Kurs Menedżerski, czyli jak zwiększyć efektywność zespołu
Kurs Menedżerski, czyli jak zwiększyć efektywność zespołu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana jest dla kadry menadżerskiej:
− właściciele MŚP,
− pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
− pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw. - Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji20-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołem, aby zwiększyć jego efektywność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wzmacnia zespół i buduje świadomość biznesową | Kryteria weryfikacji - wymienia czynniki motywacyjne w życiu - buduje swój plan działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikuje się międzypokoleniowo i rozwiązuje konflikty | Kryteria weryfikacji - definiuje przyczyny powstawania konfliktów- wymienia modele menedżerskie w feedbacku - charakteryzuje różnice międzypokoleniowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie rekrutuje pracowników i prowadzi efektywne spotkania z zespołem | Kryteria weryfikacji - prawidłowo weryfikuje kwalifikacje i kompetencje kandydata- wymienia błędy w procesie oceniania - radzi sobie z trudnymi sytuacjami w spotkaniach z pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia jak prawidłowo zachowywać się w różnych sytuacjach w pracy zawodowej | Kryteria weryfikacji - pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności,- definiuje swoje potrzeby w zakresie samokształcenia - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I – WZMACNIANIE ZESPOŁU I BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI BIZNESOWEJ
W tym module rozwiniesz następujące kompetencje:
- określanie celów i priorytetów
- inspirowanie i budowanie zaangażowania
- budowanie relacji ze współpracownikami
- Angażowanie
- Motywacja – czynniki motywacyjne w naszym życiu – Angażowanie czy motywowanie?
- Poziomy i głębia naszej motywacji
- Zaangażowanie w Organizacji – menedżer jako kluczowe ogniwo
- Zbuduj swój plan działania
- Charakterystyka zespołu
Moduł II – FEEDBACK MENEDŻERA i KOMUNIKACJA MIEDZYPOKOLENIOWA XYZ – ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
W tym module rozwiniesz następujące kompetencje:
- efektywna komunikacja
- skuteczność menedżerska – rozwiązywanie konfliktów
- podejmowanie decyzji
- orientacja na cel
- radzenie sobie ze stresem
- wywieranie wpływu
- delegowanie zadań i uprawnień
- Feedback jako codzienne narzędzie menedżera
- Co możemy feedbackować:
- Skuteczny feedback – Warunki
- Feedback – modele menedżerskie
- Jak rozwijać ludzi poprzez feedback
- Otwartość na różnice międzypokoleniowe
- Rożne pokolenia i …
- Komunikacja między pokoleniami
- Przyczyny powstawania konfliktów
- Anatomia konfliktu
- Rozwiązywanie konfliktu relacji
- Konflikt w zespole – wykorzystanie konfliktu dla sukcesu
- Strategia kierowania konfliktem
- Sposoby rozwiązywania sporów
MODUŁ III – PROCES REKRUTACJI – JAK SKUTECZNIE REKRUTOWAĆ PRACOWNIKÓW I PROWADZIĆ EFEKTYWNE SPOTKANIA Z ZESPOŁEM
W tym module rozwiniesz następujące kompetencje:
- zarządzanie wiedzą
- zarządzanie relacjami z klientami
- zarządzanie zmianą
- pozyskiwanie pracowników
- ocena pracowników i ich rozwój
- motywowanie pracowników
- Selekcja pracowników, czyli jak zweryfikować kwalifikacje i kompetencje kandydata
- Najskuteczniejsza ze wszystkich metod selekcji, czyli assement w praktyce
- Jesteśmy ludźmi, czyli o błędach w procesie oceniania
- Komunikacja z kandydatami, którzy nie zostali zatrudnieni
- Witamy na pokładzie, czyli o wdrażaniu pracownika do pracy
- Umiejętności wyznaczania celów spotkania
- Przygotowanie spotkania przez menedżera
- Prowadzenie spotkania przez menedżera
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
Metody/techniki/narzędzia szkoleniowe w kursie menedżerskim:
75% szkolenia stanowią ćwiczenia.
- Rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych problemów uczestników szkolenia przez nich samych z pomocą trenera (ćwiczenia te są realizowane indywidualnie, w parach, w grupach).
- Wymiana doświadczeń uczestników z uwzględnieniem ich specyfiki.
- Indywidualne prace nad rozwojem kompetencji w określonych obszarach.
- Feedback trenera (komentarze, oceny, naprowadzanie na optymalne rozwiązania = facylitacja, sugestie rozwiązań).
- Analiza studiów przypadków (case study’s) oraz dyskusje moderowane.
- Testy i kwestionariusze.
Wymagania wstępne dla uczestników kształcenia: Podstawowe umiejętności związane z zarządzaniem. Uczestnik powinien być liderem, menedżerem, kierownikiem, właścicielem, prezesem lub inną osobą decyzyjną lub osobą pretendującą na stanowiska wcześniej wskazane.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Kurs przeprowadzany będzie w formie online, bez podziału na grupy. Uczestnicy mają możliwość korzystania zarówno z kamerki jak i mikrofonu. Taką chęć mogą zgłaszać na bieżąco poprzez kliknięcie ikonki „dłoń”. Pytania można również zadawać za pomocą czatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 506,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,74 PLN
- Koszt osobogodziny netto146,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma w pdf skrypty na każdy z modułów. Będą one składać się z części merytorycznej jak i praktycznej, czyli ćwiczenia, testy, narzędzia do pracy.
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie bedzie prowadzone za pośrednictwem Platformy ClickMeeting.
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.