Szkolenie - PRAKTYCZNY TRENING SPRZEDAŻY B2B I PREZENTACJA OFERTY
Szkolenie - PRAKTYCZNY TRENING SPRZEDAŻY B2B I PREZENTACJA OFERTY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, których praca polega na sprzedaży produktów/usług oraz obsłudze Klienta, którzy mają potrzebę osiągnięcia wyższych wyników sprzedażowych.
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji13-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży, specjalisty ds.obsługi Klienta, doradcy Klienta i innych zawodów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta. Usługa przygotowuje uczestników do wdrożenia skutecznej i efektywnej sprzedaży w firmie poprzez wypracowanie długofalowych relacji z klientami oraz zastosowanie odpowiednich technik sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane z procesami sprzedażowymi i obsługą klienta. | Kryteria weryfikacji posługuje się językiem korzyści, zna techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje skuteczne metody przygotowania i prowadzenia spotkań handlowych | Kryteria weryfikacji ma wiedzę jak wygląda profesjonalne spotkanie handlowe, zna techniki negocjacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne relacje z klientami oparte na wzajemnym zaufaniu | Kryteria weryfikacji zna zasady dialogu z klientem oraz aktywnego słuchania i badania potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania warsztatu to 2 dni szkoleniowe.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych.
Usługa trwa:
- 10 h dydaktycznych x 45 minut
- 45 minut przerwy x 2 dni
- 2 x 10 min test wiedzy- walidacja
Przerwy nie są wliczone są w czas trwania usługi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DZIEŃ 1
PRETEST
MODUŁ 1 :
SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
- Znaczenie skutecznego prezentowania ofert w procesie sprzedaży
- Zrozumienie potrzeb klienta
- Zadawanie skutecznych pytań i identyfikacja potrzeb klienta
- Analiza kontrahenta i dostosowanie prezentacji do specyficznych wymagań
- Jak przekładać cechy produktu/usługi na korzyści dla klienta
- Techniki prezentacji oparte na wartościach dla klienta
MODUŁ 2 :
SKUTECZNE WYKORZYSTANIE RELACJI Z KLIENTAMI
- Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
- Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
- Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub do sprzedaży?
- Cel rozmowy handlowej.
MODUŁ 3 :
DIAGNOZA WARTOŚCI ZAKUPOWYCH KLIENTÓW - ANALIZA POTRZEB KLIENTA
- Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
- Narzędzia diagnozy potrzeb klienta
- Docieranie do poziomu interesów klienta
- Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
- Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
- Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
MODUŁ 4 :
ANALIZA OBIEKCJI KLIENTÓW
- Obiekcje faktyczne i unikowe
- Presja cenowa- jak ja rozegrać
- “Targowisko” - Obiekcje cenowe, gry klientów, roszczenia
- Osobowość klienta vs typy obiekcji
- Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
DZIEŃ 2
MODUŁ 1 :
NEGOCJACJE B2B – zasady, o których musisz pamiętać
- Formułowanie celów minimum i maksimum
- Formułowanie BATNA
- Jakich komunikatów nie używać podczas negocjacji
- Argumentacja
- Dobór odpowiedniej strategii negocjacyjnej w rozmowach
MODUŁ 2 :
ZWIĘKSZANIE WARTOŚCI SPRZEDAŻY Z DANEJ TRANSAKCJI
- Różnice między cross-sellingiem a up-sellingiem
- Techniki Cross-sellingu- Kiedy proponować produkty dodatkowe, aby zwiększyć wartość koszyka?
- Techniki Up-sellingu- Jak skutecznie proponować droższe produkty lub usługi?
- Umiejętnie opakuj swoją cenę
- Analiza przewagi konkurencyjnej
- Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
MODUŁ 3 :
FINALIZACJA SPRZEDAŻY - domykanie rozmowy handlowej
- Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
- Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
- System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji
- wartości dla klienta
- Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
- Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
- Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
MODUŁ 4 :
Aktywny trening sprzedażowy
Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu
sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 WALIDACJA - PRETEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 SKUTECZNE WYKORZYSTANIE RELACJI Z KLIENTAMI | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:25 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 DIAGNOZA WARTOŚCI ZAKUPOWYCH KLIENTÓW - ANALIZA POTRZEB KLIENTA | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 15:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:35 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 ANALIZA OBIEKCJI KLIENTÓW | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 NEGOCJACJE B2B – zasady, o których musisz pamiętać | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 ZWIĘKSZANIE WARTOŚCI SPRZEDAŻY Z DANEJ TRANSAKCJI | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:25 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 FINALIZACJA SPRZEDAŻY - domykanie rozmowy handlowej | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 15:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:35 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Aktywny trening sprzedażowy | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 WALIDACJA - POSTTEST - test online | Prowadzący Artur Płonka | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:25 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Płonka
zarzadzania projektami, sprzedaży, zarządzania oraz negocjacji.
Doświadczenie w zakresie zarzadzanie projektami, sprzedaży i
zarządzania podwładnymi budował współpracując z takimi firmami jak
Pepco, ZM Legmet, Cermag, CCC czy Intermoda Fashion.
Od 2000 roku specjalizuje się w szkoleniach związanych zarówno z
procesami projektowymi, sprzedażowymi jak i zarządczymi.
Posiada 20 – letnie doświadczenie handlowe, które praktykuje również
aktualnie jak i 15 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami.
Wykładowca w Wyższej Szkole bankowej w Opolu i we Wrocławiu w
zakresie radzenia sobie z konfliktami.
Jest stałym panelistą w corocznym evencie rozwojowym EVOLUCJA.
Dzięki ukończeniu studiów na wydziale mechanicznym jest
równorzędnym partnerem w rozmowach z klientami z branży technicznej
i produkcyjnej.
Rozumiejąc zasady działania firm produkcyjnych i handlowych, potrafi
doskonale dostosować narzędzia szkoleniowe do specyfiki działalności
swoich klientów.
Prowadził projekty szkoleniowe związane z kierowaniem zespołem
produkcji oraz współpracy międzydziałowej.
W trakcie dotychczasowych działań szkoleniowych bardzo często
współpracuje z firmami realizując kompleksowe działania szkoleniowe i
doradcze w zakresie umiejętności miękkich na poszczególnych
płaszczyznach działania firmy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji papierowej, teczki, notesy oraz długopisy dla każdego uczestnika. Po szkoleniu e-mail z e-bookiem tematycznym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 - 17:15
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %