Zielone kwalifikacje - ekopsychologia i bilans zielonych kompetencji: zastosowanie w procesie przekwalifikowania związanego z zieloną transformacją. Przygotowanie do korzystania z narzędzi ekopsychologicznych np. w couchingu, warsztatach, w tym z psychologii biznesu skierowanych do przedsiębiorców.
Zielone kwalifikacje - ekopsychologia i bilans zielonych kompetencji: zastosowanie w procesie przekwalifikowania związanego z zieloną transformacją. Przygotowanie do korzystania z narzędzi ekopsychologicznych np. w couchingu, warsztatach, w tym z psychologii biznesu skierowanych do przedsiębiorców.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, mieszkańcy województwa śląskiego zainteresowane zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje lub kwalifikacje,
2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego
3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w szczególności: osoby w kryzysie bezdomności, lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osoby należące do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, osoby z niepełnosprawnością, osoby z wyksztalceniem co najwyżej ponadgimnazjalnym, osoby bezrobotne, osoby w wieku powyżej 55 lat.
Szkolenie dla osób, które planują być lub są couchami, terapeutami i chcą współpracować z branżami związanymi z zielonymi innowacjami oraz poznać narzędzia i sposoby oddziaływania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zostanie przygotowany do zastosowania metody bilansu kompetencji w diagnozie potencjału tj. wiedzy,umiejętności i kompetencji społecznych istotnych dla przekwalifikowania i rozwoju w ramach zielonej transformacji. Nabędzie kompetencji do świadomego zarządzania swoimi działaniami w perspektywie zrównoważonego rozwoju i działania proekologicznego. Zdobyte umiejętności społeczne i wiedza pozwolą umiejętnie wprowadzać zielone zmiany.Pozna i zastosuje narzędzia couchingowo-terapeutyczne.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia ideę i skutki zielonejtransformacji dla rynku pracy i życia społecznego. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego TestuDecyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.Uczestnik posługuje się pojęciami związanym z zieloną transformacją (zielona gospodarka, zielone miejsca pracy, zielone zawody, zielone kompetencje). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zielonekompetencje o charakterze transferowalnym (miękkie). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia i opisujeprzykłady min. 3 kompetencji transferowalnych, które mogą być przydatne w zielonych miejscach pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie organizuje procesbilansowania kompetencji, w tym zielonych kompetencji i rozpoznaje zielony potencjał osobowościowy. Uczestnik w ramach kompetencji społecznych prezentuje postawę otwartości na zmianę i postawę wspierania innych osób. Spójnie, na poziomie werbalnym i niewerbalnym przekazuje swoje odczucia i oczekiwania w sytuacjach konfliktowych. Charakteryzuje i ocenia znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz identyfikuje zachowania innych ludzi podczas wykonywania przez siebie obowiązków zawodowych. Podejmuje trafne decyzje związane z relacjami z innymi ludźmi, także w wykonywaniu swojej pracy zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia warunki, etapyi przebieg procesu bilansowania Uczestnik prezentuje zidentyfikowane zasoby klienta, w tym jego zielone kompetencje i dowody na ich posiadanie w formie Karty Bilansu Kompetencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie używa metodybilansu kompetencji aby wzmacniać zdolność do przekwalifikowania i funkcjonowania w zielonych miejscach pracy. Umiejętnie wykorzystuje techniki ekospychologii, w zakresie pracy zawodowej i w życiu osobistym. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na baziemetodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań. Uczestnik efektywnie stosuje formy wywiadu biograficznego i behawioralnego. Uczestnik dobiera narzędzia diagnostyczne odpowiednie dla klienta i interpretuje ich wyniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościdokonuje indywidualnej oceny sytuacji stresowych, stosuje sposoby kontroli własnych reakcji w sytuacjach nagłego stresu, stosuje doraźne techniki redukcji napięcia stresowego, stosuje metody i techniki rozwijania własnej odporności psychicznej stosuje techniki chroniące przed wypaleniem zawodowym, pracuje nad własną motywacją i zmianą nawyków. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zadania i aktywnościwdrożeniowe wymagające użycia efektów uczenia się obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia W zakresie kompetencji społecznych (postaw): obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętności wie jak przygotować się do zmiany, lepiej poznać swoje mocne i słabe strony i pracować nad rozwijaniem umiejętności emocjonalnych, w oparciu o narzędzia grę couchingowo- psychologiczno-terapeutyczne. Stosuje je jako narzędzia rozwojowe w swojej pracy warsztatowej np. z przedsiębiorcami i ich pracownikami w procesach szkoleniowych i doradczych. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku oparte o problemy związane z szeroko pojętym wypaleniem psychicznym i zawodowym. Praktyczne zastosowanie poznanego narzędzia w formie gry. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościtworzy Indywidualny Plan Działania nad zarządzaniem sobą w stresujących sytuacjach w aktywności osobistej i zawodowej, stosuje metody wynikające z koncepcji naukowej dotyczącej przeciwdziałania presji w życiu zawodowym, wynikającej z niepewności jutra, braku stabilizacji i pełnienia równocześnie wielu ról społecznych i zawodowych. Taki plan będzie wykorzystywał w swojej dalszej pracy z innymi osobami. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zadania i aktywnościwdrożeniowe wymagające użycia efektów uczenia się obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia W zakresie kompetencji społecznych (postaw): obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
1.Zielone pojęcia, czyli terminologia związana z zieloną transformacją. Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji.
2. Wpływ zielonej transformacji na rynek pracy.
3.Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji.
4.Gdzie szukać zielonych kompetencji.
5.Główne założenia metody bilansu kompetencji.
6.Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji.
7.Warsztat praktyczne: Tworzenie karty bilansu zielonych kompetencji.
8.Wprowadzenie do narzędzia rozwojowo-psychologicznego (narzędzie w formie gry grupowej) PO MOC.
9.Przeprowadzenie w praktyce autorskiej Gry PO MOC. Szkolenie ma przygotować uczestnika do zmiany, lepiej poznać swoje mocne i słabe strony i pracować nad rozwijaniem umiejętności emocjonalnych. Jest przeprowadzone w oparciu o autorską grę psychologiczna Po Moc, wyprawa w głąb siebie. Autor: Jolanta Reisch, trener psychologii biznesu. Gra Po Moc jest grą rozwojową
coachingową. Gra pomaga lepiej poznać samego siebie oraz zgłębić procesy, które zachodzą w nas na różnych etapach naszego życia oraz w różnych sytuacjach, z którymi przychodzi się każdemu mierzyć. Gra jest formą podróży po elementach ego, które na co dzień
bywają trochę zaniedbane, o których nie myślimy, a które czasami blokują człowieka tak, że nie może ruszyć do przodu. Gra pozwala zrozumieć: - dlaczego w danym momencie czujemy, co czujemy - jak bywamy uwikłani w pajęczynę niewspierających przekonań - jak nie
dostrzegamy naszych mocnych stron, wręcz Supermocy, chociaż mamy to na wyciągniecie ręki. W codziennym zabieganiu nie widzimy
prawdziwych siebie. Gra pozwoli się zatrzymać i przyjrzeć tym procesom, zajrzeć prawdziwie w głąb siebie. Dać sobie czas na refleksję,
na chwilę zatrzymania się, na przemyślenia. Gdzie widzisz siebie za rok, czy w ogóle się nad tym zastanawiasz. Co zyskasz, pracując w grupie? Dodatkową wartością są towarzyszące nam podczas gry inne osoby. Podczas gry poznajemy siebie, dzielimy się też z innymi
naszymi przemyśleniami, refleksjami, doznaniami. To samo dostajemy od innych. Rodzi się wspólnota, nie tylko doznań, lecz też wspólnych przeżyć. Uczymy się, jak przyjmować komplementy z uśmiechem, bez zażenowania i fałszywej skromności a też uczymy się
jak dostrzegać zalety innych i mówić im o tym. Dostrzegać w innych, to co w nich dobre, co możemy sobie od nich wziąć, co nam się przyda. Jakie umiejętności, emocje, spostrzeżenia, doświadczenia. Bardzo ważne jest, że tej podróży w głąb siebie nie odbywasz samotnie, ale pod okiem GameMAstera (doświadczonego coacha, psychologa lub psychoterapeuty), osoby, która ma doświadczenie i umiejętności, by być Twoim przewodnikiem. Gra skończona. Co dalej? Nie wyjdziesz z gry z pustymi rękami. Każdy z uczestników przygotowuje swój własny Dziennik Gry, w którym zapisuje wszystko, co w trakcie gry wyda mu się ważne i do czego chciałby
wrócić po jej zakończeniu. Dopełnieniem gry, już na sam koniec, są dwa mini projekty kończące i dopełniające cały proces. Podsumowanie szkolenia, test; ocena własnej wartości i gotowości do zmiany, w tym zawodowej.
10.Zastosowanie gry PO MOC jako narzędzia w pracy couchingowej i terapeutycznej - praktyczne wskazówki.
11.Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny.
12.Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. Psychologia na rzecz zmiany: modelowanie społeczne i projektowanie zmian, poprzez promowanie pozytywnego zaangażowania, angażujące przekazy, działania, doświadczenia.
13.Budowanie motywacji do zielonego rozwoju i przekwalifikowania w oparciu o narzędzia terapeutyczne stosowane przez dr Ewę Osiatyńską - Woydyłło.
14.Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Budowanie świadomości relacji człowieka z naturą oraz jej wpływu na zdrowie psychiczne i dobrostan. Psychologia zdrowia a ryzyka dla zdrowia psychicznego płynące ze zmian klimatu.
15.Narzędzie terapeutyczno-couchingowe: Planner Mentalny. Autorka Elżbieta Radecka. Planner Mentalny zawiera autorskie narzędzia pedagogiczno-psychologiczne, które motywują do działania i przyjęcia zmiany w życiu, dają praktyczne wskazówki ( w formie ćwiczeń), jak coś zmienić, ugruntowują poczucie, że to co robisz jest dobre i skuteczne. Planner zawiera mentalne zadania, które mają pomóc w wyznaczaniu celów do osiągnięcia, obserwować kierunek zmian, których chce się dokonać w życiu osobistym i zawodowym. Zawiera też narzędzia, które mogą być wykorzystane jako element refleksji i wyciszenia. Podczas ćwiczeń zostanie też wykorzystane narzędzie „Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej”, realizacja zajęć wg programu rekomendowanego przez MEN.
16.Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika (ćwiczenia Twoja Mapa stresu; Czas jako stresor – znaczenie właściwego zarządzania sobą w czasie; Autoanaliza trzech postaw wobec stresu - cechy
osobowości a stres; Zachowania jako reakcje na stres – reakcje konstruktywne vs. niekonstruktywne (schematy, nawyki, działania); Inteligencja emocjonalna – świadomość swoich emocji w trudnych sytuacjach i techniki zarządzania nimi; Nasze myśli a stres: monolog i
krytyk wewnętrzny; efekt samospełniającej się przepowiedni; Objawy i „sygnały ostrzegawcze" - odczuwalne konsekwencje stres; Indywidualne strategie radzenia sobie ze stresem; Techniki redukowania napięcia stresowego (techniki oddechowe, techniki
rozładowania napięcia poprzez ruch, techniki uspokajające przyśpieszone tętno, techniki pobudzające do koncentracji na celu itp.)
17. Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy: Czym jest wypalenie zawodowe /przyczyny , Symptomy wypalenia zawodowego ,Czym jest syndrom wypalenia zawodowego? Jak zapobiegać wypaleniu osobistemu i zawodowemu – ćwiczenia; Analiza obecnej równowagi – koło życia; Budowanie indywidualnej ścieżki równowagi; Zmiana jako narzędzie rozwoju; Podstawy godnościowej komunikacji asertywnej , Równowaga a uważność , Rytuały przejścia – praca/ dom.
18.Koncepcja odporności psychicznej - model 4C: Odporność psychiczna sposobem na radzenie sobie z niepewnością jutra, stresem i presją, wielozadaniowością.
19.Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju. Narzędzia i ćwiczenia stosowane w terapii grupy: rodziny i środowiska zawodowego.
20.Egzamin , walidacja, certyfikacja przeprowadzona przez trenera uprawnionego przez Fundację VCC
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Pre test, wstęp do szkolenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Zielone pojęcia, czyli terminologia związana z zieloną transformacją. Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji. Wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Wpływ zielonej transformacji na rynek pracy. Wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji. Wykład , teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Gdzie szukać zielonych kompetencji- wykład, teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Główne założenia metody bilansu kompetencji- teoria, wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji.- teoria, wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji. Ćwiczenia, praktyka- walidacja | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Wprowadzenie do narzędzia rozwojowo-psychologicznego (narzędzie w formie gry grupowej) PO MOC. Teoria, wykład | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Przeprowadzenie w praktyce autorskiej Gry PO MOC. | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Zastosowanie gry PO MOC jako narzędzia w pracy couchingowej i terapeutycznej - praktyczne wskazówki. | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny - teoria | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny - ćwiczenia | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. Psychologia na rzecz zmiany - teoria | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Budowanie motywacji do zielonego rozwoju i przekwalifikowania w oparciu o narzędzia terapeutyczne - ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Narzędzie terapeutyczno-couchingowe: Planner Mentalny, w tym tworzenie Apteczki pierwszej pomocy emocjonalnej- praktyka | Prowadzący Elżbieta Radecka | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Autodiagnoza funkcjonowania w stresie - ćwiczenia | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy- wykład, teoria | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Przerwa | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Koncepcja odporności psychicznej - model 4C- teoria | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Walidacja(egzamin) prowadzona przez podmiot zewnętrzny Fundację VCC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Certyfikacja prowadzona przez podmiot zewnętrzny Fundację VCC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto247,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto247,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto430,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto430,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto492,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto492,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Reisch- Klose
dla osób dorosłych w minionych 24 miesiącach. Wykształcenie wyższe podypl. trener psychologii
biznesu, certyfikowany coach i trener organizacji VCC, (biznes/life coach),
certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire,
by AQR International, UK). Współpracuje (jako trener i ko-trener) z firmami doradczymi, trenerskimi i
coachingowymi na
Śląsku. Autorka wielu projektów rozwojowych. Od ośmiu lat prowadzi zainicjowane przez siebie w
Bielsku-Białej Bielskie Śniadania Biznesowe, podczas których wspiera lokalnych przedsiębiorców
w rozwoju ich biznesów na takich płaszczyznach jak: networking, szkolenia rozwojowe,
doradztwo/coaching biznesowy. Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje dla kadry
zarządzającej różnego szczebla. Specjalistka w dziedzinie komunikacji oraz budowania
długofalowych relacji opartych na zaufaniu. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego), mentorka. Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi
śmiechu (śmiechoterapii) w tworzeniu autorskiej metody zarządzania stresem i relaksacji.
Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy na relacjach i wartościach. Inicjatorka wielu
działań (szkoleń, konferencji, kursów) w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni
zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Beata Znamirowska-Soczawa
-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w
ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim, studia podyplomowe Trener Psychologii Biznesu na WSB w Nowym Sączu oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 90 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Ewa Osiatyńska Woydyłło
Dr psychologii, terapeutka uzależnień, publicystka i autorka ponad 40 książek motywujących, sprzedanych w ponad milionowym nakładzie. Wykształcenie wyższe.
Laureatka Medalu św. Jerzego, Nagrody Teofrasta oraz odznaczeń państwowych. Rozpowszechniła na terenie Polski leczenie według tzw. modelu Minnesota, opartego na filozofii Anonimowych Alkoholików. W Fundacji im. Stefana Batorego kierowała międzynarodowym programem szkoleń w dziedzinie profilaktyki i terapii uzależnień m.in. na terenie Rosji, Azji Centralnej i Europie Wschodniej. Od kilku lat współpracuje ze środowiskami polonijnymi w krajach zachodnich, pomagając rozwijać grupy wsparcia oraz różne formy pomocy psychologicznej dla Polaków żyjących za granicą. Znana terapeutka i wykładowczyni. Raz w tygodniu prowadzi w Fundacji Batorego grupowe terapie psychologiczne. Autorka wielu narzędzi psychologiczno-couchingowo-terapeutycznych, stosowanych przez psychologów, couchów i terapeutów m.in. do oswajania lęków i traum. Propagatorka zrównoważonego rozwoju i zdrowego trybu życia. Przykładowe książki motywujące: Zakręty Życia, My rodzice dorosłych dzieci, W zgodzie ze sobą, Sekrety kobiet.
Adres email: e.osiatynska@cloud.com
Elżbieta Radecka
Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej– kurs dla realizatorów programu, Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny „Metis”, Katowice, „Spójrz Inaczej”- szkolenie, uprawnienia do realizacji programu, Stowarzyszenie Psychoprofilaktyki „Spójrz Inaczej”. Autorka narzędzia terapeutyczno-couchingowego: Kalendarz Mentalny. Realizatorka wielu szkoleń i warsztatów dla osób dorosłych i dla młodzieży, m.inWarsztaty dla trenerów mentalnych „Współpraca i współdziałanie w grupie,w zespole pracowniczym. Proces formowania się zespołu”, "Zarządzanie czasem" , :Samoocena i zasoby własne", „Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej”, realizacja zajęć wg programu rekomendowanego przez MEN. Propagatorka zrównoważonego rozwoju i działań proekologicznych.
Email: radecka.elzbieta26@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF na temat gry Po Moc i jej efektów, zeszyt ćwiczeń odporności psychicznej, Indywidualny Program Rozwoju. Planner Mentalny dla każdego uczestnika.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik otrzymuje Certyfikat udziału w szkoleniu podpisany przez dr Ewę Woydyłło.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i walidacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Podczas szkolenia przeprowadzony zostanie test teoretyczny oraz warsztaty praktyczne o charakterze walidacyjnym, których czas trwania wliczono w czas trwania usługi.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na
ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach walidacji i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne w tym łącznie: 5,5 godzin zajęć teoretycznych, 11godzin i 15 minut zajęć praktycznych, dwie godziny i trzydzieści minut egzaminu, walidacji i certyfikacji oraz oraz 45 minut przerw.
Proces walidacji (egzaminu) oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia przewidziano formę zdalną, w drugim i trzecim formę stacjonarną).
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Przewidziano jedną przerwę 15-minutową dziennie (łącznie 45 minut wliczonych do czasu szkolenia).
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 28.02.2025 (godz. 16:00) do 28.02.2025 (godz. 20.30.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon