Zarządzanie projektami innowacyjnymi:skuteczne strategie i narzędzia w świetle neurobiologii
Zarządzanie projektami innowacyjnymi:skuteczne strategie i narzędzia w świetle neurobiologii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do różnych grup zawodowych,w szczególności:
- Kierowników projektów i menedżerów z różnych branż, którzy chcą zrozumieć, jak wykorzystać neurobiologię do lepszego zarządzania innowacjami w swoich projektach.
- Zespołów badawczych i innowacyjnych z firm technologicznych, które chcą poznać nowe podejścia do kreatywności i rozwiązywania problemów oparte na zasadach neurobiologii.
- Specjalistów ds. rozwoju osobistego, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat zastosowań neurobiologii w kontekście zarządzania projektami i innowacjami.
- Studentów kierunków związanych z zarządzaniem, psychologią lub naukami o mózgu, którzy interesują się interdyscyplinarnymi podejściami do zarządzania projektami.
- Przedsiębiorców i założyciele startup-ów, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak mózg funkcjonuje w kontekście innowacyjności i jak wykorzystać tę wiedzę do skuteczniejszego zarządzania swoimi projektami.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zarządzanie innowacją wymaga myślenia poza utartymi schematami i szukania nowatorskich rozwiązań. Kreatywność pozwala na generowanie nowych pomysłów i łączenie różnych perspektyw w celu stworzenia innowacyjnych produktów lub usług. Uczymy jak można pobudzać kreatywność, jak być bardziej spostrzegawczym oraz jak różne czynnikiwpływają na myślenie, podejmowanie decyzji i ocenę ryzyka w zarządzaniu projektami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy nauczą się skutecznieidentyfikować, planować i realizować projekty innowacyjne, maksymalizując ich potencjał przy jednoczesnym minimalizowaniu ryzyka. | Kryteria weryfikacji Po zakończeniu szkoleniaprzeprowadzony zostanie test weryfikujący, który oceni wiedzę nabytą przez uczestników. Test ten będzie opracowany we współpracy z instytucją, dla której realizowane jest szkolenie, aby zapewnić jego dostosowanie do specyficznych potrzeb uczestników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Efekty kształcenia i szkolenia zzarządzania projektami innowacyjnymi obejmują rozwój kluczowych kompetencji i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia projektów, które wprowadzają nowe technologie, produkty lub usługi. Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat metodologii zarządzania projektami, takich jak Agile, Scrum, czy Lean, które wspierają elastyczność i adaptacyjność w dynamicznych środowiskach. Uczą się także identyfikowania i oceny ryzyka, zarządzania zasobami oraz efektywnego planowania i monitorowania postępów. Kształcenie koncentruje się również na rozwijaniu umiejętności miękkich, takich jak komunikacja, negocjacje i zarządzanie zespołem, które są kluczowe dla budowania współpracy i angażowania interesariuszy. Dodatkowo, szkolenia z zarządzania projektami innowacyjnymi kładą nacisk na kreatywność i myślenie strategiczne, umożliwiając uczestnikom generowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Efektem końcowym jest zwiększenie zdolności organizacyjnych do realizacji innowacyjnych projektów z sukcesem, co przekłada się na konkurencyjność i rozwój firmy. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja polega na sprawdzeniu, czyuczestnicy osiągnęli zaplanowane cele edukacyjne. Stosujemy testy wiedzy, mające na celu ocenę zrozumienia i zapamiętania kluczowych pojęć, teorii i metod, także poprzez porównanie wyników testów. Ocenę umiejętności komunikacyjnych oraz pracy zespołowej wykonujemy w trakcie zajęć poprzez obserwację realizacji ćwiczeń grupowych. Satysfakcję uczestników weryfikujemy w trybie anonimowych ankiet po zakończeniu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Nasze szkolenie z zarządzania projektami innowacyjnymi jest starannie zaprojektowane, tak aby dostarczyć uczestnikom niezbędnych narzędzi i wiedzy do skutecznego identyfikowania, planowania i realizowania projektów innowacyjnych. Kluczowym celem jest nauczenie, jak znajdować lepsze rozwiązania problemów, co prowadzi do maksymalizacji potencjału projektów przy jednoczesnym minimalizowaniu ryzyka.Współczesne organizacje stają przed wieloma wyzwaniami, wymagającymi innowacyjnych podejść i kreatywnych rozwiązań. Nasze szkolenie oferuje kompleksowy zestaw metod i technik, które pomagają zidentyfikować najważniejsze potrzeby i cele projektu, a następnie opracować strategie, które skutecznie realizują te cele. Uczestnicy uczą się, jak stosować nowoczesne narzędzia zarządzania projektami, które zwiększają efektywność i poprawiają wyniki.
Jednym z unikalnych aspektów naszego szkolenia jest połączenie biznesowego podejścia z najnowszymi odkryciami neurobiologii. Badania w dziedzinie neurobiologii dostarczają cennych wglądów w funkcjonowanie ludzkiego mózgu, co pozwala na lepsze zrozumienie mechanizmów rządzących kreatywnością, koncentracją i produktywnością. Nasze szkolenie pokazuje, jak wykorzystać te odkrycia w praktyce zarządzania projektami.
Uczestnicy dowiedzą się, jak pełniej wykorzystać potencjał swojego mózgu, co przekłada się na zwiększoną produktywność, lepszą koncentrację i wyższą kreatywność. Poznanie neurobiologicznych podstaw działania mózgu pozwala na skuteczniejsze zarządzanie stresem, lepsze podejmowanie decyzji oraz optymalizację procesów myślowych, co jest kluczowe w realizacji projektów innowacyjnych.
Szkolenie przygotowuje uczestników do zastosowania nowej wiedzy i kompetencji nie tylko poprzez teoretyczne wykłady, ale również poprzez praktyczne ćwiczenia i studia przypadków. Prezentujemy najnowsze badania w dziedzinie neurobiologii i pokazujemy, jak te odkrycia można efektywnie wykorzystywać w codziennej praktyce zarządzania projektami.
Nasze podejście do nauczania jest interaktywne i angażujące, co pozwala uczestnikom na bezpośrednie zastosowanie zdobytej wiedzy w kontekście ich własnych projektów. Dzięki temu, uczestnicy mogą natychmiast zobaczyć korzyści płynące z nowo nabytych umiejętności i wiedzy
Jednym z kluczowych elementów naszego szkolenia jest nauka, jak zyskać lepszą kontrolę nad przedsięwzięciami innowacyjnymi. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem, zarządzania zmianą oraz narzędzi monitorowania i raportowania pozwala na bardziej efektywne zarządzanie projektami. Uczestnicy dowiedzą się, jak identyfikować potencjalne zagrożenia i jak skutecznie na nie reagować, minimalizując negatywne skutki i maksymalizując szanse na sukces.
Szkolenie nie tylko wspiera rozwój zawodowy uczestników, ale również przyczynia się do ich rozwoju osobistego. Zwiększenie świadomości własnych możliwości, umiejętność zarządzania stresem i emocjami oraz rozwijanie umiejętności interpersonalnych to kluczowe aspekty, które mają bezpośredni wpływ na efektywność zarządzania projektami.
Celem naszego szkolenia jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą im skutecznie zarządzać projektami innowacyjnymi. Poprzez integrację biznesowego podejścia z neurobiologią,uczestnicy zdobywają unikalne kompetencje, które pozwalają na pełne wykorzystanie potencjału swoich projektów.
Nasze szkolenie przygotowuje do realizacji ambitnych celów, zwiększając produktywność, kreatywność i koncentrację, a także zapewniając lepszą kontrolę nad przebiegiem projektów. Dzięki temu, uczestnicy są w stanie skuteczniej odpowiadać na wyzwania współczesnego rynku i wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które przynoszą realne korzyści ich organizacjom.
Efekt usługi
Szkolenie prowadzone przez dwóch specjalistów, trenera biznesu z firmy Impetus oraz profesora Macieja Błaszaka, łączy doświadczenie biznesowe z naukowym podejściem, kładąc szczególny nacisk na integrację biznesu i nauki. W wyniku uczestnictwa w szkoleniu, uczestnicy zdobędą zarówno teoretyczną wiedzę, jak i praktyczne umiejętności, które pozwolą im skutecznie zarządzać projektami innowacyjnymi.
Zakładane efekty usługi szkoleniowej:
- Zwiększenie efektywności zarządzania projektami innowacyjnymi: uczestnicy nauczą się skutecznie identyfikować, planować i realizować projekty innowacyjne, maksymalizując ich potencjał przy jednoczesnym minimalizowaniu ryzyka.
- Lepsza integracja podejścia biznesowego z wiedzą naukową: dzięki współpracy z ekspertem z dziedziny neurobiologii, uczestnicy zrozumieją, jak wykorzystać najnowsze odkrycia naukowe do poprawy zarządzania projektami, zwiększając produktywność, koncentrację i kreatywność.
- Praktyczne zastosowanie wiedzy: poprzez interaktywne ćwiczenia i studia przypadków, uczestnicy będą mogli bezpośrednio zastosować zdobytą wiedzę w kontekście swoich własnych projektów.
- Rozwój umiejętności osobistych i zawodowych: szkolenie pomoże uczestnikom w lepszym zarządzaniu stresem, podejmowaniu decyzji oraz rozwijaniu umiejętności interpersonalnych, co jest kluczowe w kontekście pracy zespołowej i realizacji złożonych projektów.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Kryteria weryfikacji:
- Test weryfikujący wiedzę: po zakończeniu szkolenia przeprowadzony zostanie test weryfikujący, który oceni wiedzę nabytą przez uczestników. Test ten będzie opracowany we współpracy z instytucją, dla której realizowane jest szkolenie, aby zapewnić jego dostosowanie do specyficznych potrzeb pracodawcy.
- Ocena praktycznych umiejętności: uczestnicy będą oceniani na podstawie praktycznych ćwiczeń i studiów przypadków realizowanych podczas szkolenia. Ocena ta pozwoli zweryfikować umiejętność zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce.
- Feedback od trenerów: specjaliści prowadzący szkolenie, trener biznesu i profesor Maciej Błaszak, mogą udzielać uczestnikom regularnego feedbacku, co pozwoli na bieżąco monitorować postępy i wprowadzać ewentualne korekty w procesie nauki.
- Self-assessment i peer-review: uczestnicy będą mieli możliwość samooceny swoich umiejętności oraz otrzymania opinii od swoich współuczestników, co dodatkowo wzbogaci proces weryfikacji zdobytej wiedzy.
Aby w pełni skorzystać z oferowanego szkolenia, uczestnicy powinni posiadać pewne podstawowe umiejętności i doświadczenie:
- Podstawowa znajomość zarządzania projektami: uczestnicy powinni mieć podstawową wiedzę na temat zarządzania projektami, w tym zrozumienie podstawowych terminów, procesów i metodologii zarządzania projektami.
- Podstawowa wiedza z zakresu neurobiologii: choć zaawansowana wiedza z zakresu neurobiologii nie jest wymagana, podstawowe zrozumienie działania mózgu i jego wpływu na zachowanie i decyzje będzie przydatne.
- Zainteresowanie innowacjami i kreatywnością: uczestnicy powinni być zainteresowani tematyką innowacji, kreatywności oraz sposobami, w jakie mózg może wpływać na te obszary.
- Umiejętność pracy w zespole: ponieważ zarządzanie projektami często wymaga współpracy w zespołach, przydatne będzie doświadczenie w pracy zespołowej oraz umiejętność komunikacji.
- Otwartość na interdyscyplinarne podejście: szkolenie łączy zarządzanie projektami z neurobiologią, dlatego uczestnicy powinni być otwarci na interdyscyplinarne podejście i gotowi do połączenia wiedzy z różnych dziedzin.
Szkolenie jest zaprojektowane w taki sposób, aby mogło być dostępne dla szerokiego spektrum uczestników z różnymi poziomami doświadczenia i wiedzy. Osoby z mniejszym doświadczeniem mogą skorzystać z naszej oferty w cyklu podstawowym z zarządzania projektami, aby zdobyć niezbędne podstawy przed przystąpieniem do bardziej zaawansowanego szkolenia z zarządzania projektami innowacyjnymi.
Dzięki temu szkolenie jest otwarte zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych menedżerów projektów, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje i nauczyć się nowych metod zarządzania innowacjami. Nasze szkolenie z zarządzania projektami innowacyjnymi, prowadzone przez trenera biznesu z firmy IMPETUS oraz profesora Macieja Błaszaka, oferuje unikalne połączenie doświadczenia biznesowego i wiedzy naukowej. Uczestnicy zdobędą nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności, które pozwolą im skutecznie zarządzać projektami innowacyjnymi. Dzięki interaktywnym ćwiczeniom, studiom przypadków oraz wsparciu ekspertów, uczestnicy będą mogli natychmiast zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Kryteria weryfikacji, takie jak testy, oceny praktyczne oraz feedback od trenerów, zapewnią, że uczestnicy będą mogli monitorować swoje postępy i osiągnąć zamierzone cele szkoleniowe.
Szkolenie jest dostępne dla szerokiego spektrum uczestników, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla osób na różnych poziomach doświadczenia i wiedzy, gotowych do odkrywania nowych metod i technik zarządzania projektami innowacyjnymi.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
edukacyjne. Stosujemy testy wiedzy, mające na celu ocenę zrozumienia i zapamiętania kluczowych pojęć, teorii i metod, także poprzez porównanie wyników testów.
Program
Program
W wersji podstawowej dostarczamy 4 opisane poniżej bloki tematyczne po 1,5 h każdy. Takie szkolenie może być zrealizowane także w ciągu 2dni. Jesteśmy otwarci na uzgodnienia zarówno w zakresie tematyki, będącej w szczególnym obszarze zainteresowania słuchaczy, czasu trwania poszczególnych bloków oraz dedykowanych dni realizacyjnych.
Definicja i cele zarządzania projektami innowacyjnymi
- Podstawowe pojęcia i cel zarządzania projektami innowacyjnymi, takie jak innowacje, projekty innowacyjne, ich znaczenie i korzyści dla organizacji.
- Proces zarządzania projektami innowacyjnymi: kroki i etapy zarządzania projektami innowacyjnymi, takich jak identyfikowanie pomysłów, ocena ich wykonalności, planowanie, realizacja, monitorowanie i kontrola, oraz ocena końcowa projektu.
- Kreatywność: zarządzanie innowacją wymaga myślenia poza utartymi schematami i szukania nowatorskich rozwiązań. Kreatywność pozwala na generowanie nowych pomysłów i łączenie różnych perspektyw w celu stworzenia innowacyjnych produktów lub usług.Zrozumienie procesów poznawczych: Jak różne czynniki wpływają na myślenie, podejmowanie decyzji i ocenę ryzyka? Jak można poprawić kreatywność i innowacyjność w zarządzaniu projektami?
- Procesy uczenia się: Jakie strategie uczenia się są najskuteczniejsze w zarządzaniu projektami innowacyjnymi? Jak wspierać ciągłą poprawę i rozwój zespołu projektowego?
Role i odpowiedzialności w zarządzaniu projektami innowacyjnymi
- Różne role i odpowiedzialności członków zespołu projektowego, takich jak lider projektu, analityk, programista czy tester, oraz ich wkładzie w proces zarządzania projektem innowacyjnym.
- Zarządzanie zasobami w projektach innowacyjnych takimi jak budżet projektu, harmonogram, zespół projektowy, dostawcy zewnętrzni oraz technologia i wyposażenie potrzebne do realizacji projektu.
- Neuroleadership: Jakie są neurobiologiczne mechanizmy skutecznego przywództwa w zarządzaniu projektami innowacyjnymi? Jak można wykorzystać te mechanizmy do budowy silnego i zharmonizowanego zespołu projektowego?
- Zachowania społeczne: Jakie są różnice między ludźmi w zakresie komunikacji i współpracy, a jak można je zarządzać w projektach innowacyjnych? Jak zbudować efektywną i zmotywowaną grupę projektową?
- Zarządzanie stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu: Jak stres wpływa na działanie zespołu projektowego i jak można nim zarządzać? Jak dbać o równowagę między pracą a życiem osobistym w kontekście zarządzania projektami innowacyjnymi?)
- Motywacja i nagradzanie: Jakie są neurobiologiczne mechanizmy motywacji i nagradzania w kontekście zarządzania projektami innowacyjnymi? Jak tworzyć skuteczne systemy motywacyjne, które zachęcają do zaangażowania i twórczego myślenia?
Metodyki zarządzania projektami innowacyjnymi
- Metodyki zarządzania projektami innowacyjnymi w tym metodyka Xtreme PM (Extreme Project Management) wprowadzająca kilka schematów zarządzania ryzykiem, które uwzględniają specyfikę projektu i zakładają podejście iteracyjne do zarządzania ryzykiem.
- Zarządzanie ryzykiem w projektach innowacyjnych: strategie i narzędzia zarządzania ryzykiem w projektach innowacyjnych, takie jak identyfikacja ryzyka, analiza i ocena, planowanie reakcji na ryzyko, oraz monitorowanie i kontrola ryzyka
- Skuteczne podejmowanie decyzji: Jakie są neurobiologiczne aspekty podejmowania decyzji w projekcie innowacyjnym? Jak opracować systemy podejmowania decyzji oparte na faktach i dowodach naukowych?
- Umiejętność współpracy: sukces innowacji często zależy od umiejętności pracy zespołowej. Osoby zarządzające innowacją powinny być zdolne do budowania zespołów, wspierania współpracy i wymiany pomysłów oraz umiejętne korzystać z wiedzy i doświadczenia innych.
- Komunikacja i relacje w projektach innowacyjnych: zarówno wewnątrz zespołu projektowego, jak i z interesariuszami zewnętrznymi,oraz na budowaniu pozytywnych relacji, współpracy i zaangażowania w projekcie.
Monitoring i raportowanie postępów, zarządzanie jakością
- Zarządzanie jakością: Wprowadzenie systemu zarządzania jakością pozwoli na monitorowanie postępów projektu i zapewnienie zgodności z ustalonymi standardami. Warto stosować metody naukowe do monitorowania i ewaluacji wyników projektu.
- Monitoring i raportowanie postępów: Regularne monitorowanie postępów projektu oraz raportowanie wyników pozwalające na kontrolę kosztów, czasu i jakości. Przydatne narzędzia takie jak tabele rozliczeniowe, raporty postępu i metryki projektowe.
- Elastyczność: innowacyjne projekty często wymagają zmian i adaptacji w trakcie ich realizacji. Osoby zarządzające innowacją powinny być elastyczne i gotowe na szybkie reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe lub wewnętrzne.
- Umiejętność radzenia sobie z niepewnością: innowacje często wiążą się z ryzykiem i niepewnością. Osoby zarządzające innowacją powinny być odporne na stres, potrafi ć radzić sobie z niepewnością i podejmować decyzje w warunkach ograniczonej wiedzy.
- Skupienie na wynikach: zarządzanie innowacją wymaga koncentracji na wynikach i efektywnym wykorzystaniu zasobów. Osoby zarządzające innowacją powinny być skoncentrowane na osiąganiu celów i skutecznym zarządzaniu budżetem, czasem i zasobami.
- Elastyczność: innowacyjne projekty często wymagają zmian i adaptacji w trakcie ich realizacji. Osoby zarządzające innowacją powinny być elastyczne i gotowe na szybkie reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe lub wewnętrzne.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Dzień 1 - sesja 1 | Prowadzący Hanna Hanć | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Dzień 1 - sesja 2 | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Dzień 1 - sesja 3 | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Dzień 2 - sesja 1 | Prowadzący Hanna Hanć | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Dzień 2 - sesja 2 | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Dzień 2 - sesja 3 | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Dzień 3 - sesja 1 | Prowadzący Hanna Hanć | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Dzień 3 - sesja 2 | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Dzień 3 - sesja 3 | Prowadzący Maciej Błaszak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 952,00 PLN
- Koszt usługi netto2 400,00 PLN
- Koszt godziny brutto227,08 PLN
- Koszt godziny netto184,62 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Błaszak
się swoją wiedzą na wielu renomowanych uczelniach, w tym na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Uniwersytecie SWPS w Poznaniu oraz Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Hanna Hanć
Urodzona w Polsce, posiada bogate doświadczenie zawodowe o charakterze międzynarodowym poprzez pracę w Hiszpanii, Argentynie, Luxemburgu, krajach skandynawskich, Rosji w różnych dziedzinach: transportu międzynarodowego, działalności związanej z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w specjalnych strefach ekonomicznych, aranżacją finansowania celowego, wprowadzaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (ERP, CRM, PM, PPM).
Bazując na doświadczeniu transformacji polityki rachunkowości do standardów międzynarodowych - świadczyła usługi z zakresu zamówień publicznych, budżetowania i kontroli kosztów w branży żeglugowej, transportowej, dla realizacji projektów infrastrukturalnych, produkcji farmaceutycznej, organizacji podmiotów gospodarczych od podstaw, z włączeniem zasad długo- i krótkookresowego planowania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały prezentacyjne, wykorzystywane w trakcie szkolenia.
Nadto wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują:
- rabat - 20 %, obowiązujący przez miesiąc na wszystkie ebooki dostępne w księgarni IMPETUS https://impetus.consulting/sklep/;
- rabat - 10% do każdego kolejnego bloku szkoleniowego zamówionego w przeciągu sześciu miesięcy od daty realizacji szkolenia master class;
- rabat - 5 % do wykorzystania przez rok na szkolenia z innego zakresu
- możliwość skorzystania z subskrypcji na wszystkie publikowane treści, na okres 12 miesięczny w cenie specjalnej.
Warunki uczestnictwa
Przy odpowiednim zapewnieniu materiałów wstępnych lub podstawowego szkolenia w przypadku uczestników z ograniczonym doświadczeniem, szkolenie może być dostępne dla szerokiego spektrum uczestników z różnymi poziomami doświadczenia i wiedzy.
Osoby z mniejszym doświadczeniem, które chcą zdobyć wiedzę krok po kroku zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą w cyklu podstawowym z zarządzania projektami. Szczegółowe informacje dotyczące doświadczenia prezentujemy nahttps://impetus.consulting/mc-maciej-blaszak-innowacje/.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie online odbywa się za pośrednictwem platformy e-learningowej lub narzędzi do wideokonferencji. Uczestnicy łączą się z sesją szkoleniową za pomocą swoich komputerów lub urządzeń mobilnych, a prowadzący prowadzą szkolenie zdalnie. Sesja może być transmitowana na żywo lub nagrana wcześniej i udostępniona uczestnikom do odtworzenia w dogodnym dla nich czasie.
Szkolenie stacjonarne odbywa się w fi zycznej lokalizacji, zazwyczaj w sali konferencyjnej lub specjalnie przygotowanej przestrzeni szkoleniowej. Prowadzący są obecni osobiście i prowadzą interaktywną sesję szkoleniową, wykorzystując prezentacje multimedialne,materiały edukacyjne oraz praktyczne ćwiczenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi