TEFL Teacher Pack Pro - 3 platformy e-learningowe + indywidualne lekcje z non native speakerem (60 x 60 minut)
TEFL Teacher Pack Pro - 3 platformy e-learningowe + indywidualne lekcje z non native speakerem (60 x 60 minut)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe (Studenci i absolwenci, osoby zmieniające ścieżkę kariery, nauczyciele języka angielskiego) które chcą:
a) zdobyć międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie i podnieść swoje kwalifikacje;
b) przebranżowić się i rozpocząć pracę jako nauczyciele języka angielskiego w kraju lub za granicą;
c) zdobyć kwalifikacje pozwalające na rozpoczęcie kariery nauczyciela języka angielskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestników do skutecznego nauczania języka angielskiego jako obcego w różnych kontekstach kulturowych i edukacyjnych, zarówno w klasie, jak i w środowisku online. Kurs zapewnia solidne podstawy teoretyczne oraz praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia interesujących, efektywnych i angażujących zajęć językowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie procesów uczenia się języka | Kryteria weryfikacji Znajomość kluczowych teorii i metodologii nauczania języka angielskiego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Zrozumienie różnic w sposobach uczenia się dzieci, młodzieży i dorosłych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Rozwijanie świadomości o wpływie czynników kulturowych i środowiskowych na naukę języka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozwój umiejętności dydaktycznych | Kryteria weryfikacji Planowanie zajęć w oparciu o różne potrzeby językowe uczniów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Dobór odpowiednich metod i technik nauczania (np. komunikacyjne podejście, metoda bezpośrednia). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Nauczanie wszystkich kluczowych kompetencji językowych: mówienia, słuchania, czytania i pisania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesem nauczania | Kryteria weryfikacji Tworzenie pozytywnego środowiska do nauki języka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Umiejętność zarządzania klasą i motywowania uczniów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowanie zajęć do różnych poziomów zaawansowania (od początkujących po zaawansowanych). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Ocena postępów uczniów | Kryteria weryfikacji Nauka skutecznych sposobów oceny poziomu językowego i postępów uczniów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosowanie testów i innych narzędzi ewaluacyjnych, takich jak obserwacje, prace projektowe czy zadania komunikacyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Praktyczne przygotowanie do nauczania | Kryteria weryfikacji Zdobycie umiejętności tworzenia własnych materiałów dydaktycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystanie nowoczesnych technologii w nauczaniu języka (np. aplikacji, platform edukacyjnych). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzenie lekcji próbnych i doskonalenie umiejętności na podstawie otrzymanego feedbacku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Zapewnienie elastyczności w nauczaniu | Kryteria weryfikacji Przygotowanie uczestników do pracy w różnych kontekstach edukacyjnych (szkoły językowe, nauczanie online, korepetycje indywidualne). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Umiejętność adaptacji programów nauczania do specyficznych potrzeb uczniów, w tym w środowiskach wielokulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą przygotować się do egzaminu TEFL.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Usługa w formie mieszanej - zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie (60 x 60 minut).
Usługa zdalna - kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej z której może korzystać bez żadnych ograniczeń między spotkaniami. Cambridge School od English nie kontroluje czasu spędzonego przez kursanta na platformie i samodzielnej nauce.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona po zakończeniu zajeć indywidualnych.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Przykładowa lista tematów:
1. Wprowadzenie do nauczania języka angielskiego
- Historia i rozwój TEFL.
- Podstawowe teorie uczenia się języków obcych.
- Rola nauczyciela w procesie nauczania języka.
2. Metody nauczania języka angielskiego
- Komunikacyjne podejście do nauczania (Communicative Approach).
- Metoda bezpośrednia (Direct Method).
- Metoda audiolingwalna (Audio-Lingual Method).
- Podejście gramatyczno-tłumaczeniowe.
- Task-Based Learning (uczenie przez zadania).
3. Planowanie lekcji
- Tworzenie celów lekcji (SMART objectives).
- Struktura skutecznej lekcji: warm-up, główny etap, zakończenie.
- Przygotowanie konspektów lekcji.
- Planowanie długoterminowe: sylabusy i programy kursów.
4. Nauczanie różnych kompetencji językowych
- Nauczanie mówienia (Speaking).
- Nauczanie słuchania (Listening).
- Nauczanie czytania (Reading).
- Nauczanie pisania (Writing).
- Rozwijanie umiejętności fonetycznych i wymowy.
5. Nauczanie gramatyki i słownictwa
- Nauczanie struktur gramatycznych w kontekście.
- Budowanie zasobu słownictwa uczniów.
- Użycie przykładów i ćwiczeń kontekstowych.
6. Materiały dydaktyczne i technologie
- Wybór i adaptacja podręczników.
- Tworzenie własnych materiałów edukacyjnych.
- Wykorzystanie technologii w nauczaniu (aplikacje, platformy online).
- Nauczanie z użyciem gier i zabaw językowych.
7. Praca z różnymi grupami wiekowymi
- Nauczanie dzieci i młodzieży: strategie i wyzwania.
- Nauczanie dorosłych uczniów.
- Nauczanie w środowiskach wielokulturowych.
8. Zarządzanie klasą
- Motywowanie uczniów do nauki.
- Budowanie pozytywnego środowiska edukacyjnego.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w klasie.
9. Ocena i ewaluacja
- Rodzaje ocen: formatywne i sumatywne.
- Tworzenie testów językowych.
- Ocena mówienia i pisania: kryteria i narzędzia.
10. Nauczanie w kontekście międzynarodowym
- Kulturowe aspekty nauczania języka angielskiego.
- Różnice między wariantami angielskiego (British vs. American English).
- Dostosowanie materiałów do lokalnych potrzeb uczniów.
11. Nauczanie specjalistycznych typów angielskiego
- Business English: nauczanie języka w kontekście zawodowym.
- ESP (English for Specific Purposes): język specjalistyczny.
- Angielski akademicki (Academic English).
12. Rozwój zawodowy nauczyciela
- Budowanie portfolio nauczyciela języka angielskiego.
- Rola feedbacku w doskonaleniu umiejętności nauczycielskich.
- Szukanie pracy jako nauczyciel TEFL: CV i przygotowanie do wywiadów.
13. Praktyczne strategie i techniki nauczania
- Storytelling jako metoda nauczania.
- Techniki nauczania słownictwa.
- Użycie mediów autentycznych (np. filmy, artykuły) w nauczaniu.
14. Nauczanie online
- Jak efektywnie prowadzić zajęcia online.
- Narzędzia i platformy do nauczania zdalnego.
- Angażowanie uczniów w środowisku online.
15. Walidacja postępów uczniów
- Tworzenie indywidualnych planów nauki dla uczniów.
- Raportowanie postępów i komunikacja z uczniami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 przykładowa pozycja - w celu ustalenia dni i godzin zajęć prosimy o kontakt 732 920 294 lub monika.kujawiak@cambridge.com.pl | Prowadzący Anna Kowalczyk | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 234,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 234,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Kowalczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1 - Dostęp do platformy TELF - 10 modułów:
- Moduł 1: nauczanie kluczowych umiejętności – SPEAKING & PRONUNCIATION
- Moduł 2: nauczanie kluczowych umiejętności – LISTENING
- Moduł 3: nauczanie kluczowych umiejętności – READING
- Moduł 4: nauczanie kluczowych umiejętności – WRITING
- Moduł 5: nauczanie słownictwa- TEACHING VOCABULARY
- Moduł 6: nauczanie gramatyki -TEACHING GRAMMAR
- Moduł 7: LESSON PLANNING
- Moduł 8: TEACHING RESOURCES
- Moduł 9: MOTIVATION AND TEACHING WITH IMAGINATION
- Moduł 10: ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES
2 - interaktywny podręcznik online – 3 miesiące dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
3 - dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Materiały zapewniane są również przez lektora prowadzącego kurs przez cały okres jego trwania.
Warunki uczestnictwa
Przed wysłaniem wybranej przez siebie karty do Operatora dofinansowania oraz przed dokonaniem zapisu prosimy o kontakt z pracownikiem szkoły celem potwierdzenia jej dostępności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.