Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs językowy skierowany jest do osób indywidualnych, które mają już podstawową znajomość języka angielskiego, czyli poziom A1 i chcą rozwijać swoje umiejętności oraz podnosić kwalifikacje.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu języka angielskiego na poziomie A2 jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych oraz poszerzenie znajomości słownictwa i struktur gramatycznych. Uczestnik nauczy się porozumiewać w codziennych sytuacjach, zarówno w mowie, jak i w piśmie. Kurs obejmuje rozwijanie umiejętności rozumienia tekstów pisanych i słuchanych, prowadzenia rozmów na tematy ogólne, oraz formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje podstawowe terminy i wyrażenia używane w codziennych sytuacjach w języku angielskim. Używa struktur gramatycznych oraz czasów wymaganych dla poziomu A2 zgodnie z CEFR. Potrafi opisać swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i czasy(present, past) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego naangielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania odpowiednie dla poziomu A2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Pisze krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z codziennym życiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie komunikuje się w języku angielskim (na poziomie A2) w codziennych rozmowach, podczas rozmów telefonicznych oraz w pisemnej korespondencji. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania natematy związane z życiem codziennym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Używa czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple, aby mówić o codziennych czynnościach, działaniach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z teraźniejszości i przeszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Specyficzny (Specific): Zwiększenie skuteczności komunikacji w języku angielskim uczestników kursu, umożliwiając im swobodniejsze porozumiewanie się w codziennych sytuacjach.Mierzalny (Measurable): Zwiększenie poziomu zaawansowania językowego uczestników kursu do poziomu A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).
Osiągalny (Achievable): Cel ten jest osiągalny dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów dydaktycznych, ćwiczeń praktycznych oraz wsparcia trenera.
Relewantny (Relevant): Podniesienie poziomu językowego jest kluczowe dla skutecznego porozumiewania się w codziennych sytuacjach, zrozumienia tekstów oraz poprawnego formułowania wypowiedzi.
Terminowy (Time-bound): Realizacja celu nastąpi po wypracowaniu 40 godzin od rozpoczęcia kursu, co pozwoli uczestnikom szybko zastosować nowe umiejętności w życiu codziennym.
Efekt usługi
Po ukończeniu kursu języka angielskiego na poziomie A2, uczestnicy będą efektywniej komunikować się w codziennych sytuacjach, lepiej rozumieć teksty oraz poprawnie formułować instrukcje i wypowiedzi, zgodnie z poziomem językowym B1.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Raport określający poziom uzyskany przez kursanta zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego CEFR. Raport będzie przygotowany po sprawdzeniu testu pisemnego oraz klasyfikacji ustnej.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Podstawowe zwroty i wyrażenia w codziennych sytuacjach: Nauka popularnych fraz przydatnych podczas zakupów, podróży, pytania o drogę, czy rozmów na codzienne tematy (np. "How much is it?", "Can you help me?").
2. Przedstawianie siebie i innych: Nauka przedstawiania się, opowiadania o sobie, rodzinie, zainteresowaniach, oraz wprowadzania innych do rozmowy (np. "This is my friend, Anna").
3. Opisywanie codziennych czynności: Opisywanie rutynowych czynności, takich jak prace domowe, plany na dzień, czy spędzanie wolnego czasu (np. "I clean my room" albo "I go to the park on weekends").
4. Nazwy przedmiotów i narzędzi codziennego użytku: Poznawanie słownictwa, np. nazwy sprzętów domowych, artykułów biurowych, środków transportu (np. "bus", "phone", "vacuum cleaner").
5. Opisywanie procesów: Nauka opisywania prostych czynności krok po kroku, takich jak przygotowanie posiłku czy realizacja zadania (np. "First, I boil water, then I add pasta").
6. Ogólna terminologia z różnych dziedzin życia: Poszerzanie słownictwa dotyczącego zdrowia, edukacji, zakupów i rozrywki (np. "doctor", "school", "store", "movie").
7. Pisanie e-maili: Tworzenie jasnych i prostych e-maili (np. zaproszenia, prośby, podziękowania, odpowiedzi) (np. "Thank you for your message").
8. Umawianie spotkań i rozmów telefonicznych: Ustalanie terminów spotkań, potwierdzanie dostępności i prowadzenie rozmów telefonicznych (np. "Can we meet at 3 o'clock?", "Are you free tomorrow?").
9. Rozwiązywanie problemów i negocjacje: Używanie podstawowych wyrażeń do rozwiązywania problemów lub negocjacji, np. przy zakupach lub ustalaniu planów (np. "Can you give me a discount?", "Let’s change the time").
10. Terminologia związana z bezpieczeństwem: Podstawowe słownictwo dotyczące bezpieczeństwa w różnych sytuacjach (np. "emergency", "help", "danger").
11. Opisywanie procedur bezpieczeństwa: Proste instrukcje związane z bezpieczeństwem (np. "Wear a seatbelt", "Stay safe").
12. Reagowanie na sytuacje awaryjne: Przydatne wyrażenia na wypadek nagłych sytuacji (np. "Call the police!", "I need help!").
13. Zdania warunkowe i czasowe: Używanie prostych zdań warunkowych i czasowych, np. "If it’s sunny, I will go outside" oraz "When I get home, I will cook".
14. Czasowniki modalne: Stosowanie czasowników modalnych do wyrażania możliwości, obowiązku, przypuszczeń (np. "I can help you", "You must do this", "She should come soon").
15. Question tags (pytania rozłączone): Dodawanie pytań na końcu zdań, aby upewnić się co do informacji lub podtrzymać rozmowę (np. "It’s cold today, isn’t it?", "You like tea, don’t you?").
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Język angielski | Prowadzący Anna Prokop | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Język angielski | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto130,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Prokop
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kurs prowadzony będzie w oparciu o materiały udostępniane przez trenera prowadzącego.
Warunki uczestnictwa
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A1
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Kurs prowadzony będzie przy użyciu aplikacji Zoom.us/Teams/Google Meets
2. Uczestnik może korzystać z komputera, tableta lub telefonu z systemem operacyjnym: Linux, MacOS, Android, MS Windows
3. Uczestnik musi dysponować łączem sieciowym spełniającym poniższe wymagania:
Pasmo używane przez Zoom zostanie zoptymalizowane bazując na parametrach sieci uczestników celem jak najlepszego wykorzystania narzędzia. Dostosuje się automatycznie do środowisk takich jak: 3G, WiFi albo sieci kablowej.
Zalecane wymagania dla rozmów i webinarów.
Dla rozmów 1:1:
- 600kb na sekundę (pobieranie/wysyłanie) dla wysokiej jakości obrazu wideo
- 1.2Mb na sekundę (pobieranie/wysyłanie) dla jakości 720p HD obrazu wideo
- Odbieranie 1080p HD obrazu wideo wymaga 1.8 Mb na sekundę (pobieranie/wysyłanie)
- Wysyłanie obrazu w jakości 1080p HD wymaga 1.8 Mb na sekundę (pobieranie/wysyłanie)
Dla udostępniania ekranu: od 50kb na sekundę
Dla zoom na telefon od 60kb na sekundę
Dla rozmowy wideo 1:1 - 600kb na sekundę (pobieranie)