Narzędzia AI w pracy nauczyciela
Narzędzia AI w pracy nauczyciela
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nauczyciele.
Osoby, które i chcą poznać, zrozumieć i nauczyć się obsługiwać i wykorzystywać w pracy nauczyciela Sztuczną Inteligencję
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Narzędzia AI w pracy nauczyciela” przygotowuje uczestników do pracy z narzędziami cyfrowymi które wesprą nauczycieli w pracy i komunikacji z uczniami. Nabyte umiejętności pozwolą kreować i edytować angażujące treści edukacyjne.Ponadto rozwiną umiejętności wyszukiwania, filtrowania czy analizy informacji i treści internetowych. Szkolenie również zaznajomi z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa cyfrowego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie Sztucznej Inteligencji | Kryteria weryfikacji Uczestnik Rozumie co to jest Generatywna Sztuczna Inteligencja | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik umie wymienić gdzie na co dzień stykamy się z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna definicje związane z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia genezę powstania AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie jak wygląda chronologia powstania i rozwoju AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przytacza przykłady obszarów rozwojowych AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje jaki wpływ będzie mieć AI dla przyszłości uczniów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik umie identyfikować i wskazywać kiedy zachować czujność gdy korzystamy z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kontroluje inżynierię promptu | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna zasady tworzenia promptów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wie jak pogłębiać prompty dla uzyskania bardziej celowych odpowiedzi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia AI – generuje treści, grafiki, utwory audiowizualne | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje czego potrzebuje od AI i jakich narzędzi potrzebuje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i obsługuje asystentów AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i obsługuje programy graficzne AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i obsługuje programy AI do treści audiowizualnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i obsługuje programy AI do tworzenia quizów i testów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i obsługuje programy AI do tworzenia prezentacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Krótki zarys historyczny – kiedy myślenie maszynowe dotarło do Gen AI
- Podstawowe definicje i pojęcia – np. co to jest prompt
- Przykłady codziennego korzystania ze Sztucznej Inteligencji
- Zasady bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z AI
- Przyszłość z AI
- Wyszukiwanie aplikacji AI – nie każdy chat to gpt
- Wyszukiwanie narzędzi AI w zależności od potrzeb
- Nauka używania narzędzi AI – tekstowych, audiowizualnych
- Praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności tworzenia treści
- Jak pogłębiać wiedzę własną z AI?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Danuta Trawińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Pliki PDF
Warunki uczestnictwa
- wymóg posiadania adresu mailowego gmail – tylko do celów związanych z AI
- zainteresowanie i chęć nauki dotycząca Sztucznej Inteligencji i narzędzi z niej korzystających
- umiejętność korzystania z komputera, przeglądarki internetowej i wyszukiwarki
- akceptacja faktu, że kilka narzędzi jest w języku angielskim
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Podstawa zwolnienia z podatku VAT: świadczenie usług kształcenia zawodowego finansowanych w całości ze środków publicznych – oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane (art. 43. pkt. 1. ust. 29c ustawy o VAT). |