Szkolenie: Zrównoważona Sztuczna Inteligencja – Wykorzystanie AI w Rozwoju Zielonych Kompetencji
Szkolenie: Zrównoważona Sztuczna Inteligencja – Wykorzystanie AI w Rozwoju Zielonych Kompetencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby pragnące zrozumieć, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspierać działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz jak wdrażać jej rozwiązania w sposób zgodny z zasadami zrównoważonej transformacji.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą na efektywne wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji (AI) w sposób wspierający zrównoważony rozwój i rozwijający zielone kompetencje. Usługa przygotuje do efektywnego i świadomego korzystania z AI w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, łącząc teoretyczne podstawy z praktycznymi ćwiczeniami, co umożliwi uczestnikom zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy i projektach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje narzędzia oparte na sztucznej inteligencji | Kryteria weryfikacji Przedstawia sposoby wykorzystania AI w ochronie środowiska | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją, wymienia popularne modele AI i analizuje ich praktyczne zastosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędzia AI do optymalizacji prac koncepcyjnych, analitycznych i graficznych | Kryteria weryfikacji Tworzy raporty, rozwiązuje problemy i analizuje dane z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Rozważa efektywność i wpływ narzędzi AI na optymalizację pracy w projektach ekologicznych i zielonej gospodarki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia sposoby zastosowania AI w analizie danych środowiskowych i raportowaniu ESG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje etyczne aspekty użycia AI w kontekście ekologicznym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kreuje innowacyjne rozwiązania oparte na AI, poprawiające procesy badawcze i analityczne w sektorach związanych z ochroną środowiska. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje możliwe obszary działalności człowieka, w których można zastosować użycie AI w kontekście zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Opisuje narzędzia AI stosowane w optymalizacji procesów decyzyjnych w zarządzaniu ekologicznymi projektami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Tworzy wizualizacje i modele graficzne wspierające strategie proekologiczne z użyciem AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Prezentuje zastosowania AI w ochronie środowiska, gospodarce obiegu zamkniętego i redukcji śladu węglowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ sztucznej inteligencji na minimalizację odpadów i optymalizację procesów produkcyjnych w duchu ESG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy propozycje wdrożenia AI do działań związanych z monitoringiem środowiskowym i predykcją zmian klimatycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kreuje scenariusze wykorzystania AI w sektorach zielonej gospodarki, takich jak rolnictwo precyzyjne, transport niskoemisyjny czy energetyka odnawialna. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy analizy oraz raporty dotyczące danych ekologicznych | Kryteria weryfikacji Prezentuje dane dot. efektywności energetycznej, poziomu emisji gazów cieplarnianych oraz gospodarki odpadami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy plany i harmonogramy projektów przy wykorzystaniu AI | Kryteria weryfikacji Przedstawia techniki planowania i analizuje dane w środowisku AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik obsługuje narzędzia jak Chat GPT i jego integrację z innymi aplikacjami | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia i modele AI w zarządzaniu aplikacjami i analizą danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Rozważa etyczne implikacje użycia AI, dbając o zgodność technologii z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz wartościami społecznymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady etycznego podejścia do technologii | Kryteria weryfikacji Przedstawia ryzyka związane z uprzedzeniami algorytmicznymi i ich wpływem na decyzje środowiskowe oraz społeczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Omawia regulacje prawne i standardy dotyczące odpowiedzialnego wdrażania sztucznej inteligencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się W obszarze kompetencji społecznych:Uczestnik buduje świadomość aktywnej współpracy w interdyscyplinarnych zespołach, komunikacji opartej na danych oraz podejmowaniem odpowiedzialnych decyzji technologicznych wspierających zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady skutecznej komunikacji opartej na danych w dyskusjach i współpracy w zespole interdyscyplinarnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozważa konsekwencje podejmowanych decyzji technologicznych w kontekście etycznym, społecznym i środowiskowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie interdyscyplinarnej współpracy i jej wpływ na skuteczność wdrażania technologii AI w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem szkolenia "Zrównoważona sztuczna inteligencja: Potencjał AI w rozwijaniu zielonych kompetencji" jest świadome i efektywne stosowanie sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym. Dzięki szkoleniu uczestnik pozna znaczenie stosowania AI w organizacjach i będzie wiedzieć, w jakim obszarze danej organizacji stosowanie AI przynosi wymierne efekty, które wspierają zrównoważony rozwój i minimalizują wykorzystanie czasu i energii. Uczestnik nauczy się stosować obowiązkowe narzędzia AI w pracy i wykorzystując AI poprawi efektywność swojej pracy, a także znacząco wpłynie na rozwój swojej organizacji lub biznesu zgodnie z oficjalnymi standardami jak np. FERS, ESG, ISO 14001.
Program szkolenia:
I. Sztuczna inteligencja tu i teraz - wprowadzenie
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: GreenComp (świadomość ekologiczna), ESG (technologie wspierające cele środowiskowe).
1.1. Poznanie uczestników i przedstawienie celów szkolenia.
1.2. Wpływ AI na gospodarkę, środowisko i zielone kompetencje.
AI jako narzędzie wspierające strategię zeroemisyjności i efektywność zasobową.
Case study: AI w redukcji śladu węglowego firm IT.
1.3. Ćwiczenie – "AI Tu i Teraz" – gra integrująca: w jakich obszarach AI już wspiera zrównoważony rozwój
II. Znaczenie AI w zrównoważonym rozwoju – trendy i prognozy
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: ISO 14001 (zarządzanie środowiskowe), ESG (zrównoważony rozwój w firmach).
2.1. Jakich zasobów potrzebuje AI i jak wpływa na środowisko Energia, surowce, emisje – analiza wpływu AI na gospodarkę obiegu zamkniętego.
2.2. AI jako kluczowy element zielonej transformacji w różnych sektorach. Rolnictwo precyzyjne, zarządzanie wodą, energetyka odnawialna.
2.3. Jakie zawody znikną, a jakie powstaną w wyniku AI
Nowe kompetencje wymagane przez zieloną gospodarkę i transformację cyfrową.
2.4. Szanse i zagrożenia AI w kontekście ekologii.Dyskusja: etyczne AI i jego wpływ na zrównoważony rozwój.
III. AI w technologii niskoemisyjnej i gospodarowaniu zasobami
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: GreenComp (optymalizacja zasobów), ESG (dekarbonizacja), ISO 50001 (zarządzanie energią).
3.1. AI w monitorowaniu emisji CO₂ i śladu węglowego. Narzędzia: Climate TRACE, Google Earth Engine, IBM Environmental Intelligence Suite.
Ćwiczenie: analiza emisji CO₂ na podstawie rzeczywistych danych.
3.2. AI w zarządzaniu energią i efektywnością energetyczną. Inteligentne systemy sterowania energią, AI w smart gridach.
Case study: AI w optymalizacji zużycia energii w budynkach.
3.3. AI w gospodarce obiegu zamkniętego.
Algorytmy AI w zarządzaniu odpadami, recyklingu, predykcji zużycia surowców.
Ćwiczenie: Modelowanie procesu recyklingu przy użyciu AI.
IV. Typologia AI i jej wpływ na środowisko Powiązanie z zielonymi kompetencjami: FERS (przemiany cyfrowe i ekologiczne), ESG (optymalizacja środowiskowa).
4.1. Typy AI stosowane w analizie ekologicznej. Uczenie maszynowe, sieci neuronowe w prognozowaniu zmian klimatycznych.
4.2. AI w modelowaniu i symulacji procesów ekologicznych. Narzędzia: TensorFlow, Python dla analiz ekologicznych. Ćwiczenie: analiza danych o jakości powietrza.
4.3. Zużycie energii przez AI – jak optymalizować algorytmy Green AI – minimalizacja śladu węglowego algorytmów.
4.4. Dyskusja: Jak AI może stać się neutralne klimatycznie
V. Bezpieczne i świadome korzystanie z AI
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: ISO 26000 (społeczna odpowiedzialność), AI Act (etyczne AI).
5.1. Nadużycia AI i ich wpływ na środowisko.
5.2. Analiza etyczna wybranych narzędzi AI.
Ćwiczenie: ocena narzędzi AI pod kątem zgodności z ESG.
5.3. Prawne regulacje AI i ich wpływ na zrównoważony rozwój.
VI. Komunikacja z modelami AI cz. 1 – zarządzanie danymi ekologicznymi
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: GreenComp (przetwarzanie danych środowiskowych), ESG
6.1. Jak formułować zapytania do AI w analizie ekologicznej
6.2. Ćwiczenie: praktyczne zastosowanie Microsoft Copilot w raportowaniu ESG.
6.3. AI w raportowaniu zrównoważonego rozwoju.
VII. Komunikacja z modelami AI cz. 2 – zaawansowane analizy środowiskowe
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: ISO 14001 (systemy zarządzania środowiskowego), ESG
7.1. AI w analizie efektywności energetycznej.
7.2. Ćwiczenie: analiza danych dotyczących zużycia zasobów.
7.3. Integracja AI z narzędziami do monitorowania środowiska.
VIII. AI w strategiach ESG i zielonej gospodarce
Powiązanie z zielonymi kompetencjami: ESG, ISO 14001, FERS
8.1. Zastosowanie AI w strategiach ESG.
8.2. Ćwiczenie: wykorzystanie AI do analizy ryzyka środowiskowego.
IX. Podsumowanie i plan wdrożenia AI
X. Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO. Szkolenie zgodne jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 tj. "Technologie informacyjne i komunikacyjne" (4.1, 4.2, 4.4, 4.6) oraz wykazem przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach kwalifikacji ESCO.
Uczestnik szkolenia nabędzie zielone i cyfrowe kompetencje m.in. tj.
- obszar technologiczny: technologie informacyjne i komunikacyjne - zarządzanie wiedzą zaawansowane bazy danych, wspierające narzędzia komunikacji urządzeń
- Angażuje innych w zachowania przyjazne dla środowiska,
- Promuje odpowiedzialne zachowania konsumenckie i świadomość środowiskową Dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej.
Szkolenie będzie trwało 2 dni i będzie miało formę głównie warsztatową. Zarówno pierwszy jak i drugi dzień szkoleniowy będzie trwać 9 godzin zegarowych. Na każdy dzień szkoleniowy przypada 15 min przerwy kawowej i 30 min przerwy obiadowej, która zaplanowana jest na ok. godzinę 12.30. Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych. Szkolenie składa się z części teoretycznej (8 godz. 45 min) i części praktycznej (6 godz. 15 min), walidacja 1 h, które opisane są w harmonogramie szkolenia jako część warsztatowa (ćwiczenia). Pozostała część szkolenia przeznaczona jest na kwestie organizacyjne - przerwy kawowe, obiadowe oraz zakończenie szkolenia z wręczeniem Certyfikatów (2 godz.).
Warunki organizacyjne: Stanowiska pracy: Każdy z Uczestników będzie miał zapewniony sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem. Istnieje możliwość pracy na własnym sprzęcie komputerowym (laptop, tablet). Praca będzie odbywała się indywidualnie (nie w grupach). Wymagane jest posiadanie indywidualnego konta Google oraz aplikacji Chat GPT.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Rozpoczęcie szkolenia - Sztuczna inteligencja tu i teraz - wprowadzenie | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Wpływ AI na gospodarkę, środowisko i zielone kompetencje | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Ćwiczenie – "AI Tu i Teraz" – gra integrująca: w jakich obszarach AI już wspiera zrównoważony rozwój | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Przerwa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Znaczenie AI w zrównoważonym rozwoju – trendy i prognozy | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Energia, surowce, emisje – analiza wpływu AI na gospodarkę obiegu zamkniętego | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 AI jako kluczowy element zielonej transformacji w różnych sektorach-Jakie zawody znikną, a jakie powstaną w wyniku AI | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Etyczne AI i jego wpływ na zrównoważony rozwój | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 AI w monitorowaniu emisji CO₂ i śladu węglowego - narzędzia: Climate TRACE, Google Earth Engine, IBM Environmental Intelligence Suite | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 AI w zarządzaniu energią i efektywnością energetyczną. AI w gospodarce obiegu zamkniętego. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Ćwiczenie: Modelowanie procesu recyklingu przy użyciu AI | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Typy AI stosowane w analizie ekologicznej | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Ćwiczenie: Zużycie energii przez AI – jak optymalizować algorytmy. Green AI – minimalizacja śladu węglowego algorytmów. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Ćwiczenie: Bezpieczne i świadome korzystanie z AI | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Nadużycia AI i ich wpływ na środowisko. Analiza etyczna wybranych narzędzi AI. Ćwiczenia. | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Przerwa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Ćwiczenie: Komunikacja z modelami AI cz. 1 – zarządzanie danymi ekologicznymi | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Ćwiczenie: praktyczne zastosowanie Microsoft Copilot w raportowaniu ESG | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Ćwiczenie: Komunikacja z modelami AI cz. 2 – zaawansowane analizy środowiskowe | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Ćwiczenie: analiza danych dotyczących zużycia zasobów | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 AI w strategiach ESG i zielonej gospodarce | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Ćwiczenie: wykorzystanie AI do analizy ryzyka środowiskowego | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Podsumowanie i plan wdrożenia AI | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Dyskusja: Jak AI może stać się neutralne klimatycznie | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Walidacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów | Prowadzący Anna Wołoszyn-Kusio | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto277,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto277,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wołoszyn-Kusio
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma:
- materiały w wersji elektronicznej:
- Ćwiczenia oraz skrypty, materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków,
- certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i pozyskane umiejętności,
- niezbędne materiały biurowe
Stanowiska pracy będą wyposażone w sprzęt komputerowy.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie zostanie zrealizowane w przypadku zebrania się grupy min. 3-osobowej.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się przed datą zakończenia rekrutacji z organizatorem szkolenia drogą mailową na adres info@aleksandraskowronek.pl bądź telefonicznie pod numerem +48 517 555 871.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi. Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi.
Warunkiem ukończenia szkolenia jest obecność w 80% czasu szkolenia.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych.
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi