Akademia menadżera: nowoczesne przywództwo w praktyce - kurs online
Akademia menadżera: nowoczesne przywództwo w praktyce - kurs online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana jest dla kadry menadżerskiej:
− właściciele MŚP,
− pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
− pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw. - Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołem, aby przekształcić największe wyzwania w możliwości rozwoju oraz do skutecznej komunikacji, zarządzania kryzysowego, przywództwa i podejmowania decyzji, które razem tworzą fundament nie tylko dla osobistego sukcesu, ale także dla trwałości i odporności organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje autorytet, skutecznie się komunikuje oraz przeciwdziała dyskryminacji i mobbingowi w organizacji | Kryteria weryfikacji - wymienia style przywódcze i ich wpływ na zespół- określa jak reagować na przejawy dyskryminacji i mobbingu w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje zaufanie, skutecznie się komunikuje oraz tworzy przyjazne środowiska pracy | Kryteria weryfikacji - określa jak rozmawiać z szacunkiem i empatią- wymienia 10 kroków angażującego lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rekrutuje, wdraża i rozwija pracowników z naciskiem na wspieranie integracji i zdrowia psychicznego | Kryteria weryfikacji - określa jak znaleźć idealnego kandydata, uwzględniając wartości równościowe- wymienia jak reagować na mikroagresje i niepożądane zachowania podczas spotkań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia jak prawidłowo zachowywać się w różnych sytuacjach w pracy zawodowej | Kryteria weryfikacji - pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności,- definiuje swoje potrzeby w zakresie samokształcenia - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I – Rola lidera (2 dni)
Cel: rozwijanie samoświadomości lidera, budowanie autorytetu, skutecznej komunikacji oraz przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w organizacji.
1. Fundamenty liderstwa i wpływ lidera na kulturę organizacyjną.
• Cel: Zrozumienie własnych stylów przywódczych i ich wpływu na zespół.
• Korzyść: Lepsze dopasowanie stylu zarządzania do wartości integracyjnych.
• Ćwiczenie: Test stylów przywództwa i analiza wyników.
2. Budowanie autorytetu i przeciwdziałanie mobbingowi.
• Case study: „Lider a sytuacje konfliktowe – jak budować kulturę szacunku?”
• Protip: Jak lider może reagować na przejawy dyskryminacji i mobbingu w firmie?
3. Zarządzanie różnorodnością i partycypacja pracownicza.
• Cel: Efektywne wykorzystanie talentów zespołu i budowanie włączającego środowiska.
• Ćwiczenie: Tworzenie mapy kompetencji zespołu i równomierny podział zadań.
4. Zarządzanie zmianą i oporem – perspektywa zdrowia psychicznego.
• Narzędzia: 3-stopniowy model komunikowania zmiany (Kotter) w kontekście zdrowia psychicznego i dobrostanu zespołu.
5. Wypalenie zawodowe i stres – jak temu zapobiec?
• Ćwiczenie: Koło stresu – identyfikacja przyczyn stresu i działania zaradcze.
Moduł II – Zarządzanie zespołem – praktyka działania (2 dni)
Cel: rozwój umiejętności budowania zaufania, skutecznej komunikacji oraz tworzenia przyjaznego środowiska pracy.
1. Skuteczne delegowanie i egzekwowanie obowiązków.
• Case study: „Pracownik nie realizuje zadań – jak rozmawiać z szacunkiem i empatią?”
• Narzędzie: 4 etapy delegowania – od wyznaczania celu do monitoringu.
2. Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje z uwzględnieniem równości w zespole.
• Symulacja: „Konflikt w zespole a przeciwdziałanie dyskryminacji” – role uczestników i mediatora.
3. Zarządzanie stresem zespołu i promowanie zdrowia psychicznego.
• Narzędzie: Test poziomu stresu i techniki redukcji napięcia.
• Protip: Jak lider może wspierać dobrostan pracowników i rozpoznawać oznaki przeciążenia?
4. Budowanie zaangażowania poprzez Integrację i dialog społeczny.
• Narzędzie: „10 kroków angażującego lidera” z uwzględnieniem wartości współpracy i otwartości.
5. Komunikacja międzypokoleniowa i różnorodność w zespole.
• Case study: „Kierowanie zespołem wielopokoleniowym – jak budować porozumienie?
Moduł III – Rozwój pracowników i proces rekrutacji (2 dni)
Cel: Nabycie umiejętności rekrutacji, wdrażania i rozwijania pracowników z naciskiem na wspieranie integracji i zdrowia psychicznego.
1. Proces rekrutacji – jak znaleźć idealnego kandydata, uwzględniając wartości równościowe?
• Case study: „Rekrutacja a różnorodność w miejscu pracy”.
2. Onboarding – wdrożenie pracownika i tworzenie integracyjnego środowiska.
• Cel: Jak zapewnić nowym pracownikom poczucie przynależności?
3. Rozwój pracowników przez feedback oparty na wspieraniu i szacunku.
• Narzędzie: Metoda SBI (Situation-Behavior-Impact) z akcentem na pozytywne wzmocnienia.
4. Zarządzanie trudnymi sytuacjami podczas spotkań w kontekście kształtowania zdrowej kultury organizacyjnej.
• Case study: „Jak reagować na mikroagresje i niepożądane zachowania podczas spotkań?”
5. Tworzenie przyjaznych środowisk pracy – jak wspierać równowagę i dobrostan?
• Symulacja: Projektowanie inicjatyw prozdrowotnych w firmie.
Wymagania wstępne dla uczestników kształcenia: Podstawowe umiejętności związane z zarządzaniem. Uczestnik powinien być liderem, menedżerem, kierownikiem, właścicielem, prezesem lub inną osobą decyzyjną lub osobą pretendującą na stanowiska wcześniej wskazane.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Kurs przeprowadzany będzie w formie online, bez podziału na grupy. Uczestnicy mają możliwość korzystania zarówno z kamerki jak i mikrofonu. Taką chęć mogą zgłaszać na bieżąco poprzez kliknięcie ikonki „dłoń”. Pytania można również zadawać za pomocą czatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I: Rola lidera (Dzień 1). | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Moduł I: Rola lidera (Dzień 2). | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł II: Zarządzanie zespołem – praktyka działania (Dzień 1). | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł II: Zarządzanie zespołem – praktyka działania (Dzień 2). | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł III: Rozwój pracowników i proces rekrutacji (Dzień 1). | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł III: Rozwój pracowników i proces rekrutacji (Dzień 2). | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 752,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,58 PLN
- Koszt osobogodziny netto152,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Jankowski
i interpersonalne. Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi i sprzedaży zebrane z 25 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności. Znajomość praktyczna zagadnień związanych z franchisingiem, czy network marketingiem. W ciągu ostatnich 5 lat nadal zdobywał doświadczenie szkoleniowe i merytoryczne.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma w pdf skrypty na każdy z modułów. Będą one składać się z części merytorycznej jak i praktycznej, czyli ćwiczenia, testy, narzędzia do pracy.
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie bedzie prowadzone za pośrednictwem Platformy ClickMeeting.
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.