Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopnia: Neurofizjologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej. Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej.Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek- Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery -
Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopnia: Neurofizjologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej. Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej.Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek- Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery -
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Fizjoterapeuci, terapeuci zajęciowi, logopedzi , pedagodzy specjalni, psycholodzy.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek- Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery - sezon 1, Nowy start w Małopolsce z EURESem.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnik jest przygotowany do prowadzenia diagnozy i terapii pacjenta zgodnie z założeniami koncepcji SI, w oparciu o techniki SI, neurobiologię, zasady nauczania motorycznego, kontrolę posturalną. Jest przygotowany do prawidłowego badania pacjenta z wykorzystaniem testów SI oraz planowania celowanej terapii dla pacjentów z zaburzeniami SI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady prowadzenia diagnozy i terapii SI. | Kryteria weryfikacji Definiuje techniki stosowane w koncepcji SI oraz zasady ich stosowania w zależności od stanu funkcjonalnego, potrzeb i celów pacjenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie prowadzi terapię dysfunkcji zaburzeń przetwarzania sensorycznego. | Kryteria weryfikacji Wykonuje badania pacjenta z wykorzystaniem testów SI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje i przeprowadza odpowiednią terapię dla pacjentów z zaburzeniami SI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje techniki stosowane w koncepcji SI zależności od stanu funkcjonalnego, potrzeb i celów pacjenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Propaguje postawę prozdrowotną i zdrowy styl życia. | Kryteria weryfikacji Okazuje zrozumienie dla problemów wynikających z niepełnosprawności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Propaguje i aktywnie kreuje wszelkie aktywności ruchowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęRehamax Spółka Z o.o
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoRehamax Spółka Z o.o
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Czas trwania kursu: 200 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna to 45 minut, 150 godzin zegarowych. Zajęcia odbywają się w godzinach: 9.00-17.30 ( 7,5 godziny zegarowej zajęć edukacyjnych plus przerwy: 10.00-10.15, 13.00-13.30 oraz 15.30-15.45). Czas trwania usługi stacjonarnej: 127,5 godzin zegarowych. Czas trwania usługi zdalnej w czasie rzeczywistym: 22,5 godziny zegarowe. Godziny przerw są podane orientacyjnie- w zależności od dynamiki i tempa grupy- mogą ulec zmianie.
HARMONOGRAM OBEJMUJE 150 godzin zegarowych zajęć edukacyjnych oraz 20 godzin przerw. Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu:
Szkolenie adresowane jest do fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych i logopedów, posiadających podstawowe doświadczenie w swoim zawodzie. Uczestnik powinien znać podstawy anatomii, fizjologii i neurologii.
STRUKTURA KURSU: Liczba godzin teoretycznych: 70 godzin zegarowych, liczba godzin praktycznych: 80 godzin zegarowych. Kurs obejmuje 30 h dydaktycznych (45 min) = w przeliczeniu 22,5 h zegarowych (60 min) prowadzonych na żywo (on-line), na platformie ZOOM, na żywo z trenerem. Szkolenie online w czasie rzeczywistym jest realizowane w ciągu 3 dni. Szkolenie stacjonarne jest realizowane w ciągu 17 dni. Czas trwania przerw nie wlicza się do ogólnej liczby godzin trwania usługi szkoleniowej.
Trener ma możliwość przesunięcia przerw, tak aby dostosować harmonogram do potrzeb uczestników. Minimalna ilość uczestników kursu to 15 osób, maksymalna to 25. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu z przesyłem conajmniej 5MB/s oraz wyposarzonego w miktofon, kamerę i głośnik.
Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.
Link z dostępem do pokoju online jest aktywny w okresie trwania kursu.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: podział na grupy 5 osobowe w trakcie zajęć Problem Solving, podział na grupy 2 osobowe w trakcie zajęć praktycznych, podział na grupy 3 osobowe w trakcie zajęć terapeutycznych. Liczba przydzielonych stanowisk na grupę: 1, elementy wchodzące w skład stanowiska: 2 maty terapeutyczne, wałek terapeutyczny, kształtki terapeutyczne sztuk 3, piłka terapeutyczna, sprzęt do terapii SI.
W trakcie procesu walidacji ocenie podlega wiedza z obszaru neuro-anatomicznego i związanego z diagnozowaniem dysfunkcji przetwarzania sensorycznego.
Forma sprawdzania stopnia osiągnięcia efektów kształcenia
- test teoretyczny
- obserwacja: prezentacja wybranych testów diagnostycznych, prezentacja sesji terapeutycznej prowadzone w warunkach symulowanych
-wywiad swobodny.
Ponadto ocenie podlega zaangażowanie uczestnika, aktywność w trakcie zajęć teoretycznych i praktycznych
Dzień 1,
9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Wprowadzenie: Twórca teorii integracji sensorycznej.Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej – metodologia. Historia i teraźniejszość teorii integracji sensorycznej .Główne założenia integracji sensorycznej . ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Budowa i działanie układu nerwowego ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków integracji sensorycznej - część I. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Budowa i działanie układu nerwowego ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków integracji sensorycznej - część II. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Narządy zmysłów: budowa, rozwój i funkcjonowanie. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 2, 9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Narządy zmysłów: budowa, rozwój i funkcjonowanie – Odruchy ich rola i zmienność w trakcie rozwoju. Napięcie mięśni (regulacja i zaburzenia). ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój dziecka. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 3, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
9.00-9.30 1 etap walidacji.
9.30-17.30 Wpływ procesów integracji sensorycznej na funkcjonowanie człowieka ze szczególnym uwzględnieniem integracji bodźców przedsionkowo-proprioceptywnych /reakcje posturalne, odruchy, funkcje okoruchowe, percepcja ciała, uwaga, orientacja przestrzenna, lateralizacji, mowa, i inne. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Zaburzenia w funkcjonowaniu człowieka spowodowane dysfunkcjami integracji sensorycznej ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji integracji bodźców przedsionkowo-proprioceptywnych. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Występowanie zaburzeń integracji sensorycznej wśród różnych grup dzieci. Neurofizjologia schematu ciała .System czuciowy i jego dysfunkcje. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Obserwacja kliniczna –pokaz . Obserwacja kliniczna-komentarz. Obserwacja kliniczna ćwiczenia. Inwentarz percepcji czuciowej. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 4, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Obserwacja kliniczna –pokaz . Obserwacja kliniczna-komentarz. Obserwacja kliniczna ćwiczenia. Inwentarz percepcji czuciowej. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Syndrom nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi. Problemy związane z percepcj słuchową i mową. Problemy związane z percepcją wzrokową. Obniżony poziom graficzny przyczyn terapia. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dyspraksja. Objawy zaburzonej integracji sensorycznej –ćwiczenia. Zestaw ćwiczeń. Kwestionariusz rozwoju sensomotorycznego dziecka. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dyspraksja. Objawy zaburzonej integracji sensorycznej –ćwiczenia. Zestaw ćwiczeń. Kwestionariusz rozwoju sensomotorycznego dziecka cd. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 5, 9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – teoria, postacie kliniczne, objawy, zaburzenia współistniejące, karmienie, samoobsługa. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 6, 9.00-17.30, stacjonarne
Powtórzenie i rozszerzenie wiadomości z neurofizjologii układu nerwowego, budowy i funkcji narządów zmysłu.Rozwój prawidłowy i najczęstsze zaburzenia rozwojowe. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Test kliniczna Obserwacja omówienie założeń , instrukcja wykonywania poszczególnych prób testu.ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 7, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Podstawy kontroli motorycznej rozwój mechanizmu odruchu postawy /MOP/ i jego zaburzenia, rozwój kontroli napięcia mięśniowego a rozwój integracji sensorycznej prawidłowe i nieprawidłowe wzorce ruchowe /posturalne i motoryczne/ wpływ środowiska, osobowości, odbioru zmysłowego na kształtowanie wzorca postawy :- podstawy funkcjonalnego przebiegu ruchu , - rozwój MOP do 4 roku życia.
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.Dzień 8, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres, badanie i interpretacja wyników. Obserwacja nieustruktualizowana . ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 9, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. Wzajemne zależności w układzie przedsionkowo proprioceptywno motorycznym w oparciu o podstawowe deficyty modele rozwoju dysfunkcji przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 10, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń poprawiających:
-napięcie posturalne,
-wzorzec postawy,
-reakcje równoważne
-stabilizację,
-separację ruchów od dystalnych do proksymalnych,
-schemat ciała,
-czucie linii środkowej ciała i jej przekraczanie,
-proces lateralizacji,
-organizacji przestrzennej,
-koordynację ruchową, pracę gałek ocznych. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 11, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego. Interwencja przy zaburzeniach praksji.
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.Dzień 12, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja całościowa w przypadkach: nadwrażliwość przedsionkowa, lęk grawitacyjny, podwrażliwość przedsionkowa i proprioceptywna , niepewność posturalna. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 13, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 14, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, grupy testów Południowo Kalifornijskich.ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Układ słuchowy prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania i włączenie w proces terapeutyczny stymulacji słuchowej.ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Wibracja jako układ zmysłowy i technika terapeutyczna .ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Znaczenie zmysłu powonienia i zmysłu smaku dla rozwoju dziecka, ich prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie oraz włączanie ich w proces terapeutyczny. Terapia SI u dzieci z epilepsją .ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 15, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Układ wzrokowy, prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania zmysłowego i włączanie w proces terapeutyczny stymulacji wzrokowej .ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
Techniki hamowania i pobudzania ośrodkowego układu nerwowego. Niebezpieczeństwo i objawy nadmiernej stymulacji .ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dieta sensoryczna jako zindywidualizowany program wsparcia codziennego funkcjonowania /szkoła, dom/, dieta Wilbarger .ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 16, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz. terapia SI jako terapia wspomagająca.ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
Dzień 17, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacj. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Rozwój sprawności manualnej w aspekcie przetwarzania zmysłowego. ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
- przygotowanie ręki do sprawności manualnej w tym do grafomotoryki, nauka wybranych technik.
Ocena rozwoju wybranych umiejętności z zakresu samoobsługi i kształtowanie prawidłowych jej wzorców.ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 18, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z upośledzeniem umysłowym . Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem.ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
Dzień 19, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój układ
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej – metodologia. Historia i teraźniejszość teorii integracji sensorycznej .Główne założenia integracji sensorycznej. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Narządy zmysłów: budowa, rozwój i funkcjonowanie – Odruchy ich rola i zmienność w trakcie rozwoju. Napięcie mięśni (regulacja i zaburzenia). | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 1 etap walidacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Wpływ procesów integracji sensorycznej na funkcjonowanie człowieka ze szczególnym uwzględnieniem integracji bodźców przedsionkowo-proprioceptywnych. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Obserwacja kliniczna –pokaz . Obserwacja kliniczna-komentarz. Obserwacja kliniczna ćwiczenia. Inwentarz percepcji czuciowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – teoria, postacie kliniczne, objawy, zaburzenia współistniejące, karmienie, samoobsługa. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Rozwój prawidłowy i najczęstsze zaburzenia rozwojowe. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Podstawy kontroli motorycznej rozwój mechanizmu odruchu postawy. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres, badanie i interpretacja wyników. Obserwacja nieustruktualizowana. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Interwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego. Interwencja przy zaburzeniach praksji. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Interwencja całościowa w przypadkach: nadwrażliwość przedsionkowa, lęk grawitacyjny, podwrażliwość przedsionkowa i proprioceptywna , niepewność posturalna. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Układ słuchowy prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania i włączenie w proces terapeutyczny stymulacji słuchowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Układ wzrokowy, prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania zmysłowego i włączanie w proces terapeutyczny stymulacji wzrokowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz. terapia SI jako terapia wspomagająca. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Rozwój sprawności manualnej w aspekcie przetwarzania zmysłowego. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z upośledzeniem umysłowym . Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój układu emocjonalnego w oparciu o rozwój integracji zmysłowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Egzamin praktyczny. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 2 etap walidacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 32,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 32,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 50,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Owczarz-Jankowska
Joanna Kryszczyńska
Magdalena Charbicka
lat przed datą wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi do BUR
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie skryptu autorstawa instruktora prowadzącego kurs
Warunki uczestnictwa
Dyplom uznany na poziomie narodowym z fizjoterapii, terapii zajeciowej, logopedii, pedagogik specjalnej, psychologii, regulamin uczestnictwa w kursie.
Przed dokonaniem zapisu na usługę, wymagany jest kontakt z Organizatorem celem potwierdzenia wolnych miejsc.
W tym celu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.rehamax.com.pl pod opisem wybranego szkolenia.
W formularzu należy zaznaczyć, że kurs będzie dofinansowany ze środków BUR oraz podać pełne dane do faktury.
Po potwierdzeniu wysłaniu formularza zgłoszeniowego i potwierdzenia dostępności miejsc przez organizatora można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR
Uczestniczki – kobiety, będące w ciąży, bądź podejrzewające, że mogą być w ciąży, winny poinformować o swoim stanie Organizatora, o ile fakt ten może mieć wpływ na stan zdrowia Uczestniczki lub sposób jej uczestniczenia w kursie.
Informacje dodatkowe
Po zakończonym szkoleniu absolwenci otrzymują certyfikat uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej.
Link z dostępem do pokoju online jest aktywny w okresie trwania kursu.
Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawa o podatku od towarów i usług
Obecność na kursie będzie weryfikowana poprzez raport logowania w trakcie zajęć online oraz listę obecności w trakcie zajęć stacjonarnych. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% zajęć usługi rozwojowej
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności Organizator nie pokrywa oraz nie dokonuje zwrotu kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem oraz wyżywieniem.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Metody aktywizujące i interaktywne stosowane w procesie uczenia: burza mózgów, praca w grupach, symulacje, ćwiczenia praktyczne, dyskusje, rozwiązywanie problemów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
sprzęt do prowadzenia terapii i diagnozy SI.
Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.
- Wymagania łącza internetowego dla ZOOM:
W przypadku grupowych połączeń wideo: - 800 kb/s / 1,0 Mb/s (wysyłania/ pobierania) dla wysokiej jakości wideo
- W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: 1,5 Mb/s / 1,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Odbieranie wideo 1080p HD wymaga 2,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Wysyłanie wideo 1080p HD wymaga 3,0 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Wymagania sprzętowe:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROCESORA I PAMIĘCI RAM
Minimalne
Procesor Pojedynczy rdzeń
1Ghz lub wyższy
Pamięci
RAM brak danych
- Wymagania łącza internetowego dla ZOOM:
W przypadku grupowych połączeń wideo: - 800 kb/s / 1,0 Mb/s (wysyłania/ pobierania) dla wysokiej jakości wideo
- W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: 1,5 Mb/s / 1,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Odbieranie wideo 1080p HD wymaga 2,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Wysyłanie wideo 1080p HD wymaga 3,0 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
Zalecane
Dual Core 2Ghz lub wyższy
(i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD)
Pamięci
RAM 4 Gb
Do zajęć stacjonarnych: dla wszystkich uczestników sala z wyposażeniem do prowadzenia diagnozy i terapii SI oraz sala wykładowa: krzesła, flipchart i rzutnik.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.