Szkolenie z uspójnienia komunikacji i współpracy w firmie
Możliwość dofinansowania
Szkolenie z uspójnienia komunikacji i współpracy w firmie
Numer usługi 2024/11/12/142163/2407972
6 500,00 PLN
brutto
6 500,00 PLNnetto
270,83 PLNbrutto/h
270,83 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia dotyczącego uspójnienia komunikacji i współpracy w firmie mogą być:
- Kadry zarządzające – osoby odpowiedzialne za kierowanie firmą, w tym dyrekcja, menedżerowie i koordynatorzy poszczególnych programów. Ich udział jest kluczowy do wyznaczania standardów komunikacji oraz promowania wspólnej wizji rozwoju.
- Wykładowcy i trenerzy – osoby prowadzące zajęcia i pracujące bezpośrednio z uczestnikami, które często potrzebują jasnych zasad komunikacji, aby zapewnić spójne podejście w nauczaniu i budowaniu relacji z uczestnikami.
- Pracownicy administracyjni – osoby odpowiedzialne za organizację i wsparcie działań akademii, których rola w przepływie informacji i współpracy między zespołami jest istotna dla zapewnienia sprawnej komunikacji.
- Asystenci i stażyści – osoby, które wspierają wykładowców i administrację w codziennych działaniach, ale mogą nie mieć wypracowanych standardów komunikacji, co szkolenie mogłoby im ułatwić.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny szkolenia:Celem szkolenia jest uspójnienie komunikacji i wzmocnienie współpracy między wszystkimi członkami zespołu firmy w taki sposób, aby każdy pracownik, niezależnie od pełnionej roli, miał jasność co do misji, wartości i strategii rozwoju firmy. Szkolenie ma również na celu wypracowanie skutecznych narzędzi i zasad komunikacji, które pozwolą na lepszy przepływ informacji, zwiększenie efektywności działań oraz zbudowanie atmosfery zaufania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy szkolenia rozumieją wspólną misję, wizję i kluczowe wartości, jakie Akademia chce promować, i potrafią odnosić te wartości do swojej codziennej pracy oraz celów długoterminowych firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią opisać misję i wartości Akademii oraz wskazać, jak wpływają one na ich rolę w zespole. Są w stanie przedstawić konkretne przykłady, jak mogą je zastosować w swojej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy posiadają umiejętność prowadzenia spójnej i otwartej komunikacji w obrębie zespołów oraz między działami, co sprzyja lepszej wymianie informacji i współpracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy stosują aktywne słuchanie, formułują jasne i precyzyjne komunikaty oraz potrafią efektywnie rozwiązywać sytuacje konfliktowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy potrafią skutecznie współpracować w zespole, w tym między różnymi działami, i wspierać wzajemne zrozumienie i zaufanie. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy współpracują w sposób otwarty i proaktywny, a także identyfikują działania, które wspierają zespołowe cele Akademii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy potrafią korzystać z narzędzi komunikacyjnych Akademii (np. wspólne kalendarze, platformy do zarządzania zadaniami) i przestrzegają ustalonych zasad, co pozwala na lepszy przepływ informacji w Akademii | Kryteria weryfikacji Uczestnicy stosują narzędzia komunikacyjne w codziennej pracy i potrafią omówić korzyści wynikające z ich zastosowania dla usprawnienia przepływu informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, zawiera opis
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, potwierdza
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, potwierdza
Program
Program
Dzień 1: Fundamenty komunikacji i współpracy
- Powitanie i wprowadzenie do szkolenia
- Wprowadzenie do celu i programu szkolenia, prezentacja zasad pracy, szybkie przedstawienie uczestników.
- Misja, wizja i wartości Akademii
- Prezentacja i dyskusja nad misją, wizją i kluczowymi wartościami Akademii. Analiza, jak te elementy wpływają na codzienną pracę uczestników.
- Efekt: Zrozumienie misji i wartości Akademii oraz ich wpływu na działalność zespołu.
- Podstawy efektywnej komunikacji interpersonalnej
- Warsztaty na temat aktywnego słuchania, jasnego wyrażania myśli i zasad przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Efekt: Opanowanie podstawowych umiejętności skutecznej komunikacji wspierających współpracę.
- Komunikacja wewnętrzna i przepływ informacji
- Omówienie narzędzi i zasad komunikacji w Akademii oraz wspólne opracowanie standardów skutecznej komunikacji wewnętrznej.
- Efekt: Wypracowanie zasad komunikacji wewnętrznej, które usprawnią przepływ informacji.
- Budowanie zaufania i współpracy w zespole
- Ćwiczenia wspierające budowanie zaufania i wzajemne wsparcie w zespole oraz refleksja na temat roli zaufania w pracy zespołowej.
- Efekt: Zrozumienie znaczenia zaufania i współpracy dla efektywnego działania zespołu.
- Podsumowanie dnia i zadanie na dzień drugi
- Podsumowanie zdobytej wiedzy. Zadanie indywidualne: refleksja nad wyzwaniami komunikacyjnymi i współpracy w codziennej pracy.
Dzień 2: Zastosowanie umiejętności i praktyka zespołowa
- Otwarcie dnia drugiego i omówienie refleksji
- Omówienie wniosków z zadania indywidualnego oraz krótkie podsumowanie kluczowych tematów z pierwszego dnia.
- Rozwiązywanie konfliktów i budowanie relacji
- Ćwiczenie technik rozwiązywania konfliktów i konstruktywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zespole.
- Efekt: Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów i wzmacniania relacji w zespole.
- Praca zespołowa i współpraca między działami
- Warsztaty na temat efektywnej współpracy między działami. Praca nad rozwiązaniami barier współpracy i prezentacja wniosków.
- Efekt: Wypracowanie strategii zwiększających efektywność współpracy między działami.
- Implementacja narzędzi i zasad komunikacji
- Praktyczne ćwiczenia z wykorzystania narzędzi komunikacyjnych Akademii oraz plan wdrożenia zasad komunikacji.
- Efekt: Umiejętność praktycznego korzystania z narzędzi oraz ustalony plan wdrażania zasad komunikacji.
- Implementacja narzędzi i zasad komunikacji
- Praca zespołowa nad stworzeniem wspólnej wizji współpracy i komunikacji, omówienie zobowiązań każdego z uczestników.
- Efekt: Jasne zobowiązania do wspólnego działania na rzecz rozwoju komunikacji i współpracy w Akademii.
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia
- Podsumowanie zdobytej wiedzy, omówienie dalszych kroków oraz wręczenie certyfikatów uczestnictwa.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Część teoretyczna | Prowadzący Joanna Andryszczak | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Część praktyczna | Prowadzący Joanna Andryszczak | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Część teoretyczna | Prowadzący Joanna Andryszczak | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Część praktyczna | Prowadzący Joanna Andryszczak | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto270,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto270,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Andryszczak
od 2019 niezmienne z pasją
wspieram ludzi w spotykaniu
siebie i siebie nawzajem, po
to aby budowali lepsze relacje
- również biznesowe, i aby ich
mózgi były milszymi
miejscami do życia.
wspieram ludzi w spotykaniu
siebie i siebie nawzajem, po
to aby budowali lepsze relacje
- również biznesowe, i aby ich
mózgi były milszymi
miejscami do życia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestniczy otrzymają materiały dodatkowe w formie cyfrowej
Adres
Adres
ul. Mikołaja Kopernika 1/3
35-959 Rzeszów
woj. podkarpackie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Justyna Sobolewska
E-mail
dofinansowaniaszkolen2024@gmail.com
Telefon
(+48) 530 951 574