Zarządzanie emocjami w sprzedaży usług weterynaryjnych. Szkolenie.
Zarządzanie emocjami w sprzedaży usług weterynaryjnych. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do lekarzy weterynarii, techników weterynarii stale praktykujących w zawodzie oraz wszystkich pracowników personelu gabinetów, lecznic i przychodni weterynaryjnych potrzebujących pogłębić wiedzę dotyczącą zarządzania emocjami w sprzedaży oraz obsłudze klienta usług weterynaryjnych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie emocjami w sprzedaży usług weterynaryjnych. Szkolenie.” przygotowuje do skutecznego i świadomego zarządzania emocjami w trakcie sprzedaży usług weterynaryjnych przez lekarzy weterynarii oraz techników weterynarii stale praktykujących w zawodzie oraz osoby pracujące w branży weterynaryjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prawidłowo zarządza emocjami podczas obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Omawia emocje klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje własne emocjami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia sytuacje związane z trudnymi emocjami klientów i stosuje odpowiednie reakcje dostosowane do konkretnego kontekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje i reaguje na potrzeby klienta usług weterynaryjnych. | Kryteria weryfikacji Stosuje podstawowe zasady efektywnej komunikacji w procesie sprzedażowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Analizuje sytuacje trudne wynikłe w trakcie sprzedaży usług weterynaryjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia najlepsze metody komunikacji i stosuje techniki przekazywania trudnych informacji z zachowaniem empatii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki zarządzania emocjami, dostosowując je do różnych sytuacji zawodowych. | Kryteria weryfikacji Prezentuje postawę gotowości do stosowania zasad profesjonalnego zachowania w obliczu wyzwań w relacjach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła stresu podczas obsługi klienta usług weterynaryjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia strategie radzenia sobie z presją, organizuje działania wspierające asertywną komunikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe czynniki wpływające na wiarygodność marki w trakcie sprzedaży usług weterynaryjnych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody budowania zaufania i uzasadnia ich zastosowanie w krótkoterminowej relacji z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje rozwiązania mające na celu kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta i ocenia ich wpływ na lojalność. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje działania kończące proces sprzedażowy w sposób partnerski. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody wzmacniania odporności psychicznej podczas obsługi klienta usług weterynaryjnych. | Kryteria weryfikacji Omawia aspekty wypalenia zawodowego w sprzedaży usług weterynaryjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia i strategie regeneracji emocjonalnej po trudnych rozmowach z klientami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Otwarcie szkolenia. (Monika Kozłowska)
- Przywitanie uczestników.
- Przedstawienie celów i metod szkolenia.
Moduł 1: Obsługa klienta, czyli wprowadzenie do zarządzania emocjami w sprzedaży. (Monika Kozłowska)
- Zarządzenie swoimi emocjami oraz rozpoznawanie emocji klientów. Część warsztatowa: empatia, aktywne słuchanie, asertywność.
- Case study: jak reagować na trudne emocje klientów (np. stres, smutek, złość)?
Moduł 2: Komunikacja nastawiona na potrzeby klienta. (Monika Kozłowska)
- Kluczowe zasady efektywnej komunikacji w sprzedaży.
- Case study: Jak przekazywać trudne informacje klientowi w sposób empatyczny i skuteczny?
Moduł 3: Techniki zarządzania własnymi emocjami. (Monika Kozłowska)
- Jak zachować profesjonalizm w trudnych sytuacjach?
- Techniki radzenia sobie ze stresem w pracy z klientem – warsztaty grupowe.
Moduł 4: Budowanie wiarygodności marki firmy. (Monika Kozłowska)
- Sprzedaż jako proces budowania relacji - jak budować zaufanie w krótkim czasie?
- Tworzenie pozytywnych doświadczeń klienta, które wspierają lojalność.
- Finalizowanie sprzedaży: techniki zamykania rozmowy w duchu współpracy – warsztaty grupowe.
Moduł 5: Zarządzanie emocjami i stresem w środowisku sprzedaży. (Monika Kozłowska)
- Techniki radzenia sobie z presją w kontaktach z klientami.
- Jak oddzielić życie zawodowe od prywatnego, aby utrzymać równowagę emocjonalną?
Moduł 6: Budowanie odporności psychicznej w pracy związanej ze sprzedażą. (Monika Kozłowska)
- Aspekty wypalenia zawodowego w sprzedaży usług weterynaryjnych.
- Narzędzia i strategie regeneracji emocjonalnej po trudnych rozmowach z klientami – warsztaty grupowe.
Moduł 7: Skuteczne techniki komunikacji oparte na empatii i asertywności. (Monika Kozłowska)
- Symulacje trudnych rozmów z klientami – praca w grupach.
Zamknięcie szkolenia. (Monika Kozłowska)
- Sesja pytań i odpowiedzi zamykających, utrwalająca zdobytą wiedzę;
- Podziękowanie.
Walidacja szkolenia. (Katarzyna Wasyliszyn)
- Walidacja efektów szkolenia podczas badań i zadań praktycznych metodą obserwacji w warunkach symulowanych;
- Przeprowadzenie testu wiedzy.
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych, przerwy wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Minimalne wymagania w stosunku do uczestników, aby cel usługi został osiągnięty:
Szkolenie skierowane jest do lekarzy weterynarii oraz techników weterynarii stale praktykujących w zawodzie. Uczestnik szkolenia zdobytą wiedzę i umiejętności ugruntowuje w trakcie sesji pytań i odpowiedzi. Następnie przechodzi przez proces walidacji składający się z dwóch metod walidacji: obserwacja w warunkach symulowanych oraz test wiedzy, co umożliwi sprawdzenie czy cel usługi został osiągnięty.
Walidator przygotowuje narzędzia walidacji przed usługą.
W przypadku testu wiedzy przygotowuje test zamknięty, w którym do każdego kryterium walidacji znajduje się minimum jedno pytanie, natomiast w przypadku obserwacji ustrukturyzowanej przygotowuje kartę walidacji w formie papierowej zgodną z kryteriami weryfikacji efektów uczenia się. Obserwacja w warunkach symulowanych jest oceniona na podstawie przydzielanych punktów w skali od 0-10. Test przybiera formę papierową i jest rozdawany na początku walidacji. Walidacja procesu szkolenia odbywa się w wyznaczonym w harmonogramie czasie. Walidator jest tak przygotowany by proces przebiegł sprawnie i walidacją zostali objęci wszyscy uczestnicy. Wyniki walidacji podawane są po usłudze. Walidator przekazuje je firmie szkoleniowej, a firma informuje uczestników.
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia uczestnicy otrzymają materiały w formie papierowej i elektronicznej. Materiały te umożliwią im powrót i powtórzenie wiedzy zdobytej na szkoleniu w dowolnym momencie. Dzięki temu uczestnicy osiągną zamierzony cel szkolenia.
Warunki organizacyjno – logistyczne:
Szkolenie składa się z teorii (5 godzin zegarowych) i warsztatów (9 godzin zegarowych) praktycznych. Uczestnicy będą pracować zarówno indywidualnie, parami jak i całą grupą. Podczas części praktycznej uczestnicy będą poznawać techniki prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Część praktyczna szkolenia koncentruje się na symulacjach rozmów z klientami, pozwalając uczestnikom na zastosowanie poznanych technik zarządzania emocjami w realistycznych sytuacjach oraz dokładnego zrozumienia procesu obsługi klienta. Podczas warsztatów, uczestnicy będą mieli okazję ćwiczyć aktywne słuchanie, reagowanie na emocje klientów oraz skuteczne komunikowanie propozycji usług weterynaryjnych, co pozwoli im zwiększyć pewność siebie w codziennej pracy oraz usprawnić proces obsługi klienta.
Szkolenie organizowane jest zgodnie z zasadami zapewniającymi dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami. Planując i realizując szkolenie uwzględniamy ich potrzeby, usuwamy bariery, a także zapobiegamy ich powstawaniu. Uczestnik szkolenia ma możliwość poinformowania firmę szkoleniową o szczególnych potrzebach telefonicznie, mailowej oraz wypełniając formularz zgłoszeniowy lub kartę informacyjną. O możliwych barierach czy konieczności dopasowania materiałów dydaktycznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb (np. w formie materiałów napisanych Alfabetem Braille) należy poinformować podczas telefonu potwierdzającego zgłoszenie udziału.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Otwarcie szkolenia: • Przywitanie uczestników. • Przedstawienie celów i metod szkolenia. | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Moduł 1: Obsługa klienta, czyli wprowadzenie do zarządzania emocjami w sprzedaży. […] | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Moduł 2: Komunikacja nastawiona na potrzeby klienta • Kluczowe zasady efektywnej komunikacji w sprzedaży. [...] | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Przerwa | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Moduł 3: Techniki zarządzania własnymi emocjami. • Jak zachować profesjonalizm w trudnych sytuacjach? [...] | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Przerwa | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Moduł 4: Budowanie wiarygodności marki firmy. • Sprzedaż jako proces budowania relacji - jak budować zaufanie w krótkim czasie? [...] | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Moduł 5: Zarządzanie emocjami i stresem w środowisku sprzedaży. • Techniki radzenia sobie z presją w kontaktach z klientami. [...] | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Przerwa | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Moduł 6: Budowanie odporności psychicznej w pracy związanej ze sprzedażą. • Aspekty wypalenia zawodowego w sprzedaży usług weterynaryjnych. [...] | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Moduł 7: Skuteczne techniki komunikacji oparte na empatii i asertywności. • Symulacje trudnych rozmów z klientami – praca w grupach. | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Zamknięcie szkolenia. • Sesja pytań i odpowiedzi zamykających, utrwalająca zdobytą wiedzę; • Podziękowanie. | Prowadzący Monika Kozłowska | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja szkolenia • Walidacja efektów szkolenia podczas badań i zadań praktycznych metodą obserwacji w warunkach symulowanych; • Przeprowadzenie testu wiedzy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 360,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 360,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto210,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto210,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Kozłowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia uczestnicy otrzymają materiały w formie papierowej. Materiały szkoleniowe przygotowane przez Trenera są przejrzyste i spełniają wymagania standardu dostępności WCAG 2.1. Realizujemy wymagania opisane w WCAG 2.1 przestrzegamy wskazanych w nim zasad postrzegalności, funkcjonalności, zrozumiałości oraz solidności określanej również jako kompatybilności.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest zatrudnienie w gabinecie, lecznicy lub przychodni w formie samozatrudnienia lub umowie o prace trwającej minimum 3 miesiące od momentu szkolenia.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój”.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami