Szkolenie Sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu - pracuj szybciej i efektywniej dzięki ChatGPT-4
Szkolenie Sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu - pracuj szybciej i efektywniej dzięki ChatGPT-4
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzstać sztuczną Inteligencję chatGPT4 do własnego rozowju lub rozwoju firmy.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji27-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego korzystania ze sztucznej inteligencji chatGPT4. Uczestnik będzie potrafił samodzielnie napisać odpowiedni prompt oraz użyć sztucznej inteligencji w różnych aspektach pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie rolę sztucznej inteligencji (AI) w biznesie i marketingu | Kryteria weryfikacji Wymienia różne modele AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje potencjał Chat GPT-4 | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzi i opisuje ich możliwości w Chat GPT-4 | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia ograniczenia Chat GPT-4 | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi spersonalizować i stworzyć asystenta GPT | Kryteria weryfikacji Opisuje charakter swojej marki do wykorzystania przy generowaniu treści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy spersonalizowanego asystenta z wykorzystaniem ChatGPT-4 | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje ChatGPT-4 do automatyzacji FAQ i szybkiego pozyskiwania informacji branżowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje ChatGPT-4 w tworzeniu treści | Kryteria weryfikacji Tworzy i optymalizuje treści dla mediów społecznościowych i blogów z wykorzystaniem ChatGPT-4 | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady pisania rozbudowanych promtów, aby uzyskać jakościową treść | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi dokonać analizy danych i automatyzuje raportowanie | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje ChatGPT-4 do analizy i interpretacji danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy notatki z raportów branżowych i e-booków z wykorzystaniem ChatGPT-4 | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje raportu analizującego dane branżowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Generuje multimedia i prezentacje biznesowe z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji Generuje obrazy z opisów tekstowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Generuje slajd do prezentacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje treści | Kryteria weryfikacji Potrafi wykorzystywać ChatGPT-4 do generowania treści przyjaznych dla wyszukiwarek | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Projektuje planu wykorzystania ChatGPT-4 w działalności swojej organizacji | Kryteria weryfikacji Wskazuje na przykładowej liście etyczne i nieetyczne zastosowania AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje przykłady efektywnego wykorzystania ChatGPT-4 do konkretnych potrzeb biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje plan wykorzystania ChatGPT-4 w działalności swojej organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI do analizy danych automatyzacji raportowania | Kryteria weryfikacji Potrafi wykorzystać ChatGPT-4 do analizy i interpretacji danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Tworzy notatki z raportów branżowych i e-booków | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy raport analizujący dane branżowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności. Uczestnik musi posiadać swój laptop. Prezentacja szkolenia oparta jest na wersji płatnej Chat GPT-4. Uczestnik nie musi mieć wykupionej wersji płatnej, aby skorzystać ze szkolenia. Jednak pełne możliwości będą dostępne właśnie w wersji płatnej.
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzystać potencjał największych platform mediów społecznościowych do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
PROGRAM
Moduł 1. Wprowadzenie do AI i ChatGPT-4 w biznesie i marketingu.
1. Historia i rozwój AI.
2. Omówienie różnych modeli AI i wprowadzenie do GPT-4.
3. Przegląd narzędzi i możliwości w Chat GPT-4.
4. Ograniczenia Chat GPT-4.
Moduł 2. Zastosowanie ChatGPT-4 w tworzeniu treści.
1. Jak używać ChatGPT-4 do pisania i optymalizacji treści dla mediów społecznościowych i blogów.
2. Automatyzacja postów i generowanie pomysłów na treści.
3. Zasady pisania rozbudowanych promtów, aby uzyskać jakościową treść do social mediów z uwzględnieniem stylu marki.
4. Pisanie promtów w oparciu o własną markę – ćwiczenia praktyczne.
Moduł 3: Generowanie multimediów i prezentacji biznesowych
1. Omówienie możliwości generowania treści wizualnych z wykorzystaniem AI.
2. Generowanie obrazów z opisów tekstowych – ćwiczenia.
3. Użycie narzędzi AI do generowania wizualizacji danych, elementów graficznych do prezentacji.
4. Tworzenie infografik i wizualizacji danych dla prezentacji biznesowych.
Moduł 4: Analiza danych i automatyzacja raportowania
1. Wykorzystanie ChatGPT-4 do analizy i interpretacji danych.
2. Tworzenie notatek z raportów branżowych i e-booków.
3. Przygotowanie prostego raportu analizującego dane branżowe - ćwiczenia praktyczne.
4. Walidacja szkolenia - test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej.
W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku - skrypt, laptop.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście,
skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi