Akademia sprzedaży.
Akademia sprzedaży.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę handlową przedsiębiorstwa i za zarządzanie sprzedażą, w tym negocjacje. Szkolenie umożliwi Uczestnikom zdobycie niezbędnych umiejętności negocjacyjnych oraz budowania długofalowych relacji, wzrost motywacji i efektywności pracy.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji i umiejętności z zakresu sprzedaży i negocjacji poprzez zapoznanie uczestników z różnymi technikami, strategiami, praktycznymi wskazówkami, które umożliwią skuteczne prowadzenie rozmów negocjacyjnych z kluczowymi klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znajmość technik negocjacyjnych | Kryteria weryfikacji umiejętnie identyfikuje i wykorzystuje różne techniki negocjacyjne w praktyce, potrafi właściwie przygotować proces negocacji oraz wyeliminować błędy, potrafi skutecznie otworzyć rozmowę negocjacyjną wg schematu; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajomość narzędzi argumentacji | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią właściwie argumentować i kontrargumentować, różnicują techniki relaksacyjne i perswazji oraz posiadają umijętności efektywnego reagowania na nie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność obrony ceny | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opracować sekwencje obrony ceny, w trakcie negocjacji handlowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie do sprzedaży i negocjacji
- Gra symulacyjna, analiza i wnioski.
- Praktyczne wskazówki oraz unikanie błędów w przygotowaniach do rozmowy negocjacyjnej.
- Wykorzystanie technik w tworzeniu pola negocjacji.
- Schemat otwarcia rozmowy.
- Argumentowanie i kontrargumentowanie w negocjacjach
Techniki sprzedaży i praktyka
- Techniki negocjacyjne – poziom zaawansowany.
- Trening praktyczny pracy z technikami sprzedażowymi.
- Analiza technik relacyjnych i perswazji oraz reakcje na manipulacje klientów.
- Taktyczne budowanie sekwencji obrony ceny.
- Walidacja
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych szkoleń- zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.fir.org.pl
Zależy Ci na innym terminie szkolenia- napisz do nas: szkolenia@fir.org.pl
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
WOJCIECH BAZYLAK
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają niezbędne marteriały szkoleniowe, które będą obejmowały swoim zakresem poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia.
Informacje dodatkowe
Prowadzone w trakcie szkolenia zdalnego w czasie rzeczywistym zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, dzięki czemu Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie oraz mają możliwość ćwiczenia swoich umiejętności.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych szkoleń- zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.fir.org.pl
Zależy Ci na innym terminie szkolenia- napisz do nas: szkolenia@fir.org.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi