Zaawansowane techniki SEO: Optymalizacja, Linkbuilding i Audytowanie Stron
Zaawansowane techniki SEO: Optymalizacja, Linkbuilding i Audytowanie Stron
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby posiadające podstawową wiedzę z zakresu SEO.
- Specjaliści ds. marketingu online, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności.
- Webmasterzy i administratorzy stron internetowych zainteresowani technicznym SEO.
- Właściciele firm i sklepów internetowych, którzy chcą poprawić widoczność swojej strony.
- Pracownicy agencji marketingowych oraz interaktywnych, oferujących usługi SEO.
- Freelancerzy zajmujący się SEO i pozycjonowaniem, pragnący rozwijać swoje kompetencje.
- Osoby, które chcą zrozumieć działanie algorytmów Google oraz zarządzać zaawansowanymi działaniami SEO.
- Osoby poszukujące skutecznych metod na zwiększenie współczynnika konwersji i ruchu organicznego.
- Uczestnicy zainteresowani audytami SEO, linkbuildingiem oraz optymalizacją mobilną stron.
- Profesjonaliści chcący prowadzić zaawansowane działania SEO na wyższym poziomie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego przeprowadzania audytów SEO, optymalizacji technicznej stron oraz efektywnego linkbuildingu. Szkolenie przygotowuje do analizowania stron pod kątem technicznym, projektowania strategii linkbuildingu zwiększając widoczność w wyszukiwarkach oraz używania narzędzi analitycznych jak GSC do monitorowania i dostosowywania strategii SEO. Szkolenie przygotowuje do lepszego pozycjonowania i większego ruchu na stronie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W efekcie uczestnik projektuje treści dostosowane do poszczególnych podstron, uwzględniając przy tym optymalną strukturę oraz efektywne linkowanie wewnętrzne, co ma na celu poprawę nawigacji użytkownika oraz wzmacnianie SEO strony. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia i definiuje odpowiednie słowa kluczowe do treści na stronie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Projektuje treści dostosowane do poszczególnych podstron z uwzględnieniem optymalnej struktury i linkowania wewnętrznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się W efekcie uczestnik charakteryzuje zasady linkbuildingu i potrafi tworzyć strategię pozyskiwania wartościowych linków. | Kryteria weryfikacji Definiuje i projektuje strategię linkbuildingu, uwzględniając różne źródła linków i ryzyka związane z karami Google. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się W efekcie uczestnik ocenia czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarce, w tym znaczenie i właściwe użycie znaczników META: tytułów i opisów, oraz optymalizuje treści pod kątem słów kluczowych, mając na uwadze ich wpływ na widoczność i ranking strony. | Kryteria weryfikacji Ocenia czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarce, w tym znaczniki META: tytuły i opisy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści pod kątem słów kluczowych oraz planuje strategię paginacji w serwisie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pre-test
Moduł 1:
- Algorytmy w Google – od czego są?
- Wyniki naturalne vs płatne – kiedy stosować i jak?
- Analiza i dobór słów kluczowych
- Budowanie treści na poszczególne podstrony
- Struktura strony i linkowanie wewnętrzne
Moduł 2:
- Czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarce
- Znaczniki META: tytuły i opisy
- Optymalizacja treści pod słowa kluczowe
- Paginacja (stronicowanie) w serwisie
Moduł 3:
- Linkowanie wewnętrzne
- Prędkość, wydajność i mobilność strony
- Implementacja rel=canonical
- Crawl budget i indeksowanie serwisu
Moduł 4:
- Linkbuilding: rodzaje linków
- Metody pozyskiwania linków
- Audyt SEO: analiza Google Search Console, Ahrefs, Senuto, Semstorm
- Monitorowanie działań SEO
Post-test, walidacja
Grupa docelowa usługi:
- Osoby posiadające podstawową wiedzę z zakresu SEO.
- Specjaliści ds. marketingu online, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności.
- Webmasterzy i administratorzy stron internetowych zainteresowani technicznym SEO.
- Właściciele firm i sklepów internetowych, którzy chcą poprawić widoczność swojej strony.
- Pracownicy agencji marketingowych oraz interaktywnych, oferujących usługi SEO.
- Freelancerzy zajmujący się SEO i pozycjonowaniem, pragnący rozwijać swoje kompetencje.
- Osoby, które chcą zrozumieć działanie algorytmów Google oraz zarządzać zaawansowanymi działaniami SEO.
- Osoby poszukujące skutecznych metod na zwiększenie współczynnika konwersji i ruchu organicznego.
- Uczestnicy zainteresowani audytami SEO, linkbuildingiem oraz optymalizacją mobilną stron.
- Profesjonaliści chcący prowadzić zaawansowane działania SEO na wyższym poziomie.
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min), ewentualne przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Uczestnicy będą pracowali zarówno indywidualnie, jak i w podziale na maksymalnie 2 grupy do 10 os. każda.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto209,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto209,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Zieliński
marketingmedialny na Uniwersytecie Warszawskim i scenariopisarstwo w Instytucie Badań
LiterackichPolskiej Akademii Nauk. Jestem absolwentem Polskiej Szkoły Reportażu i
wykładowcąwarszawskiej uczelni Collegium Civitas na studiach podyplomowych „Projekty w
kulturze. Idea,innowacje, biznes” skierowanych do osób pracujących w sektorze kultury.
Jako dziennikarz prasowy współpracowałem i współpracuję z wiodącymi tytułami prasowymi
(m.in.Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska”, „Forbes Women”). Publikowałem także
wserwisach Wp.pl, Natemat.pl, InnPoland.pl, czy Onet.pl. Od 15 lat jestem związany z
branżowymmiesięcznikiem „Press”, gdzie publikuję teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR.
Przez wiele lat współtworzyłem najpopularniejszy program poranny w Polsce – „Dzień dobry
TVN”(DDTVN). Jako wydawca programu pracowałem bezpośrednio z najlepszymi
polskimidziennikarzami.
W telewizji TVN pracowałem przy wielu produkcjach jak np. reality show „Surowi rodzice” gdzie
naplanie pełniłem funkcję asystenta reżysera, popołudniowym programie „Między kuchnią a
salonem”w którym pisałem scenariursze, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” – gdzie byłem
szefem redakcji.Dla kanału Canal+ Discovery przygotowywałem serię dokumentalną „Sukces nie zna
granic”.Program ten był realizowany w Europie, Ameryce i Azji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypty i prezentacje.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 11 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut), wliczone są dwie przerwy po 10 min i jedna obiadowa 30 min. Szkolenie zaplanowane jest jako jednodniowe. Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi conajmniej 70%.W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunkiem zaliczenia jest napisanie pre i post testów oraz uczestnictwo w 80% zajęć.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe