Centrum Coachingu Mentalnego dla Juniorów
Centrum Coachingu Mentalnego dla Juniorów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Rodzice, nauczyciele, trenerzy sportowi, doradcy
- Osoby lubiące pracę z dziećmi
- Osoby chcące urozmaicić swój warsztat edukacyjny o narzędzia treningu mentalnego w odniesieniu do pracy z młodzieżą i dziećmi
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji15-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do poznanie sposobów i narzędzi do pomagania dzieciomi młodzieży w budowaniu zdrowego poczucia własnej wartości, wysokiego poziomu pewności siebie, radzenia sobie z presją i oczekiwaniami oraz pracy nad koncentracją w przebodźcowanej rzeczywistości.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje kluczowe zagadnienia związane z treningiem mentalnym oraz obszarem psychologii rozwoju i poznawczej. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia związane z treningiem mentalnym i psychologią rozwoju oraz poznawczą; Rozpoznaje kluczowe teorie i podejścia stosowane w treningu mentalnym; Wymienia główne zasady funkcjonowania procesów poznawczych i ich wpływu na rozwój jednostki. Charakteryzuje różnice między treningiem mentalnym a innymi formami rozwoju psychologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje narzędzia rywalizacji wspierające rozwój poczucia własnej wartości oraz zdrowe podejście do konkurencji u dzieci i młodzieży. | Kryteria weryfikacji Uwzględnia w projektowanych narzędziach elementy pozytywnego wzmocnienia i konstruktywnej informacji zwrotnej; Projektuje systemy nagród i osiągnięć oparte na progresie indywidualnym, a nie porównywaniu z innymi uczestnikami; Opracowuje mechanizmy rywalizacji, które pomagają dzieciom w zarządzaniu stresem i emocjami poprzez strategie regulacji emocjonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje własne narzędzia grywalizacji wspierające procesy edukacyjne i motywacyjne. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby i cele grupy docelowej, aby dostosować narzędzia grywalizacji do specyficznych wymagań edukacyjnych i motywacyjnych. Tworzy mechanizmy grywalizacji, takie jak systemy punktowe, odznaki, poziomy i nagrody, które angażują uczestników i wspierają ich zaangażowanie. Integruje elementy grywalizacji z istniejącymi programami edukacyjnymi, zapewniając spójność i komplementarność. Testuje i ocenia skuteczność zaprojektowanych narzędzi grywalizacji, zbierając feedback od uczestników i wprowadzając niezbędne poprawki. Stosuje zasady etyczne w projektowaniu grywalizacji, dbając o uczciwość, przejrzystość i równość szans dla wszystkich uczestników. Dokumentuje proces projektowania i wdrażania narzędzi grywalizacji, tworząc materiały pomocnicze i instrukcje dla innych edukatorów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje oraz organizuje szkolenia grupowe i sesje indywidualne w zakresie pracy z dzieckiem i nastolatkiem w obszarze pewności siebie, koncentracji i presji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb dzieci i nastolatków, uwzględniając różne poziomy pewności siebie i koncentracji. Stosuje techniki i narzędzia wspierające rozwój pewności siebie, takie jak ćwiczenia z zakresu pozytywnego myślenia i wizualizacji sukcesu. Projektuje sesje indywidualne z uwzględnieniem specyficznych potrzeb uczestników, pomagając im radzić sobie z presją i stresem. Monitoruje postępy uczestników i dostosowuje metody pracy w oparciu o regularne oceny i feedback. Wykorzystuje strategie motywacyjne i techniki relaksacyjne, aby wspierać koncentrację i zarządzanie stresem podczas sesji szkoleniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje pracę w oparciu o etyczne zasady funkcjonowania interpersonalnego. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i stosuje zasady etyki zawodowej w codziennej pracy, dbając o uczciwość, szacunek i poufność. Promuje kulturę otwartości i zaufania w zespole, zachęcając do konstruktywnej komunikacji i współpracy. Identyfikuje i rozwiązuje konflikty interpersonalne w sposób etyczny, z poszanowaniem praw i godności wszystkich stron. Stosuje zasady równości i niedyskryminacji, zapewniając sprawiedliwe traktowanie wszystkich uczestników. Monitoruje i ocenia przestrzeganie zasad etycznych w zespole, wprowadzając odpowiednie działania korygujące w razie potrzeby. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zjazd 1: Rozwój młodego człowieka, Trening mentalny z zawodnikiem i zespołem
Dzień 1 (10:00 - 18:00)
blok 1: definicja treningu mentalnego w ujęciu zawodu przyszłości
blok 2: model skutecznego treningu z grupą i jednostką
blok 3: autoanaliza zawodnika, narzędzia integracji
blok 4: mistrzowska siódemka
Dzień 2 (10:00 - 18:00)
blok 1: narzędzia do pracy indywidualnej
blok 2: narzędzia do pracy grupowej
blok 3: proces determinacji
blok 4: sesja przykładowa z klientem na podstawie uzyskanej wiedzy
Zjazd 2:
Budowanie pewności siebie, motywacji i trening radzenia sobie ze stresem
Dzień 1 (10:00 - 18:00)
blok 1: psychologia poznawcza i rozwojowa
blok 2: psychologia poznawcza i rozwojowa
blok 3: psychologia poznawcza i rozwojowa
blok 4: psychologia poznawcza i rozwojowa
Dzień 2 (10:00 - 18:00)
blok 1: emocje w życiu człowieka – podstawy teoretyczne
blok 2: emocje w życiu człowieka – narzędzia do prawidłowej obsługi
blok 3: metody radzenia sobie ze stresem i presją
blok 4: praca z treningiem wyobrażeniowym
Zjazd 3: Trening koncentracji i praca z porażką + egzamin
Dzień 1 (10:00 - 18:00)
blok 1: tworzenie własnych narzędzi grywalizacji
blok 2: trening koncentracji
blok 3: skuteczna współpraca w zespole
blok 4: radzenie sobie z porażką
Dzień 2 (10:00 - 18:00)
blok 1: elementy skutecznej determinacji
blok 2: trening mentalny relacji junior-rodzic
ewaluacja procesu szkoleniowego
Grupa docelowa szkolenia:
- Rodzice, nauczyciele, trenerzy sportowi, doradcy
- Osoby lubiące pracę z dziećmi
- Osoby chcące urozmaicić swój warsztat edukacyjny o narzędzia treningu mentalnego w odniesieniu do pracy z młodzieżą i dziećmi
Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu oraz ćwiczeń z użyciem materiałów dydaktycznych, ćwiczenia odbywają się w podgrupach dwuosobowych. 10 minut przerwy przysługuje po 30 minutach szkolenia każdorazowo w zależności od potrzeb grupy, przewidziana jest przerwa obiadowa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 blok 1: definicja treningu mentalnego w ujęciu zawodu przyszłości (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 blok 2: model skutecznego treningu z grupą i jednostką (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 blok 3: autoanaliza zawodnika, narzędzia integracji (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 blok 4: mistrzowska siódemka (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 blok 1: narzędzia do pracy indywidualnej (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 blok 2: narzędzia do pracy grupowej (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 blok 3: proces determinacji (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 blok 4: sesja przykładowa z klientem na podstawie uzyskanej wiedzy (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 blok 1: psychologia poznawcza i rozwojowa (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 blok 2: psychologia poznawcza i rozwojowa (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 blok 3: psychologia poznawcza i rozwojowa (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 blok 4: psychologia poznawcza i rozwojowa (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 blok 1: emocje w życiu człowieka – podstawy teoretyczne (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 blok 2: emocje w życiu człowieka – narzędzia do prawidłowej obsługi (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 blok 3: metody radzenia sobie ze stresem i presją (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 blok 4: praca z treningiem wyobrażeniowym (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 blok 1: tworzenie własnych narzędzi grywalizacji (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 blok 2: trening koncentracji (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 blok 3: skuteczna współpraca w zespole (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 blok 4: radzenie sobie z porażką (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 blok 1: elementy skutecznej determinacji (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Joanna Matulka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 blok 2: trening mentalny relacji junior-rodzic (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący Piotr Matulka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 ewaluacja procesu szkoleniowego (co 30 min. szkolenia 10 min. przerwy w zależności od potrzeb) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 487,80 PLN
- Koszt osobogodziny brutto268,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto218,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Matulka
Joanna Matulka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje, materiały dydaktyczne
Adres
Adres
Warszawa - ul. Grzybowska 43, 00-855 Warszawa
Natomiast trzeci zjazd odbędzie się w Katowicach:
Katowice - ul. Wojewódzka 12, 40-026 Katowice
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi