Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym
- Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
- Dla pracowników hoteli oraz restauracji
- Dla osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń
- Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem
- Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy kursu dowiedzą się:- Jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne
- Zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez
- Wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu
- Dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie branży eventowejUmiejętności organizacyjne Komunikacja | Kryteria weryfikacji Test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Test 10 pytań. Aby uzyskać kwalifikację należy uzyskać 7 punktów z 10. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Uczestnicy kursu dowiedzą się:- Jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne
- Zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez
- Wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu
- Dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom
Efekt usługi
Otrzymasz oficjalny certyfikat
- Poznasz charakter pracy Event Managera (zarządzanie eventami) oraz krajowe organizacje i zaplecze eventowe
- Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
- Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych
- Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej oraz dokumenty i procedury eventowe
- Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
- Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce i dowiesz się jak ogarnąć chaos…
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej oraz etapy organizacji wydarzenia, w tym briefowanie, tworzenie koncepcji kreatywnej, dokumentacja i budżet projektu, współpraca z dostawcami oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele warsztatów, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji. Podczas szkolenia prowadzimy . Szkolenie prowadzone jest przez trenera z ogromnym doświadczeniem – nie tylko teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym, wynikającym z wielu zrealizowanych projektów. W trakcie szkolenia prowadzący omawiają na konkretnych przykładach zasady pracy przy organizacji eventów oraz najczęstsze sytuacje kryzysowe i sposoby radzenia sobie z nimi.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zarządzanie projektem eventowym
– wprowadzenie do zagadnień branżowych,
– poznanie czym jest event marketing,
– podejście strategiczne i operacyjne,
– schematy zachowań w trakcie eventów – potrzeby klienta.
2. Budżet eventu
– operatywne zarządzanie kosztami – tworzenie kosztorysu,
– tematy finansowe – sztuka negocjacji,
– polityka wynagrodzeń za event,
– aspekty księgowe.
3. Mierzenie efektywności eventu
– podsumowanie projektu i weryfikacja jego efektywności,
– tworzenie koncepcji imprezy i prezentacja jej efektów.
4. Podstawy prawne a organizacja imprez
– ustawa o usługach turystycznych – kto może je organizować,
– wykorzystywanie i przetwarzanie danych – ochrona danych osobowych,
– prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP,
– wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzeń,
– ochrona kreatywnej koncepcji na etapie przetargu.
5. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
– budowanie dynamiki wydarzeń,
– jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcję promocyjną.
6. Zarządzanie eventami pod kątem umowy
– umowy eventowe – korzyści i ryzyko,
– ubezpieczenia wymagane w branży eventowej,
– rodzaje ryzyka w zależności od eventów,
– sytuacje kryzysowe w trakcie wydarzenia – jak sobie z nimi radzić?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto999,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto812,20 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,03 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Szołtys
Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie.
Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).
Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.
Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****.
Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.
W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
-
ksiażka w formie elektornicznej "Sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołty"
-
materiały szkoleniowe
-
skrypty szkoleniowe
-
plansze i plakaty szkoleniowe
-
rozpiski szkolenia
-
certyfikaty i dyplomy uczestnictwa w szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału w szkoleniu oraz opłącenie udziału w szkoleniu.
Szczegóły dotyczące szkolenia na
www.restconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
- posiłek podczas szkolenia ( dwu daniowy obiad )
- kawa / herbata podczas szkolenia
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi