„Diagnoza talentów i potencjału zespołu w placówkach opiekuńczo-wychowawczych – analiza mocnych i słabych stron z wykorzystaniem testu CliftonStrengths Top 5”
„Diagnoza talentów i potencjału zespołu w placówkach opiekuńczo-wychowawczych – analiza mocnych i słabych stron z wykorzystaniem testu CliftonStrengths Top 5”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa „Diagnoza talentów i potencjału zespołu w placówkach opiekuńczo-wychowawczych – analiza mocnych i słabych stron z wykorzystaniem testu CliftonStrengths Top 5” skierowana jest do wszystkich pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych, którzy chcą świadomie rozwijać swoje naturalne kompetencje i lepiej wykorzystać swoje talenty w codziennej pracy. Świadomość mocnych i słabych stron wynikających z indywidualnych predyspozycji ma kluczowe znaczenie na każdym poziomie organizacji. Kadra zarządzająca dzięki szkoleniu zyska narzędzia do efektywnego kierowania zespołem, delegowania zadań i budowania synergii w pracy. Personel pedagogiczny i wspierający nauczy się wykorzystywać swoje mocne strony w interakcjach z podopiecznymi, co przełoży się na wyższą jakość opieki, lepszą współpracę w zespole oraz skuteczniejsze wsparcie dzieci.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętność identyfikacji i analizy własnych talentów oraz talentów współpracowników za pomocą narzędzia CliftonStrengths Top 5. Uczestnicy nauczą się świadomie wykorzystywać swoje mocne strony w pracy oraz skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi. Dzięki temu będą efektywniej realizować zadania, poprawią współpracę w zespole i podniosą jakość opieki oraz edukacji poprzez lepsze dopasowanie ról i obowiązków do talentów pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Rozumie koncepcję CliftonStrengths Top 5 oraz jej zastosowanie w zarządzaniu zasobami ludzkimi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcie talentów Gallupa i ich znaczenie w rozwoju zawodowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje podział talentów na 4 domeny (Wykonywanie, Wpływ, Budowanie relacji, Myślenie strategiczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje korzyści wynikające z analizy talentów dla zespołu i organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza: Potrafi analizować i interpretować wyniki testu CliftonStrengths Top 5. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje zasady interpretacji raportu Top 5 Talentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia mocne i słabe strony wynikające z dominujących talentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik określa sposoby wykorzystania wyników testu w codziennej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje swoje kluczowe talenty i określa ich wpływ na codzienną pracę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dopasowuje swoje dominujące talenty do opisów ich zastosowania zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje wpływ swoich talentów na sposób podejmowania decyzji i współpracę z innymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik klasyfikuje swoje talenty w kontekście wymagań zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje mocne strony współpracowników i potrafi je wykorzystać w zarządzaniu zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje talenty członków zespołu w kontekście ich roli zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje sposoby efektywnej współpracy w oparciu o talenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje strategie optymalizacji pracy zespołu w placówce opiekuńczo-wychowawczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Rozumie, jak talenty współgrają ze sobą i wie, jak je połączyć w celu budowania skutecznego zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje zasady komplementarności talentów w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje kombinacje talentów, które wzajemnie się uzupełniają. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje sposoby łączenia talentów w celu zwiększenia efektywności współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Rozumie wpływ talentów na budowanie relacji i efektywną komunikację w placówce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia różne style komunikacji wynikające z talentów Gallupa. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje techniki lepszej współpracy w zespołach opartych na mocnych stronach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wpływ talentów na relacje międzyludzkie i zarządzanie konfliktem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Potrafi opracować indywidualny plan rozwoju na podstawie wyników testu CliftonStrengths. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje sposoby rozwijania własnych talentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje luki kompetencyjne wynikające z raportu talentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dopasowuje strategie rozwoju do swoich wyników CliftonStrengths. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
🔹 Moduł 1: Wprowadzenie do koncepcji talentów i testu CliftonStrengths Top 5
✅ Zakres:
- Wprowadzenie do filozofii CliftonStrengths – dlaczego warto rozwijać talenty zamiast koncentrować się na słabościach?
- 34 talenty Gallupa i ich podział na 4 domeny: Wykonywanie, Wpływ, Budowanie relacji, Myślenie strategiczne.
- Jak interpretować wyniki testu w kontekście pracy zawodowej?
- 📝 Metody: Miniwykład, test wiedzy.
🔹 Moduł 2: Analiza indywidualnych wyników testu – interpretacja i pierwsze wnioski
✅ Zakres:
- Omówienie struktury raportu CliftonStrengths Top 5.
- Analiza indywidualnych talentów – co oznaczają dla uczestnika w jego pracy?
- Jak różne talenty wpływają na sposób pracy, podejmowanie decyzji i zarządzanie czasem?
- 📝 Metody: Samoocena, analiza przypadków.
🔹 Moduł 3: Wykorzystanie talentów w codziennej pracy i komunikacji
✅ Zakres:
- Style komunikacji wynikające z talentów – jak je rozpoznać i dopasować?
- Jak talenty wpływają na interakcje w zespole i współpracę z podopiecznymi?
- Jak minimalizować wpływ słabych stron, bazując na swoich talentach?
- 📝 Metody: Analiza przypadków, ćwiczenia grupowe.
Dzień 2
🔹 Moduł 4: Synergia talentów – jak je łączyć, by stworzyć skuteczny zespół?
✅ Zakres:
- Jak talenty współgrają ze sobą i jak je efektywnie łączyć w zespołach?
- Przykłady synergii talentów w zespołach pedagogicznych i zarządczych.
- Strategie budowania zespołów opartych na talentach.
- 📝 Metody: Analiza strategii zarządzania, studium przypadku.
🔹 Moduł 5: Zarządzanie zasobami ludzkimi w oparciu o talenty CliftonStrengths
✅ Zakres:
- Delegowanie zadań zgodnie z mocnymi stronami pracowników.
- Optymalizacja struktury zespołu w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
- Jak unikać konfliktów i poprawić współpracę poprzez świadomość talentów?
- 📝 Metody: Test sytuacyjny, analiza przypadków.
🔹 Moduł 6: Tworzenie indywidualnych planów rozwoju i test końcowy
✅ Zakres:
- Opracowanie planu działania na podstawie wyników testu CliftonStrengths Top 5
- Jak rozwijać mocne strony i minimalizować wpływ słabszych obszarów?
- Długoterminowe strategie zarządzania talentami w placówce.
- Test końcowy sprawdzający efekty uczenia się
- 📝 Metody: Test końcowy z automatycznie generowanym wynikiem, krótkie studium przypadku do analizy w ramach testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Powitanie uczestników, wprowadzenie do szkolenia- miniwykład, integracja grupy | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Wprowadzenie do koncepcji talentów i testu CliftonStrengths Top 5 | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Analiza indywidualnych wyników testu – interpretacja i pierwsze wnioski | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Wykorzystanie talentów w codziennej pracy i komunikacji (część I) | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Wykorzystanie talentów w codziennej pracy i komunikacji (część II) i podsumowanie w formie dyskusji otwartej | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Powtórzenia wniosków z dnia 1, wprowadzenie do dnia 2- omówienia kluczowych zagadnień | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Synergia talentów – jak je łączyć, by stworzyć skuteczny zespół? | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Zarządzanie zasobami ludzkimi w oparciu o talenty CliftonStrengths | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Tworzenie indywidualnych planów rozwoju i test końcowy | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Podsumowanie i test końcowy | Prowadzący Milena Wachholc | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Milena Wachholc
Wieloletnie doświadczenie w pracy z zespołami oraz klientami indywidualnymi pozwoliło jej wypracować efektywne narzędzia wspierające rozwój osobisty i zawodowy, oparte na metodologii CliftonStrengths Gallupa. Jako specjalistka w zakresie diagnozy talentów i ich praktycznego wykorzystania, konsultuje wyniki testów Gallupa dla osób indywidualnych i zespołów, pomagając im świadomie wykorzystywać swoje predyspozycje w codziennej pracy.
Prowadzi procesy indywidualne i warsztaty dla zespołów, dzięki którym uczestnicy zwiększają swoją samoświadomość, uczą się skutecznej współpracy i rozwijają swoje kompetencje w oparciu o naturalne predyspozycje. Ma na swoim koncie liczne projekty dla organizacji i liderów, w tym dla zespołów menedżerskich, pedagogicznych oraz specjalistów różnych branż.
Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz dogłębnej znajomości narzędzi Gallupa, jej szkolenia nie tylko dostarczają wiedzy, ale przede wszystkim przekładają się na realne zmiany w funkcjonowaniu zespołów – poprawę współpracy, wzrost efektywności i lepsze dopasowanie ról zawodowych do mocnych stron uczestników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1️⃣ Indywidualny raport CliftonStrengths Top 5
- Pełna analiza pięciu dominujących talentów uczestnika, wykonana przed szkoleniem.
- Szczegółowe opisy talentów oraz ich wpływ na codzienną pracę i współpracę zespołową.
2️⃣ Przewodnik „Wykorzystanie talentów Gallupa w pracy placówki opiekuńczo-wychowawczej”
- Wyjaśnienie kluczowych pojęć dotyczących CliftonStrengths.
- Praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania zespołem w oparciu o talenty.
- Checklisty i schematy pomagające wdrożyć wyniki testu do codziennej pracy.
3️⃣ Materiały multimedialne – prezentacje i infografiki
- Wizualne opracowanie najważniejszych zagadnień dotyczących talentów.
- Infografiki pokazujące sposoby łączenia talentów w zespołach.
4️⃣ Przykładowe scenariusze rozwoju talentów
- Modele pracy zespołowej oparte na różnych zestawach talentów.
- Studium przypadku pokazujące wpływ talentów na zarządzanie i współpracę.
5️⃣ Karty pracy i ćwiczenia praktyczne
- Indywidualne karty do refleksji nad własnymi talentami.
- Ćwiczenia pomagające lepiej zrozumieć mocne i słabe strony zespołu.
- Przewodnik do samodzielnej analizy wyników testu.
6️⃣ Lista narzędzi do dalszego rozwoju i zarządzania talentami
- Dodatkowe materiały rekomendowane przez Gallupa.
- Linki do źródeł wiedzy na temat CliftonStrengths.
7️⃣ Test końcowy z automatycznie generowanym wynikiem
- Weryfikacja zdobytych kompetencji na szkoleniu.
8️⃣ Certyfikat ukończenia szkolenia
- Oficjalne potwierdzenie nabycia kompetencji w zakresie diagnozy i rozwoju talentów.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi