Trudne rozmowy z pracownikami
Możliwość dofinansowania
Trudne rozmowy z pracownikami
Numer usługi 2024/11/17/168976/2415797
1 040,00 PLN
brutto
1 040,00 PLNnetto
130,00 PLNbrutto/h
130,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program jest skierowany do menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników działów HR, którzy na co dzień muszą radzić sobie z trudnymi rozmowami i sytuacjami konfliktowymi. Idealnymi uczestnikami są:
- Menedżerowie i liderzy zespołów, którzy pragną poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w trudnych sytuacjach.
- Specjaliści HR odpowiedzialni za zarządzanie relacjami pracowniczymi i rozwiązywanie konfliktów.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, którzy chcą lepiej radzić sobie z trudnymi rozmowami w kontekście zarządzania pracownikami.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji05-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Trudne rozmowy z pracownikami” ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności prowadzenia skutecznych i partnerskich rozmów w trudnych sytuacjach, radzenia sobie z obiekcjami, skargami oraz pretensjami. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać i reagować na mobbing, unikać manipulacji, oraz przekazywać niekorzystne informacje w sposób konstruktywny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik poprawnie wykorzystuje techniki zarządzania obiekcjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje przykłady sytuacji, w których może zastosować techniki zarządzania obiekcjami, opisuje przebieg rozmowy i ocenę skuteczności technik. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie przekazuje niekorzystne informacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje scenariusz rozmowy, w którym przekazuje niekorzystne informacje, oraz opisuje reakcje pracownika i ocenę skuteczności podejścia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje scenariusze rozmów: informującej o podjętych decyzjach, dyscyplinującej, kończącej współpracę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia trzy scenariusze rozmów: informującej o podjętych decyzjach, dyscyplinującej, kończącej współpracę, wraz z analizą przebiegu rozmów i oceną skuteczności zastosowanych technik komunikacyjnych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument zawiera efekty uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, potwierdza.
Program
Program
Trudne rozmowy z pracownikami
- Utrzymywanie partnerskiej relacji w trudnych sytuacjach
- Magia słów
- Odkrywanie intencji
- Sztuka zadawania pytań
- Zarządzanie obiekcjami, skargami i pretensjami
- Techniki zarządzania obiekcjami: "tak i dlatego", bumerang, kompensacja
- Najczęściej popełniane błędy
- Jak powiedzieć NIE
- Rozpoznanie i reakcja na mobbing
- Unikanie manipulacji
- Znalezienie win-win
- Przekazywanie niekorzystnych informacji
- Scenariusz rozmowy informującej o podjętych decyzjach
- Scenariusz rozmowy dyscyplinującej
- Scenariusz rozmowy kończącej współpracę
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto130,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Krzysztof Leszczyński
Krzysztof Leszczyński - instruktor, trener w obszarze przywództwa i zarządzania organizacją. Konsultant w zakresie standaryzacji, procedur w organizacji oraz analizy konkurencji. Były komendant Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej szkolił żołnierzy wyjeżdżającymi na misje wojskowe, służył m.in. jako dowódca na misjach wojskowych w Kosowie, Bośni i Hercegowinie, Czadzie, Afganistanie. Instruktor przetrwania i Force Protection.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe i zeszyt ćwiczeń.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu realizacji szkoleniowej online w czasie rzeczywistym Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem.
Kontakt
Kontakt
Ewa Wilmanowicz
E-mail
biuro@instytutreputacji.pl
Telefon
(+48) 502 077 666