NEGOCJACJE I WYWIERANIE WPŁYWU. SZKOLENIE.
NEGOCJACJE I WYWIERANIE WPŁYWU. SZKOLENIE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługda dedykowana do:
- właścicieli firm, menagerów i liderów zespołów, przedstawiceli handlowych, doradców klienta - osób zajmujących się bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta, a także wszystkich osób chcącyh poszerzyć swoją wiedzę z zakresu negocjacji oraz wywierania wpływu,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój" realizowanego przez WUP Toruń,
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia negocjacji z wykorzystaniem wiedzy o procesie negocjacji, technikach i trikach negocjacyjnych oraz technikach i narzędziach wywierania wpływu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą o procesie negocjacji | Kryteria weryfikacji określa jakie są style negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje czym jest BATNA | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje wybrane techniki negocjacji | Kryteria weryfikacji opisuje na czym polegają wybrane techniki negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa przykładowe sposoby reakcji na poszczególne techniki negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ma świadomość roli asertywności w prowadzeniu negocjacji | Kryteria weryfikacji określa czym jest asertywność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje elementy asertywnego komunikatu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Usługa dedykowana do:
- właścicieli firm, menagerów i liderów zespołów, przedstawiceli handlowych, doradców klienta - osób zajmujących się bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta, a także wszystkich osób chcącyh poszerzyć swoją wiedzę z zakresu negocjacji oraz wywierania wpływu,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój" realizowanego przez WUP Toruń,
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzecziwistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3.Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5. Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego. Zachowana jest rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem prowadzącym, a trenerem walidującym.
Ramowy program usługi:
1. PROCES NEGOCJACJI.
- Fazy procesu negocjacji, BATNA.
2. NARZĘDZIA NEGOCJACYJNE.
- Cechy dobrego negocjatora.
- Style negocjacyjne.
- Test stylów negocjacyjnych – autodiagnoza + omówienie.
3. STRATEGIE NEGOCJACYJNE.
- Omówienie strategii negocjacyjnych – case study.
- Jak dopasować style negocjacyjne do strategii.
- Kompromis i konsensus.
4. TECHNIKI I TRIKI NEGOCJACYJNE.
- Omówienie efektywnych technik negocjacyjnych.
5. WYWIERANIE WPŁYWU .
- Techniki i narzędzia wywierania wpływu.
- Asertywna komunikacja.
6. NEGOCJACJE W PRAKTYCE - trening.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Łuczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
- Firma szkoleniowo-doradcza posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
- W przypadku chęci realizacji usługi w innej formie (szkolnie stacjonarne, szkolnie zdalne w czasie rzeczywistym, szkolenie zamknięte) lub innym terminie – zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwych opcji realizacji szkolenia.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.