Executive Master of Business Administration ONLINE (niestacjonarny)
Executive Master of Business Administration ONLINE (niestacjonarny)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla osób legitymujących wykształceniem wyższym, mających doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w tym członków organów przedsiębiorstw, menedżerów, a także osób, które mają w planach awans na wyższe stanowiska w strukturze organizacyjnej firmy.
Studia przeznaczone dla osób, którym zależy na rozwoju i ugruntowaniu już posiadanej wiedzy tak, aby w pełni korzystać z nabytych kompetencji z obszaru zarządzania i sprawnie wykorzystywać je nie tylko w swoim miejscu pracy, ale przede wszystkim w otoczeniu społeczno-gospodarczym przedsiębiorstwa.
Wiedza i umiejętności zdobyte podczas studiów pozwolą osiągnąć słuchaczowi gruntowne przygotowanie w zakresie szeroko rozumianego zarządzania, inwestycji i marketingu, a tym samym pozwolą na rozwój kariery zawodowej.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy, umiejętności i kompetencji niezbędnych profesjonalnej kadrze zarządzającej, a także solidnych podstaw teoretycznych w zakresie nowoczesnego zarządzania oraz najlepszych praktyk biznesowych. Szczególny nacisk położony będzie na kompetencje interpersonalne i umiejętności przywódcze, wsparte solidną wiedzą z zakresu strategii zarządczej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą strategicznego zarządzania w przedsiębiorstwie. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i określa kluczowe problemy strategiczne w przedsiębiorstwie. Rozumie rolę misji i wizji w organizacji.stasuje odpowiednie techniki planowania strategicznego, uwzględniając różne rodzaje planów oraz funkcje planowania w zarządzaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą zarządzania międzynarodowego i globalnego | Kryteria weryfikacji Analizuje współczesne trendy gospodarki światowej.Rozpoznaje różne formy organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych i globalnych. Opracowuje strategie dla firm wielonarodowych w Europie Środkowej i Wschodniej. Identyfikuje nowe źródła przewagi konkurencyjnej. Skutecznie zarządza marketingiem międzynarodowym. Efektywnie zarządza personelem w międzynarodowych strukturach organizacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki negocjacyjne | Kryteria weryfikacji Stosuje różnorodne teorie i modele negocjacji, uwzględniając perspektywy społeczne i ekonomiczne.Rozpoznaje najczęstsze nieporozumienia i mity związane z negocjacjami. Rozumie psychologiczne uwarunkowania wywierania wpływu. Rozróżnia różne strategie negocjacyjne (dystrybutywne, integracyjne, pozycyjne i pakietowe). Prowadzi negocjacje w kontekście fuzji, pracy zespołowej oraz alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów (mediacje, arbitraż). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i projektuje biznesplan | Kryteria weryfikacji Opracowuje kompleksowy biznes plan, obejmujący jego kluczowe elementy:Streszczenie kierownicze. Charakterystyka firmy i produktu. Plan marketingowy, operacyjny i finansowy. Analiza ryzyka. Stosuje metody analizy strategicznej. Wdraża oraz kontroluje realizację biznes planu. Rozpoznaje kluczowe wyzwania związane z jego opracowywaniem i wdrażaniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Oblicza stopę procentową oraz czynniki jakie ją kształtują | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje rodzaje stóp procentowych i czynniki kształtujące ich poziom. Analizuje wpływ zmiennych ekonomicznych na wysokość stopy procentowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM EMBA -ONLINE | ||
lp | Przedmiot | ilość godzin |
1 | Budowanie i zarządzanie relacjami z klientem on-line | 10 |
2 | Boss branding | 10 |
3 | Jak trafić do mediów | 10 |
4 | Skuteczne Social Media | 10 |
5 | Foresight strategiczny | 10 |
6 | Ochrona danych osobowych | 10 |
7 | Odpowiedzialność członków zarządu | 10 |
8 | Wybrane aspekty prawa gospodarczego i upadłościowego | 10 |
9 | Trening medialny. Zarządzanie wizerunkiem | 20 |
10 | Pozyskiwanie kandydatów. Marka osobista i autoprezentacja | 10 |
11 | Asertywność w komunikacji menadżerskiej | 10 |
12 | Zrównoważony rozwój | 20 |
13 | Zarządzanie marketingowe | 20 |
14 | Storytelling. Zastosowanie w marketingu | 20 |
Po ukończeniu kierunku (EMBA) Executive Master of Business Administration można uzyskać 60 punktów ECTS.
Zjazdy stacjonarne (20 % zajęć) odbywają się w budynku Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie na ulicy Okopowej 59. Wraz z ukończeniem studiów, kandydat otrzymuje dyplom w wersji angielskiej, świadectwo ukończenia oraz zaświadczenie zasiadania w radach spółek nadzorczych skarbu państwa.
W przypadku wystąpienia zajęć online, operator będzie mógł użyć linka do zajęć
Zajęcia odbywają się w formie wykładów i trwają 9 h.
Wszyscy wykładowcy mają min. 5 lat doświadczenia zawodowego.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Zasoby majątkowe i kapitałowe przedsiębiorstwa | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Controling | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Ochrona danych osobowych | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Ochrona danych osobowych | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Zarzadzanie ekspansją międzynarodową | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Zarządzanie kryzysowe | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Zasoby majątkowe i kapitałowe przedsiębiorstwa | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Controling | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Negocjacje i mediacje | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Negocjacje i mediacje | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Ochrona danych osobowych | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Ochrona danych osobowych | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Sposoby rozwiązywania sporów | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Zarządzanie marketingowe | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Zarządzanie kryzysowe | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Zarządzanie ekspansją międzynarodową | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto55,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Panek
Praktyk z ponad 14letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami, rozwojem biznesu, zarządzaniem przedsiębiorstwem, tworzeniem procesów logistycznych, S&OP, a także wykładowca akademicki od 2020 roku związany z Paris School of Business we Francji.
Ekspert z zakresu zrównoważonego rozwoju (sustainability), zarządzaniem łańcuchem dostaw, ochroną danych osobowych i centrycznym podejściem do klienta (customer centricity).
Ukończył dwie pełne ścieżki edukacyjne w ramach studiów biznesowych uzyskując tytuł Doctor of Business Administration, a także z prawa tytuł Doctor of Laws.
David Kalisz
Autor licznych artykułów naukowych w zakresie strategii, dysertacja w dziedzinie mediów elektronicznych.
Wykładowca akademicki, prowadzi zajęcia z ekonomii, strategii i zarządzania projektami, także na studiach MBA we współpracy z uczelniami zagranicznymi, m.in. Institute of Management Technology (Indie) i Tiffin University (USA). Naukowo, sprawuje opiekę merytoryczną nad specjalnością International Business w Collegium Civitas. Od 2011 do 2016 związany z TVP SA.
mgr inż. Dariusz Chmielewski
dr hab. Ewa Maruszewska
dr Paweł Złamańczuk
Celem przedmiotu będzie uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie sporządzania umów, ich zrozumienia oraz dokonania oceny postanowień zawartych w umowach. Przedmiot „Prawo umów w biznesie” obejmuje zagadnienia związane z zawieraniem umów, ich strukturą, określeniem obowiązków stron umowy, wykonywaniem umów oraz rozwiązaniem umów. Szczegółowym celem przedmiotu „Prawo umów w biznesie” jest zapoznanie uczestników studiów z umowami zawieranymi na gruncie Prawa farmaceutycznego.
mgr Olga Siarkowska
Absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS (dawnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie).
W Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA ukończyła:
-Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego
-Akademia Rozwoju Kompetencji Trenera INTRA (2009r.).
Posiada międzynarodowy certyfikat: IES Certified Assessor for Assessment & Development Center oraz Akademii Mentora.
Jest certyfikowanym użytkownikiem testów firmy Master Int.: MPA, EASI oraz ACE.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2005 roku współpracuje z Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną (dawniej Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi zajęcia ćwiczeniowe dla studentów Psychologii, Zarządzania, Politologii oraz warsztaty i treningi w ramach specjalności Psychologia Przywództwa i Biznesu (dawniej: Przedsiębiorczości i Zarządzania).
Od 2010 roku prowadzi zajęcia dla uczestników studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
W pracy szkoleniowej w ramach firmy Praktyka Psychologiczna Postęp od 2015 r. zajmuje się głównie rozwojem miękkich umiejętności społecznych,z zakresu komunikacji, asertywności, umiejętności menadżerskich, umiejętności trenerskich, budowania zespołów pracowniczych oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Prowadzi szkolenia z przeciwdziałania anomii pracowniczej i budowania strategii wprowadzania i rozwoju etosu pracowniczego.
Od 2019 r. prowadzi konsultacje dla osób poszukujących zmiany w pracy zawodowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa otwarta dla użytkownika Agnieszka Giełażyn-Sasimowicz
Usługa będzie przeprowadzona w sposób zdalny (on-line) z trenerem prowadzącym zajęcia na żywo, w czasie rzeczywistymi i transmitowana za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu , który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z Uczestnikami przebywających w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym. 20% programu będzie przeprowadzone stacjonarnie.
Każdy z uczestników usługi otrzymuje przed rozpoczęciem link z danymi do logowania dostarczony w wiadomości mailowej. Usługa będzie rejestrowana w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania usługi po jego realizacji, na okres 6 miesięcy w celu utrwalania efektów uczenia się. Zapisując się na usługę wyrażana jest zgoda na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Po ukończeniu kierunku (EMBA) Executive Master of Business Administration można uzyskać 60 punktów ECTS.
Zjazdy stacjonarne (20 % zajęć) odbywają się w budynku Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie na ulicy Okopowej 59. Wraz z ukończeniem studiów, kandydat otrzymuje dyplom w wersji angielskiej, świadectwo ukończenia oraz zaświadczenie zasiadania w radach spółek nadzorczych skarbu państwa.
W przypadku wystąpienia zajęć online, operator będzie mógł użyć linka do zajęć, w celu sprawdzenia, czy uczestnik jest obecny na zajęciach, w przypadku zajęć stacjonarnych - lista obecności.
Zajęcia odbywają się w formie wykładów i trwają 9 h.
Wszyscy wykładowcy mają min. 5 lat doświadczenia zawodowego.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Kod dostępowy do usługi będzie udostępniony/przesłany mailowo najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Warunki uczestnictwa
Złożenie całej dokumentacji rekrutacyjnej:
-Wypełnioniony i podpisany formularz zgłoszeniowy na studia Executive Master of Business Administration
- Dyplom ukończenia szkoły wyższej – studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich (oryginał, odpis lub kopia poświadczona notarialnie),
-Cv z uwzględnieniem 4 letniego stażu na stanowisku kierowniczym
-jedno zdjęcie
Informacje dodatkowe
Zmiana harmonogramu - w dniu 15.03.2025 odbyły się zajęcia Compliance, zamiast Zasoby majątkowe i kapitałowe przedsiębiorstwa.
W dniu 16.03.2025 odbyły się zajęcia Zarządzanie zrównoważonym rozwojem, zamiast Controling.
W dniach 12-13.04.2025 odbyły się zajęcia Coaching i mentoring dla menadżerów, zamiast Ochrona danych osobowych.
Zaliczenie to 80% obecności zweryfikowane na podstawie listy obecności oraz raportów logowania. Na koniec odbywa się egzamin online na podstawie pytań dydaktycznych dostarczonych od specjalistów z roku akademickiego.
Studia odbywają się stacjonarnie w Warszawie (20% zajęć), natomiast usługa zdalna w czasie rzeczywistym oznacza utworzenie dla uczestnika konta Ms Teams i grupy na platformie Ms Teams, gdzie będą umieszczane materiały edukacyjne.
Materiały dla uczestników są udostępniane przed wykładowców w formie plików word oraz pdf - prezentacje. Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania usługi po jego realizacji, na okres 6 miesięcy w celu utrwalania efektów
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma, za pomocą której realizowana będzie usługa - MS Teams
Wymagania systemowe
- Połączenie – internet szerokopasmowy, łącze stałe lub komórkowe (3G or 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane lub na USB lub bezprzewodowe na Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera HD - wbudowana lub podłączana przez USB
- Lub kamera HD z kartą przechwytwania
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimum
Zalecane
Processor
Single Core 1Ghz lub więcej
Dual Core 2Ghz or lub wyższy (i3/i5/i7 lub równoważnik AMD)
RAM
N/A
4GB
Wspierane systemy operacyjne
- macOS X with macOS 10.7 lub późniejsze
- Windows 10
- Windows 8 lub 8.1
- Windows 7
- Windows Vista z SP1 lub późniejsze
- Windows XP z SP3 lub późniejsze
- Ubuntu 12.04 lub wyższy
- Mint 17.1 lub wyższy
- Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub wyższy
- Oracle Linux 6.4 lub wyższy
- CentOS 6.4 lub wyższy
- Fedora 21 lub wyższy
- OpenSUSE 13.2 lub wyższy
- ArchLinux (tylko 64-bit)
-
Wspierane tablety i urządzenia mobilne
- Surface PRO 2 z Win 8.1
- Surface PRO 3 z Win 10
- Urządzenia z iOS i Androidem - pełna lista tutaj: https://swysyłanieport.zoom.us/hc/en-us/articles/201179966
- Urządzenia Blackberry