UX Designer (Figma + AI) - Kierunek Rozwój / Małopolski Pociąg do Kariery / Graj po Zielone - STYCZEŃ 2024 - kurs
UX Designer (Figma + AI) - Kierunek Rozwój / Małopolski Pociąg do Kariery / Graj po Zielone - STYCZEŃ 2024 - kurs
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób poszukujących możliwości rozwoju kariery w zakresie projektowania aplikacji, interfejsów, stron internetowych i doświadczeń użytkowników.
Uczestnicy kursu nie muszą mieć wcześniejszego doświadczenia w zakresie projektowania, czy też programowania. W kursie mogą wziąć udział zarówno osoby, które myślą o przyszłej pracy w roli UX Designera, specjaliści sektora zielonej gospodarki, czy też project managerowie.
Usługa adresowana również do uczestników Projektu Kierunek – Rozwój, Małopolski Pociąg do Kariery, mBony+, dofinansowań w ramach FESL 6.6 i 10.17 na terenie województwa śląskiego, a także dla uczestników innych programów dofinansowań.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji22-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestnika do projektowania przyjaznych użytkownikom aplikacji, interfejsów oraz stron internetowych, a także wykorzystania podejścia Design Thinking, narzędzia do prototypowania (Figma) oraz elementów sztucznej inteligencji (AI) w procesie projektowania (z naciskiem na zasobooszczędność oraz projektowanie ekologiczne i wspierające cele zrównoważonego rozwoju).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Samodzielnie projektuje interfejsy aplikacji i stron internetowych | Kryteria weryfikacji omawia techniki Design Thinking, MVP, Mobile First | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji tworzy scenariusze użycia i Persony | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzie Figma do prototypowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przeprowadza testy użyteczności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy Journey Maps i projektuje Architekturę Informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji projektuje rozwiązania wpływające pozytywnie na środowisko, np. aplikacje środowiskowe czy rozwiązania z zakresu IoT - w zgodzie z wymogami zrównoważonego rozw. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji implementuje w tworzonych projektach rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju (m.in. pozytywnie wpływające na energo- i zasobooszczędność: upraszczenie ścieżki użytkownika, lazy loading, dark mode, zm. liczby odwołań itd. - w tym w zgodzie z 6R) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wspólpracuje z innymi członkami zespołu oraz klientami | Kryteria weryfikacji wykorzystuje Miro w celu komunikacji i współpracy z innymi członkami zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia techniki skutecznego prowadzenia wywiadu z klientem oraz prezentacji proponowanego rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje umiejętności ogólne niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne poglądy na temat zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje zasady środowiskowe 6R w kontekście TIK (rethink, refuse, reduce, reuse, recycle, recover) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje sposoby projektowania aplikacji pod kątem ich wpływu środowiskowego (m.in. zmniejszenie zużycia energii i innych zasobów w aplikacjach) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs dedykowany jest osobom zainteresowanym tworzeniem nowoczesnych aplikacji i stron internetowych - wykorzystując podejście Design Thinking oraz metody UX.
Rozwój kariery w tej dziedzinie oferuje obecnie znaczące możliwości i zapewnia mocną pozycję na rynku pracy. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu elementów sztucznej inteligencji (AI) w procesie projektowania, uczestnicy kursu będą mogli zgłębić wiedzę na temat automatyzacji testów użyteczności, personalizacji doświadczeń użytkowników oraz tworzenia bardziej intuicyjnych i interaktywnych rozwiązań, co jeszcze bardziej zwiększa ich wartość na rynku pracy i pozwala na projektowanie rozwiązań na najwyższym poziomie innowacyjności.
--
STRUKTURA KURSU:
Szkolenie obejmuje 68h lekcyjnych (45 min) (tj. w przeliczeniu 51h zegarowych (60 min)) zajęć na żywo w formie praktycznych warsztatów oraz inspirujących wykładów - przez cały czas z trenerem. Zajęcia odbywają się 2x w tygodniu online (pn/śr lub wt/czw) oraz w wybrane soboty.
Grupa liczy maksymalnie 12-16 osób i jest jedną z najmniejszych grup na rynku.
1. Wprowadzenie do User Experience
Zrozumienie, czym jest proces projektowy oraz jego ogólne założenia, jak również zapoznanie się z podstawowymi pojęciami związanymi z UX Design.
Wprowadzenie do zielonej gospodarki i jej wyzwań. Zrozumienie roli technologii cyfrowych we wspieraniu zielonej gospodarki oraz w jaki sposób odpowiednie projektowanie ma wpływ na realizację celów Zielonego Ładu.
2. Proces projektowy i zbieranie wymagań biznesowych
Zagadnienia i narzędzia związane z analizą biznesową, m.in.:
- czym jest i o co należy pytań szeroko rozumiany "biznes"
- techniki prowadzenia wywiadu z klientem
- Business Model Canvas
- analiza i optymalizacja pod kątem efektywności energetycznej i zasobooszczędności
- jak w praktyce założenia biznesowe i środowiskowe wpływają na finalny kształt projektu
3. Badania Użytkowników
Znaczenie badań jako kluczowego elementu leżącego u podstaw projektowania, m.in.:
- grupy fokusowe
- card sorting
- analizy eksperckie
- eyetracking
- badania laboratoryjne
- testy A/B
- clicktracking
- zdalne badania z użytkownikami
4. Zasady dobrego projektowania
Jak w praktyce projektować spójne, bardziej wydajne produkty cyfrowe - oparte o przejrzystej strukturze i nawigacji:
- znaczenie architektury informacji oraz sposoby jej definiowania
- top 5 błędów nawigacyjnych, których musisz unikać
- ekologiczne projektowanie interfejsów zgodnie z zasadami 6R (rethink, refuse, reduce, reuse, recycle, recover)
- projektowanie interfejsów minimalizujących ślad węglowy, zużycie energii i zasobów
- optymalizacja zasobów cyfrowych (np. kompresja obrazów, lazy loading itd) w celu zmniejszenia zużycia zasobów
5. Prototypowanie i testowanie
Tworzenie projektów oraz efektywnych "wireframów" w Figmie - jednym z najpopularniejszych programów do prototypowania, w tym m.in.:
- mobile-first design
- bainstorming
- szkicowanie makiet
- tworzenie interaktywnych prototypów
6. Warsztaty Design Thinking
Wykorzystanie całej zdobytej wiedzy podczas praktycznych warsztatów, w ramach których zaprojektujesz własną aplikację. Przejdź samemu proces projektowy i dokładnie przeanalizuj etapy na konkretnym przykładzie.
Uczestnicy pracują nad realnymi projektami związanymi z zieloną gospodarką (np. aplikacja / system do monitorowania zużycia energii lub zarządzania odpadami, rozwiązania z zakresu IoT, rozwiązania wpływające pozytywnie na środowisko (aplikacje promujące zrównoważony rozwój itd.).
7. Grande Finale
Podsumowanie całych zajęć, czas na podsumowanie projektów, pytania na temat pracy oraz dalszej kariery.
Całość zajęć prowadzona jest na żywo online.
Poza zajęciami na żywo (online, wirtualna klasa), uczestnicy otrzymują dodatkowe zadania do pracy w domu, z możliwością kontaktu z prowadzącym również poza zajęciami (na platformie Slack).
Aby osiągnąć zakładany cel realizacji usługi, uczestnik powinien być obecny w trakcie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym.
Usługi szkoleniowe realizowane są w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) Przewidziane są przerwy podczas zajęć 6 godzinnych, które zostały uwzględnione w harmonogramie usługi, jednak nie wliczają się do ilości godzin samej usługi.
--
Szkolenie prowadzi do nabycia umiejętności zawodowych i cyfrowych, niezbędnych do podjęcia pracy w wielu sektorach zielonej gospodarki - prowadzone jest z naciskiem na projektowanie ekologiczne (w tym z wykorzystaniem zasad 6R) i wspierające cele zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy pracują nad realnymi projektami związanymi z wybranymi sektorami zielonej gospodarki (energetyka odnawialna, analizy środowiskowe, systemy do zarządzania gospodarką odpadami, aplikacje promujące zrównoważony rozwój - np. aplikacja / system do monitorowania zużycia energii lub zarządzania odpadami, rozwiązania z zakresu IoT, aplikacja promująca zrównoważony rozwój itd.).
Kurs uczy projektowania interfejsów i doświadczeń użytkowników w sposób, które nie tylko spełniają ich potrzeby, ale również wspiera cele zrównoważonego rozwoju. W zielonej gospodarce, której priorytetem jest minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko, rola UX Designera staje się kluczowa w tworzeniu narzędzi, które promują ekologiczne postawy i umożliwiają efektywne wykorzystanie zasobów.
Umiejętności zdobyte na kursie są przydatne m.in. do projektowania zrównoważonych interfejsów użytkownika oraz tworzenia narzędzi wspierających efektywność energetyczną (m.in. interfejsy systemów pomocnych w monitorowaniu i redukcji zużycia energii, tworzenie stron i aplikacji wspierających działania proekologiczne, oszczędność surowców, monitorowanie jakości powietrza, zarządzanie odpadami, czy też wsparcie recyklingu).
Uczestnicy uzyskują również umiejętności projektowania rozwiązań cyfrowych w sposób minimalizujący niepotrzebne zużycie zasobów, takich jak energia, czy pamięć. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią samodzielnie projektować intuicyjne, efektywne i zrównoważone rozwiązania cyfrowe.
Zakres tematyczny szkolenia wynika Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 - Inteligentne Śląskie:
- Inteligentna specjalizacja: Technologie informacyjne i komunikacyjne;
- Technologie: (i) technologie wytwarzania oprogramowania, (ii) technologie przemysłowych systemów informatycznych, (iii) technologie wspierające sektor tworzenia gier komputerowych.
Jak również jest zgodny z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego nalata 2019 - 2030, tj. m.in. z obszarem technologii “technologie informacyjne i telekomunikacyjne”, grupy technologii: “technologie informacyjne”.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wstęp do UX oraz praca koncepcyjna nad projektem, proc. proj., podst. pojęcia, rola techn. cyfrowych we wspieraniu ziel. gosp. (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Modelowanie biznesowe i desk research (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Przerwa | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Badania ilościowe + jakościowe (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Narzędzia AI w procesie UX (chat GTP, dovetail.com)(on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Strategia i definiowanie produktu, customer journey, persony (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Maciej Pikuła | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Architektura informacji i flow produktu (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Maciej Pikuła | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Narzędzia AI w prototypowaniu + Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Narzędzia AI w prototypowaniu + Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Przerwa | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Narzędzia AI w prototypowaniu + Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Marta Jamróz | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przygotowanie i prowadzenie badań użyteczności + Przygotowanie do testów użyteczności / pisanie scenariusza (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Magdalena Kamińska | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Przygotowanie do testów użyteczności / pisanie scenariusza (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Magdalena Kamińska | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przygotowanie makiet do testów, ekologiczne projektowanie, możliwość implementacji zasad 6R (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Magdalena Kamińska | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kamińska | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Ilościowe i jakościowe sposoby optymalizacji produktu (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Magdalena Kamińska | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Poprawki produktu na podstawie badań (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Magdalena Kamińska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Prezentacja wyników pracy oraz praca z klientem, praca z zespołem wdrożeniowym + Podsumowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Maciej Pikuła | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja efektów uczenia się (test w formie cyfrowej) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto75,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Pikuła
Lipiec 2022 - obecnie, UX Designer, Allegro, Październik 2020 - Czerwiec 2022, Junior UX/UI Designer, AIC S.A, Styczeń 2019 - Maj 2020 , Manager, Projektant graficzny, Smooth The Fruit, Wrzesień 2021 - Marzec 2022, kurs Akademia UX UI - UX/UI designer
Posiada dośw. w zakresie ziel. komp. W okresie ost. 5 lat: m.in.: zmniejszenie liczby maili generowanych i wysyłanych przez platformę do sprzedających, skutkujący zmniejszeniem śladu węglowego i mniejszym zużyciem zasobów opt. strony firmy z branży retail, pod kątem skrócenia przebywania użytkown. na stronie (zmniejszenie zużycia energii)
upr. i skrócenie ścieżki w kontekście uzupełniania danych na koncie użytk. (zmn. zuż. zasobów, zmn. zuż. energii).
Lidia Aksiuk
Dośw.: 2022 – ob., UX Designer, Media4U e-Commerce Agency, 2023 – ob., Wykł, Collegium Da Vinci, kwi 2022 – ob., Mentor. Design Mentorship, 2020 – 2022, Strateg, RiverWood.pl, 2020 – 2022, UX Designer, Researcher. AF.agency, 2020 – 2020, Junior UX designer, Quantum Ltd, 2019 – 2020, Analyst with Russian and English, Tiktok. Wykszt.: User Expierence Design, SWPS (2021), Komunikacja europejska, UAM (2018), Ukrainian Academy of Printing Ukrainian Academy of Printing, Bachelor of Fine Arts - BFA, Publishing and editing/ Journalism (2016).
Posiada dośw. w zakresie ziel. komp. W okresie ost. 5 lat: m.in.: opty. grafik i minim. kodu w proj. w celu szybsz. ład. się red. zbędnych funkcji i obniżenie wymagań techn. oraz zas. potrzebnych do obsługi projektowanego produktu cyfr. proj. dla Bakomy optymalizującego i przysp proces zamówień, promującego ekologiczne postawy (zasobooszcz., energooszcz.).
Magdalena Kamińska
Doświadczenie: 2024 - obecnie, Senior Product Designer, Careem, 2021 – 2024, Senior UX Designer, Netguru, 2022 –obecnie, Zależy, co? Co Host, Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Audible, 2020 –obecnie, Freelancer , UX Monster, 2020 – 2021, UX Designer, Mobee Dick, 2020 - 2020, UX Designer, Saatchi $ Saatchi, 2017 - 2020, UX Designer $ Researcher, Junior UX Designer, Overlap.studio, 2016, Juniot Conversion Rate Optimizer, Conversion, 2014 - 2016, Product Manager, Consultant, Fundacja Intelligent Technologies. Wykszt.: psychologia, socjologia (nieuk.), UW, Analiza biznesowa dla projektantów UX, Creative Skills for Innovation Projektanci Innowacji PFR, Google Tag Manager, SCRUM.
Posiada dośw. w zakresie ziel. komp. W okresie ost. 5 lat: m.in.: real. proj. nowej strony dla GIS, opt. ścieżek użytk., skutkująca bardziej zoptymalizowanym kodem, mniejszą ilością zapytań do API i szybszym ładowaniem się strony, real. proj. strony dla firmy z branży odzyskiwania odpadów.
Marta Jamróz
Doświadczenie: 2021 – obecnie, Product Designer, Netguru, 2018 – obecnie, Web Design Bases Tutor,Uniwersytet Jagieloński, 2016 – 2021, Graphic Designer, balsamstudio, 2015, Junior Designer, Umana Creative Studio, 2014, Junior Book Designer, Lettra-Graphic. Wykszt.: mgr, Edytorstwo, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie (2016).
Posiada dośw. w zakresie ziel. komp. W okresie ostatnich 5 lat: m.in.: proj. strony zoptymalizowanej pod kątem zużycia energii (org. liczby animacji, skrócenie czasu ładowania oraz zastosowanie ciemnych motywów (dark mode), wdrażanie iteracyjnego designu w celu minimalizowania zbędnych zmian w projektach, real. projektów w zakresie dostępności WCAG - produkty cyfrowe dostępne dla jak najszerszego grona użytkowników, co przyczynia się do zmniejszenia potrzeby tworzenia dodatkowych rozwiązań, proj. strony fundacji promującej ekologiczne postawy).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
- dostęp do materiałów oraz ćwiczeń podsumowujących zdobytą wiedzę (materiały on-line formie pdf,html, jupyter notebook)
- zbiory danych wykorzystywane podczas ćwiczeń;
- bezpłatną licencję edukacyjną na wybrane IDE Jetbrains;
- dostęp do kanałów Slack dedykowanych szkoleniu;
- dostęp do nagrań z odbytych zajęć.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy kursu nie muszą mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie User Experience. W szkoleniu mogą wziąć udział m.in. osoby, które myślą o przyszłej pracy w roli UX Designera, jak rownież project managerowie, eksperci z sektora zielonej gospodarki zainteresowani tworzeniem bardziej ergonomicznych i zrównowazonych środowiskowo interfejsów użytkownika, developerzy czy testerzy.
W przypadku korzystania z dofinansowania, warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się przez BUR wraz z podaniem aktualnego ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
- zapisanie się w BUR nie jest jednoznaczne z zarezerwowaniem miejsca. W celu potwierdzenia miejsca prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny, mailowy, lub za pośrednictwem messengera albo www
- zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek Rozwój
- usługi dedykowane również uczestnikom innych programów dofinansowań
- zdobyte kompetencje dotyczą cyfrowej transformacji
- zakres tematyczny szkolenia jest zgodny m.in. z RSI dla Woj. Śląskiego 2030 oraz Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego
- podstawa zwolnienia z VAT: Dz.U.2013.1722, art. 3, ust. 1, pkt. 14 - usł. kszt. zaw. lub przekw. zaw., fin. w co najmniej 70% ze środków publ. - podstawa zwolnienia jest każdorazowo weryfikowana w stosunku do danego Uczestnika.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone są w czasie rzeczywistym na platformie Zoom, wraz z dostępem do kanałów grupowych na platformie Slack.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer / laptop / lub inne urządzenie ze stałym dostępem do internetu, wyposażone w kamerę internetową
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- szybkość pobierania / przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s, zalecana: 4 Mb/s / 512 kb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do zajęć oraz materiałów:
- przeglądarka internetowa
- Zoom w wersji bezpłatnej dla użytkownika
Uczestnicy otrzymują linki do spotkań przed każdymi zajęciami. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest aktywny w godzinach wskazanych na karcie usługi.