Sztuczna inteligencja w kreatywności i sztukach wizualnych
Sztuczna inteligencja w kreatywności i sztukach wizualnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są artyści, designerzy i marketerzy, którzy pragną wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej twórczości. Uczestnicy powinni mieć podstawową znajomość narzędzi cyfrowych i otwartość na nowe technologie, co umożliwi im efektywne wdrożenie AI w swoich projektach. Szkolenie jest skierowane do osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań w sztukach wizualnych oraz marketingu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do rozwinięcia kompetencji uczestników w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w procesach twórczych i projektowych. Celem edukacyjnym jest wzbogacenie ich kreatywności oraz umiejętności technicznych, co pozwoli na tworzenie nowoczesnych i interaktywnych dzieł sztuki. Uczestnicy zdobędą wiedzę potrzebną do integrowania AI w swoich projektach, co zwiększy ich konkurencyjność na rynku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje sztuczną inteligencję i jej znaczenie w sztukach wizualnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia zrozumienie definicji AI oraz jej historyczny rozwój w kontekście sztuki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje rolę AI w procesie kreatywności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje, w jaki sposób AI wspiera proces twórczy oraz omawia przykłady artystów korzystających z AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy własne dzieło sztuki przy użyciu narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje gotowe dzieło sztuki stworzone z wykorzystaniem narzędzi AI (np. DALL-E, Midjourney). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy krótką animację wspieraną przez AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia animację wykonaną przy użyciu oprogramowania do animacji z AI (np. Adobe Character Animator). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje interaktywne doświadczenie wizualne z użyciem AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje stworzone interaktywne doświadczenie, wykorzystując odpowiednie techniki i narzędzia AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy strategię marketingową z wykorzystaniem AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje strategię marketingową, która uwzględnia wykorzystanie AI do analizy rynku i promocji sztuki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje wizualizację danych przy użyciu narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje wizualizację danych, która została stworzona z użyciem narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy dzieło sztuki generatywnej przy użyciu AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje własne dzieło sztuki generatywnej, zrozumienie powiązań między AI a sztuką generatywną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje z wykorzystaniem AI, stosując odpowiednie narzędzia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy projekt graficzny przy użyciu narzędzi wspomagających projektowanie (np. Canva, Figma) i prezentuje go. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje prezentację swoich prac z wykorzystaniem AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia swoje prace, demonstrując umiejętność korzystania z AI w swoim procesie twórczym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy profesjonalne portfolio online z wykorzystaniem narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje swoje portfolio, które zostało stworzone z wykorzystaniem narzędzi AI i spełnia kryteria estetyki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji w Sztukach Wizualnych
Moduł 1: Wprowadzenie do AI, - Zajęcia teoretyczne
Zajęcia teoretyczne:
-Anna Hrynyszyn
- Definicja sztucznej inteligencji
- Historia AI i jej rozwój w kontekście sztuk wizualnych
- Przykłady zastosowań AI w sztuce
Moduł 2: AI a kreatywność - Zajęcia teoretyczne
Zajęcia teoretyczne:
-Anna Hrynyszyn
- Analiza kreatywności: czym jest i jak AI może ją wspierać
- Case studies artystów wykorzystujących AI
- Etyka i kontrowersje związane z AI w sztuce
Dzień 2: Rozwijanie Umiejętności i Technologii AI
Moduł 3: Narzędzia AI w tworzeniu sztuki - Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Zajęcia teoretyczne:
-Marcin Połacik
- Przegląd dostępnych narzędzi AI (np. DALL-E, Midjourney, Runway ML)
- Praktyczne przykłady wykorzystania narzędzi AI w tworzeniu grafik
Zajęcia praktyczne:
- Marcin Połacik
- Tworzenie pierwszej pracy sztuki przy użyciu AI
Moduł 4: AI w animacji - Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Zajęcia teoretyczne:
- Marcin Połacik
- Wprowadzenie do animacji wspieranej przez AI
- Analiza narzędzi i oprogramowania do animacji z AI (np. Adobe Character Animator)
Zajęcia praktyczne:
- Marcin Połacik
- Stworzenie krótkiej animacji przy użyciu AI
Moduł 5: Interaktywne doświadczenia z AI - Zajęcia teoretyczne
Zajęcia teoretyczne:
- Marcin Połacik
- Przegląd interaktywnych projektów wykorzystujących AI
- Techniki tworzenia interaktywnych doświadczeń wizualnych
- Przykłady gier i aplikacji z zastosowaniem AI
Moduł 6: AI w marketingu i promocji sztuki - Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Zajęcia teoretyczne:
- Marcin Połacik
- Jak wykorzystać AI do analizy rynku i trendów
- Zastosowanie AI w kampaniach marketingowych i social media
Zajęcia praktyczne:
- Marcin Połacik
- Tworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem AI
Dzień 3: Integracja AI w Proces Twórczy
Moduł 7: Tworzenie wizualizacji danych za pomocą AI - Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Zajęcia teoretyczne:
- Marcin Połacik
- Wprowadzenie do wizualizacji danych i AI
- Narzędzia do wizualizacji danych (np. Tableau, Power BI)
Zajęcia praktyczne:
- Marcin Połacik
- Tworzenie wizualizacji danych z wykorzystaniem AI
Moduł 8: AI w sztuce generatywnej - Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Zajęcia teoretyczne:
- Marcin Połacik
- Zrozumienie sztuki generatywnej i jej powiązań z AI
- Analiza przykładów sztuki generatywnej
Zajęcia praktyczne:
- Marcin Połacik
- Tworzenie własnych dzieł sztuki generatywnej
Moduł 9: Projektowanie z AI - Zajęcia teoretyczno-praktyczne
Zajęcia teoretyczne:
-Anna Hrynyszyn
- Integracja AI w procesie projektowania - narzędzia do wspomagania projektowania (np. Canva, Figma)
Zajęcia praktyczne:
-Anna Hrynyszyn
- Warsztaty praktyczne: Tworzenie projektu graficznego z użyciem AI
Moduł 10: Zastosowanie AI w sztuce współczesnej - Zajęcia teoretyczne
Zajęcia teoretyczne:
-Anna Hrynyszyn
- Wpływ AI na sztukę współczesną
- Przykłady wystaw i projektów artystycznych wykorzystujących AI
- Przyszłość sztuki w erze AI
Egzamin -
- Robert Lamczyk
Szkolenie kończy się egzaminem w ostatnim dniu szkolenia tj. 16.02.2025r godzina 17:15 - 18:00 oraz walidacją w tym samym dniu o godzinie 16:30-17:15. Egzamin prowadzony przez wyznaczoną osobę do walidacji. Certyfikacja przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji tj. SCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
Szkolenie prowadzone w godzinach zegarowych, w formie zajęć teoretyczno-praktycznych, tzn. Szkolenie w formie zajęć teoretyczno-praktycznych łączy przekazywanie wiedzy teoretycznej z praktycznym jej zastosowaniem. Uczestnicy zdobywają informacje poprzez wykłady i prezentacje, a następnie wykorzystują je w praktyce podczas warsztatów i ćwiczeń w ramach każdego modułu szkolenia, gdzie ten zapis został zastosowany.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
Podczas szkolenia przeprowadzone zostaną pre-testy oraz post-testy wiedzy, egzamin końcowy.
Egzamin po szkoleniu potwierdza zdobycie kwalifikacji.
Podczas szkolenia odbędzie się:
- 13 godzin i 45 minut zajęć teoretycznych
- 6 godzin zajęć praktycznych
- 9 przerw po 15 minut
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Moduł 1: Wprowadzenie do AI - Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Przerwa | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Moduł 2: AI a kreatywność - Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Moduł 3: Narzędzia AI w tworzeniu sztuki - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Przerwa | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Moduł 3: Narzędzia AI w tworzeniu sztuki - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Moduł 4: AI w animacji - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Przerwa | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Moduł 4: AI w animacji - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Moduł 5: Interaktywne doświadczenia z AI - Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Przerwa | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Moduł 5: Interaktywne doświadczenia z AI - Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Moduł 6: AI w marketingu i promocji sztuki - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Przerwa | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Moduł 6: AI w marketingu i promocji sztuki - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Moduł 7: Tworzenie wizualizacji danych za pomocą AI - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Przerwa | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Moduł 7: Tworzenie wizualizacji danych za pomocą AI - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Moduł 8: AI w sztuce generatywnej - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Przerwa | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Moduł 8: AI w sztuce generatywnej - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Marcin Połacik | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Przerwa | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Moduł 9: Projektowanie z AI - Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Przerwa | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Moduł 10: Zastosowanie AI w sztuce współczesnej - Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Egzamin | Prowadzący SCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,33 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Hrynyszyn
Marcin Połacik
Doświadczenie zdobywał jako lektor i spiker radiowy. Od ośmiu lat właściciel i pomysłodawca agencji kreatywnej. Członek zarządu w agencji marketingowej. Realizował szkolenia dla instytucji edukacyjnych i samorządowych, przedstawicieli różnych grup społecznych i zawodów, a także osób zagrożonych wykluczeniem. Zajęcia prowadził w formie zamkniętych i otwartych szkoleń w firmach prywatnych i państwowych, urzędach, szkołach i uczelniach. Od wielu lat współpracuje z Centrum Szkoleniowo-Doradczym w Zabrzu oraz Niepublicznym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Mysłowicach. Specjalizuje się w szkoleniach informatycznych na poziomie podstawowym i zaawansowanym, w szkoleniach z działalności biznesowej w świecie cyfrowym, a także w szkoleniach z wystąpień publicznych i emisji głosu.
SCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania własne trenerów - prezentacje, skrypty szkoleniowe. Materiały potrzebne do zajęć praktycznych.
Informacje dodatkowe
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi