Specjalista e-commerce Specjalista sprzedaży internetowej Kod zawodu: 243109
Specjalista e-commerce Specjalista sprzedaży internetowej Kod zawodu: 243109
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Specjalista e-commerce jest dla osób, które:
- prowadzą sklep internetowy, ale chcą się nauczyć jeszcze lepiej wykorzystywać jego potencjał i prezentować ofertę,
- samodzielnie zarządzają sprzedażą swoich produktów i usług, a ich celem jest zwiększenie sprzedaży i przychodów,
- chcą pracować na własnych zasadach, budując swoją markę i biznes,
- myślą o tym, aby zmienić kierunek swojej kariery zawodowej na bardziej dynamiczną i rozwojową branżę,
- chcą nauczyć się wykorzystywać w pracy kompetencje miękkie, porozumiewać się z klientami, współpracownikami,
- marzą o pracy nad złożonymi projektami e-commerce, co może znacząco podnieść ich wartość na rynku pracy.
- potrzebują wiedzy, jak połączyć umiejętności techniczne z biznesowymi aspektami e-commerce.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji24-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończeniu programu rozwojowego Specjalista e-commerce Specjalista sprzedaży internetowej Kod zawodu: 243109 kursant będzie:- posiadał umiejętność precyzyjnego targetowania reklam PPC,
- potrafił ułożyć efektywną strategię SEO. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania sprawiają, że sklep będzie łatwiejszy do znalezienia przez potencjalnych klientów, zwiększając ruch i sprzedaż,
- pozna przepisy prawne dotyczące e-commerce.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Twój sklep internetowy będzie wyglądał profesjonalnie. | Kryteria weryfikacji Sprawnie obsługuje pod względem technicznym dowolną platformę e-commerce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ułożysz efektywną strategię SEO. | Kryteria weryfikacji Przeanalizujesz sytuację wyszukiwarek, zoptymalizujesz je pod kątem słów kluczowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zyskasz wiedzę na temat automatyzacji procesów biznesowych, co pozwala na oszczędność czasu i zasobów. | Kryteria weryfikacji Wprowadzisz automatyzację w procesach e-commerce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Lepsza prezentacja i opis oferty sklepu przyciągną więcej klientów, dzięki czemu zbudujesz zaufanie do marki. | Kryteria weryfikacji Opiszesz i stworzysz profesjonalnie produkty w sklepie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania sprawiają, że sklep będzie łatwiejszy do znalezienia przez potencjalnych klientów, zwiększając ruch i sprzedaż. | Kryteria weryfikacji Spowodujesz ruch na stronie/sklepie, będziesz miał wpływ na lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęSmart Brand Joanna Ceplin
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSmart Brand Joanna Ceplin
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Usługa o charakterze zawodowym
- Kształcenie KKZA.35. - Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji
Program
Program
Syllabus
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
| DATA | TEMAT WYKŁADU | WYKŁADOWCA |
1 | 25.02.2025 | Zajęcia organizacyjne (czy są potrzebne/czy są omawiane treści merytoryczne) | Anna Zalewska |
2 | 04.03.2025 | Pierwsze kroki w biznesie e-commerce | Daniel Chruściński i Maciej Jeżewski |
3 | 11.03.2025 | Marketing internetowy dla e-commerce - SEO 1
| Damian Jędrzejewski i Grzegorz Furdyna |
4 | 13.03.2025 | Content marketing i copywriting dla e-commerce | Anna Zalewska |
5 | 18.03.2025 | Stawiamy własny sklep internetowy | Grzegorz Furdyna |
6 | 20.03.2025 | Marketing internetowy dla e-commerce - SEO 2 | Damian Jędrzejewski i Grzegorz Furdyna |
7 | 25.03.2025 | Marketing internetowy dla e-commerce - PPC 1 | Daniel Chruściński |
8 | 27.03.2025 | Marketing internetowy dla e-commerce - PPC 2 | Daniel Chruściński |
9 | 01.04.2025 | Marketing dla e-commerce - budowanie relacji z klientem w social mediach | Anna Zalewska |
10 | 03.04.2025 | Komunikacja z klientem | Maciej Jeżewski |
11 | 08.04.2025 | Obsługa sprzedaży i bieżące zarządzanie sklepem | Piotr Kortyla |
12 | 10.04.2025 | Prawne aspekty biznesu e-commerce | Paula Skrzypecka |
13 | 15.04.2025 | Przygotowanie do egzaminu i sesja Q&A | Anna Zalewska |
14 | 08-10.05.2025 | Egzamin [I termin] |
|
15 | 22-24.05.2025 | Egzamin [II termin] |
|
WYKŁADOWCY:
Anna Zalewska
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu.
Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
Grzegorz Furdyna
Team leader SEO Agencja Widoczni
Specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Doświadczony front end developer, ma na koncie rozwój platformy e-commerce dla znanej marki. Absolwent studiów informatycznych i doświadczony specjalista marketingu internetowego dla e-commerce.
Maciej Jeżewski
Pełnomocnik zarządu ds. spraw relacji z klientami
Ma kilkanaście lat doświadczenia w zakresie sprzedaży i budowy relacji z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.
Daniel Chruściński
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości, Agencja Widoczni
Menadżer Działu Optymalizacji Konwersji w Agencji Widoczni. Od ponad 10 lat realizuje kampanie dla klientów i doradza specjalistom w zakresie Google Ads, Facebook Ads, raportowania i analityki internetowej.
Damian Jędrzejewski
Starszy specjalista ds. pozycjonowania i Koordynator zespołu SEO
Inżynier informatyki ze specjalnością e-commerce. Samodzielnie zarządza projektami pozycjonowania stron internetowych. Prowadzi kompleksowe projekty SEO dla sklepów, od strategii po realizację i optymalizację.
Piotr Kortyla
Starszy specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta zdobywał w sklepach internetowych, a także we własnym biznesie e-commerce. Doradza w sprawie rozwoju biznesu sklepom internetowym, także tym o światowym zasięgu.
Paula Skrzypecka
Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal
Doktorka nauk prawnych i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, w tym wdrażaniu narzędzi AI, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina oraz wspiera prawnie projekty działające (lub dopiero planujące działać) w WEB 3. Obsługuje prawnie firmy technologiczne od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Zajęcia organizacyjne (czy są potrzebne/czy są omawiane treści merytoryczne) | Prowadzący Anna Zalewska | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Pierwsze kroki w biznesie e-commerce | Prowadzący Daniel Chruściński | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Marketing internetowy dla e-commerce - SEO 1 | Prowadzący Damian Jędrzejewski | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Content marketing i copywriting dla e-commerce | Prowadzący Anna Zalewska | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Stawiamy własny sklep internetowy | Prowadzący Grzegorz Furdyna | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Marketing internetowy dla e-commerce - SEO 2 | Prowadzący Damian Jędrzejewski | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Marketing internetowy dla e-commerce - PPC 1 | Prowadzący Daniel Chruściński | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Marketing internetowy dla e-commerce - PPC 2 | Prowadzący Daniel Chruściński | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Marketing dla e-commerce - budowanie relacji z klientem w social mediach | Prowadzący Anna Zalewska | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Komunikacja z klientem | Prowadzący Maciej Jeżewski | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Obsługa sprzedaży i bieżące zarządzanie sklepem | Prowadzący Pozostali wykładowcy programu podani w harmonogramie ramowym szkolenia. | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Prawne aspekty biznesu e-commerce | Prowadzący Pozostali wykładowcy programu podani w harmonogramie ramowym szkolenia. | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przygotowanie do egzaminu i sesja Q&A | Prowadzący Anna Zalewska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto139,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,29 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Pozostali wykładowcy programu podani w harmonogramie ramowym szkolenia.
Anna Zalewska
Menadżerka marketingu w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.
Grzegorz Furdyna
Maciej Jeżewski
Ma kilkanaście lat doświadczenia w zakresie sprzedaży i budowy relacji
z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.
Daniel Chruściński
Menadżer Działu Optymalizacji Konwersji w Agencji Widoczni. Od ponad 10 lat realizuje kampanie dla klientów i doradza specjalistom w zakresie Google Ads, Facebook Ads, raportowania i analityki internetowej.
Damian Jędrzejewski
Inżynier informatyki ze specjalnością e-commerce. Samodzielnie zarządza projektami pozycjonowania stron internetowych. Prowadzi kompleksowe projekty SEO dla sklepów, od strategii po realizację i optymalizację.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting. Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone sa w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl Dostęp do zajęć/nagrań ważny jest przez 12 miesięcy od momentu zakończenia szkolenia. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie https://imok.edu.pl/specjalista-sprzedazy-internetowej/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM. Materiały dydaktyczne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
2. Minimalne wymgania sprzętowe, jakie musi spełniać komuter Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainsalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7,8,10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. ( Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Abdroid z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4. Niezbędene oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open office lub Microsoft office.
5. Linki do zajęć ważne są PRZEZ 12 miesiecy od daty zakupu.
6. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie:https://imok.edu.pl/specjalista-sprzedazy-internetowej/