Szkolenie Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn z elementami sztucznej inteligencji
Szkolenie Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn z elementami sztucznej inteligencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm i pracowników firm, zainteresowanych personal brandingiem, chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.
Content managerów i social media managerów, szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.
Pracowników działów HR, zainteresowanych poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do budowania wizerunku marki za pomocą platformy LinkedIn. Przeprowadzi krok po kroku przez jego strategię działania, komunikacji, optymalizacji, do mierzenia efektów. Szkolenie pozwala uzyskać praktyczną wiedzę dotycząca tworzenia strategii personal brandingu i komunikacji marki na LinkedIn.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia potrafi założyć i uzupełnić profil osobisty na LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna poszczególne opcje konta na LinkedInie, wie jakie informacje należy podać oraz zna dobre praktyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi stworzyć i opublikować posty eksperckie i korzystać z hashtagów. | Kryteria weryfikacji Potrafi stworzyć post ekspercki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera hashtagi do odpowiedniej treści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia potrafi korzystać z Chat GPT | Kryteria weryfikacji Zna zasady wpisywania skutecznych promptów do uzupełnienia profilu oraz tworzenia postów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozumie wartość korzystania z LinkedIn w biznesie. | Kryteria weryfikacji Potrafi opowiedzieć o wartościach korzystania z LinkedIn dla biznesu i marki osobistej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą nauczyć się prowadzić konto na LinkedIn.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
PROGRAM
1. MODUŁ Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn.
- Specyfika serwisu i jego ekosystem.
- Grupa docelowa LinkedIna w Polsce i na świecie.
- Social Selling Index – jak interpretować wyniki
2. MODUŁ Tworzenie mistrzowskiego profilu osobistego
- Audyt i uzupełnienie profilu osobistego na LinkedIn
- Skuteczne prompty wspierające uzupełnienie profilu – ćwiczenia z chat GPT
- Budowa efektywnej sieci kontaktów.
- Sztuka wysyłania pierwszych wiadomości na LinkedInie.
3. MODUŁ Publikowanie treści
- Dostępne formaty publikacji w serwisie.
- Skuteczne techniki copywriterskie na LinkedIn.
- Hashtagi – jak używać
- Wykorzystanie chat GPT do sprawdzania trendów i wsparcia w harmonogramie treści
- Algorytm wyświetlania treści na LinkedInie – zwiększanie zasięgów wpisów
4. MODUŁ Company page - tworzenie strony firmowej na LinkedIn
- Tworzenie profilu firmowego na LinkedIn
- Najważniejsze opcje stron firmowych
- Analiza efektywności podejmowanych działań.
Podsumowanie szkolenia.
Walidacja szkolenia - test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję kreatywną Lenart interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. Prowadzi szkolenia ze strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń oraz na kartach pracy i skrypcie przygotowanych przez trenerkę.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście, skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi