Współpraca w zróżnicowanych zespołach - komunikacja międzykulturowa
Współpraca w zróżnicowanych zespołach - komunikacja międzykulturowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób na różnych stanowiskach:
•Managerowie zarządzających zespołami wielokulturowymi,
•Specjaliści ds. HR odpowiedzialni za budowanie relacji w zróżnicowanych zespołach,
•Pracownicy różnych działów, współpracujący z partnerami zagranicznymi,
•Osoby na stanowiskach wymagających częstych kontaktów z klientami, dostawcami lub kontrahentami z różnych kultur.
Jest to usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji18-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności skutecznej komunikacji w środowisku międzynarodowym i zwiększenie świadomości różnic kulturowych oraz ich wpływu na współpracę w zespołach. Szkolenie ma na celu minimalizowanie barier komunikacyjnych, podnoszenie efektywności współpracy w zróżnicowanych środowiskach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje bariery komunikacyjne i stosuje skuteczne metody ich minimalizowania | Kryteria weryfikacji dopasowuje język i styl komunikacji do rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji aktywnie słucha i zbiera dane o sytuacji, aby określić, gdzie leży problem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowuje style komunikacji do potrzeb zróżnicowanych zespołów | Kryteria weryfikacji stosuje techniki komunikacji w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykazuje gotowość do modyfikacji stylu komunikacji na podstawie otrzymanego feedbacku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje i uwzględnia potrzeby swojego rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki wspierające efektywność pracy w środowisku międzynarodowym | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe różnice w stylach pracy, oczekiwaniach i podejściu do konfliktów w różnych kulturach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki mediacji i negocjacji, aby znaleźć kompromis między różnymi podejściami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 1 dzień szkoleniowy w godz. 9:00 - 16:00 - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).
Szkolenie odbywa się w grupach od 3 do 5 osób w sali szkoleniowej wyposażonej w stanowisko dla każdego z uczestników, projektor, flipcharty, markery.
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Zarządzanie międzynarodowe a komunikacja międzynarodowa
- Charakterystyka efektywnej komunikacji – czynniki wpływające na efektywność komunikacji
- Różnice kulturowe a skuteczność komunikacji – bariery i ograniczenia
- Niewerbalne style komunikacji i znaczenie gestów
- Bariery komunikacyjne w środowisku zespołów zróżnicowanych
- Trudności w komunikacji w środowisku międzynarodowym – z czym borykająca się znane firmy międzynarodowe
- Skuteczne metody minimalizujące bariery komunikacyjne w zespołach zróżnicowanych.
MODUŁ II
Komunikowanie się z różnymi stylami zachowania
- Style komunikacji podczas współpracy ze zróżnicowanym zespołem – praktyczne wskazówki.
MODUŁ III
Wpływ kultury na efektywność pracy zespołu
- Co to znaczy, że zespół jest efektywny?
- Czynniki determinujące udaną współpracę w zespole międzynarodowym
- Różne wzorce kulturowe i ich wpływ na efektywność zespołową.
MODUŁ IV
Rozproszone zespoły międzynarodowe
- Dlaczego międzynarodowe zespoły rozproszone mogą być świetnym rozwiązaniem?
- Korzyści z działania skutecznych międzynarodowych zespołów rozproszonych
- Najczęściej napotykane trudności w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami rozproszonymi
- Rola lidera w międzynarodowych zespołach rozproszonych.
WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł II i III | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Lunch | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł IV i V | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zarębska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto194,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zarębska
Trener, rekruter, doradca HR, analityk danych HR. Dzieli się swoją wiedzą w zakresie strategii personalnych oraz przyciągania i rozwijania talentów w organizacjach. Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów podyplomowych z zakresu mediacji i negocjacji, coachingu menedżerskiego i socjoterapii. Akredytowany trener metodologii Insights Discovery oraz DISC Trainer&Facilitator. Akredytowany trener biznesu (międzynarodowy certyfikat IES). W trakcie szkoły psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnej. Stały mediator sądowy. Pasjonat samorozwoju i psychologii biznesu. Szkolenia prowadzone w języku polskim i angielskim. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła około 170 warsztatów z tematyki komunikacji i współpracy.
Doświadczenie zdobywane w międzynarodowych firmach z branży manufacturing, takich jak: Kimball Electronics, Inalfa Roof Systems, Fibaro, jak i w sektorze Business Shared Service: O-I Global Business Service. Stała współpraca z Wojskiem Obrony Terytorialnej w zakresie wsparcia psychologicznego żołnierzy.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu:
- skuteczna rekrutacja i selekcja
- budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding
- komunikacja i współpraca
- rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- szkolenia wykorzystujące metodologię Insights Discovery oraz DISC
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
PROSIMY O KONTAKT PRZED ZŁOŻENIEM WNIOSKU O DOFINANSOWANIE, W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI TERMINU.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólnie z Klientem. Pracujemy stacjonarnie i zdalnie. Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 881 036 989.
Tematyka:
Coaching menedżerski, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Motywowanie, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Feedback, Organizacja czasu pracy, Komunikacja, Asertywność, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Odporność psychiczna, Employer Branding, Rekrutacja, Wypalenie zawodowe, Wystąpienia publiczne i autoprezentacja, Train the trainers, Mentoring, Współpraca, Mediacje w konflikcie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek–Rozwój.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi