania pracy. | Kryteria weryfikacji -Rozróżnia narzędzia i systemy cyfrowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik obsługuje narzędzia cyfrowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje zasady związany z użytkowaniem narzędzi cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje strategie zarządzania zasobami ludzkimi w firmie | Kryteria weryfikacji -Uczestnik planuje strategie zatrudnienia w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik buduje ścieżki rozwoju zawodowego w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik zna sposoby zarządzania wiekiem w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje pozytywne środowisko pracy i relacje w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji -Charakteryzuje zasady budowania pozytywnego środowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik rozróżnia negatywne, oraz pozytywne praktyki zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik charakteryzuje zachowania wpływające pozytywnie na wdrażanie zmian i środowisko pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie ukończenia szkolenia zawiera opis efektów uczenia się nabytych przez uczestników.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument wydany uczestnikowi potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Dzień 1: Nowoczesna obsługa i organizacja pracy w gastronomii
- Optymalizacja procesów obsługi klienta
- Jak usprawnić przyjmowanie zamówień i obsługę gości
- Skuteczna organizacja pracy sali i kuchni
- Standardy obsługi wpływające na efektywność i satysfakcję klientów
- Profesjonalna komunikacja w gastronomii
- Efektywne przekazywanie informacji między personelem
- Unikanie błędów komunikacyjnych w pracy zespołowej
- Jak budować pozytywne relacje z gośćmi i rozwiązywać trudne sytuacje
- Zarządzanie doświadczeniem klienta
- Personalizacja obsługi i dopasowanie oferty do oczekiwań gości
- Sposoby budowania lojalności klientów i ich powracalności
- Jak technologia wspiera jakość obsługi w restauracji
Dzień 2: Zarządzanie zasobami ludzkimi i efektywna praca w gastronomii
- Planowanie i organizacja pracy zespołu
- Kluczowe kompetencje w branży gastronomicznej
- Optymalizacja grafików i rotacja pracowników
- Jak zmniejszyć rotację i budować stabilny zespół
- Motywowanie i rozwój pracowników
- Skuteczne metody zwiększania zaangażowania zespołu
- Programy rozwoju i ścieżki kariery w gastronomii
- Rola lidera w podnoszeniu kompetencji zespołu
- Relacje pracowników i ich komunikacja
- Jak budować pozytywną atmosferę pracy
- Aktywne słuchanie i efektywna komunikacja między kelnerami, kuchnią i zarządem
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktami w zespole
- Zarządzanie stresem i efektywność pracy
- Jak zwiększyć odporność psychiczną w wymagających sytuacjach
- Sposoby radzenia sobie z presją czasu i obsługą trudnych klientów
- Organizacja pracy pozwalająca uniknąć chaosu i błędów
Dzień 3: Cyfryzacja i automatyzacja w gastronomii – praktyczne zastosowanie
- Wprowadzenie do technologii cyfrowych w restauracji
- Kluczowe narzędzia wspierające obsługę gości i organizację pracy
- Systemy rezerwacji, elektroniczne menu i zamówienia online
- Rola technologii w budowaniu lojalności klientów
- Systemy POS i cyfrowe zarządzanie zamówieniami
- Podstawowa obsługa systemów POS – praktyczne ćwiczenia
- Automatyzacja zamówień i obsługa płatności
- Wykorzystanie tabletów i aplikacji mobilnych w codziennej pracy
- Bezpieczeństwo cyfrowe i ochrona danych w gastronomii
- Zasady ochrony danych klientów i transakcji
- Jak rozpoznać i minimalizować zagrożenia cyfrowe
- Odpowiedzialność personelu w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego
- Praktyczne szkolenie z obsługi klienta i systemów cyfrowych
- Ćwiczenia z obsługi POS i zarządzania zamówieniami
- Praktyczne symulacje sytuacji problemowych i ich rozwiązywanie
- Jak dostosować tempo obsługi i sposób przekazywania informacji
- Walidacja – test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Nowoczesna obsługa i organizacja pracy w gastronomii | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Zarządzanie zasobami ludzkimi i efektywna praca w gastronomii | Prowadzący Adam Pecyna | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Cyfryzacja i automatyzacja w gastronomii – praktyczne zastosowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 walidacja- test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto148,15 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Adam Pecyna
Absolwent renomowanych uczelni takich jak Uniwersytet Gdański na wydziale Politologii, oraz Wyższej szkoły Bankowej na wydziale Ekonomii ze specjalizacją zarządzania i sprzedaży.
Adam Pecyna jest cenionym ekspertem z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania, oraz budowania zespołów który swoją wiedzę od wielu lat wykorzystuje w praktyce do pomocy przedsiębiorstwom w rozwoju i poprawy efektywności. Przechodził stanowiska od przedstawiciela handlowego, przez managera, oraz dyrektora. Zarządzał i był odpowiedzialny za budowę zespołów nawet do 80 pracowników.
Pracował między innymi w branżach takich jak hotelarska, gastronomiczna, rozwój osobisty, oraz e-learning.
Trener-wykładowca na kursach, oraz szkoleniach sprzedaży i zarządzania od ponad 7 lat. Pomaga wielu firmom analizować efektywność ich rozwiązań i procesów biznesowych.
Adam Pecyna jest cenionym ekspertem z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania, oraz budowania zespołów który swoją wiedzę od wielu lat wykorzystuje w praktyce do pomocy przedsiębiorstwom w rozwoju i poprawy efektywności. Przechodził stanowiska od przedstawiciela handlowego, przez managera, oraz dyrektora. Zarządzał i był odpowiedzialny za budowę zespołów nawet do 80 pracowników.
Pracował między innymi w branżach takich jak hotelarska, gastronomiczna, rozwój osobisty, oraz e-learning.
Trener-wykładowca na kursach, oraz szkoleniach sprzedaży i zarządzania od ponad 7 lat. Pomaga wielu firmom analizować efektywność ich rozwiązań i procesów biznesowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Każdy z uczestników otrzymuje dedykowane materiały szkoleniowe (komplet książek w formie papierowej, oraz PDF)
Adres
Adres
ul. Żelazna 68
00-866 Warszawa
woj. mazowieckie
Szkolenie odbędzie się w restauracji Czerwony Wieprz.
Kontakt
Kontakt
Jacek Jaskólski
E-mail
jacek@houseofimpact.co
Telefon
(+48) 698 691 309