Unico Marketing: Zbuduj silną markę Premium. Pozyskuj klientów w social mediach i lokalnie. Szkolenie z Moniką Run.
Unico Marketing: Zbuduj silną markę Premium. Pozyskuj klientów w social mediach i lokalnie. Szkolenie z Moniką Run.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców, freelancerów, właścicieli małych i średnich firm oraz osób odpowiedzialnych za marketing, którzy pragną rozwijać swoją markę osobistą lub firmową. Jest dedykowane uczestnikom, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę na temat budowy marki Premium, efektywnego zarządzania komunikacją z klientami oraz wykorzystania strategii marketingowych w social mediach i działaniach lokalnych.
Grupa docelowa obejmuje również osoby, które chcą:
- wyróżnić swoją ofertę na rynku i znaleźć własną przewagę konkurencyjną;
- pozyskiwać klientów poprzez skuteczne kampanie w social mediach;
- zautomatyzować procesy obsługi klienta i oszczędzać czas dzięki nowoczesnym narzędziom;
tworzyć wydarzenia lokalne wspierające budowanie rozpoznawalności marki
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji23-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego kreowania i zarządzania marką osobistą lub firmową z wykorzystaniem strategii marketingowych, analiz rynku oraz narzędzi automatyzujących procesy komunikacji z klientami. Usługa prowadzi do zrozumienia mechanizmów budowy marki, analizy grupy docelowej oraz efektywnego planowania działań w social mediach i lokalnie. Usługa przygotowuje do tworzenia strategii komunikacji, wdrażania automatyzacji marketingowej oraz organizowania wydarzeń lokalnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i wdraża strategię marki. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje misję i wizję marki z uwzględnieniem jej wartości i archetypów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Określa cele marki w mediach społecznościowych, e-mail marketingu i działaniach lokalnych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby analizy osiągnięcia założonych celów strategicznych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Określa potrzeby i cechy grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje klientów marki według grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje punkty styku odbiorcy z marką. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Opracowuje ankiety badające potrzeby i obiekcje grupy docelowej oraz interpretuje ich wyniki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat wyróżników marki | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę rynku i audyt konkurencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Określa unikalne wyróżniki marki i sposoby wdrażania w komunikacji z klientami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Dopasowuje styl komunikacji do odbiorców na dwóch wybranych platformach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Automatyzuje procesy marketingowe. | Kryteria weryfikacji Korzysta z narzędzia ManyChat w celu automatyzacji działań marketingowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Automatyzuje przygotowanie szablonów e-mail. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy system pozyskiwania opinii klientów (ankiety, recenzje online). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat organizacji wydarzeń lokalnych | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy planowania organizacji wydarzenia lokalnego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby promocji wydarzenia lokalnego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Tworzy schemat wystąpienia na wydarzeniu lokalnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Przygotowuje propozycję współpracy z inna marką w celu rozszerzenia rozpoznawalności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie to czterodniowy, kompleksowy program, którego celem jest wsparcie uczestników w budowie i rozwoju marki osobistej lub firmowej. Każdy dzień szkolenia koncentruje się na kluczowych aspektach związanych z kreowaniem marki, analizą rynku oraz wdrażaniem narzędzi ułatwiających pracę.
Szkolenie obejmuje praktyczne warsztaty, analizy przypadków, audyty konkurencji oraz ćwiczenia. Uczestnicy będą mogli od razu wdrożyć zdobytą wiedzę w swoich działaniach biznesowych.
Dzień 1.
Pretest
Rozpisanie strategii marki
- Misja i wizja marki. Poznaj archetypy marki i zacznij świadomie wykorzystywać swoje wartości w komunikacji z odbiorcami.
- Marka i jej cele. Cele obecności marki w kanałach social media,e-mail marketingu, w działaniach lokalnych. Analiza, czy cel został osiągnięty.
Grupa docelowa marki
- Kim są Twoi idealni klienci.
- Punkty styku odbiorcy z marką.
- Problemy, obiekcje osób z grupy docelowej.
- Analiza potrzeb grupy docelowej (jak przygotowywać ankiety i jak je czytać, analizować oraz wprowadzać wnioski w życie).
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 2.
Wyróżniki marki na rynku stacjonarnym i online
- Znajdziemy Twoje wyróżniki oraz wyeksponujemy je w komunikacji z odbiorcami. To będzie Twoją przewagą rynkową.
- Jak wykorzystać swoje talenty w praktyce
Dlaczego powinieneś poznać rynek oraz konkurencję ze swojej branży
- Analiza rynku
- Audyt dwóch profili z branży
- Audyt strategii dwóch konkurencyjnych marek
Znalezienie Twojego sposobu komunikacji i kontaktu z odbiorcami
- Kanały komunikacji (Fb, Ig, Lkdn, YouTube, podcast
- Analiza profilu marki.
- Wybranie najskuteczniejszego sposobu komunikacji z grupą docelową (wideo, teksty).
- Najlepsze godziny do publikacji na profilach marki.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 3.
Automatyzacja - skuteczne narzędzia do skrócenia czasu pracy właściciela marki.
- Many Chat
- Przygotowanie szablonów maili, zapytań, jako sposób na zaoszczędzenie czasu.
- Chat GPT
Jak w lekki sposób pozyskiwać opinie (społeczny dowód słuszności)
- Opinie na profilu Fb
- Opinie na wizytówce Moja Firma
- Ankiety satysfakcji
- Dostosowywanie komunikacji do potrzeb klienta
Komunikacja marki, firmy poprzez e-mail marketing (regularna wysyłka newslettera)
- Potrzeby grupy docelowej.
- Skuteczne e-maile (jakie elementy powinny zawierać)
- Jak skutecznie wykorzystywać materiały bonusowe (e-book, kurs) w celu pozyskiwania czytelników newslettera.
- Jak poszerzać grupę odbiorców (zdobywać adresy mailowe)
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 4.
Ścieżka obsługi klienta po jego pierwszym zakupie.
- Potrzeby klienta.
- Propozycje produktów i usług komplementarnych dla stałych klientów.
- Dlaczego łatwiej i taniej jest utrzymać stałego klienta poprzez systematyczny kontakt z marką, sprzedaż komplementarną, niż pozyskać nowego klienta.
- Utrzymanie zainteresowania i zaangażowania klienta.
- W jakich przypadkach klient powróci po kolejne produkty marki.
Networking, wydarzenia lokalne, warsztaty jako sposób na zbudowanie rozpoznawalności marki, firmy lokalnej.
- Jak powinno wyglądać wydarzenie stacjonarne.
- Schemat wystąpienia.
- Materiały promocyjne marki (baner, wizytówki, oferta, gadżety firmowe)
- Sposoby dotarcia do klientów na obszarze lokalnym.
- Promocja wydarzenia.
- Współprace z innymi markami.
Walidacja efektów uczenia się
---
- Szkolenie prowadzone jest w sposób indywidualny lub w małych grupach 2-3 osobowych
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Przerwy na lunch nie wliczają się do godzin usługi.
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: lista obecności.
- Zajęcia praktyczne: 12 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 12 godzin dydaktycznych .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Dzień 1. Pretest | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Dzień 1. Rozpisanie strategii marki | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Dzień 1. Grupa docelowa marki | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Dzień 2. Wyróżniki marki na rynku stacjonarnym i online | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Dzień 2. Dlaczego powinieneś poznać rynek oraz konkurencję ze swojej branży | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Dzień 2. Znalezienie Twojego sposobu komunikacji i kontaktu z odbiorcami | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Dzień 3. Automatyzacja - skuteczne narzędzia do skrócenia czasu pracy właściciela marki. | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Dzień 3. Jak w lekki sposób pozyskiwać opinie (społeczny dowód słuszności) | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Dzień 3. Komunikacja marki, firmy poprzez e-mail marketing (regularna wysyłka newslettera) | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Dzień 3. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Dzień 4. Ścieżka obsługi klienta po jego pierwszym zakupie. | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Dzień 4. Networking, wydarzenia lokalne, warsztaty jako sposób na zbudowanie rozpoznawalności marki, firmy lokalnej. | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Dzień 4. Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto168,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Run
W teście Gallupa TOP 5 Moniki to: Uczenie się, Rozwijanie Innych, Strateg, Aktywator, Współzależność. Talenty te uzupełniają i wzmacniają jej osobę, jako trenera do przeprowadzania szkoleń i warsztatów dla uczestników.
Pierwsze swoje szkoleniowe kroki stawiała w 2012 roku w międzynarodowej firmie handlowo sprzedażowej, gdzie była odpowiedzialna za profesjonalne szkolenia nowych pracowników w salonach firmowych.
W ciągu ostatnich 5 lat, jako trener marketingu, przeprowadziła ponad 219 godzin szkoleniowych w salach szkoleniowych oraz online dla właścicieli marek i firm lokalnych.
Branże z którymi współpracowała to m.in.: rozwój osobisty i talenty, fotografia, telekomunikacja, edukacja, dekoracje i aranżacja wnętrz, zdrowy styl życia, coaching, psychologia.
W ciągu ostatnich 5 lat, zdobyła certyfikaty ze szkoleń: „Kurs LinkedIn - budowanie marki Osobistej”, „Reelsy - czym są, dlaczego warto je nagrywać. Podstawy montażu”, „Strategia dochodowego newslettera”, „Social Media Expert”.
Uczestnicy cenią ją za szeroką wiedzę branżową, znajomość badań i trendów rynkowych, umiejętność przekazywania wiedzy w zrozumiały sposób oraz innowacyjne sposoby szkoleniowe.
Jest autorką 30-stronicowego ebooka ,,Jak rozwijać markę osobistą holistycznie”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy przygotowany przez Unico Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu: Rafał Lisser, tel: (+48) 724 787 771
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi