Intensywny kurs języka angielskiego B2.2 - 52-godzinny (wt/czw - 18:00-20:15), mała grupa - Małopolski Pociąg do Kariery Sezon 1.
Intensywny kurs języka angielskiego B2.2 - 52-godzinny (wt/czw - 18:00-20:15), mała grupa - Małopolski Pociąg do Kariery Sezon 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie B2.1 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie B2.2.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi52
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego. Szkolenie na poziomie B2 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom B2.1 (niepełny B2).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:W zakresie wiedzy: Uczestnik zdobywa, przyswaja i systematyzuje wiedzę dotyczącą gramatyki, leksyki oraz fonologii języka angielskiego na poziomie B2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie Umiejętności: Uczestnik formułuje płynne i spontaniczne wypowiedzi, inicjuje oraz podtrzymuje rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka w sposób naturalny, bez wywoływania napięcia. Tworzy przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne oraz pisemne, argumentuje swoje stanowisko w dyskusjach, analizuje wady i zalety różnych rozwiązań oraz uzasadnia swoje opinie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych: Uczestnik klarownie wyraża swoje decyzje, komunikuje się w sposób zrozumiały oraz podejmuje dialog dotyczący kluczowych potrzeb. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). • Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). • Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 52 godziny lekcyjne (39 godzin zegarowych), zgodnie z harmonogramem szkolenia.
W ramach jednostki lekcyjnej, wskazanej w harmonogramie, nie ma przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Potrafię zrozumieć dłuższe wypowiedzi i wykłady oraz nadążać za skomplikowanymi nawet wywodami – pod warunkiem, że temat jest mi w miarę znany. Rozumiem większość wiadomości telewizyjnych i programów o sprawach bieżących. Rozumiem większość filmów w standardowej odmianie języka.
Czytanie
Czytam ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata, w których piszący prezentują określone stanowiska i poglądy. Rozumiem współczesną prozę literacką.
Mówienie
Potrafię się porozumiewać na tyle płynnie i spontanicznie, że mogę prowadzić dość swobodne rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka. Potrafię brać czynny udział w dyskusjach na znane mi tematy, przedstawiając swoje zdanie i broniąc swoich poglądów.
Potrafię formułować przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które mnie interesują. Potrafię wyjaśnić swój punkt widzenia w danej kwestii oraz podać argumenty za przeciw względem możliwych rozwiązań.
Pisanie
Potrafię pisać zrozumiałe, szczegółowe teksty na dowolne tematy związane z moimi zainteresowaniami. Potrafię napisać rozprawkę lub opracowanie, przekazując informacje lub rozważając argumenty za i przeciw. Potrafię pisać listy, podkreślając znaczenie, jakie mają dla mnie dane wydarzenia i przeżycia.
Program kursu:
Moduł 1: Technology and Modern Life (Unit 6)
Lekcje 1-4
- Tematyka i słownictwo: Nowe technologie, urządzenia cyfrowe, innowacje
- Gramatyka: Passive voice (all tenses), causative (have something done)
- Funkcje językowe: Opisywanie procesów technologicznych, mówienie o wynalazkach
Moduł 2: Travel and Global Awareness (Unit 7)
Lekcje 5-8
- Tematyka i słownictwo: Podróże, kultury świata, turystyka
- Gramatyka: Conditionals (zero, first, second, third), mixed conditionals
- Funkcje językowe: Opisywanie sytuacji hipotetycznych, planowanie podróży
Moduł 3: Media and Society (Unit 8)
Lekcje 9-12
- Tematyka i słownictwo: Media, wpływ informacji, wiadomości
- Gramatyka: Inversion for emphasis, discourse markers for formal and informal language
- Funkcje językowe: Wyrażanie opinii o mediach i informacji, dyskusje na tematy społeczne
Moduł 4: Science, Innovation, and the Future (Unit 9)
Lekcje 13-16
- Tematyka i słownictwo: Nauka, technologia, przyszłość
- Gramatyka: Future perfect and future continuous, verb patterns (verb + -ing/to + infinitive)
- Funkcje językowe: Przewidywanie przyszłości, wyrażanie swoich poglądów na temat innowacji
Moduł 5: Ethics, Environment, and Social Issues (Unit 10)
Lekcje 17-21
- Tematyka i słownictwo: Ekologia, etyka, kwestie społeczne
- Gramatyka: Gerunds and infinitives, clauses of reason, purpose, and result
- Funkcje językowe: Omawianie problemów etycznych, wyrażanie opinii na tematy środowiskowe
Walidacja końcowa: Podsumowanie i test B2
Lekcja 22
- Cel: Sprawdzenie wszystkich umiejętności językowych
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie B1 (opisanego wg CEFR).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 kurs językowy | Prowadzący Alina Barabashova | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto60,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alina Barabashova
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik (Wydawnictwo Oxford Uniwersity Press). Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Zgodnie z regulaminem Projektu - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I - Uczestnik zobowiązany jest do obecnosci na zajeciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi