Strategie zarządzania 360°: klucz do sukcesu – szkolenie
Strategie zarządzania 360°: klucz do sukcesu – szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do właścicieli, kierowników, pracownicy zarządzający przedsiębiorstwem (w tym kierownicy i menadżerowie oraz osoby przewidziane do pełnienia takiej funkcji) i specjaliści z różnych branż, którzy chcą podnieść swój poziom profesjonalizmu i solidności oraz doskonalić swój wizerunek zawodowy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego zarządzania organizacją, umożliwiając Uczestnikom definiowanie kluczowych pojęć i funkcji zarządzania, charakteryzowanie procesu planowania strategicznego, tworzenie celów SMART, kontrolowanie i wdrażanie działań naprawczych, efektywną komunikację oraz identyfikację obszarów rozwoju przedsiębiorstwa. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do skutecznego prowadzenia działalności biznesowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia i funkcje zarządzania | Kryteria weryfikacji Określa, czym jest nowoczesne zarządzanie oraz wymienia jego podstawowe cechy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe funkcje zarządzania, takie jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia, jak teorie zarządzania można zastosować w codziennych operacjach biznesowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces planowania strategicznego | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje poszczególne etapy planowania strategicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia, jak efektywne planowanie wpływa na osiąganie celów firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje, jak wprowadzić teoretyczne zasady planowania w praktycznych sytuacjach biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody planowania strategicznego i operacyjnego | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Tworzy cele SMART | Kryteria weryfikacji Projektuje konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i terminowe cele na podstawie analizy sytuacji biznesowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje i ocenia, czy cele są zgodne z koncepcją SMART i jakie mogą przynieść korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Kontroluje i wdraża działania naprawcze | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) i monitoruje je w celu kontrolowania procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje i wprowadza działania naprawcze zgodnie z metodą OPPU/EARS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność wdrożonych działań naprawczych i wprowadza ewentualne korekty | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje ryzyka biznesowe i sposoby ich minimalizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie, również z klientem | Kryteria weryfikacji Planuje stosowanie techniki FUKO i NVC w procesie udzielania informacji zwrotnej, dbając o jej konstruktywność | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Promuje otwartą i konstruktywną komunikację | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady skutecznej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia bariery komunikacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje obszary rozwoju przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Analizuje otoczenie rynkowe i konkurencji poprzez kompleksową analizę SWOT, identyfikując mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy szczegółowe plany rozwoju przedsiębiorstwa, priorytetyzując działania na podstawie analizy rynku i konkurencji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Porównuje praktyki własnej organizacji z najlepszymi w branży, identyfikując obszary wymagające poprawy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Podejmuje strategiczne decyzje i zarządza zasobami organizacyjnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność strategii w kontekście osiągania długoterminowych celów biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wymagania wstępne wobec Uczestników: brak.
Zakres merytoryczny szkolenia:
1) Podstawy zarządzania: definicje i funkcje zarządzania:
- Nowoczesne podejście do zarządzania - kluczowe definicje i funkcje
- Praktyczne zastosowanie teorii w codziennym zarządzaniu
2) Kroki do sukcesu – kluczowe funkcje zarządzania:
- Proces planowania - od teorii do praktyki. Jak planowanie wpływa na realizację celów biznesowych.
- Tworzenie celów SMART: Praktyczne warsztaty i ćwiczenia.
- Jak tworzyć działania naprawcze. Metoda OPPU/EARS - trening umiejętności tworzenia celów SMART
3) Style przywódcze:
- Komunikacja w zarządzaniu (zasady skutecznej komunikacji, bariery komunikacyjne, techniki aktywnego słuchania), w tym komunikacja z klientem
- Podstawowe style zarządzania. Jak dopasować styl do potrzeb zespołu, sytuacji i organizacji
- Identyfikacja własnego stylu zarządzania. Testy, analiza i praktyczne wskazówki.
4) Identyfikacja obszarów rozwoju przedsiębiorstwa:
a) Analiza SWOT: Metody identyfikacji mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa, szans i zagrożeń, planowanie strategii
b) Benchmarking: Porównywanie własnych praktyk z najlepszymi w branży i identyfikowanie obszarów do poprawy. Badanie otoczenia firmy.
c) Analiza rynku i konkurencji: Narzędzia i techniki do identyfikacji nowych możliwości i obszarów rozwoju
d) Tworzenie planu rozwoju: Praktyczne warsztaty dotyczące identyfikacji i priorytetyzacji działań rozwojowych. Formułowanie strategii i celów strategicznych.
Podsumowanie.
Walidacja.
Metody stosowane w trakcie szkolenia: wykład, dyskusja, praca indywidualna, praca w grupach, analiza przypadków i inne.
Szkolenie będzie miało również aspekt praktyczny - podczas zajęć trener będzie odnosił się do prowadzonych przez Uczestników działalności, przekazywał wskazówki i kierunki rozwoju (wyłącznie dla chętnych).
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (1 godz. = 45 min.). W ramach szkolenia przewidziano przerwy, które nie są wliczane do czasu szkolenia.
Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona po szkoleniu. Osoba przeprowadzająca proces walidacji udostępni Uczestnikom test teoretyczny oraz przeprowadzi wywiad swobodny oraz dokona analizy oświadczeń i deklaracji Uczestników.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum 80%, uzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (nie niższego niż 50% prawidłowych odpowiedzi podczas walidacji) oraz wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.
Liczba godzin:
- zajęcia teoretyczne - 4
- zajęcia praktyczne - 5
- walidacja - 1
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Podstawy zarządzania: definicje i funkcje zarządzania. Kroki do sukcesu – kluczowe funkcje zarządzania - cz. 1 (współdzielenie ekranu, chat, rozmowa w czasie rzeczywisty, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Kroki do sukcesu – kluczowe funkcje zarządzania - cz. 2 (współdzielenie ekranu, chat, rozmowa w czasie rzeczywisty, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Style przywódcze (współdzielenie ekranu, chat, rozmowa w czasie rzeczywisty, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Identyfikacja obszarów rozwoju przedsiębiorstwa. Podsumowanie (współdzielenie ekranu, chat, rozmowa w czasie rzeczywisty, dyskusja, ćwiczenia) | Prowadzący Agnieszka Wlazło | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja (współdzielenie ekranu, rozmowa w czasie rzeczywistym, dyskusja, ankieta, test) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 939,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 939,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,90 PLN
- Koszt osobogodziny netto193,90 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wlazło
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe zawierające konspekt szkolenia w wersji elektronicznej do wydrukowania dla Uczestnika.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Uczestnik otrzyma Zaświadczenie ukończenia szkolenia z opisem efektów uczenia się wyłącznie w przypadku obecności na zajęciach w minimalnym wymiarze czasowym wynoszącym co najmniej 80% wszystkich zajęć, ukończenia walidacji usługi (min. 50% prawidłowych odpowiedzi liczonych łącznie na podstawie testu wiedzy i analizy dowodów i deklaracji) oraz wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.
W każdym dniu szkolenia będzie prowadzona lista obecności w oparciu o raporty logowania Uczestnika z systemu.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną:
Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze ś
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana za pomocą platformy zoom.us.
MInimalne wymagania sprzętowe:
Uczestnik musi posiadać komputer, laptop lub tablet albo urządzenie mobilne z dostępem do:
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Zaleca się używanie zestawu słuchawkowego albo słuchawek uniemożliwiających dostęp do treści usługi osobom postronnym.
Wymagania systemowe
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11 - Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej.
- Windows 10 - Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne:
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
- Uwaga: W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer. Zaleca się pobranie aplikacji zoom.us na urządzenie i zainstalowanie przez rozpoczęciem szkolenia.
Dostawca usługi oferuje możliwość połączenia testowego w celu sprawdzenia jakości połączenia wraz z przeszkoleniem z obsługi platformy zoom w celu efektywnego korzystania z usługi. Przed rozpoczęciem szkolenia należy zgłosić taką potrzebę do Dostawcy usługi poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
Minimalne wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
- Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz, pamięć RAM - nie dotyczy
- Zalecany: Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Uwaga: w laptopach posiadających jeden lub dwa rdzenie liczba klatek na sekundę jest ograniczona podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalne wyniki podczas udostępniania ekranu z laptopów, zalecamy wykorzystanie procesora posiadającego cztery procesory lub więcej.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej z obsługą sterownika OpenGL 2.0 lub nowszej wersji.
Obsługa wysokiej rozdzielczości DPI
- Wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości DPI są obsługiwane przez platformę Zoom w wersji 3.5 lub nowszej
Wymagania dotyczące przepustowości (wymagania dotyczące łącza sieciowego):
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s
Pozostałe niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Adobe Acrobat (lub inne oprogramowanie umożliwiające otwieranie plków z rozszerzeniem .pdf), dowolny edytor tekstowy.