Autodesk Revit - projektowanie zrównoważone w kontekście technologii BIM dla ochrony środowiska i budownictwa przyszłości
Autodesk Revit - projektowanie zrównoważone w kontekście technologii BIM dla ochrony środowiska i budownictwa przyszłości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Budownictwo i projektowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- architektów i projektantów
- specjalistów z branży przemysłowej i technologicznej (zwłaszcza z obszaru Przemysł 4.0)
- studentów i absolwentów kierunków technicznych oraz budowlanych
- osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie projektowania komputerowego
- każdej osoby, chcącej rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, w celu dostosowania swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie woj. śląskiego, które poszukują adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji26-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Autodesk Revit - projektowanie zrównoważone (...)” przygotowuje do samodzielnego projektowania, analizowania i optymalizowania budynków z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju poprzez zastosowanie narzędzi i metodologii BIM (Building Information Modeling), wspierających ekologiczne podejście do architektury i budownictwa przyszłości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje rolę technologii BIM w projektowaniu zrównoważonym i budownictwie ekologicznym. | Kryteria weryfikacji wyjaśnia, czym jest technologia BIM i w jaki sposób wspiera minimalizację zużycia zasobów oraz redukcję śladu węglowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: definiuje sposoby na optymalizację zużycia materiałów i energii w procesach projektowych przy użyciu Autodesk Revit | Kryteria weryfikacji identyfikuje narzędzia i funkcje Revit, które pozwalają na redukcję zużycia zasobów oraz minimalizację odpadów projektowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje wpływ materiałów budowlanych na środowisko, uwzględniając ich cykl życia i zrównoważone zarządzanie zasobami. | Kryteria weryfikacji identyfikuje materiały odnawialne i ich wpływ na środowisko w kontekście cyklu życia budynku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje przestrzeń budynku pod kątem efektywności energetycznej i maksymalizacji naturalnego oświetlenia. | Kryteria weryfikacji wykazuje, jak układ pomieszczeń wpływa na oszczędność energii i poprawę komfortu użytkowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność: tworzy model energetyczny budynku z uwzględnieniem materiałów odnawialnych oraz analizuje jego efektywność energetyczną. | Kryteria weryfikacji generuje model energetyczny budynku i wskazuje efekty zastosowania materiałów ekologicznych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętność: wdraża rozwiązania wspierające zrównoważony rozwój w projektach budowlanych poprzez wykorzystanie terenu i komponentów środowiskowych | Kryteria weryfikacji analizuje scenariusze lokalizacji budynku oraz układu terenu w celu maksymalizacji ekologicznych korzyści | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: ocenia wpływindywidualnego postępowania na środowisko | Kryteria weryfikacji Definiuje przyjmowanie w życiuprywatnym postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawia się nad wpływem własnych zachowań na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje strukturę i funkcje interfejsu użytkownika programu Autodesk Revit w kontekście projektowania zrównoważonego. | Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia ułatwiające kontrolę widoczności elementów projektu w kontekście analizy ekologicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje zastosowanie wybranych narzędzi konstrukcyjnych programu Autodesk Revit z uwzględnieniem zasad zrównoważonego budownictwa. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie konstrukcji drewnianej jako elementu budownictwa ekologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
Moduł I. Wstęp do technologii BIM (Building Information Modeling) jako elementu Przemysłu 4.0 – rola BIM w cyfryzacji procesów projektowych i budowlanych.
- Sposoby rozpoczynania pracy.
- Nawigacja w obszarze rysunku.
- Zaznaczanie elementów.
- Ustawienia i dostosowywanie parametrów programu.
- Skróty, podstawowe operacje i modyfikacje rodzin.
- Tworzenie i modyfikacja szablonów projektu.
- Wykorzystanie technologii BIM w planowaniu ekologicznych projektów budowlanych i optymalizacji zużycia materiałów.
Moduł II. Interfejs użytkownika
- Praca na widokach.
- Kontrola widoczności obiektów modelu.
- Praca na widokach elewacyjnych i przekrojach; praca na widokach 3D i zakresach przekroju.
Moduł III. Tworzenie nowego projektu
- Tworzenie nowego projektu.
- Dodawanie poziomów.
- Tworzenie i edycja siatki konstrukcyjnej.
- Tworzenie i modyfikacja poziomów; widoków planu, obszaru rzutu.
- Tworzenie wielopoziomowych modeli bryłowych do optymalizacji pod kątem efektywności energetycznej.
Moduł IV. Tworzenie elementów modelowych wspierających zrównoważony rozwój
- Wstawianie słupów, ścian i ścian osłonowych.
- Modyfikacja warstw ściany; łączenie ścian; gzyms i boniowanie.
- Wstawianie i modyfikacja drzwi i okien.
- Tworzenie stropów oraz dachów: dodawanie stropów i podłóg; tworzenie dachów, łączenie dachów; tworzenie lukarn.
- Tworzenie modelu energetycznego budynku (GBXML)
- Sprawdzanie scenariuszy projektowych dla różnych materiałów odnawialnych i energooszczędnych, takich jak szkło izolacyjne czy panele słoneczne w Insight360.
Moduł V. Tworzenie i podstawa modyfikacja Bibliotek (Rodzin) Revit
- Tworzenie opisów (Tagów).
- Modyfikacja prostych Rodzin komponentów 3D.
- Oznaczanie i dokumentowanie materiałów zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Moduł VI. Teren i komponenty terenu z uwzględnieniem ochrony środowiska
- Teren z punktów.
- Podział terenu.
- Dodawanie komponentów.
- Sprawdzanie scenariuszy projektowych dla lokalizacji i obrotu względem południa, celem maksymalizacji naturalnego oświetlenia obiektu.
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami
DZIEŃ DRUGI:
Moduł VII. Wybrane narzędzia konstrukcyjne
- Konstrukcja dachu drewnianego.
- Belki.
- Układ belek.
- Fundamenty.
Moduł VIII. Opisywanie projektu- dokumentacja i opisy
- Dodawanie informacji o projekcie.
- Wstawianie wymiarów, etykiet, opisów.
Moduł IX. Pomieszczenia - optymalizacja przestrzeni budynków pod kątem efektywności energetycznej
- Tworzenie pomieszczeń.
- Legendy.
- Zestawienia pomieszczeń.
- Analiza przestrzeni pod kątem oszczędności energii i maksymalizacji naturalnego oświetlenia.
Moduł X. Tworzenie detalu w budownictwie ekologicznym
- Narzędzia opisowe.
- Dodawanie komponentów szczegółu.
- Oznaczanie materiałów.
- Projektowanie detali wspierających energooszczędność, takich jak izolacje i rozwiązania przeciwdziałające stratom ciepła.
Moduł XI. Prezentacja projektów przyjaznych środowisku
- Opcje wyświetlania grafiki, rendering: kontrola grafiki widoku; nadawanie materiałów wykończeniowych; ustawienia kamery; rendering online.
- Rendering ekologicznych projektów z wizualizacją energooszczędnych rozwiązań.
- Wykonywanie animacji oświetlenia naturalnego.
Moduł XII. Walidacja
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
Łącznie: 22h dydaktyczne (wg organizatora kursu) = 16:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR). Przerwy w usłudze są wliczone w czas usługi rozwojowej.
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części szkoleniowej (stricte merytorycznej) z częścią praktyczną (warsztatową), dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Zakłada się realizacje szkolenia w części teoretycznej o wymiarze 16 h dydakt. oraz części praktycznej o wymiarze 6h dydaktycznych, co daje łącznie 22h dydaktyczne. Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb i oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności omawianych modułów.
Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przez uczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17 :
Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu. Usługa wspiera rozwój wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych z oceną wpływu osobistych działań na środowisko oraz aktywnym uczestnictwem w procesie zrównoważonego rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji cyfrowych.
Program usługi umożliwia nabycie następujących kompetencji opisanych w Raporcie opublikowanym przez Konfederację Lewiatan „Zielone kompetencje i miejsca pracy w Polsce w perspektywie 2030”:
W rozdziale 3 (TRANSFORMACJA KOMPETENCYJNA A ZIELONA TRANSFORMACJA) części 3.3 (ZIELONE ZAWODY) sformułowano wniosek, iż: Przewidywanie zmian w zapotrzebowaniu na pracowników, będą ce rezultatem zielonej transformacji, nie jest prostym zadaniem. Wynika to ze wspomnianego już dość dużego stopnia ogólności definicji zielonych miejsc pracy, jak również z tego, iż w wielu „tradycyjnych” miejscach pracy i zawodach wzrośnie popyt na „zielone kompetencje”. CEDEFOP (2021) wskazuje na potrzebę rozwoju kompetencji związanych z zieloną transformacją wśród prawników czy architektów. Takie kompetencje są również niezbędne dla specjalistów w finansach, którzy zajmują się obsługą projektów związanych z zielonymi inwestycjami. Analizy jakościowe, przeprowadzone przez ekspertów Konfederacji Lewiatan, pozwoliły na zidentyfikowanie tych grup pracowników, w poszczególnych branżach najbardziej dotkniętych procesami dekarbonizacji, na których popyt będzie rósł w miarę postępów zielonej transformacji. W literaturze można znaleźć podejścia analityczne, gdzie dla zawodów w ramach danej przyjętej klasyfikacji wyznacza się „indeks zieloności”, który porównuje zakres „zielonych” zadań wykonywanych w danym zawodzie do ogółu zadań, pozwalając tym samym na ocenę stopnia „zazielenienia” danego zawodu –V ona i in. 2018 Natomiast w rozdziale 4 (PROGNOZOWANY POPYT NA PRACĘ W POLSCE – EFEKTY ZIELONEJ TRANSFORMACJI W WYMIARZEZAWODOWYM, BRANŻOWYM I PRZESTRZENNYM) w części 4.1 (ZMIANY POPYTU W UJĘCIU ZAWODÓW) pojawia się prognoza, że „Przewidywany jest także wzrost liczby pracujących inżynierów elektro technologii o 5,6 tys. osób oraz architektów geodetów i projektantów o prawie 30 tys. osób.” Również w Aneksie do tego Raportu znajduje się tabela „Wielkie, duże i średnie grupy zawodowe według Klasyfikacji Zawodów i Specjalności na potrzeby rynku pracy (analizowane grupy średnie pod kątem zielonej transformacji)” gdzie w części średnie grupy zawodowe pod kodem 216 znajdują się Architekci, geodeci i projektanci.
Zgodnie z Wykazem obszarów i grup technologii, w odniesieniu do których operatorzy powinni weryfikować usługę rozwojową pod względem spełniania kryterium powiązania z RIS i PRT, w przypadku czego możliwe jest otrzymanie dodatkowych 5 pkt za udział w usłudze dostosowanej do wymienionych w tym Wykazie branż informujemy, że niniejsze szkolenie wpisuje się w OBSZAR TECHNOLOGICZNY: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne – 4.7 Technologie telekomunikacyjne i informacyjne wspierające przemysł 4.0 oraz 4.4 Modelowanie i symulacje procesów i zjawisk.
Szkolenie „Autodesk Revit - projektowanie zrównoważone w kontekście technologii BIM (...)” wpisuje się w OBSZAR TECHNOLOGICZNY: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne:
- 4.7 Technologie telekomunikacyjne i informacyjne wspierające Przemysł 4.0, poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi cyfryzacji i zarządzania danymi projektowymi.
- 4.4 Modelowanie i symulacje procesów i zjawisk, dzięki nauce tworzenia modeli energetycznych, symulacji oświetleniowych oraz analiz wpływu środowiskowego projektów.
Takie podejście umożliwia rozwój nowoczesnych, zrównoważonych projektów oraz aktywny udział w cyfryzacji sektora budownictwa w ramach zielonej transformacji regionu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Moduł I. Wstęp do technologii BIM (Building Information Modeling) | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Moduł II. Interfejs użytkownika | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Moduł III. Tworzenie nowego projektu | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Moduł IV. Tworzenie elementów modelowych wspierających zrównoważony rozwój | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Moduł V. Tworzenie i podstawa modyfikacja Bibliotek (Rodzin) Revit | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Moduł VI. Teren i komponenty terenu z uwzględnieniem ochrony środowiska | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Moduł VII. Wybrane narzędzia konstrukcyjne | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Moduł VIII. Opisywanie projektu- dokumentacja i opisy | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Moduł IX. Pomieszczenia - optymalizacja przestrzeni budynków pod kątem efektywności energetycznej | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Moduł X. Tworzenie detalu w budownictwie ekologicznym | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Moduł XI. Prezentacja projektów przyjaznych środowisku | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 przerwa | Prowadzący Wojciech Jędrosz | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Moduł XII. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto204,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto204,55 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Jędrosz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe ( m.in. skrypt/konspekt) zapisane na pen drive, co pozwoli na minimalizację zużycia papieru i przyczyni się do ochrony środowiska, jednocześnie zapewniając wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji (Analiza dowodów i deklaracji i Test walidacyjny (teoretyczny) zostaną ocenione po zakończeniu realizacji usługi przez innego eksperta niż ten, który uczestniczył w procesie kształcenia).
Trener (osoba przeprowadzająca usługę) przeprowadzi działania związane z kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej tj. w trakcie komponentu szkoleniowego zbierze od uczestników szkolenia dokumenty do Analizy dowodów i deklaracji; po zakończeniu części edukacyjnej – rozda uczestnikom test teoretyczny, a następnie zbierze wypełnione prace.
Trener nie będzie ingerował w jakikolwiek sposób w proces wypełniania dokumentacji walidacyjnej ani w jej ocenę (tj. trener nie ocenia i nie weryfikuje osiągniętych efektów uczenia się - to rola osoby przeprowadzającej walidację).
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 6 osób (maksymalnie 12 z uwagi na konieczność zapewnienia komfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności usługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć).
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie.
Informacje dodatkowe
Wszelkie materiały (teksty, grafiki, zdjęcia itp.) przedstawione w niniejszej Karcie usługi są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2509).Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody RECON Consulting jest zabronione.
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc.
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora, WUP Katowice lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi