Szkolenie Fotografia dziecięca i wykorzystanie photoshopa.
Szkolenie Fotografia dziecięca i wykorzystanie photoshopa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Osób początkujących, uczących się fotografii pasjonacko,
- Osób zaawansowanych, pragnących zająć się fotografią zawodowo,
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Projektantów graficznych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności do samodzielnego przeprowadzenia sesji zdjęciowej dziecięcej oraz obróbki zdjęć w programie Photoshop.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawy techniczne fotografii | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice między rodzajami aparatów fotograficznych i obiektywów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni sprzęt do sesji dziecięcej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe ustawienia aparatu, takie jak przysłona, czas naświetlania i ISO, oraz stosuje je w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje się do sesji fotograficznej | Kryteria weryfikacji Planuje sesję fotograficzną, wybierając odpowiednie lokalizacje, stylizacje i rekwizyty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki pracy z dziećmi, aby uchwycić naturalne i spontaniczne momenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykonuje fotografie w plenerze | Kryteria weryfikacji Dostosowuje ustawienia aparatu do różnych warunków oświetleniowych w plenerze. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje techniki kompozycji i kreatywnego uchwycenia zdjęć dziecięcych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje z dziećmi i rodzicami podczas sesji | Kryteria weryfikacji Nawiązuje kontakt z dziećmi, aby uzyskać naturalne i autentyczne ujęcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji współpracuje z rodzicami podczas sesji, aby uzyskać najlepsze rezultaty. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje i ocenia swoje zdjęcia | Kryteria weryfikacji Dokonuje krytycznej analizy wykonanych zdjęć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje mocne strony i obszary do poprawy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje zdjęcia do dalszej obróbki w programie Photoshop. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Obsługuje interfejs programu Photoshop, włącznie z narzędziami i panelami. | Kryteria weryfikacji Tworzy efekty specjalne, takie jak efekty tekstu, filtry i maski warstw | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje narzędzia selekcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pracuje z warstwami, w tym dodaje, usuwa, przemieszcza i grupuje warstwy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje ze zdjęciami, w tym otwiera, zapisuje, przycinania i obraca zdjęcia | Kryteria weryfikacji Pracuje ze zdjęciami, w tym otwiera, zapisuje, przycinania i obraca zdjęcia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje nowe projekty graficzne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje różne narzędzia do retuszu zdjęć, takie jak narzędzia do usuwania niedoskonałości, korekty kolorów i narzędzia do poprawy ostrości zdjęć. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zapisuje projekty w różnych formatach, włącznie z formatem PSD (Photoshop), PNG, JPG i PDF. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa mieszana- zdalna w czasie rzeczywistym i stacjonarna, szkolenie realizowane jest w godzianch dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
Dzień 1: Fotografia Dziecięca w Plenerze
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I-Wstęp do fotografii dziecięcej-teoria
- Podstawy techniczne fotografii
- Wybór odpowiedniego sprzętu
- Przygotowanie do sesji fotograficznej: stylizacje, rekwizyty, lokalizacje
Blok II-Praktyka w plenerze-praktyka
- Ustawienia aparatu i techniki fotografowania w naturalnym świetle
- Praca z dziećmi w plenerze: jak uchwycić naturalne momenty
- Kompozycja i kreatywne ujęcia
Blok III-Praktyka w plenerze cd.-praktyka
- Organizacja sesji fotograficznej w różnych warunkach pogodowych
- Interakcje z dziećmi i rodzicami podczas sesji
- Praktyczne ćwiczenia fotograficzne z uczestnikami
Blok IV- Analiza zdjęć-teoria+praktyka
- Omówienie i analiza zdjęć wykonanych podczas sesji
- Wskazówki i korekty techniczne
- Przygotowanie zdjęć do obróbki w Photoshopie
Dzień 2: Wykorzystanie Photoshopa
Blok I - Wprowadzenie do grafiki-teoria- rozmowa na żywo
- Różnice pomiędzy grafiką rastrową i wektorową
- Formaty plików w grafice rastrowej i bitmapowej
- Rozdzielczość, skalowanie, kadrowanie, kompresja bezstratna i stratna, modele barwne, profile kolorów i zarządzanie nimi
Blok II- Wprowadzenie do Adobe Photoshop- Teoria- rozmowa na żywo
- Wprowadzenie do Adobe Photoshop
- Zapoznanie z interfejsem programu
- Korzystanie z palet i dostosowanie ich do potrzeb
- Klawisze skrótów
Blok III- Warstwy- Teoria - rozmowa na żywo
- Tworzenia, edycja i porządkowanie warstw
- Organizacja warstw w grupach
- Efekty warstw (przenoszenie i wyrównywanie)
- Używanie okna styli warstw (edycja styli)
- Mieszanie warstw
Blok IV- Skalowanie i kadrowanie- Praktyka- ćwiczenia
- Skalowanie dokumentu
- Kadrowanie postaci
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Blok I-Wstęp do fotografii dziecięcej-teoria | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Blok II-Praktyka w plenerze-praktyka | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Blok III-Praktyka w plenerze cd.-praktyka | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Blok IV- Skalowanie i kadrowanie- Praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Blok I- Wprowadzenie do grafiki-teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Blok II- Wprowadzenie do Adobe Photoshop- Teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Blok III- Warstwy- Teoria - rozmowa na żywo | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Blok IV- Skalowanie i kadrowanie- Praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Iwona Weiss-Choudhry | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Weiss-Choudhry
Wykształcenie wyższe - Politechnika Gdańska, studia inżynierskie, magisterskie i podyplomowe
Doświadczenie trenerskie:
Liczba zrealizowanych godzin szkoleniowych: przeprowadziła
ponad 64 godziny jako trener w BUR, indywidualnie ponad 200 godzin.
Od ponad 10 lat pracuje na stanowisku fotografa prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, gdzie zdobyła kompetencje trenerskie, pozwalające jej na uczenie innych osób.
Absolwentka Politechniki Gdańskiej, z wykształcenia inż. Ochrony Środowiska oraz mgr.inż.
Zarządzania i Ekonomii, fotograf z powołania i z pasji.
Absolwentka Akademii Tomasza Tomaszewskiego. Doceniona przez środowisko fotograficzne zarówno w kraju i jak na świecie. Poza fotografią odnalazła
zainteresowanie w nauczaniu innych fotografów swojego spojrzenia na fotografię jak i postprodukcję. Wykładowca
“Warsztatów fotografii Artystycznej – Wiele dróg jedna pasja” w Złodziejewie, gdzie prowadzi warsztaty fotografii
ciążowej, noworodkowej, dziecięcej i rodzinnej. Laureatka Grand Press Photo 2020 w kategorii życie codzienne.
Z niesłabnącą pasją od lat fotograficznie eksploruje ulotną codzienność życia. Fotograf emocjonalny, ale co równie
ważne kreatywny. Zaskakuje, podejmując szalone i trudne wyzwania. Świat nieustannie ją zachwyca i zadziwia. Kocha
kolor, fakturę i światło.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Szkolenie podzielone jest na blok teoretyczno-warsztatowy według ustalonego harmonogramu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi