Komunikacja interpersonalna w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie.
Komunikacja interpersonalna w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana do MŚP chcących poszerzyć swoję wiedzę,
umiejętności oraz kompetencje z zakresu komunikacji interpersonalnej
w budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie.
Usługa skierowana do m.in.:
Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od
precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
Przełożonych, zarządzających zespołem
Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
Pracowników z zespołów zróżnicowanych pod względem stażu pracy,
wieku, kompetencji, zajmowanego stanowiska
Pracowników kontaktujących się z klientami i/lub współpracownikami
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do samodzielnego wykorzystania technik komunikacji interpersonalnej w budowaniu zgranego i efektywnego zespołu w przedsiębiorstwie, rozwijania umiejętności tworzenia spójnych relacji między członkami zespołu oraz wspierania współpracy i osiągania wspólnych celów poprzez świadomą i efektywną wymianę informacji oraz aktywne słuchanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje, co wpływa na efektywkomunikację, a co w niej przeszkadza. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe czynniwpływające na komunikację oraz wymienia przeszkody w procesie komunikacyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie asertywnościwykorzystuje je w praktycznych aspektach wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji - Identyfikuje pojęcie asertywności orpodaje przykłady jej zastosowania w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę i cechy zespołuoraz definiuje, co wpływa na wykonan określonego zadania. | Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe cechy zespołu orazidentyfikuje czynniki wpływające skuteczność realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje techniki i określa, jaki stylkomunikacji stosować w zależności od typu odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiednie technikikomunikacyjne i styl komunikacji w zależności od profilu odbiorc | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wypracowuje i stosuje podstawowemodele motywacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i stosuje odpowiedmodel motywacyjny w zależności od sytuacji w zespole. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Używa technik skutecznej komunikacjizarówno w przekazywaniu informacji, jak i ich odbiorze. | Kryteria weryfikacji Przekazuje i odbiera informacje,stosując odpowiednie techniki komunikacyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kreuje rozmowy z „trudnym rozmówcą” –posiada umiejętności zarządzania sytuacją konfliktową, zna narzędz radzenia sobie z presją i manipulacją. | Kryteria weryfikacji - Zarządza sytuacją konfliktową orwykorzystuje narzędzia radzenia sobie z presją i manipulacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje techniki aktywnego słuchania,wyrażania własnego zdania i udzielania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania,wyraża swoje zdanie oraz udziela konstruktywnej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Porozumiewa się w sposób efektywny, znastawieniem na słuchanie, zrozumienie i umiejętne przekazanie informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Wykazuje umiejętność efektywnejkomunikacji w różnych sytuacjach społecznych, szczególnie w kontekście pracy zespołowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wiedza:Rozróżnia marketing bezpośredni oraz pośredni. Definiuje pojęcie autoprezentacji i wykorzystuje je w teorii oraz w praktyce. | Kryteria weryfikacji - Wyjaśnia różnice międzymarketingiem bezpośrednim a pośrednim, w tym charakterystykę, cele i metody stosowane w obu typach marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Identyfikuje autoprezentację orazdemonstruje zdolność do stosowania efektywnych technik autoprezentacji w różnych kontekstach zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
BLOK I Skuteczna komunikacja w zespole
Zasady efektywnej komunikacji w zespole
Komunikacja interpersonalna w praktyce
Bariery i błędy komunikacyjne
Style komunikacji i autodiagnoza własnego stylu
BLOK II Struktury komunikacyjne w zespole
Techniki skutecznej komunikacji: wyrażanie potrzeb, przekonywanie, negocjowanie, zjednywanie
Komunikacja ekspresywna a style komunikacji społecznej
Powiązania między technikami komunikacyjnymi a celami zespołu
Praktyczne zastosowanie struktur komunikacyjnych w pracy zespołowej
BLOK III Komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowy
Efektywna informacja zwrotna w zespole
Komunikacja w sytuacjach konfliktowych: różnice między komunikatem "Ja" i "T
Asertywna odmowa i radzenie sobie z presją
Ćwiczenia praktyczne: zarządzanie sytuacjami konfliktowy
BLOK IV Efektywna praca zespołowa i jej dynamika
Cechy efektywnego zespołu i ich zastosowanie w praktyce
Procesy i interakcje w zespole
Metody uzyskiwania synergii w zespole
Warsztaty praktyczne: współdziałanie i realizacja celów w zespole
BLOK V Automotywacja – programowanie podświadomości
Pojęcie podświadomości i jej wpływ na życie codzienne
Siła sugestii
Proces afirmacyjny - czynniki warunkujące skuteczność afirmacji
Techniki relaksu i medytacji dla skutecznego programowania umysłu
Usługa świadczona jest w godzinach ZEGAROWYCH, gdzie jedna godzina odpowiada 60 minutom.
W polu "Liczba godzin usługi" wymiar czasowy szkolenia wyrażony jest w godzinach dydaktycznych.
Przerwy są wliczone w całkowity czas trwania usługi.
Metody aktywizujące: dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia grupowe, analiza przypadków
Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materia
szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi.
Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Zasady efektywnej komunikacji w zespole | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Komunikacja interpersonalna w praktyce | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Bariery i błędy komunikacyjne | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Style komunikacji i autodiagnoza własnego stylu | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Techniki skutecznej komunikacji: wyrażanie potrzeb, przekonywanie, negocjowanie, zjednywanie | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Komunikacja w sytuacjach konfliktowych: różnice między komunikatem "Ja" i "Ty" | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Powiązania między technikami komunikacyjnymi a celami zespołu | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Praktyczne zastosowanie struktur komunikacyjnych w pracy zespołowej | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Efektywna informacja zwrotna w zespol | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Komunikacja w sytuacjach konfliktowych: różnice między komunikatem "Ja" i "Ty" | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Asertywna odmowa i radzenie sobie z presją | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Ćwiczenia praktyczne: zarządzanie sytuacjami konfliktowymi | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Cechy efektywnego zespołu i ich zastosowanie w praktyce | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Procesy i interakcje w zespole | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Metody uzyskiwania synergii w zespole | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Warsztaty praktyczne: współdziałanie i realizacja celów w zespole | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Pojęcie podświadomości i jej wpływ na życie codzienne | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 przerwa | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 siła sugestii, Proces afirmacyjny - czynniki warunkujące skuteczność afirmacji | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Techniki relaksu i medytacji dla skutecznego programowania umysłu | Prowadzący Mateusz Nawrocki | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 910,57 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto203,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Nawrocki
wiedzę i doświadczenie od światowych oraz polskich geniuszy komunikacji, marketingu i wizerunku, m.in.: Richard Bandler, Robert Cialdini, Mateusz Grzesiak, Piotr Grządziel, Piotr Tymochowicz oraz wielu innych. Certyfikowany między innymi przez międzynarodową organizacje Society of NLP oraz jedna z nielicznych osób w Polsce posiadająca tytuł Advanced Master Practitioner of NeuroLinguistic Programming. Główne szkolenia: NLP Advanced Master Practitioner Training - Society of NLP & Mateusz Grzesiak Behavioriks. Inteligencja socjalna Mateusz Grzesiak Trening Trenerski –Mateusz Grzesiak Master Sales - Mateusz Grzesiak Top Personal Branding - Piotr Grządziel, Zarządzanie czasem - Adam Dębowski NeuroMarketing & NeuroSales - Michał Wawrzyniak
Perswazja w biznesie - Andrzej Batko Using Your Brain Richard Bandler & John La Valle Efektywna sprzedaż - Robert Cialdini Potęga wizerunku w obszarze werbalnym i niewerbalnym - Piotr Tymochowicz.
Wykształcenie trenera: Ogólnokształcące
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych tematycznie do realizowanej usługi rozwojowej: Komunikacja interpersonalna w
budowaniu zespołu w przedsiębiorstwie. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne.