Menadżer reklam na Facebooku (system Meta)
Menadżer reklam na Facebooku (system Meta)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzstać potencjał największej platformy społecznościowej i systemu reklamowego Meta do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa adresowana jest również dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji13-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego ustawienia płatnej kampanii reklamowej w systemie Meta w celu dotarcia do potencjalnych klientów i zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje menadżera reklam | Kryteria weryfikacji Konfiguruje konto reklamowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje i realizuje kampanię reklamową | Kryteria weryfikacji Tworzy kampanię reklamową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje Remarketing | Kryteria weryfikacji Określa grupy niestandardowe i grupy podobnych klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Generuje i instaluje na www Piksel Facebooka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy reklamę na social media | Kryteria weryfikacji Tworzy i publikuje reklamę z wykorzystaniem tekstu grafiki oraz wideo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje szablony animacji w systemie Menadżera reklam | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzstać potencjał największej platformy społecznościowej i systemu reklamowego Meta do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
PROGRAM
1. MODUŁ Menadżer reklam
1. Założenie i konfiguracja konta reklamowego
2. Metody płatności, faktury
3. Dostęp do konta reklamowego dla innych osób
4. Skuteczny kontakt do obsługi Facebooka w nagłych wypadkach
2. MODUŁ Struktura kampanii reklamowej
- 3 kroki kampanii reklamowej
- Optymalizacja budżetu
- Cele – jak dobrać do wyników biznesowych
- Targetowanie reklam – wybór grup docelowych
- Formaty reklam w poszczególnych celach
- Powielania zastawów reklam i reklam
- Edytowanie kampanii
3. MODUŁ Remarketing - do kogo możesz kierować reklamy
- Grupy niestandardowe
- Grupy podobnych klientów
- Piksel Facebooka – jak wygenerować i zainstalować na www
4. MODUŁ Kreacja reklamowa
- Grafika, karuzela, stories
- Tekst w reklamie – podstawy copywritingu
- Nowe szablony animacji w systemie Menadżera reklam
- Wideo i animacje w reklamie
- Ustawienie pierwszej reklamy - ćwiczenia praktyczne
Walidacja szkolenia - test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku - skrypt, laptop.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
Szkolenie odbędzie się wyłącznie w przypadku zebrania minimalnej liczby uczestników.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.