Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta (Małopolski Pociąg do Kariery)
Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta (Małopolski Pociąg do Kariery)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy sprzedawców, przedstawicieli handlowych, doradców klienta oraz wszystkich tych, którzy na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientem.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji10-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie wśród uczestników umiejętności efektywnej sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Uczestnik po udziale w szkoleniu: • zna skuteczne i sprawdzone techniki oraz zasady, niezbędne w pracy sprzedawcy, przedstawiciela handlowego, czy osoby obsługującej klientów; • zna techniki prowadzenia profesjonalnej rozmowy handlowej zmierzającej do skutecznej finalizacji; • zna różne typy klientów i dostosowane do nich techniki sprzedażowe; • posiada wiedzę na temat procesów sprzedażowych i procesów profesjonalnej obsługi klienta; • zna techniki radzenie sobie z obiekcjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posiada ugruntowaną wiedzę teoretyczną z zakresu tematyki szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Uczestnik po udziale w szkoleniu: • potrafi prowadzić rozmowę z klientem tak, aby w naturalny sposób zmierzała do finalizacji sprzedaży; • rozpoznaje różnorakie typy klientów oraz potrafi dostosować sposób komunikacji do zdiagnozowanego typu klienta; • potrafi identyfikować potrzeby klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje case study przy współpracy z innymi kursantami, poprzez analizę danego przypadku i zaproponowanie rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik po udziale w szkoleniu:• potrafi efektywnie komunikować się z innymi oraz wywierać wpływ na innych, aby osiągnąć zamierzone cele. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje case study przy współpracy z innymi kursantami, poprzez analizę danego przypadku i zaproponowanie rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Znaczenie sprzedaży
a. Omówienie roli sprzedaży jako kluczowego elementu sukcesu firmy
b. Analiza wpływu skutecznej sprzedaży na wyniki finansowe oraz rozwój przedsiębiorstwa
2. Rola sprzedawcy
a. Rola sprzedawcy w procesie sprzedaży
b. Cechy i kompetencje, które powinien posiadać skuteczny sprzedawca
3. Proces sprzedaży
a. Etapy procesu sprzedaży, od pozyskania klienta, przez prezentację oferty, aż po finalizację transakcji i obsługę posprzedażową
4. Psychologia sprzedaży
a. Motywacje klienta
- Analiza czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów
- Zrozumienie motywacji stojących za zakupami
b. Proces podejmowania decyzji zakupowej
c. Typy klientów
- Identyfikacja różnych typów klientów oraz strategii, jakie można zastosować w komunikacji z każdym z nich
5. Techniki sprzedażowe
a. Prezentacja produktu/usługi- Techniki skutecznej prezentacji produktów i usług
b. Techniki perswazyjne, które pomagają przekonać klienta do zakupu
c. Metody radzenia sobie z obiekcjami klientów- strategie reagowania na obiekcje klientów
6. Komunikacja w sprzedaży i obsłudze klienta
a. Techniki aktywnego słuchania
b. Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna- znaczenia komunikacji niewerbalnej (mowa ciała, gesty, mimika) oraz technik skutecznego przekazywania informacji
c. Budowanie relacji z klientem- Strategie i techniki budowania długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami
d. Rola zaufania i empatii
7.Obsługa klienta na najwyższym poziomie
a. Standardy obsługi klienta- najlepsze praktyki i standardy obsługi klienta
b. Profesjonalna komunikacja z klientem- techniki profesjonalnej komunikacji z klientem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Szczepanek
Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie biznesowym z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,
zarządzania pracownikami oraz wyzwalania potencjału pracowniczego. Skutecznie prowokuje do odkrywania i rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem.
• Na jej koncie jest ponad 7000 godzin pracy szkoleniowej, doradczej i superwizyjnej oraz ponad 3000
godzin coachingu indywidualnego
• Prowadzi szkolenia:
-sprzedażowe
-menedżerskie
-umiejętności osobistych (m.in. „Współpraca w zespole”; „Efektywność osobista”,; „Komunikacja
interpersonalna”)
• Doradza m.in. w zakresie sprzedaży, zarządzania pracownikami i wyzwalania potencjału
pracowniczego (optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów)
• Prowadzi Assessment i Development Center pod kątem selekcji i doboru oraz awansu pracowników
• Projektuje autorskie programy szkoleniowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne opracowane przez prowadzącego szkolenie.
Informacje dodatkowe
Terminy szkolenia mogą zostać zmienione i dopasowane do potrzeb uczestników.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby spoza projektu. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer/urządzenie mobilne z dostępem do internetu.