Warsztaty rozwojowe: Metodologia Insights Discovery
Możliwość dofinansowania
Warsztaty rozwojowe: Metodologia Insights Discovery
Numer usługi 2024/11/19/163493/2420144
1 599,00 PLN
brutto
1 300,00 PLNnetto
114,21 PLNbrutto/h
92,86 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które dopiero zaczynają rozwijać się w roli menedżera lub przygotowują się do objęcia takiej funkcji. Warsztaty mają na celu zaspokojenie potrzeby zdobycia oraz usystematyzowania wiedzy i umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem.
Program szkolenia kładzie nacisk na rozwijanie kompetencji niezbędnych do budowania autorytetu lidera od samego początku pracy z zespołem, koncentrując się na kluczowych obszarach i kompetencjach niezbędnych w roli lidera zespołu / firmy / organizacji.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego zarządzania zespołem poprzez spełnianie roli lidera oraz posługiwanie się kluczowymi kompetencjami managerskimi, tj. wyznaczanie celów zespołu i członków, prowadzenie spotkań i rozmów rozwojowych, partnerstwo produktywności, udzielanie wsparcia, odpowiedni dobór formy komunikacji do profili osobowości oraz stylu komunikacji do potrzeb członków zespołu, budowanie i utrzymywanie bezpieczeństwa psychologicznego, motywowanie, rozwiązywanie problemów).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Lepsze zrozumienie swoich mocnych i słabych stron. | Kryteria weryfikacji kompleksowo rozwiązuje problem w oparciu o: myślenie analityczne i innowacyjne, umiejętność myślenia pytaniami, rozumowanie, umiejętność definiowania problemów i odnajdywania się w zalewie informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poprawa komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji tworzy komunikaty, prosļy i komunikuje intencje w różnej formie, za pomocą różnych kanałów komunikacji (osobiście i zdalnie) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skuteczniejsza współpraca w zespole. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i dopasowuje przekaz do indywidualnego stylu komunikacji członków zespołu. Definiuje zasady otwartej i bezpiecznej współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność dopasowania stylu komunikacji do różnych typów osobowości. | Kryteria weryfikacji Tworzy zestaw kompetencji przypisanych roli managera, buduje autorytet i nowe zasady w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Dzień 1: Teoria Insights Discovery i poznanie siebie
- Moduł 1: Wprowadzenie do metodologii Insights Discovery
- Zasady funkcjonowania modelu Insights – 4 typy osobowości.
- Jak preferencje osobiste wpływają na sposób pracy?
- Moduł 2: Rozpoznawanie własnego stylu pracy i komunikacji
- Testy diagnostyczne – określenie profilu osobowości.
- Analiza wyników i ich omówienie w kontekście pracy zawodowej.
- Moduł 3: Rozwój relacji interpersonalnych
- Jak dopasować styl komunikacji do różnych typów osobowości?
- Zarządzanie relacjami i współpracą w zespole.
Dzień 2: Praktyka i wdrażanie narzędzi Insights Discovery
- Moduł 4: Praktyczne ćwiczenia komunikacyjne
- Symulacje komunikacji między różnymi typami osobowości.
- Radzenie sobie z konfliktami wynikającymi z różnic w stylach pracy.
- Moduł 5: Rozwój efektywności zespołowej
- Jak różne osobowości mogą efektywnie współpracować?
- Tworzenie zintegrowanych zespołów na bazie wyników Insights.
- Moduł 6: Indywidualny plan rozwoju osobistego
- Opracowanie indywidualnych celów rozwojowych na bazie wyników testów.
- Podsumowanie szkolenia i feedback.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do metodologii Insights Discovery | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Rozpoznawanie własnego stylu pracy i komunikacji | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Lunch | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Rozwój relacji interpersonalnych | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Praktyczne ćwiczenia komunikacyjne | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Rozwój efektywności zespołowej | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Lunch | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Indywidualny plan rozwoju osobistego | Prowadzący Izabella Gielnicka | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 599,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto114,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto92,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Izabella Gielnicka
Jest doświadczonym Trenerem Biznesu, doradcą w zakresie zarządzania, a zwłaszcza zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją organizacja i zarządzanie. Dysponuje praktyczną wiedzą i doświadczeniem z zakresu szkolenia wyższej, średniej i niższej kadry kierowniczej. Posiada szeroką wiedzę z zakresu komunikacji w organizacji oraz kultury organizacyjnej i zarządzania (zwłaszcza zarządzania międzykulturowego) związaną z pracą na uczelni i doradztwem dla firm (szkolenia dla: Toyota, Fiat Tychy, Volkswagen Poznań i Polkowice, Sitech, Electrolux, Lear Automotive, Kimball Electronics, Kirchhoff, Knauf, Kraft Foods, Stanley Fastening Systems-Poland, Hutchinson Poland, OMV Polska, Metro Group, Mostostal Zabrze, Żagiel, Centertel, Europejskiego Funduszu Leasingowego, PEKAO S.A., PESA, PKO BP, PWPW, Organika, Hoppecke Polska, Rockwool i wielu innych). Obszary specjalizacji: zarządzanie ludźmi w organizacji (małe i duże zespoły), profesjonalna obsługa Klienta, motywowanie płacowe
i pozapłacowe, doskonalenie komunikacji interpersonalnej w firmie, doskonalenie wystąpień publicznych, autoprezentacja, kreowanie wizerunku menedżerów w firmie, radzenie sobie z agresywnymi pytaniami i stresem, efektywna komunikacja w zespole, przełamywanie barier komunikacyjnych. Izabella Gielnicka tworzyła i prowadziła badania, kwerendy i audyty związane z komunikacją i kulturą organizacyjną – współautorka metodologii związanej z audytem kulturowym.
i pozapłacowe, doskonalenie komunikacji interpersonalnej w firmie, doskonalenie wystąpień publicznych, autoprezentacja, kreowanie wizerunku menedżerów w firmie, radzenie sobie z agresywnymi pytaniami i stresem, efektywna komunikacja w zespole, przełamywanie barier komunikacyjnych. Izabella Gielnicka tworzyła i prowadziła badania, kwerendy i audyty związane z komunikacją i kulturą organizacyjną – współautorka metodologii związanej z audytem kulturowym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Metody szkoleniowe:
- Testy osobowościowe Insights Discovery.
- Wykłady teoretyczne.
- Interaktywne warsztaty.
- Ćwiczenia z komunikacji i współpracy zespołowej.
Adres
Adres
ul. Juliusza Słowackiego 92
26-600 Radom
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Justyna Ratajczak
E-mail
justyna@startupacademy.pl
Telefon
(+48) 504 394 734