Szkolenie pn. Wykorzystywanie produktów i usług cyfrowych w komunikacji z klientem
Szkolenie pn. Wykorzystywanie produktów i usług cyfrowych w komunikacji z klientem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do właścicieli oraz pracowników firm, które chcą zdobyć umiejętności wykorzystywania social mediów w poprawie wizerunki firmy i rozpowszechnienie jej marki Szczególnie dedykowany jest do osób zajmujących się sprzedażą i marketingiem. Od uczestników szkolenia jest wymagana podstawowa wiedza związana ze sprzedażą
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest poznanie możliwości reklamowych, jakie dają media społecznościowe i ich skuteczne wdrożenie w codzienną działalność firmy oraz przygotowanie do samodzielnego podejmowania czynności związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych. Dodatkowym celem jest rozwój umiejętności z zakresu tworzenia treści pod GoogleEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1.Zna produkty i usługi cyfrowe do wykorzystania w działaniach marketingowych | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 2.Identyfikuje i zna sposoby na zażegnanie kryzysów w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie obserwacji w warunkach rzeczywistych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się 3.Potrafi budować strategię obecności na Facebooku i Instagramie. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 4.Umie Tworzyć profilu na serwisach internetowych i Samodzielnie obsługiwać strony internetowe. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie prezentacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 5. Zna zasady pisania treści pod Google | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie prezentacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 |
Produkty i usługi cyfrowe do wykorzystania w działaniach marketingowych: zakupy on-line, szkolenia on-line, e-booki wyszukiwanie informacji wykorzystywanie mediów społecznościowych - wykład |
2 |
Możliwości Social Mediów – wykład, praca własna oraz dyskusja Monitoring i optymalizacja działań w Social Mediach Kryzysy w Social Mediach – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci co i jak mierzyć w mediach społecznościowych – wykład, ćwiczenia |
3 |
Przykłady serwisów społecznościowych – wykład, ćwiczenia oraz praca w grupie. Przykłady wykorzystywania social mediów w budowaniu wizerunku – wykład, ćwiczenia w grupie, praca własna Marketing szeptany i wirusowy – wykład, praca własna, dyskusja moderowana, ćwiczenia Netykieta jako element budowania wizerunku w Internecie –, wykład , dyskusja moderowana, praca własna |
4 |
Facebook i Instagram - jak budować strategię obecności na Facebooku i Instagramie ? W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów? jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm reklama na Facebooku (FB Ads. Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne |
5 |
Tworzenie profilu na serwisach internetowych Samodzielna obsługa strony internetowej Korzyści z posiadania i prowadzenia prywatnej strony internetowej – wykład oraz ćwiczenia |
6 |
Mailing „lojalnościowy” i mailing „inicjujący” Eyetracking: pakiet przydatnych narzędzi Problemy prawne: jak ich unikać i czego pilnowa |
7 |
Zasady pisania treści pod Google. Analiza strony internetowej uczestnika szkolenia w stosunku do najlepszej konkurencji - zajęcia praktyczne. Metodologia wykonywania analizy porównawczej na podstawie ruchu w Google i danych z AdWords Planer słów kluczowych. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 200,00 PLN
- Koszt usługi netto3 200,00 PLN
- Koszt godziny brutto133,33 PLN
- Koszt godziny netto133,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe w formie nagrań z zajęć dostepne przez 1 miesiąc od daty zakończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dobra znajomość obsługi komputera
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana również w ramach projektu Kierunek-Rozwój
Firma posiada umowę ramową podpisaną z WUP Toruń nr umowy RR.0716.402.2024
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Zoom
Zoom - wymagania sprzętowe
-
macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
-
Windows 10*
-
Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
-
-
Windows 8 lub 8.1
-
Windows 7
-
Ubuntu 12.04 lub nowszy
-
Mint 17.1 lub nowszy
-
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
-
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
-
CentOS 6.4 lub nowszy
-
Fedora 21 lub nowszy
-
OpenSUSE 13.2 lub nowszy
-
ArchLinux (tylko 64-bitowy)
-
Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
-
Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
-
Uwagi:
-
Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach, zalecamy procesor czterordzeniowy lub szybszy.
-
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej obsługującej OpenGL 2.0 lub wyższą.
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
720p HD: 1,2 Mb/s (przesyłanie/pobieranie) 1080p HD: 3,8Mb/s/3,0Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Okres ważności linku
W przypadku spotkania zaplanowanego link jest aktywny do momentu odbycia się spotkania.
Link dostępowy do konkretnego spotkania
https://us05web.zoom.us/j/81960761079?pwd=wOmfubogbfvcKKa42chaAJx6y4oPUp.1